Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 504 : Buzau - Nehoiasu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
AutorMesaj
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2870
Varsta : 22
Reputatie : 4027
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu   Mier 05 Iul 2017, 12:58

Palețica aia galbenă e indicatorul de care spui?



Am constatat că nu s-a dat OC în fiecare punct de secționare, de ex. la Pătârlagele Hm., sigur nu s-a dat că IDM a rămas în permanență în dreptul biroului de mișcare. Trenul cu care am coborât a fost condus de un singur mecanic, iar în cabină s-a aflat în permanență doar acesta, foarte rar a mai urcat șeful de tren acolo.

RCCF au introdus bariere automate la Zărnești, Râșnov și înainte de Râșnov, nu cred că i-a costat așa mult. Am remarcat că barierele lor se închid cu doar 20-30 de secunde înainte de trecerea trenului (la fel ca în occident), nu ca pe secțiile CFR unde se închid cu până la 7-8 minute înainte de trecere. Oricum limitările de viteză la pasaje dăunează foarte mult timpilor de mers, iar demarajul aduce cu sine consum suplimentar de combustibil.

Marfă am văzut, repet, și mai sus de Berca sau Parscov! Nu mai știu cum se chema locul că nu era Hm., trenul oprind într-un PO amenajat. Înainte de acel PO există un macaz care dă într-o curte unde am văzut cazane în stare foarte bună, deci clar nu abandonate.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
marius664



Numarul mesajelor : 1344
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2666
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu   Mier 05 Iul 2017, 13:02

Patarlagele nu are semafoare mecanice? Poate doar Buzau Nord-Berca este cu conducere centralizata
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2870
Varsta : 22
Reputatie : 4027
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu   Mier 05 Iul 2017, 13:05

Precum se vede în poză, Pătârlagele are semnale mecanice. Nehoiașu are și ea. Parscov sigur nu are, la Berca nu am apucat să văd, Buzău Nord are (la ieșirea spre Buzău sunt semnale luminoase, ceea ce m-a mirat a fost că semnalul de ieșire de pe directă are 3 focuri - de ce, că ar fi trebuit să aibă doar 2 indicații - verde sau roșu).
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13604
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15899
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu   Mier 05 Iul 2017, 14:15

Acela este indicatorul. Popular i se mai spune și ochi de bou.

mielutu zburator a scris:
Am constatat că nu s-a dat OC în fiecare punct de secționare, de ex. la Pătârlagele Hm., sigur nu s-a dat că IDM a rămas în permanență în dreptul biroului de mișcare.
Dacă nu s-a încrucișat nimic, putea să îi dea ordinul de la Berca. Sau i-o fi dat Berca - Pătârlagele și de la Pătârlagele a ieșit în baza semnalului.
Pe de altă parte, sunt ei între ei... și la CFR au fost cazuri de încălcări flagarante ale instrucțiilor, observate doar pentru că s-a produs un accident sau pentru că un călător a făcut reclamație (gen trenul care a ,,uitat" nașul pe peron în Slatina).

mielutu zburator a scris:
Trenul cu care am coborât a fost condus de un singur mecanic, iar în cabină s-a aflat în permanență doar acesta, foarte rar a mai urcat șeful de tren acolo.
La automotoare oricum șeful de tren apare ca însoțitor trecut în foaia de parcurs. În caz de accident/incident sunt cu toții acoperiți în hârtii.

mielutu zburator a scris:
RCCF au introdus bariere automate la Zărnești, Râșnov și înainte de Râșnov, nu cred că i-a costat așa mult. Am remarcat că barierele lor se închid cu doar 20-30 de secunde înainte de trecerea trenului (la fel ca în occident), nu ca pe secțiile CFR unde se închid cu până la 7-8 minute înainte de trecere. Oricum limitările de viteză la pasaje dăunează foarte mult timpilor de mers, iar demarajul aduce cu sine consum suplimentar de combustibil.
Sunt instalații BAT, acestea au o secțiune izolată înainte și după barieră, practic se închid când trenul a ajuns la lungimea drumului de frânare față de barieră (1200 m) și se ridică după ce a trecut trenul (mă gândesc că au detectoare de masă metalică pentru a număra osiile care intră pe secțiunea izolată a barierei și cele care trec de barieră, pentru a ridica bariera imediat după trecerea trenului). Pe fix același pricnipiu funcționează și cele de la CFR (vorbesc, desigur, de BAT/SAT).

