Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Idei de reformare a CFR

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul
AutorMesaj
stegaru

avatar

Numarul mesajelor : 225
Varsta : 31
Localizare : Brasov
Reputatie : 3123
Data de inscriere : 20/09/2009

MesajSubiect: Idei de reformare a CFR   Joi 24 Dec 2009, 00:57

Se apropie sfarsitului anului 2009, ne pregatim sa intram in 2010. Fiecare avem si lucruri bune si mai rele de spus despre CFR. Si fiecare din noi spera ca anul ce vine sa aduca lucruri mai bune pentru caile ferate romana. Insa cum am vazut ca exista 10 pagini de lucruri negative si numai 4 de lucruri pozitive pe forum, mi-am dat seama ca ceva nu e in regula. Si atunci,mi-a venit o idee: sa infiintez acest topic, unde fiecare isi poate expunde ideile despre ce ar trebui facut ca CFR-ul sa isi regaseasca gloria de alta data, sau, daca nu mai este posibil, cel putin sa se mai reduca din neplacerile cauzate de acest mijloc de transport alta data indragit, astazi ignorat sau hulit, numit trenul. Asadar ( cu acordul prezumat al administratorilor), va invit sa propunem aici idei de reformare a CFR-ului in viziunea fiecaruia. Se poate face referire la orice este legat de trenuri: infrastructura, material rulant, personal etc. Orice idee care, pusa in practica, ar duce la o imbunatatire a serviciilor furnizate de CFR. Putem avea si discutii libere pe aceste teme, putem dezbate ceea ce ne roade.
Iar dupa o perioada (atunci cand vedem ca se epuizeaza ideile) am putea sa le punem cumva intr-un context, eventual sub forma unei argumentari scrise, pe care sa o trimitem (cu acordul/ajutorul d-lui Costache) CFR-ului spre analiza. Astfel am putea vedea si noi cat anume din ce concepem noi ca ar fi bine ar putea fi pus si in practica. Sigur, este doar o sugestie. Insa am observat ca unele persoane din conducerea CFR par sa dea atentie si la ce vine dinspre acest forum si, cred eu, ar fi o paine de mancat acolo. Consider (si este strict o parere personala) ca CFR-ul trebuie "ajutat" atat cat putem noi, sa isi revina pentru ca cea mai mare problema a celor din conducere este ca desi sunt pusi acolo sa coordoneze "mersul trenurilor" (ca termen generic) ei nu prea merg cu trenul. Si nu au cum sa stie toate problemele care apar. Or, astfel zic eu ca ii putem "ajuta" cu informatii. Pentru ca pana la urma, tot cei care merg des cu trenul stiu mai bine decat cei care stau zi de zi intr-un birou.
Din nou m-am intins cu palavrageala. Sper sa fi avut o idee buna cu acest topic (timpul si numarul mesajelor imi va spune asta Razz ). Va astept cu idei aici!
Sus In jos
stegaru

avatar

Numarul mesajelor : 225
Varsta : 31
Localizare : Brasov
Reputatie : 3123
Data de inscriere : 20/09/2009

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Joi 24 Dec 2009, 02:59

Dragi pasionati ai domeniului feroviar, dupa cum probabil ati aflat, sau daca nu ati fost interesati (nu va invinovatesc) aflati acum, ieri 23.12.2009 a fost adoptat Programul de guvernare al guvernului Boc IV pentru perioada 2010-2012. Printre altele, acest program contine si niste obiective pentru transportul feroviar. Le postez in cele ce urmeaza:

Transport feroviar

- Finalizarea lucrărilor de modernizare a tronsonului de cale ferată București-Constanța și a tronsonului Câmpina - Brașov, porțiuni din coridorul IV pan-european.

- Finalizarea lucrărilor de modernizare a tronsonului Curtici-Brașov, parte a Coridorului IV pan-european, prin împărțirea în sectoare scurte

- Începerea lucrărilor de modernizare a Coridorului IX pan-european Giurgiu - București - Suceava-Vadu Siret.

