Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Trenuri internaționale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 32
Localizare : Brasov
Reputatie : 2876
Data de inscriere : 25/02/2010

MesajSubiect: Re: Trenuri internaționale   Mar 26 Oct 2010, 17:15

Ca regula generala, din cate stiu, la trenurile internationale nu se vand rezervari la vagoane de dormit si cuseta pentru un parcurs intern. Ei bine, tocmai am descoperit ca penrtu R472/473 se pot cumpara aceste rezervari, insa doar la cuseta de 6. O veste buna dupa mine, pentru o calatorie mai confortabila pe timp de noapte.
Sus In jos
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 32
Localizare : Brasov
Reputatie : 2876
Data de inscriere : 25/02/2010

MesajSubiect: Re: Trenuri internaționale   Joi 04 Noi 2010, 10:14

Pe un forum german (http://www.drehscheibe-foren.de/), am citit urmatoarele zvonuri, referitoare la noul mers de tren 2010/2011:

1) vagonul de dormit Bucuresti-München nu va mai circula
2) vagonul de dormit Bucuresti-Praga va circula cu trenul Ister pana la Budapesta (inainte circula cu Pannonia, insa doar "facultativ")

Poate cineva sa confirme/sa infirme sau sa ne ofere mai multe informatii despre aceste 2 zvonuri? Va exista din nou vagon de Praga in mod regulat?
Sus In jos
didinul



Numarul mesajelor : 770
Reputatie : 3465
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: Trenuri internaționale   Joi 04 Noi 2010, 14:45

mitzaciobanu a scris:
Pe un forum german (http://www.drehscheibe-foren.de/), am citit urmatoarele zvonuri, referitoare la noul mers de tren 2010/2011:

1) vagonul de dormit Bucuresti-München nu va mai circula
2) vagonul de dormit Bucuresti-Praga va circula cu trenul Ister pana la Budapesta (inainte circula cu Pannonia, insa doar "facultativ")

Poate cineva sa confirme/sa infirme sau sa ne ofere mai multe informatii despre aceste 2 zvonuri? Va exista din nou vagon de Praga in mod regulat?

Vagonul direct Bucuresti-München va circula doar vara. De Praga nu stiu nimic, deocamdata. De scos definitiv, s-a scos Venetia.
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5197
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Trenuri internaționale   Joi 04 Noi 2010, 14:47

mitzaciobanu a scris:
Pe un forum german (http://www.drehscheibe-foren.de/), am citit urmatoarele zvonuri, referitoare la noul mers de tren 2010/2011:

1) vagonul de dormit Bucuresti-München nu va mai circula
2) vagonul de dormit Bucuresti-Praga va circula cu trenul Ister pana la Budapesta (inainte circula cu Pannonia, insa doar "facultativ")

O sa ne izolam precum Albania cu legaturile internationale daca tot asa continuam... :roll:

Eu tot nu m-am prins de ce s-au scos vagoanele Venezia SL - Bucuresti. Erau zile cand mergeau cate 3 vagoane (2 x WLABmee 71-70 + B11 21-90). Deci nu erau deloc in pierdere. Neutral

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Sus In jos
didinul



Numarul mesajelor : 770
Reputatie : 3465
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: Trenuri internaționale   Joi 04 Noi 2010, 14:56

mureseanu_976 a scris:
mitzaciobanu a scris:
Pe un forum german (http://www.drehscheibe-foren.de/), am citit urmatoarele zvonuri, referitoare la noul mers de tren 2010/2011:

1) vagonul de dormit Bucuresti-München nu va mai circula
2) vagonul de dormit Bucuresti-Praga va circula cu trenul Ister pana la Budapesta (inainte circula cu Pannonia, insa doar "facultativ")

O sa ne izolam precum Albania cu legaturile internationale daca tot asa continuam... :roll:

Eu tot nu m-am prins de ce s-au scos vagoanele Venezia SL - Bucuresti. Erau zile cand mergeau cate 3 vagoane (2 x WLABmee 71-70 + B11 21-90). Deci nu erau deloc in pierdere. Neutral

