Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 MATERIAL RULANT

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10470
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13480
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: MATERIAL RULANT   Lun 13 Mar 2017, 23:17

Kapпaтй a scris:
Se apropie de final viata LVT si malaxoarele se vor duce incet incet spre taiat fier vechi. Domane ajuta, Dumnezeu sa le odihneasca in pace in cazanul de fier topit.

Stau ca cineva si-a umplut buzunarele din vanzarea si modernizarea lor in loc sa se fi cumparat Duewaguri
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14321
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17880
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: MATERIAL RULANT   Lun 13 Mar 2017, 23:25

Pai asta a fost toata chestia, imbogatirea lui x din aceste contracte paguboase si lumea s-a chinuit in aceste mortaciuni dar mai grav e ca unii chiar aplauda aceasta prostie. Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14023
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16431
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: MATERIAL RULANT   Lun 13 Mar 2017, 23:28

De unde să cumpere Duewag-uri dacă nu se mai produceau și nemții nu începuseră încă să le retragă?

După ce a cumpărat CFR 2 Duewag-uri, până a mai făcut rost de bani s-au scos din producție, așa că ne-am trezit cu Desiro, care e făcut de același producător (Duewag a fost cumpărat de Siemens), deci s-au luat și automotoare noi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10470
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13480
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: MATERIAL RULANT   Lun 13 Mar 2017, 23:33

Dr2005 a scris:
De unde să cumpere Duewag-uri dacă nu se mai produceau și nemții nu începuseră încă să le retragă?

După ce a cumpărat CFR 2 Duewag-uri, până a mai făcut rost de bani s-au scos din producție, așa că ne-am trezit cu Desiro, care e făcut de același producător (Duewag a fost cumpărat de Siemens), deci s-au luat și automotoare noi.

In loc de LVTuri ADHuri si rame Z reparau jumate din Desirouri care stateau la gard
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14321
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17880
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: MATERIAL RULANT   Lun 13 Mar 2017, 23:38

Erau alte solutii dar au fost aruncati bani pe fereastra pe niste mortaciuni care acum tot la cazanul cu fier topit ajung. Desigur scuze se gasesc mai ales de catre cei ce iubesc toate mortaciunile.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14023
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16431
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: MATERIAL RULANT   Mar 14 Mar 2017, 11:18

Păi dacă au luat gioarsele de ADH-uri în loc să repare Desiro? Dacă tot voiau second hand, mai bine le lăsau VT614, le luau mult mai ieftin și trăgeau de ele până picau. Sigur ar fi rezistat mai mult cele originale, fără implicarea Reamrului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4872
Reputatie : 6237
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: MATERIAL RULANT   Mar 14 Mar 2017, 13:48

Pai spilul era sa se implice Remarul, probabil ,,adaptarea" a costat mai mult decit achizitia in sine.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10470
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13480
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: MATERIAL RULANT   Mar 14 Mar 2017, 15:45

dan tm a scris:
Pai spilul era sa se implice Remarul, probabil ,,adaptarea" a costat mai mult decit achizitia in sine.

Da ramele au fost luate la preț vechi de o societate undeva la 30 de milioane de lei apoi reparațiile au costat 93 de mil de lei la Remarul iar CFR Călători a plătit în total 123 mil de lei pentru ele
LVT și LVS au costat 30 mil de lei plus 200000 usd

http://gazetadecluj.ro/escrocherie-de-milioane-cu-viteza-de-accelerat/
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4241
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: MATERIAL RULANT   Mar 14 Mar 2017, 23:00

VT614 oricum ar fi mers mult mai mult decât Desiro, sunt mult mai fiabile, mai comode și mai bune. Și nici nu ar fi gonit atâția călători de la tren precum a făcut-o Desiroul. Normal, când pui automotor cu comfort de tramvai sau de metrou moscovit (că alea au scaunele 4+4) pe rute de 4-5-6 ore, să nu mai zic de alea de 12-13 ore, alungi călătorii.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14023
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16431
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: MATERIAL RULANT   Mar 14 Mar 2017, 23:36

Nu cred că a circulat Desiro pe rute de 12 - 13 ore.

În altă ordine de idei, Desiro cam e etalon de confort la trenurile convenționale din Europa, fie că ne place, fie că nu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6672
Reputatie : 8937
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: MATERIAL RULANT   Mar 14 Mar 2017, 23:56

Etalon de confort pe ce distanta? Ca practic e, are mai toate facilitatile, da' nu rupe norma nici macar pentru un drum mediu. Care la cefereu deja bate in drum lung.
Sus In jos
cristy79

avatar

Numarul mesajelor : 1415
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3206
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: MATERIAL RULANT   Mier 15 Mar 2017, 07:49

Etalon de confort o fi pentru tine Dr2005 care mereu esti adeptul confort minim (sau deloc daca se poate) la pret maxim pentru prosti.

Noroc ca altii au alta parere si multe din tramvaiele astea sunt acum tarifate Regio adica asa cum merita.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10470
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13480
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: MATERIAL RULANT   Mier 15 Mar 2017, 09:22

Adirmvl a scris:
Etalon de confort pe ce distanta? Ca practic e, are mai toate facilitatile, da' nu rupe norma nici macar pentru un drum mediu. Care la cefereu deja bate in drum lung.

Probabil maxim 100 de km pentru că ele au fost concepute pentru trenurile de naveta
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14023
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16431
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: MATERIAL RULANT   Mier 15 Mar 2017, 10:07

cristy79 a scris:
Etalon de confort o fi pentru tine Dr2005 care mereu esti adeptul confort minim (sau deloc daca se poate) la pret maxim pentru prosti.

Noroc ca altii au alta parere si  multe din tramvaiele astea sunt acum tarifate Regio adica asa cum merita.

Tu înțelegi că peste tot prin Europa civilizată, materialul rulant pentru trenuri convenționale (deci nu mare viteză) e dotat aproape identic la interior? Știi cum arată un IC în Elveția sau în Belgia? Îți spun eu, ori ca un Desiro, ori ca un 26-16. DB ce crezi că a cumpărat pentru scurt și mediu parcurs? Îți spun eu, a cumpărat Desiro ML, la fel ca SNCB... iar SNCB își formează trenurile IC cu Desiro ML.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14321
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17880
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: MATERIAL RULANT   Mier 15 Mar 2017, 13:14

Pai scurt parcurs nu LUNG!!!!!!!!!!!! Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: MATERIAL RULANT   

Sus In jos
 

MATERIAL RULANT

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» MATERIAL RULANT TFG si TFC
» MATERIAL RULANT
» Material rulant I
» Material rulant
» Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)
Pagina 7 din 9Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: INTERREGIONAL CALATORI-