În schimb, dacă bariera nu este automată, ci comandată de IDM sau, mai rău, manipulată de păzitorul de barieră, ea trebuie coborâtă înainte să se facă parcursul de ieșire din stația/punctul de secționare/postul de reavizare (da, pe vremuri existau posturi de reavizare din loc în loc, funcționau ca BLA-ul de acum, doar că manual, între 2 posturi se putea afla numai un singur tren; nu știu dacă acum mai există așa ceva; în 2009 mai exista unul între Jiu și Podari pe linia Craiova - Calafat) dinaintea barierei. Dacă ai 5 km până la stație și ești pe limitare de 15 km/h, îmbătrânești așteptând. De aia s-au și desființat barierele pe multe secundare, odată cu desființarea Hm-urilor și stațiilor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2870
Varsta : 22
Reputatie : 4027
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu   Mier 05 Iul 2017, 14:26

Adevărat dar la Râșnov bariera din gară (știi despre care vorbesc cred) se activează cam cu 30 de secunde înainte de trecerea trenului, cam când acesta depășește semnalul de intrare în stație. Cred sincer că au alt sistem și nu se activează când trenul ajunge la 1200 m de ele ci mult, mult mai târziu. Acel motor oricum poate opri în vreo 4-500 de m de la viteza maximă.

Dacă vii la Rocștat oricum vei avea drum la penny-ul de lângă gară, și vei vedea acolo ce spun dacă prinzi un tren.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4593
Reputatie : 5845
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu   Mier 05 Iul 2017, 14:31

RGT a introdus bariere si pe 922 si pe 406.


Intradevar bariere au numaratoare de osii si semnal de avarie la pasaj, dar exista in statie si un panou de control a lor si pot fi controlate de acolo.
Acuma e complicat cu pozele ca as fi pus un astfel de panou de control, deci nu e un capat de lume.

RGT a pus una si la Giarmata care apoi a stat nefolosita dupa ce CFR a reluat linia a reinfiintat postul de pazitor de bariera. RGT nu a predat si bariera deoarece preluase linia cu bariera manuala.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13604
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15899
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu   Mier 05 Iul 2017, 14:48

mielutu zburator a scris:
Adevărat dar la Râșnov bariera din gară (știi despre care vorbesc cred) se activează cam cu 30 de secunde înainte de trecerea trenului, cam când acesta depășește semnalul de intrare în stație. Cred sincer că au alt sistem și nu se activează când trenul ajunge la 1200 m de ele ci mult, mult mai târziu. Acel motor oricum poate opri în vreo 4-500 de m de la viteza maximă.

Dacă vii la Rocștat oricum vei avea drum la penny-ul de lângă gară, și vei vedea acolo ce spun dacă prinzi un tren.
Teoretic, la aia ar fi trebuit să fie pusă bariera înainte să se facă parcursul de intrare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3017
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5637
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu   Mier 05 Iul 2017, 21:20

S-a amintit aici despre (citez) "detectoare de masă metalică pentru a număra osiile care intră pe secțiunea izolată a barierei și cele care trec de barieră, pentru a ridica bariera imediat după trecerea trenului"!

Mai exact ce sunt aceste detectoare si cum functioneaza ele din punct de vedere tehnic ?

Nu cred ca sunt accelasi lucru cu sectiunile izolate!


Din cate stiu, pentru actionarea barierelor automate sau a instalatiilor SAT, se utilizeaza sectiunile izolate , si anume pentru fiecare bariera automata sau instalatie SAT (exceptand cele situate in imediata apropiere a iesirilor din statii) sunt cate doua sectiuni izolate, pentru a permite inchiderea barierei sau punerea in functiune a instalatiei SAT, indifferent din ce directie ar veni trenul!



Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 504 : Buzau - Nehoiasu   

Sus In jos
 

504 : Buzau - Nehoiasu

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 504 : Buzau - Nehoiasu
» IR 1003/1005 „MINSK”: Minsk - Vadu Siret - Buzau - Varna/Constanta
» 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti
» Inventrarul automotoarelor TFC clasa 78 (DH2)
» Regionala GALAȚI
Pagina 12 din 12Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-