Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Idei de reformare a CFR

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul
AutorMesaj
Bobses

avatar

Numarul mesajelor : 46
Varsta : 45
Localizare : Iasi
Reputatie : 2695
Data de inscriere : 08/03/2010

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Lun 10 Ian 2011, 16:22

ldh80 a scris:
In privinta organizarii companiilor feroviare, pentru a avea cat mai putin personal TESA si administrativ eu as vedea astfel:
-CFR Infrastructura:
-Divizia Linii (cu subunitati in teritoriu: sectii, districte si cantoane)
-Divizia Instalatii (cu subunitati: sectii CT, sectii IFTE)
-Divizia Patrimoniu (cu subunitati: sectii si districte. Tot aici sa fie incluse si bazele turistice a CFR)
-Serviciul Linii inguste (care sa se ocupe cu valorificarea potentialului economic si mai ales turistic a acestor linii, prin parteneriate cu intreprinzatori privati)
-Serviciul Personal (aici sa fie incluse si: spitalele si dispensarele CFR, bazele sportive si culturale pentru ceferisti, grupurile scolare feroviare, productia de uniforme )
-Serviciul Marketing si Relatiile cu alti operatori de transport feroviar

-CFR Calatori
-Divizia Miscare-Comercial (care sa se ocupe cu tot ce inseamna politica de preturi, marketing, agentii de voiaj, relatii cu alti operatori si editarea "Mersului Trenurilor")
-Directia de Tractiune si Vagoane
-Serviciul Personal

-CFR Marfa
-Divizia Miscare-Comercial
-Divizia de Tractiune si Vagoane
-Serviciul Personal

Nu cred că ai vreo idee de ce înseamnă Mișcare la calea ferată... Smile
Sus In jos
http://www.feroviarul.ro
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2389
Varsta : 35
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4665
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Ceea ce este prezent la toate companiile   Vin 05 Aug 2011, 23:25

Consider ca un CALL CENTER cu catva angajatii la CFR CALATORI este un lucru foarte necesar.

Smile
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7752
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10424
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Sam 06 Aug 2011, 01:10

adrian78hd a scris:

3 Modernizarea parcului dotarea cu rame si automotoare si locomotive moderne scchimbarea almentarii la 3KV consum mai scazut
aici te inseli .. locomotivele au aceeasi watti putere .. si formula e asa W=V x A ,unde W = watt ,V = volt , A - amper .. deci scazi voltajul cresti amperajul ca sa ajungi la aceeasi putere ... nu reduci costul curentului Smile .. pentru ca indiferent cu le-ai pune si centralele termice,atomice,hidrocentralele produc curent ca MW/h .. deci e doar o chestie de conversie .. in care e specializat cortex Razz iti da el mai multe detalii
Sus In jos
rich1974



Numarul mesajelor : 405
Varsta : 42
Localizare : jud Arges
Reputatie : 2517
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: mai ieftin   Sam 20 Aug 2011, 17:11

am citit si eu ce s-a scris pe aici si toate lucrurile tin de politica. atata timp cat cfr va fi de stat el va fi o vaca de muls pentru diferiti indivizi.

dupa mine, mersul cu trenul trebuie sa fie ieftin. numai asa se poate contracara concurenta cu transportul rutier. sa dau un exemplu...
am vrut sa merg pde la costesti la bucuresti cu trenul, am zis ca sa fie mai comod ca sa nu mai iau masina, dar ce sa vezi.....pe langa faptul ca ar fi trebuit sa merg cu masina pana la pitesti, ca nu mai aveam cu ce sa ma intorc noaptea tarziu, ar fi trebuit sa mai dau si peste 1 milion pe bilet dus-intors (eu si sotia) . deci, calatoria ar fi costat peste 1.2 milioane lei....una peste alta. sincer, mi se pare enorm. am ales sa merg cu masina si m-a costat 60 ron GPL-ul din costesti pana unde am avut treaba in bucuresti. la banii astia, sincer, nu merg cu trenul.
ca sa merg cu trenul ar trebui sa fie egal la pret cu masina in sensul ca sa poata merge 3 persoane cu pretul la care ar merge cu masina. asta inseamna concurenta reala. deci, preturile trebuie sa scada drastic.
eu fac si naveta zilnica cu trenul si platesc pentru 30 km 178 ron la accelerat pt ca personal direct nu am (costesti-golesti) mi se pare foarte mult dat fiind ca un abonament pe aceeasi distanta la personal este 92 ron. diferenta e prea mare. in mod normal, acceleratul consumai mai putina motorina decat un personal.
cauzele preturilor mari sunt dupa mine urmatoarele
-personalul prea numeros ce lucreaza la cfr
-hotia
-materialul rulant foarte scump....vreau sa discut despre asta si sa vad si parerea voastra.
va auzeam ca o rama desiro costa 2.5 mil E. pentru 120 locuri mi se pare enorm. oare nu se pot face trenuri mai ieftine? o masina cu 4 locuri costa 10 000 E asta inseamna 2500 E per seat. un tren la 120 de locuri nu ar trebui sa depaseasca 300 000 E. oare nu exista la noi niste ingineri care sa proiecteze niste automotoare din aluminiu, fata boghiuri, usoare, ieftine, cu turbina cu gaz (turbina de la abrams)?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 9915
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12729
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Sam 20 Aug 2011, 17:21

