Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 202 : Filiasi - Carbunesti - Targu Jiu - Petrosani - Simeria

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30
AutorMesaj
Cris_Cr



Numarul mesajelor : 204
Varsta : 36
Localizare : Pelendava
Reputatie : 554
Data de inscriere : 06/10/2016

MesajSubiect: Re: 202 : Filiasi - Carbunesti - Targu Jiu - Petrosani - Simeria   Mier 19 Apr 2017, 03:40

Bla bla bla 202 e coapta !
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1982
Reputatie : 4377
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: 202 : Filiasi - Carbunesti - Targu Jiu - Petrosani - Simeria   Mier 19 Apr 2017, 11:53

Foarte coapta nu pare, dar nici vitezele de circulatie nu sunt prea mari pe ea. Exceptie cateva portiuni.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10246
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13175
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 202 : Filiasi - Carbunesti - Targu Jiu - Petrosani - Simeria   Mier 19 Apr 2017, 20:41

Luna a scris:
Foarte coapta nu pare, dar nici vitezele de circulatie nu sunt prea mari pe ea. Exceptie cateva portiuni.

Cum nu e coapta?La intrare in Simeria Triaj 15 km/h la iesire din Bacia 30 la Bretea Streiului 30 toata linia 3 la intrare in Subcetate 30 pe ambele fire la Baesti 30 la pod apoi Crivadia 30 ambele fire apoi Merisor iara 30 o portiune destul de lunga pe ambele fire aproape 1 km la Banita groapa la podul ala apoi un 30 de 2 km si la Petrosani Triaj pana la intrare in Petrosani apoi defileul varza si de la Tg Jiu la vale in fiecare statie
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1982
Reputatie : 4377
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: 202 : Filiasi - Carbunesti - Targu Jiu - Petrosani - Simeria   Joi 20 Apr 2017, 03:55

Eu am zis asta gandindu-ma in special la defileu, unde am impresia ca viteza e cam aproape de limitele prevazute initial la construire. La fel si pe portiunea Subcetate-Simeria cu mici exceptii. Gresesc? Zic asta pentru ca eu personal nu imi amintesc sa fi fost timpi mai mici de circulatie decat in prezent.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10246
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13175
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 202 : Filiasi - Carbunesti - Targu Jiu - Petrosani - Simeria   Joi 20 Apr 2017, 11:09

Luna a scris:
Eu am zis asta gandindu-ma in special la defileu, unde am impresia ca viteza e cam aproape de limitele prevazute initial la construire. La fel si pe portiunea Subcetate-Simeria cu mici exceptii. Gresesc? Zic asta pentru ca eu personal nu imi amintesc sa fi fost timpi mai mici de circulatie decat in prezent.

Pe defileu se circula portiuni mari cu 30 km/h
Diferente mari sunt pentru portiunea Tg Jiu Carbunesti Filiasi acolo s circula foarte bine si constant pana prin 2005-2006
Sus In jos
Czirjak Arpad



Numarul mesajelor : 312
Reputatie : 2201
Data de inscriere : 07/08/2012

MesajSubiect: .   Vin 21 Apr 2017, 17:48

De când m-am înregistrat pe acest forum, în fiecare an am susținut reabilitarea tuturor căilor ferate transcarpatice. Și cel de la Mestecăniș, și cel de pe valea Trotușului, și cel de pe valea Prahovei, și cel de pe valea Oltului, și cel de pe valea Jiului, și cel de la Domașnea. Adică schimbat semnalizarea mecanică la cele luminoase tip bloc de linie automat (o mică porțiune de vreo 10 km pe valea Trotușului în jurul stației Ghimeș), dublat porțiunile acelea scurte simple (mă rog, acolo unde se mai poate, poate în cele mai grele zone), și electrificat cel de pe valea Oltului (proiectul egzistă de foarte mulți ani – zic acuma de câteva decenii, doar că e prea amplu, că de la Caracal până la Podu Olt e o distanță foarte lungă... Și la Podu Olt n-ai electrificare... Cred că l-au lăsat simplă, neelectrificată, cu semnalizare mecanică, tocmai prin simplul motiv că e calea ferată transcarpatică cu cea mai mică declivitate, și paradoxal, într-un mod absurd, cu cel mai mic trafic), respectiv toate reabilitate la viteze acceptabile: fiind zonă muntoasă, cred că cel puțin 60 km/o ar fi destul de normal chiar și în zonele cele mai grele, adică un minut pe kilometru...