- Electrificarea și dublarea liniei principale Cluj - Oradea și a magistralei Iași - Tecuci.

- Analizarea finanțării din alte surse a lucrărilor la Linia Râmnicu Vâlcea - Vâlcele.

- Reducerea TUI cu până la 25% pentru trenurile de marfă cu circulație permanentă și instituirea TUI preferențial pentru transportul RO-LA (camioane transportate în vagoane speciale).

- Reconstrucția Gării de Nord București prin transformarea zonelor adiacente în centru comercial, lucrările fiind scoase la licitație internațională.

- Modernizarea stațiilor de cale ferată: Pitești, Râmnicu Vâlcea, Vaslui, Brăila, Târgu Mureș, Giurgiu, Călărași, Reșița Sud, Piatra Neamț, Zalău, Bistrița, Alexandria, Slatina, Slobozia, Sfântu Gheorghe, Botoșani, Baia Mare, Satu Mare, Târgoviște, Miercurea Ciuc, Târgu Jiu.

- Continuarea procesului de modernizare telecomenzi și semnalizare feroviară pentru coridoarele IV și IX pan-europene de mare viteză (160 km/h).

- Înnoirea și modernizarea parcului de material rulant pentru transportul de călători.

- Continuarea programului de achiziții automotoare diesel tip "Săgeata Albastră".

- Asigurarea compensațiilor la nivelul necesar pentru transportul public de călători pe calea ferată conform practicilor europene, precum și pentru administratorul de infrastructură, în vederea susținerii activității de întreținere și reparații a infrastructurii feroviare publice.

Sursa: http://www.gov.ro/capitolul-12-infrastructura-de-transport__l1a2079.htm

Va propun ca discutiile sa inceapa pe baza acestui program de guvernare. Haideti sa vedem ce anume e bun, ce e rau, ce e potrivit, ce e nepotrivit si mai ales, care din aceste obiective sunt REALIZABILE. De asemenea, va rog sa lasam deoparte ideea ca guvernantii nostri nu vor indeplini nimic din cele de mai sus. Este de la sine inteles acest lucru Very Happy Sa presupunem doar ca ar dori sa faca ceva. Ce parere aveti despre intentiile lor?
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7994
Reputatie : 12801
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Joi 24 Dec 2009, 09:17

O idee extraordinara infiintarea acestui topic! Tot ce ne roade putem spune aici, si totodata putem veni cu idei noi, cu propuneri, solutionari, le vom trece aici, iar ideile mai solide, le vom asterne pe hartie si le vom da spre citire celor de la C.F.R. si poate vor fi de acord cu anumite idei ale noastre, le vor pune in practica, si in acest fel vom participa si noi in vreun fel la ridicarea cefereului pe linia de plutire. Sa nu uitam totusi ca forumul Trenuletz, daca nu este cel mai mare din Romania, cu siguranta pot spune ca este forumul cu cea mai inalta ascensiune, forumul care si-a luat un avant consistent, doar intr-un an si jumatate s-a ridicat cat alte forumuri in foarte multi ani. De aceea, a captat atentia multor vizitatori, care devin membri aproape zilnic , si asta se datoreaza D-lui Cristi (myster) care a avut ideea infiintarii acestui forum minunat prin care a stiut sa atraga atentia cat mai multor persoane, prin structura acestui forum, unic in felul sau, dar au aparut si alte copii pe parcurs ,( imitatii ale acestui original),si mai ales prin dorinta de a ne ajuta pe toti. Eu unul sincer ii multumesc, pentru ca inca de la inceput m-a ajutat foarte mult , si daca nu exista acest forum, cu siguranta ma logam pe altul, insa nu cred ca as fi fost atat de activ ca pe acesta. As fi ramas in anonimat, mi-as fi trecut un pseudonim aiurea si as fi postat si eu un mesaj doua pe saptamana! Iata deci care este motivul pentru care avem intaietate in randul conducerii C.F.R. si uneori tin si cont de cererile noastre si le rezolva! Stiti ce mi-a spus un prieten care lucreaza in unul din birourile din Palatul C.F.R.? Ca de cate ori se duce in alte birouri la alti colegi , cu anumite probleme de rezolvat, cu anumite acte de transferat, ii gaseste pe colegii lui cu calculatorul deschis numai pe ... trenuletz!!!


Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Joi 24 Dec 2009, 15:26, editata de 1 ori
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4046
Reputatie : 7150
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Joi 24 Dec 2009, 12:18

Pentru ca CFR sa devina ce a fost odata , ar trebui regandita politica tarifara a biletelor , astfel :
- 2 categorii de tren : trenuri cursa pentru navetisti cu preturi speciale la abonamente (50 % reducere fata de un tarif obisnuit cu 30 calatorii dus intors) respectiv trenuri accelerat (sub acest generic incluzandu-se trenuri care sa opreasca in cele mai solicitate localitati chiar formate special pentru cateva destinatii foarte solicitate si care sa nu mai opreasca asa de des in statii ca acum , introduse cadentat care sa aiba alternativ opriri diferite in trasee)
- reducere de la 25 % la 50 % din tariful obisnuit la grupuri formate din minim 10 persoane (cam cat are in mod obisnuit capacitate de transport un microbuz) persoanele fiind racolate de un agent CFR pe peronul garii si care eventual calatoresc spre aceiasi destinatie , ar fi o grea lovitura data celor cu maxi taxi si CFR ar avea mai multi calatori
- un sistem de acces in trenuri la fel ca la metrou , eliminandu-se astfel controlorii de bilete corupti
Sus In jos
stegaru

avatar

Numarul mesajelor : 225
Varsta : 31
Localizare : Brasov
Reputatie : 3123
Data de inscriere : 20/09/2009

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Joi 24 Dec 2009, 15:44

Stinky, o sa conteze daca suntem multi. Ideea e sa fim multi si sa venim cu idei ce pot fi puse in practica. De aceea, fac un apel inca o data la cei care posteaza la acest topic sa vina cu idei ce pot fi puse in practica si care sint utile pentru noi si pentru CFR in momentul de fata. Ca sa dau un exemplu: mi-as dori sa avem si noi TGV, insa e imposibil cu infrastructura noastra. O astfel de idee nu este fezabila momentan. Iar daca suntem sanatosi, la anul putem face ceva important. Dupa cum i-am spus si lui Costache, am niste idei pe care o sa vreau sa vi le impartasesc, insa dupa Sarbatori. Eu unul sincer am incredere ca putem reusi ceva daca ne unim.
Si referitor la ce ai spus tu, cred ca nici macar Berceanu nu poate lua o astfel de decizie inconstienta, atata timp cat o parte importanta (daca nu cea mai importanta) a calatorilor CFR este alcatuita din categoriile mentionate de tine. As nuanta ideea ta: as propune eliminarea reducerilor la biletul de transport pentru persoanele ce au un anumit venit (ramane de stabilit suma). Pentru ca avem pensionari cu 1500 de lei pensie de exemplu, care au reducere, desi e evident ca pot sa-si cumpere oricand un bilet de tren la tarif intreg. As pastra reducerile doar pentru copii, studenti si pensionarii cu venituri sub nivelul stabilit.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13874
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17260
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Joi 24 Dec 2009, 18:59

Sa vin si eu cu o propunere Laughing sa se infiinteze si alte legaturi cum ar fi galati-satu mare ; galati-oradea ; galati-timisoara ; craiova-satu mare ; craiova-baia mare ; craiova-iasi ; craiova-sighet ; satu mare-iasi ; satu mare-sibiu ; sibiu-iasi ; sibiu-galati , aceste legaturi nu exista si oamenii care vor sa circule pe una din aceste rute trebuie sa schimbe 2-3 trenuri , pe unele rute enumerate mai sus exista dube sau autocare deci calatori exista si acesti calatori daca vad ca nu au trenuri dar au trasport auto normal ca opteaza pentru auto , ca zice dece sa mai stea sa schimbe si sa se complice cu 2-3 schimbari cad poate merge cu duba direct .
Asta e gandirea calatorului de rand , aceasta e propunerea mea , poate ca gresesc oricum nu sunt in masura sa iau eu decizii doar am propus si eu ceva .
Smile Smile
Sus In jos
stinky

avatar

Numarul mesajelor : 252
Varsta : 30
Localizare : Jimbolia,Timis
Reputatie : 3162
Data de inscriere : 25/08/2009