rich1974 a scris:
am citit si eu ce s-a scris pe aici si toate lucrurile tin de politica. atata timp cat cfr va fi de stat el va fi o vaca de muls pentru diferiti indivizi.

dupa mine, mersul cu trenul trebuie sa fie ieftin. numai asa se poate contracara concurenta cu transportul rutier. sa dau un exemplu...
am vrut sa merg pde la costesti la bucuresti cu trenul, am zis ca sa fie mai comod ca sa nu mai iau masina, dar ce sa vezi.....pe langa faptul ca ar fi trebuit sa merg cu masina pana la pitesti, ca nu mai aveam cu ce sa ma intorc noaptea tarziu, ar fi trebuit sa mai dau si peste 1 milion pe bilet dus-intors (eu si sotia) . deci, calatoria ar fi costat peste 1.2 milioane lei....una peste alta. sincer, mi se pare enorm. am ales sa merg cu masina si m-a costat 60 ron GPL-ul din costesti pana unde am avut treaba in bucuresti. la banii astia, sincer, nu merg cu trenul.
ca sa merg cu trenul ar trebui sa fie egal la pret cu masina in sensul ca sa poata merge 3 persoane cu pretul la care ar merge cu masina. asta inseamna concurenta reala. deci, preturile trebuie sa scada drastic.
eu fac si naveta zilnica cu trenul si platesc pentru 30 km 178 ron la accelerat pt ca personal direct nu am (costesti-golesti) mi se pare foarte mult dat fiind ca un abonament pe aceeasi distanta la personal este 92 ron. diferenta e prea mare. in mod normal, acceleratul consumai mai putina motorina decat un personal.
cauzele preturilor mari sunt dupa mine urmatoarele
-personalul prea numeros ce lucreaza la cfr
-hotia
-materialul rulant foarte scump....vreau sa discut despre asta si sa vad si parerea voastra.
va auzeam ca o rama desiro costa 2.5 mil E. pentru 120 locuri mi se pare enorm. oare nu se pot face trenuri mai ieftine? o masina cu 4 locuri costa 10 000 E asta inseamna 2500 E per seat. un tren la 120 de locuri nu ar trebui sa depaseasca 300 000 E. oare nu exista la noi niste ingineri care sa proiecteze niste automotoare din aluminiu, fata boghiuri, usoare, ieftine, cu turbina cu gaz (turbina de la abrams)?

Cum poti sa compari o masina cu un tren la costuri daca cel mai ieftin vagon costa 600000 de euro?In general preturile la o rama electrica pornesc de undeva la 19000 de euro/loc Bombardier AGC pana la 22000 euro/loc Stadler Flirt!!
Sus In jos
rich1974



Numarul mesajelor : 405
Varsta : 42
Localizare : jud Arges
Reputatie : 2517
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Sam 20 Aug 2011, 17:54

da domnule, e scump...asta vad si eu, dar de ce? o masina e destul de complexa dar totusi e mai ieftina! eu cred ca e si o chestie de monopol. adica producatorii stiu ca marfa e cumparata de companii de stat si de aceea nu cauta sa scada preturile.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1909
Reputatie : 4187
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Sam 20 Aug 2011, 18:08

Cu pretul calatoriilor iii cam dau dreptate. Si mie mi se pare cam scump. Trenurile e normal sa coste mai mult decat o masina, necesita mult mai mult material si ,,chestii complexe" sa folosesc accelasi termen.

P.S. Rich bine ai venit, esti cumva cel de pe softpedia ? In caz ca da, cred ca ma stii.