Toate aceste lucrări au fost stopate în 1990. Luat două echipe, fiecare să înceapă lucrările de la câte un capăt al acestor magistrale, și să elimine încetul cu încetul toate restricțiile și limitările de viteză. Din surse europene. În schimb ce vedem? Vedem că se reabilitează doar valea Prahovei. Ministerul tot zice tot felul de aiureli: ba cu prioritățile, ba cu lipsa de bani... Toate sunt minciuni: păi dacă căile ferate transcarpatice nu sunt prioritare, ce să mai serbezi la 100 de ani de la Marea Unire? Imediat ajungem să nu putem traversa Carpații noștri (calde mulțumiri tuturor miniștrilor transporturilor din 1990 încoace pentru nepăsarea voită față de căile ferate transcarpatice), și asta în condițiile în care nu e niciun fel de război! Și cum adică nu sunt bani? Pentru autostrăzi scumpe de numa numa se găsesc bani? Pentru corupție se găsesc bani? Cu miliardele! Și azi sunt puse la dispoziția țării sume enorme în Bruxelles, doar că nu se depun proiectele... Nu știm să avem grijă nici de ceea ce avem! Să dai magistralele secundare la privați, aia mai merge. Dar să lași în paragină căile ferate transcarpatice într-un hal ca cel din zilele noastre, e mai mult decât o prostie. Acestea fiind scrise și anul acesta, probabil nici ministrul actual al transporturilor nu-și va schimba „prioritățile”, iar căile ferate transcarpatice se vor degrada și mai mult, până ce vor ajunge să fie închise complet – unele dintre ele – tare mi-e teamă că asta se vrea cu cel de pe valea Jiului (dar viteze din astea mici se găsesc și pe celelalte căi ferate transcarpatice – și acelea au un trafic destul de greoi și de aglomerat)...
Sus In jos
aris86



Numarul mesajelor : 121
Varsta : 30
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 634
Data de inscriere : 26/04/2016

MesajSubiect: Re: 202 : Filiasi - Carbunesti - Targu Jiu - Petrosani - Simeria   Lun 14 Aug 2017, 13:14

Se circula doar pe firul 1 între Băiești și Ohaba de sub Piatră, se lucrează la un podeț de fier, pare sa fie terminat și mai au de montat doar șină.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10246
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13175
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 202 : Filiasi - Carbunesti - Targu Jiu - Petrosani - Simeria   Lun 14 Aug 2017, 13:25

aris86 a scris:
Se circula doar pe firul 1 între Băiești și Ohaba de sub Piatră, se lucrează la un podeț de fier, pare sa fie terminat și mai au de montat doar șină.

Se circula intre Subcetate si Baesti pe firul 1
Cica podul e gata dar nu au traverse care ar veni doar prin octombrie
Sus In jos
aris86



Numarul mesajelor : 121
Varsta : 30
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 634
Data de inscriere : 26/04/2016

MesajSubiect: Re: 202 : Filiasi - Carbunesti - Targu Jiu - Petrosani - Simeria   Lun 14 Aug 2017, 19:34

Poze din defileul Jiului







Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 202 : Filiasi - Carbunesti - Targu Jiu - Petrosani - Simeria   

Sus In jos
 

202 : Filiasi - Carbunesti - Targu Jiu - Petrosani - Simeria

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 202 : Filiasi - Carbunesti - Targu Jiu - Petrosani - Simeria
» Plecari / Sosiri Targu Jiu
» Simeria - Petrosani
» 220 : Carbunesti - Albeni - Seciurile
» 207 : Simeria - Hunedoara
Pagina 30 din 30Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 200-