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Joi 24 Dec 2009, 23:41

stegaru a scris:
Stinky, o sa conteze daca suntem multi. Ideea e sa fim multi si sa venim cu idei ce pot fi puse in practica. De aceea, fac un apel inca o data la cei care posteaza la acest topic sa vina cu idei ce pot fi puse in practica si care sint utile pentru noi si pentru CFR in momentul de fata. Ca sa dau un exemplu: mi-as dori sa avem si noi TGV, insa e imposibil cu infrastructura noastra. O astfel de idee nu este fezabila momentan. Iar daca suntem sanatosi, la anul putem face ceva important. Dupa cum i-am spus si lui Costache, am niste idei pe care o sa vreau sa vi le impartasesc, insa dupa Sarbatori. Eu unul sincer am incredere ca putem reusi ceva daca ne unim.
Si referitor la ce ai spus tu, cred ca nici macar Berceanu nu poate lua o astfel de decizie inconstienta, atata timp cat o parte importanta (daca nu cea mai importanta) a calatorilor CFR este alcatuita din categoriile mentionate de tine. As nuanta ideea ta: as propune eliminarea reducerilor la biletul de transport pentru persoanele ce au un anumit venit (ramane de stabilit suma). Pentru ca avem pensionari cu 1500 de lei pensie de exemplu, care au reducere, desi e evident ca pot sa-si cumpere oricand un bilet de tren la tarif intreg. As pastra reducerile doar pentru copii, studenti si pensionarii cu venituri sub nivelul stabilit.
deci ce am zis e din declaratia lui imediat dupa votul de investitura a noului guvern,desi nu-l inghiteam pana acum,ca fiind un angajat in sistem si suportand politicile lui,acuma cu ideea asta chiar ca nu-l mai am la inima cu nimic....totusi asa de inima sa ai sa tai un ajutor pentru cei care au muncit o viata intraga,celor care au luptat pentru integritatea tarii si celor care sunt viitorul profesionalismului tarii?omul asta n-are scrupule Crying or Very sad ....pacat ca totusi niste oameni cu sperante au votat pentru ca unul ca el sa ramana in fruntea acestei comori inestimabile,numita calea ferata!
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7994
Reputatie : 12801
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Vin 25 Dec 2009, 15:18

Stinky daca omul asta nu e capabil (sau nu vrea ) sa mentina macar la limita asta transportul feroviar, vom merge la palat si cerem demiterea lui! Sau in Piata Victoriei la Boc si cerem sa fie demis.Asta cand vom fi ONG. D-l Orban era un om de nota 10! Cu tot efortul a mentinut linia dreapta a cefereului! Dar Berceanu?????
Sus In jos
Lde 2100



Numarul mesajelor : 847
Localizare : Slanic prahova
Reputatie : 4148
Data de inscriere : 20/02/2009

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Vin 25 Dec 2009, 17:58

COSTACHE MIHAIL a scris:
Stinky daca omul asta nu e capabil (sau nu vrea ) sa mentina macar la limita asta transportul feroviar, vom merge la palat si cerem demiterea lui! Sau in Piata Victoriei la Boc si cerem sa fie demis.Asta cand vom fi ONG. D-l Orban era un om de nota 10! Cu tot efortul a mentinut linia dreapta a cefereului! Dar Berceanu?????
Noi romanii l-am ales... Neutral
Sus In jos
stinky

avatar

Numarul mesajelor : 252
Varsta : 30
Localizare : Jimbolia,Timis
Reputatie : 3162
Data de inscriere : 25/08/2009