Poate vi se pare ciudat dar vagonul direct spre Venetia a fost scos din cauza neintelegerilor cu partea ungară. Dacă ei erau de acord cu o schimbare de program a EN Venetia, vagoanele puteau intra in compunerea Pannonia, cu scurtarea considerabila a timpului de calatorie. Nu stiu ce sa mai zic si de MAV ! La Berlin nu ne lasă să mergem cu tren direct, la Veneția nu, au băgat strâmbe la ideea prelungirii EN Kalman Imre pana la Strassbourg (cu legatura TGV spre Paris!). Adevărul este că nu ne mai iubește nimeni!
Sus In jos
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 32
Localizare : Brasov
Reputatie : 2876
Data de inscriere : 25/02/2010

MesajSubiect: Re: Trenuri internaționale   Joi 04 Noi 2010, 15:24

Pana la Venezia era totusi cam lung drumul: doua nopti si ziua dintre ele, plus asteptari de 2-3 ore prin diferite gari. Iar de 1-2 ani incoace a explodat piata zborurilor low-cost spre Italia...

Iar despre München: conform site-ului DB se pare ca Pannonia va circula doar de la Brasov (chiar si vara, desi anul acesta vara a circulat de la Bucuresti). Deci, ramane sigur vagonul de München? Eventual doar de la Brasov? (mie imi convine Cool

UAU, asta e chiar tare de tot: a fost vreodata vorba de prelungirea EN Kalman Imre pana la Strasbourg? Ar fi fost nemaipomenit, pentru ca timpul de legatura intre Pannonia si Kalman Imre este bun, se puteau traversa 3 tari intr-o singura noapte... iar dupa inca 2 ore cu TGV-ul se ajunge la Paris. Didinul, ai vreun link sau altceva cu mai multe informatii, ca sunt curios?

In mersul 2008/2009 era ceva asemanator: o pereche de trenuri: EN 468 Orient Express (Viena - Strasbourg) si EN 460/408 Danubius (Budapesta - Frankfurt), care mergeau combinate intre Viena si Karlsruhe. Au disparut insa si acestea...
Sus In jos
didinul



Numarul mesajelor : 770
Reputatie : 3465
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: Trenuri internaționale   Vin 05 Noi 2010, 14:15

mitzaciobanu a scris:
Pana la Venezia era totusi cam lung drumul: doua nopti si ziua dintre ele, plus asteptari de 2-3 ore prin diferite gari. Iar de 1-2 ani incoace a explodat piata zborurilor low-cost spre Italia...

Iar despre München: conform site-ului DB se pare ca Pannonia va circula doar de la Brasov (chiar si vara, desi anul acesta vara a circulat de la Bucuresti). Deci, ramane sigur vagonul de München? Eventual doar de la Brasov? (mie imi convine Cool

UAU, asta e chiar tare de tot: a fost vreodata vorba de prelungirea EN Kalman Imre pana la Strasbourg? Ar fi fost nemaipomenit, pentru ca timpul de legatura intre Pannonia si Kalman Imre este bun, se puteau traversa 3 tari intr-o singura noapte... iar dupa inca 2 ore cu TGV-ul se ajunge la Paris. Didinul, ai vreun link sau altceva cu mai multe informatii, ca sunt curios?

In mersul 2008/2009 era ceva asemanator: o pereche de trenuri: EN 468 Orient Express (Viena - Strasbourg) si EN 460/408 Danubius (Budapesta - Frankfurt), care mergeau combinate intre Viena si Karlsruhe. Au disparut insa si acestea...

Nu am niciun link despre acest subiect, că nu l-am aflat de pe internet. Au fost discutii in anii trecuți apoi s-a abandonat ideea, după care a revenit în actualitate cu ocazia crizei zborurilor generată de cenușa vulcanului din Islanda. Cert este că există cerere mai ales din partea utilizatorilor Interrail dar inca sunt dificultați în comunicarea dintre companiile feroviare implicate.
În legătură cu Veneția, dacă se aproba o rocadă între orele de plecare din Veneția respectiv Budapesta, vagoanele românești puteau circula cu Pannonia si reducea semnificativ durata călătoriei.