Sus In jos
rich1974



Numarul mesajelor : 405
Varsta : 42
Localizare : jud Arges
Reputatie : 2517
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Sam 20 Aug 2011, 18:23

da draga, sint si pe softpedia....bine v-am gasit!

e scump nene transportul asta pe calea ferata. pai de ce s-au inventat trenurile? nu ca sunt mai ieftine? si stii cum e cu trenurile astea....ei imi ofera conditii de cadillac dar eu poate vreu conditii de chevrolet. dar nu am de ales! si in mod normal, logic, acceleratul ar trebui sa fie mai ieftin decat personalul fiindca opreste mai rar si are consum si uzura mai mica. e ca la masina...te costa mai mult sa mergi in oras decat extraurban.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2389
Varsta : 35
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4665
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: benzina si motorina   Sam 20 Aug 2011, 19:07

rich1974 a scris:
da draga, sint si pe softpedia....bine v-am gasit!

e scump nene transportul asta pe calea ferata. pai de ce s-au inventat trenurile? nu ca sunt mai ieftine? si stii cum e cu trenurile astea....ei imi ofera conditii de cadillac dar eu poate vreu conditii de chevrolet. dar nu am de ales! si in mod normal, logic, acceleratul ar trebui sa fie mai ieftin decat personalul fiindca opreste mai rar si are consum si uzura mai mica. e ca la masina...te costa mai mult sa mergi in oras decat extraurban.


Lasa ca si benzina si motorina vor ajunge la 6 sau 7 lei litrul si mai multi vor merge cu trenul.

:z6:
Sus In jos
rich1974



Numarul mesajelor : 405
Varsta : 42
Localizare : jud Arges
Reputatie : 2517
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Sam 20 Aug 2011, 20:31

tu crezi ca daca benzina o sa fie 7 lei pretul biletelor va ramane la fel? think again!
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13790
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17151
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Sam 20 Aug 2011, 22:12

rich1974 a scris:
tu crezi ca daca benzina o sa fie 7 lei pretul biletelor va ramane la fel? think again!

Normal ar fi sa renegocieze pretul de achizitie al motorinei si al curentului electric , oricum minstra a spus clar ca e prea scump pretul de achizitie al energiei electrice si ca de la anul din 1 Ianuarie va fi renegociat acest pret pentru ca nu concepe sa fie asa de scump . Concluzie daca pretul de cumparare va fi mai mic atunci linistit sa creasca benzina pentru populatie poate asa lumea renunta la masina si vine la tren . Smile

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
rich1974



Numarul mesajelor : 405
Varsta : 42
Localizare : jud Arges
Reputatie : 2517
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Dum 21 Aug 2011, 08:41

ca lumea sa mai mearga si cu trenul, acolo unde este posibil, preturile la accelerate si rapide trebuie sa scada la jumatate din cat sunt acum.
pana atunci, majoritatea calatorilor vor fi cei care au diverse facilitati, nu cei cu bilet intreg.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1909
Reputatie : 4187
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Dum 21 Aug 2011, 12:17

@rich1974 Esti mai nou pe forum si probabil nu ai citit vechile pagini, asa ca iti scriu si aici: exceptand intercity-urile, cam toate trenurile indiferent de noile ranguri vor avea cam accelasi pret, din decembrie odata cu noul mers al trenurilor. Intreaga circulatie a trenurilor si a tarifelor va fi regandita. Se lucreaza deja la schimbari majore, si din ce am inteles va creste pretu la regio(personal) si scadea la interegio(accelerat, rapid nu va mai exista).
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2389
Varsta : 35
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4665
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: reducere   Dum 21 Aug 2011, 15:56

Luna a scris:
@rich1974 Esti mai nou pe forum si probabil nu ai citit vechile pagini, asa ca iti scriu si aici: exceptand intercity-urile, cam toate trenurile indiferent de noile ranguri vor avea cam accelasi pret, din decembrie odata cu noul mers al trenurilor. Intreaga circulatie a trenurilor si a tarifelor va fi regandita. Se lucreaza deja la schimbari majore, si din ce am inteles va creste pretu la regio(personal) si scadea la interegio(accelerat, rapid nu va mai exista).

Sa fie asa cum spui tu si alti pe acest forum.

Tarifele la regio (personale) sa creasca cu 10-20% iar cele de interregio sa ramana asa cum sunt acum sau sa scada cu 10%.

Cel mai bine ar fii ca la fiecare zona kilometrica tariful sa creasca cu 5-15% fata de zona kilometrica anterioara la fiecare tip de tren in parte.
Sus In jos
rich1974



Numarul mesajelor : 405
Varsta : 42
Localizare : jud Arges
Reputatie : 2517
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Dum 21 Aug 2011, 18:46

daca preturile la accelerate vor ramane la fel, nu au facut nici o branza.
hai sa va spun....am fost azi (de placere) cu personalul de la costesti la pitesti. eu aveam abonament, dar sotiei i-am luat bilet. am dat pentru 22 km, 4,4 ron. mi se pare mult in conditiile in care maxi-taxi e 3.0 ron si pe acelasi traseu circula la juma de ora. com contracareaza cfr asta?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   

Sus In jos
 

Idei de reformare a CFR

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Idei de reformare a CFR
» Idei pentru reducerea nr. accidentelor auto
Pagina 6 din 8Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: PLUS(+) SI MINUS(-) LA CFR-