Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Racorduri si ramificatii de cale ferata

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Urmatorul
AutorMesaj
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6481
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata   Vin 11 Dec 2009, 22:39

Nu am vazut nicio linie sau macaz cand am fost ultima data pe jos pe acolo, adica in 28 august...
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10895
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata   Vin 11 Dec 2009, 22:41

Inseamna ca nu mai exista....pacat Sad
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata   Lun 14 Dec 2009, 10:47

In mod normal liniile cu care a inceput acest topic sint ramificatii.Adica ramificatia spre Brad din statia Sintana

In lucrarile de constructii de cai ferate, pentru o linie noua se mai foloseste expresia:,,linia se racordeaza la reteua CFR in statia..."

In termeni feroviari un racord, sau mai exact o racordare este segmentul de linie care uneste doua ramificatii evitind punctul lor comun.

Si exemplele sint numeroase:
racordul Socola, ca este aici pe forum exemplificat chiar cu linii colorate pentru diferentiere.
- s-a construit linia Iasi - Ungheni din care se ramifica linia spre Vaslui
- ulterior prin cresterea traficului de marfuri din directia Vaslui spre Ungheni (schimburi comerciale cu URSS) traficul era ,,gituit" in statia Nicolina unde trenurile trebuiau sa rebruseze, aceasta implicind, timpi de stationare, manevre, probe etc intr-un cuvint costuri, astfel s-a construit o linie de evitare a statiei Nicolina, racordind direct cele doua directii de mers.

In mod similar s-a procedat in alte parti, cu mentiunea ca in general racordurile s-au construit pentru a prelua sporul de trafic de marfa. trenurile de calatori folosind foarte putin racordarile.

Nu am stiut ca la Deda a existat un racord.
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4978
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata   Lun 14 Dec 2009, 12:21

Mersi mult Dane, nici eu nu stiam cum sa numesc "racordul" de la Santana...deci voi folosi termenul "ramificatie".Mai ales ca si in postari de-ale mele, cateva sunt ramificatii si nu racorduri (de ex. ramificatia 401 fata de 400 la Beclean, sau 401 cu 409 la Salva)

_________________
Sus In jos
Costin.H



Numarul mesajelor : 651
Reputatie : 3244
Data de inscriere : 15/12/2009

MesajSubiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata   Mar 15 Dec 2009, 00:25

asta e intrarea in triajul din Adjud. era folosita pt trenurile de marfa care intrau in grupa A (?) dinspre Comanesti. Acum nu mai este folosita.

Mai intai cel pentru marfuri, care de asemenea, din ce am vazut nu mai pare a fi folosit..Desi la Adjud am vazut multe linii si vagoane de marfa,se vede chiar si in Google earth...Poate cineva din zona, sau care cunoaste mai bine situatia imi confirma sau infirma aceasta ipoteza.. Iata imaginea



***
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata   Mar 15 Dec 2009, 09:07

Racordul Adjud este o bucla peste L 500 pentru a permite circulatia directa intre triajul Adjud si linia 501.Probabil datorita scaderii traficului de marfa pe L 501 acum nu mai este folosit.Pacat ca tot mai multe astfel de linii au fost desfiintate sau nu mai sint folosite.

Pe de alta parte in livretele de mers acete racordari sint redate sub forma ,,ramificatia..."

TECUCI NORD HC.
TECUCI RAM. COSMEȘTI
Cosmești Hm.
G-ral. E. Grigorescu Hm.
Ram. Gral. E.Grigorescu
MĂRĂȘEȘTI
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10895
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata   Mar 15 Dec 2009, 11:43

Acea "ramificatie" care se gaseste in livret se refera la schimbatoarele care se afla la capetele racordului.
De exemplu la racordul de la Marasesti, capatul dinspre Tecuci se numeste "Ram. G-ral. E. Grigorescu"; iar capatul dinspre Buzau se numeste "Marasesti Ram. Putna". In livret, la trenul rapid Iasi - Bucuresti sunt trecute amandoua cu distanta de 0,9km intre ele (atat cat este lungimea racordului)
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata   Mier 16 Dec 2009, 08:48

Intre, schimbatoarele de cale de care spune Vlad se gaseste de fapt racordul care permite circulatia fara rebrusment.
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4978
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata   Vin 25 Dec 2009, 20:38

Ramificatie intre liniile 400 si 403 la iesirea din Harman.In imagine linia 400, poza este facuta din automotor, de pe linia 403.


_________________
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4978
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata   Mier 06 Ian 2010, 08:31

Racord pe linia 400 inainte de in Baia Mare din directia Jibou. Linia la stanga e tot spre M 400 (Baia Mare - Satu Mare).







Racordul vazut din sens opus

_________________
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata   Mier 06 Ian 2010, 08:59

Daca e racordul Busag, nu circula calatori, pentru ca ar insemna sa nu intre in Baia Mare.
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4978
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata   Mier 06 Ian 2010, 09:49

Da, e racordul Busag, nu circula trenuri de calatori.Toate trenurile in tranzit prin Baia Mare, intra in gara si rebruseaza.In prezent s-a redus mult traficul, dar mai circula marfare.. Iata si o imagine din Google edificatoare, sper (cu rosu e marcat racordul):


_________________
Sus In jos
didi



Numarul mesajelor : 632
Varsta : 29
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3652
Data de inscriere : 28/09/2009

MesajSubiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata   Vin 12 Feb 2010, 19:55

.................


Ultima editare efectuata de catre didi in Joi 23 Sept 2010, 20:08, editata de 1 ori
Sus In jos
didi



Numarul mesajelor : 632
Varsta : 29
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3652
Data de inscriere : 28/09/2009

MesajSubiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata   Sam 13 Feb 2010, 22:20

................................


Ultima editare efectuata de catre didi in Joi 23 Sept 2010, 20:09, editata de 1 ori
Sus In jos
didi



Numarul mesajelor : 632
Varsta : 29
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3652
Data de inscriere : 28/09/2009

MesajSubiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata   Mar 09 Mar 2010, 12:58

................


Ultima editare efectuata de catre didi in Joi 23 Sept 2010, 20:09, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Racorduri si ramificatii de cale ferata   Astazi la 16:13

Sus In jos
 

Racorduri si ramificatii de cale ferata

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Racorduri si ramificatii de cale ferata
» Prima cale ferata cu cremaliera din lume
» Cea mai inalta cale ferata din Europa
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009]
Pagina 2 din 12Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-