Ca să fiu mai scurt.... în 2007 se discuta transformarea rapidului 374/375 într-un internațional compus, cu vagoane pentru Strassbourg, Veneția și Berlin, tot atunci s-a pus în aplicare proiectul cu locomotive românești interoperabile cu rețeaua ungară. Între timp a venit și criza și degradarea culoarului IV si alte presiuni care împreună au condus la abandonarea proiectului. Trebuie spus că 2007-2008 au fost ani relativ buni pentru SNTFC, s-au analizat atunci mai multe inițiative foarte interesante, printre care și o mai bună conectare a României la celelalte țări din UE.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12555
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15727
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Trenuri internaționale   Vin 05 Noi 2010, 16:49

Parerea mea este ca legatura intre Bucuresti si Berlin ; Warszawa ; Praha ; Venezia ; Strassbourg ar trebuii sa existe , macar cate un vagon de dormit si unu clasa 2 ca nu toata lumea are bani pentru dormitor . Asta ca o masura a realizarii legaturilor intre RO. si restul Europei , mai ales ca facem parte din UE .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5197
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Trenuri internaționale   Vin 05 Noi 2010, 16:57

karpaty a scris:
Parerea mea este ca legatura intre Bucuresti si Berlin ; Warszawa ; Praha ; Venezia ; Strassbourg ar trebuii sa existe , macar cate un vagon de dormit si unu clasa 2 ca nu toata lumea are bani pentru dormitor . Asta ca o masura a realizarii legaturilor intre RO. si restul Europei , mai ales ca facem parte din UE .

Puteau lasa experimental grupa de Krakow Gl. care a circulat tot timpul verii cu Pannonia (pana in 2009). Sunt convins c-ar fi cerere, daca nu pe Krakow - Bucuresti macar pe Krakow - Muszyna - Kosice - Budapesta. Laughing

Chiar visam intr-o zi sa aiba Dacia un vagon sau doua pentru Kosice. Daca tot ajungea la 5 dimineata in Budapesta, il puteau atasa unui IC zilnic Budapest - Kosice care pleca dimineata pe la 5-6. La ora 10 trenul era in Kosice, calatorii putand schimba trenurile pentru alte destinatii.

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Sus In jos
Codrut1985
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 413
Varsta : 31
Localizare : Oradea
Reputatie : 3315
Data de inscriere : 21/05/2009

MesajSubiect: Re: Trenuri internaționale   Vin 05 Noi 2010, 17:09

mureseanu_976 a scris:
karpaty a scris:
Parerea mea este ca legatura intre Bucuresti si Berlin ; Warszawa ; Praha ; Venezia ; Strassbourg ar trebuii sa existe , macar cate un vagon de dormit si unu clasa 2 ca nu toata lumea are bani pentru dormitor . Asta ca o masura a realizarii legaturilor intre RO. si restul Europei , mai ales ca facem parte din UE .

Puteau lasa experimental grupa de Krakow Gl. care a circulat tot timpul verii cu Pannonia (pana in 2009). Sunt convins c-ar fi cerere, daca nu pe Krakow - Bucuresti macar pe Krakow - Muszyna - Kosice - Budapesta. Laughing

Chiar visam intr-o zi sa aiba Dacia un vagon sau doua pentru Kosice. Daca tot ajungea la 5 dimineata in Budapesta, il puteau atasa unui IC zilnic Budapest - Kosice care pleca dimineata pe la 5-6. La ora 10 trenul era in Kosice, calatorii putand schimba trenurile pentru alte destinatii.