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Vin 25 Dec 2009, 21:02

noi romanii l-am ales,dar cand nu va mai fi calea ferata ce vom mai zice?Ludovic Orban merita tot respectul,chiar daca nu a facut mare lucru pe la transporturi,totusi a tinut la linia de plutire C.F.R-ul,cand s-a sarbatorit 150 de ani de la infiintarea Depoului de Locomotive Timisoara,a fost primit cu drag de angajatii depoului....dar asta daca vine in zona are toate sansele sa fie linsat,asa de iubit e.Sper ca ONG sa rezolvam ceva,ca in rest nu vad cum,am incercat miscari de protest cu sindicatele in aprilie cand a fost miting in fata palatului CFR din Bucuresti,am fost vreo cateva mii de lucratori C.F.R iar Berceanu a plecat din tara inainte de asta,facandu-se ca nu a stiut,desi fusese anuntat de sindicate de nervozitatea din randul angajatilor....si n-am rezolvat nimic,in octombrie la fel,de ziua internationala a muncii,am protestat cateva zeci de mii de bugetari din tara,printre care si lucratori feroviari si n-am fost luati in seama de guvernanti.....daca nici cu ONG-ul nu se rezolva situatia actuala,atunci chair ca nu se va mai rezolva vreodata.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7994
Reputatie : 12801
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Vin 25 Dec 2009, 21:36

Daca vom reusi sa ajungem ONG, nu vom sta de lemn. Vom demasca unele nereguli, vom interveni acolo unde trebuie si unde va fi nevoie, sunt sigur ca se vor rezolva unele probleme, vom fi numerosi si foarte directi cu problemele care apasa cefereul. Ceea ce se intampla in tara asta, este o cumplita bataie de joc! Trebuie sa facem ceva , si cu siguranta vom reusi! Vom invita si alti membri de pe alte forumuri feroviare sa se alature asociatiei noastre, asa ca vom fi si mai multi, vom da la o parte orgoliie dintre noi, ne vom uni si o sa vedeti voi ca nu va mai fi ceea ce este acum!!
Sus In jos
stinky

avatar

Numarul mesajelor : 252
Varsta : 30
Localizare : Jimbolia,Timis
Reputatie : 3162
Data de inscriere : 25/08/2009

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Vin 25 Dec 2009, 23:25

Ma bucur Domnule Costache.Imi pun mari sperante in acest ONG,sper sa fie punctul de start al salvarii C.F.R.....ca in situatia care e acum,de exemplu C.F.R Marfa uitati in ce hal a ajuns. Crying or Very sad
Sus In jos
stegaru

avatar

Numarul mesajelor : 225
Varsta : 31
Localizare : Brasov
Reputatie : 3123
Data de inscriere : 20/09/2009

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Mier 06 Ian 2010, 02:21

Cand am infiintat acest topic mi-am imaginat ca n-o sa fac fata sa citesc avalansa de idei de reformare a CFR venite din partea utilizatorilor acestui forum. Imi dau seama acum ca m-am cam inselat. Si sincer sa fiu, sunt destul de dezamagit. In afara catorva exceptii, vad ca nu se sinchiseste nimeni sa spuna ce anume ar trebui schimbat/imbunatatit la sistemul asta feroviar de toata jena. In schimb, am vazut ca nemultumiri exista din belsug. Pe mine unul ma depaseste putin cum lumea e preponderent nemultumita, insa nimeni nu vine cu solutii. Am vazut de asemenea ca a aparut ideea infiintarii unui ONG. Mi-am expus parerea vis-a-vis de acest subiect intr-o convorbire privata cu un utilizator si o s-o spun si aici: ideea in sine este laudabila, ma bucura aceasta initiativa. Insa cu toate acestea, ma declar "oficial" sceptic in ce priveste infiintarea organizatiei (n-o sa expun aici motivele pentru ca ar ocupa prea mult spatiu; daca este cineva interesat, il/o rog sa ma contacteze in privat). Ce pot sa spun este: aratati-mi, va rog, ca scepticismul meu nu-si are locul.