Grupa de Krakow se detasa la Lokoshaza si circula prin Hatvan- Miskolc Tiszai- Hidasnemeti- Kosice- Muszyna- Nowy Sacz- Krakow, nu trecea prin Budapesta Smile
Sus In jos
http://ghioane007.blogspot.com
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 32
Localizare : Brasov
Reputatie : 2876
Data de inscriere : 25/02/2010

MesajSubiect: Re: Trenuri internaționale   Vin 05 Noi 2010, 20:31

mureseanu_976 a scris:
karpaty a scris:
Parerea mea este ca legatura intre Bucuresti si Berlin ; Warszawa ; Praha ; Venezia ; Strassbourg ar trebuii sa existe , macar cate un vagon de dormit si unu clasa 2 ca nu toata lumea are bani pentru dormitor . Asta ca o masura a realizarii legaturilor intre RO. si restul Europei , mai ales ca facem parte din UE .

Puteau lasa experimental grupa de Krakow Gl. care a circulat tot timpul verii cu Pannonia (pana in 2009). Sunt convins c-ar fi cerere, daca nu pe Krakow - Bucuresti macar pe Krakow - Muszyna - Kosice - Budapesta. Laughing


Practic prin schimbare in Budapesta raman in continuare cateva destinatii accesibile cu Pannonia: cu EN Metropol: Bratislava, Praga, Berlin, Varsovia, Krakow, iar cu EN Kalman Imre München si Salzburg. Din pacate destinatii ca Innsbruck, Zürich (EN Wiener Walzer), sau Zagreb, Ljubljana, Venezia (EN Venezia) nu sunt accesibile cu acest tren. Mie intotdeauna mi-a placut sa calatoresc cu Pannonia: o atmosfera internationala, multiculturala, dublata de peisaje minunate prin Transilvania si de un snitel bun la vagonul restaurant - calatoria devine o placere.

In fine, nu mi se pare OK ca Pannonia sa circule doar din Brasov, pentru ca astfel capitala nu mai este legata de orasele mai sus mentionate (decat eventual noaptea prin Romania, si continuand ziua de la Budapesta)
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4720
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Trenuri internationale   Dum 14 Noi 2010, 16:30

Conform "Mers tren" 1988/1989, existau urmatoarele trenuri internationale:

-"Bucuresti Express", tr. 240(11)/241(12)
Circula in relatia Bucuresti Nord- Beograd Dunav
Compunere: vagon de clasa 1, 2, si de dormit.

-"Orient Express", tr. 262(23)/263(24)
Circula in relatia Bucuresti Nord- Budapesta Keleti- Wien Westbanhof- Munchen Hbf.- Paris Est
Compunere: un vagon de clasa a doua (pana la Paris Est; circula numai vara), vagon clasa 1, 2, si de dormit (la Wien), vagon de clasa 1, 2, cuseta si restaurant (la Budapesta)

-"Carpati", tr. 382(25)/381(26)
Circula in relatia Bucuresti Nord- Szolnok- Kosice- Krakow Gl- Warszawa Wsch.
Compunere: vagoane de clasa 1,2, de dormit, cuseta si bar.
Avea atasate si grupele:
-Sofia- Bucuresti Nord- Warszawa
-Sofia- Budapesta
-Sofia- Wroclaw

-"Pannonia Express", tr. 370(21)/371(22)
Circula in relatia: Sofia- Bucuresti Nord- Budapesta Nyugati- Bratislava- Praga Holensovici- Berlin Lichtenberg
Compunerea: vagoane de clasa 1, 2, de dormit (Sofia-Bucuresti Nord), vagoane de clasa 1,2 (grupa "Transbalkan"- Athenes- Thesaloniki- Sofia- Bucuresti Nord), vagoane de clasa 1,2, de dormit si cuseta (Sofia-Bucuresti Nord- Berlin) si vagon restaurant (Bucuresti Nord- Budapesta)

-"Balt Orient Express", tr. 372/371
Circula in relatia Bucuresti Nord- Budapesta Nyugati- Bratislava- Praga Holesovici- Berlin Lichtenberg
Compunerea: vagoane de clasa 1,2, de dormit si cuseta.

-"Romania Express", tr. 605/606
Circula in relatia: Bucuresti Nord- Nicolina- Chisinau- Kiev- Moskva Kievskaya
Compunere: vagoane SZD de clasa 1,2, de dormit, si un vagon CFR de clasa a doua (intre Bucuresti Nord- Ungheni URSS).

Trenuri sezoniere:
-"Vitosa", intre Sofia- Chitila- Praga Holesovici- Berlin Lichtenberg
-"Transdanubium", intre Burgas- Rosiori Nord- Budapesta Keleti- Bratislava- Praga Hl.
-"Nesabar", intre Burgas/Varna- Craiova- Budapesta Nyugati
-"Tracia", intre Varna- Medgidia- Brasov- Bratislava- Praga Holensovice- Berlin Lichtenberg
-"Nord-Sud", intre Burgas-Chitila- Kobanya Kispest- Katowice- Warszawa Wsch.
-"Varna", intre Varna- Medgidia- Bucuresti Nord- Brasov- Szolnok- Kosice- Krakow- Warszawa Wsch.
-"Mamaia", intre Mangalia- Brasov- Kobanya Kispest- Bratislava- Praga Hl.
-"Sofia Express", intre Sofia- Chitila- Suceava Nord- Cernauti- Jmernika- Kiev- Moskva Kievskaya
-"Marea Neagra", intre Sofia- Bucuresti Nord- Cernauti- Jmernika- Kiev
Avea si o grupa Sofia- Leningrad Wars.
-"Danubius Express", intre Istambul- Sofia- Bucuresti Nord- Nicolina- Chisinau- Jmernika- Kiev- Moskva Kievskaya

Trenuri in trafic local de frontiera:
-Jimbolia-Kikinda
-Arad-Curtici/Lokoshaza- Ketegyhaza- Bekescsaba
-Oradea- Salonta/Kotegyan- Gyula
-Satu Mare- Carei- Valea lui Mihai/Nyirabrany- Debrecen
-Carei- Berveni/Agerdomajor- Tiborszallas- Nagyecsed
-Medgidia- Negru Voda/Kardam.

Dupa 1990, au loc o serie de modificari, legaturile directe Bucuresti Nord- Paris (prin 2001), Bucuresti Nord- Berlin, Bucuresti Nord- Atena, Bucuresti Nord- Krakow- Warszawa Wsch, Bucuresti Nord- Bratislava- Praga Holensovici fiind desfiintate.
Conform "Mersului trenurilor", valabil pe anul 2010, trenurile internationale sunt:

-"Dacia Express", tr. R 346/347
Circula intre Bucuresti Nord- Budapesta Keleti- Wien Wesbanhof
Are in compunere celebrele vagoane "AVA-200".

-"Ister", tr. EN 472/473
Circula intre Bucuresti Nord- Budapesta Keleti

-'Cris", tr. IC 78/79
Circula intre Timisoara Nord- Budapesta Keleti
Are in compunere si grupa Sofia-Bucuresti Nord- Budapesta Keleti.

-"Zarand", tr. IC 378/379
Circula intre Simeria- Budapesta Keleti

-"Mures", tr. IC 376/377
Circula intre Targu Mures- Alba Iulia- Budapesta Keleti.
Are in compunere si grupa sezoniera Bucuresti Nord- Budapesta Keleti- Zagreb- Ljubljana- Venetia Santa Lucia.

-"Transilvania", tr. IC 372/373
Circula intre Sibiu- Budapesta Keleti.

-"Pannonia", tr. IC 374/375
Circula intre Bucuresti Nord- Budapesta Keleti.
Are in compunere si grupa sezoniera Bucuresti Nord- Budapesta Keleti- Wien Meidling- Munchen Hbf.

-"Traianus", tr. IC 74/75
Circula intre Timisoara Nord- Budapesta Keleti.

-"Corona", tr. 406/407
Circula intre Brasov- Budapesta Keleti.

-"Harghita", tr. 366/367
Accelasi traseu.

-"Ady Endre", tr. IC 364/365
Circula intre Cluj Napoca- Budapesta Keleti.