Si ca sa nu ma intind iarasi prea mult si pentru ca postul meu sa nu fie considerat off-topic, mai fac o invitatie la dezbatere si voi mentiona aici cateva masuri ce ar trebui adoptate (in opinia mea) pentru reabilitarea sistemului feroviar romanesc:

1. Interzicerea transportului de persoane in autovehicule dotate cu mai putin de 60 de locuri pe scaune si implicit eliminarea "cosciugelor pe roti" (marca inregistrata domnul Costache Mihail Very Happy ) pe traseele ce coincid cu rute feroviare.
2. Interzicerea tranzitului prin Romania a autovehiculelor de mare tonaj ( > 7,5 t) pe sosele si permiterea tranzitului acestora numai prin apelarea la garnituri feroviare (idee preluata de la d-l Costache Mihail).
3. Reintroducerea trenurilor de persoane tip cursa pentru rute de pana la 100 km. Vagoane recomandate: 11-47; 19-47; 20/21-47; TE.
4. Limitarea utilizarii trenurilor de persoane la distante intre 100-200 km. Vagoane recomandate: 26-16; 20-57; 39-50.
5. Limitarea utilizarii trenurilor accelerat la distante intre 200-350 km. Vor opri numai in statiile mai importante. Vagoane recomandate: 19-54/55; 20-54/55*.
6. Utilizarea trenurilor rapid pe distante mai mari de 350 de km. Vor opri numai in orase resedinta de judet sau noduri feroviare. Vagoane recomandate: 10-90/91; 19-76*.
* Evident, trenurile de noapte vor avea in compunere si vagoane cuseta.
7. Eliminarea trenurilor Intercity.
8. Ajustarea tarifelor astfel incat acestea sa reflecte distanta parcursa si conditiile de transport. Recomandari tarife*:
- tren cursa (etalon) = 10 bani/km parcurs
- tren de persoane = 12,5 bani/km parcurs
- tren accelerat = 15 bani/km parcurs
- tren rapid = 17,5 bani/km parcurs
* Toate tarifele sunt tarife intregi (fara reducere).
9. Pastrarea tarifelor reduse cu 50% numai pentru urmatoarele categorii de calatori: elevi, studenti, veterani de razboi, pensionari cu pensii mai mici de 700 lei.
10. Tarife avantajoase pentru abonamentele la trenurile cursa.
11. Pastrarea permiselor, autorizatiilor s.a.m.d. de calatorie gratuita numai pentru salariatii CFR, excluzand astfel membrii familiei.
12. Eliminarea controlului biletelor prin controlori si introducerea unui sistem automatizat de genul celui folosit de Metrorex. Se elimina astfel "mersul cu nasul". Se va pastra tarifarea in tren pentru calatorii care urca din halte ce nu dispun de case de bilete.
13. Cu banii obtinuti din cresterea numarului de calatori (datorata eliminarii "cosciugelor) platitori de bilet (datorita eliminarii mersului cu nasul) se va trece la reabilitarea infrastructurii incepand cu sectoarele afectate de calamitati naturale si continuand cu sine, traverse, poduri/podete, gari.
14. Pornirea unei campanii de publicitate fara precedent prin toate mijloacele de informare, prin care sa se informeze populatia asupra imbunatatirii conditiilor de calatorie cu trenul.
15. Innoirea materialului rulant prin achizitionarea de locomotive si vagoane noi.
16. Interzicerea vagoanelor de tip salon. (Ma doare fix undeva de UE. Sa vina sa circule putin la noi si apoi sa vedem daca raman la aceeasi parere). Fabricarea de vagoane compartimentate cu 6 locuri.
17. Eliminarea cersetoriei si a comertului ambulant din trenuri. In acest scop se vor executa razii zilnice pana la eradicarea fenomenului. (La nevoie jandarmii vor fi platiti pentru interventii din fonduri CFR).
18. Eliminarea aberatiilor de tip "locomotiva diesel pe ruta electrificata", cu exceptia cazurilor de extrema necesitate.
19. Respectarea statutului cailor ferate de "obiectiv strategic" si ca atare, pedepsirea tuturor infractorilor, INDIFERENT de infractiunea comisa (fie ca a furat o saiba, a spart un semafor sau a furat cabluri de semnalizare din cupru), la 25 de ani de inchisoare pentru savarsirea de infractiuni contra sigurantei circulatiei pe caile ferate.
20.Implementarea unui sistem computerizat de vanzare a biletelor astfel incat calatorii sa isi poata alege la cumparare locurile. (Poate unora le place la geam, altora le este rau sa mearga cu spatele).

Cam astea ar fi ideile care mi-au venit acum pe moment. Daca imi mai vin, o sa completez. Astept opinii cu privire la ce am scris, care idei sunt bune, care nu (si de ce). Daca va fi cazul, voi argumenta fiecare idee mentionata mai sus. Acum sunt prea obosit pentru a o face...
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7994
Reputatie : 12801
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Mier 06 Ian 2010, 06:56

Stegaru, nu trebuie sa fii dezamagit. Probleme au fost si vor fi mereu la C.F.R., insa nu se stiu motivele pentru care membri nu si-au expus parerea referitor la ideile de a reforma cefereul. Pot fi multiple: ori au fost prea aglomerati acum de sarbatori, poate plecati la tara sau in minivacante, sau poate au fost prea obositi, sau poate sunt descurajati pentru ca stiu ca nu se va rezolva nimic, sau ori ce motiv ar fi avut, forumul acesta este unul in care membri au libertate deplina si pot posta mesaje unde doresc si cand doresc. Poate ca acum dupa sarabatori, vor fi mai liberi si vor avea timp sa se ocupe si de acest topic. Sincer, si eu am fost putin cam dezamagit in ceea ce priveste nr. mic de mesaje si de vizualizari al unor topice. Ca sa ne mai descretim fruntile, am infiintat un topic in care as fi vrut ca fiecare membru sa isi posteze bradul lui de craciun , pentru a vedea si noi cat de impodobit si cat de frumos il are fiecare. Nu a fost chiar cum mi-am dorit, insa membri trebuiesc respectati, si nu obligati. Am vrut sa mai infiintez un topic numit "Cum v-ati petrecut revelionul" sau ceva de genul acesta, insa am renuntat. Problema este alta. Cei de la C.F.R. nu cred ca vor pune in practica cele propuse de noi. Ar iesi in pierdere. Iar noi suntem prea mici. Nici daca vom fi O.N.G. nu vom realiza mare lucru. Oricum, noi vom incerca sa le deschidem cumva ochii, mai binezis inima ca sa reusim sa ii convingem cumva. Singurul mod de a le cere cele propuse de noi, sunt prin petitii. De aceea, sa mai asteptam cateva pareri , cateva idei de reformare, si apoi cele care par mai plauzibile, sa le asternem pe hartie, si sa le trimitem la palat. Nu trebuie sa ne grabim dar nici sa fim dezamagiti, sau mai binezis descurajati. Poate totusi , ceva, ceva se va rezolva! Cine moare ultima? SPERANTA!!!
Sus In jos
stegaru

avatar

Numarul mesajelor : 225
Varsta : 31
Localizare : Brasov
Reputatie : 3123
Data de inscriere : 20/09/2009

MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   Mier 06 Ian 2010, 08:33

Poate ca ai dreptate si am exagerat eu. Poate motivul Sarbatorilor e cel pentru care oamenii nu posteaza. Insa sa fim bine intelesi: eu nu oblig pe nimeni sa scrie (nici n-as putea). Pur si simplu m-am gandit ca fiind atatea nemultumiri la topicul cu lucruri negative la CFR, o sa apara si solutii. Eu oricum astept. Iar in ce priveste solutiile mele, nu consider ca o data aplicate CFR ar iesi in pierdere. Dimpotriva, principiul "mai putin de la mai multi" poate fi folosit cu succes. Singurele motive pentru care CFR iese in pierdere sunt dezinteresul si hotia.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Idei de reformare a CFR   

Sus In jos
 

Idei de reformare a CFR

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Idei de reformare a CFR
» Idei pentru reducerea nr. accidentelor auto
Pagina 1 din 8Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: PLUS(+) SI MINUS(-) LA CFR-