-"Biharia", tr. IC 362/363
Accelasi traseu.

-"Bulgaria Express", tr. 382/383
Circula intre Sofia- Bucuresti Nord- Cernauti- Kiew Pass- Moskva Kievskaya
Are grupe directe Cernauti- Lvov si Kiev- Minsk.

-"Prietenia", tr. 402/403
Circula numai in zile pare/impare intre Bucuresti Nord- Nicolina-Chisinau.

-"Romania Express", tr. 463/464
Circula intre Bucuresti Nord- Sofia- Thesaloniki.
Are o grupa directa Bucuresti Nord- Istambul.

-"Bucuresti Express", tr. 360/361
Circula intre Bucuresti Nord- Beograd Dunav.
Intre Bucuresti Nord- Timisoara Nord are atasata si grupa directa Sofia- Bucuresti Nord- Budapesta Keleti.

Trenuri sezoniere:
-grupa Bucuresti Nord- Venetia Santa Lucia.
-grupa Bucuresti Nord- Munchen HBF.
-grupa Budapesta Keleti- Bucuresti Nord- Burgas/Varna ("Nesabar")

Trenuri in trafic local de frontiera:
-P 7311/7312 Arad- Bekescsaba
-Oradea- Puspokladany
-Salonta- Bekescasaba
-Baia Mare- Satu Mare- Valea lui Mihai- Debrecen
-Oradea- Valea lui Mihai- Debrecen
-Carei- Tiborszallas- Mateszalka
-P 1061/1062 si P 1063/1064 Iasi-Nicolina-Ungheni
Un timp a avut rangul de 'accelerat", fiind probabil singurul accelerat al CFR cu un singur vagon, si acela "dimitrov"!

Au mai existat si trenurile in trafic local de frontiera:
-Teresva-Campulung la Tisa- Sighetul Marmatiei- Camara Sighet- Valea Viseului- Berlibas- Rachiv, operate de automotoare diesel "Ganz-Mavag" a UZ.
-Falciu- Prut (statia Prut se afla in "oraselul" Cantemir).
Despre acest tren, interesant este si un articol: "Prut Express- trenul-ruina de la podul de flori", din ziarul "Gandul
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5197
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Trenuri internaționale   Dum 14 Noi 2010, 17:30

ldh80 a scris:


-"Harghita", tr. 366/367
Accelasi traseu. [Budapest - Brasov]

In premiera in acest an va avea grupa detasabila pentru Tirgu Mures, via Cluj Napoca - Razboieni - Ludus (tren 368 / 369). Dar am niste temeri ca va fi scos, atata vreme cat va avea vagoane romanesti. Dacar ar pune ungurii vagoane l-ar tine un an intreg, cum de altfel au facut cu grupa de Tirgu Mures pentru "Corona". Dar asta tine de fraierii de calatori, care prefera WizzAir pentru Tirgu Mures - Budapest decat o calatorie mai relaxanta (poate si initiatica pentru unii) de 10-11 ore...

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Sus In jos
EA1clony106



Numarul mesajelor : 438
Reputatie : 2890
Data de inscriere : 20/05/2010

MesajSubiect: Re: Trenuri internaționale   Lun 20 Dec 2010, 23:28

RI 360-1 Timisoara Nord -Bucuresti Nord



Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12555
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15727
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Trenuri internaționale   Mier 29 Dec 2010, 22:19

Bucuresti-Thessaloniki mai exita vagon direct ? parca in ultimul timp nici dormitor nu mai exista , si atunci intreb dece mai e dat in mers ca circula la Thessaloniki ? , mai bine ziceau ca circula la Istanbul sau Sofia ca doar pana acolo are vagoane directe . Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Trenuri internaționale   Astazi la 06:06

Sus In jos
 

Trenuri internaționale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Trenuri internaționale
» Trenuri internaționale
» Caile Ferate din Australia
» Trenuri EUROCITY (EC)
» Cele mai lungi trenuri de călători care au circulat vreodată în Romînia
Pagina 6 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI-