Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Trenuri sezoniere

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 25  Urmatorul
AutorMesaj
decward
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 19
Localizare : Bükreș
Reputatie : 5063
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: Trenuri sezoniere   Mar 24 Aug 2010, 12:19

conform spuselor mele pe 15.08 azi fiind 24.08 mam intors din concediu cu urmatoarele informatii
(TOATE COMPUNERILE SUNT NOTATE IN GARA MANGALIA)

RAPID 13943/13942 ,, LIVIU REBREANU"
SATU MARE/SIGHETUL MARMATIEI - MANGALIA

masina 65-1046-5
1~cuseta AcBcee~61 53 44-31 002 -9
2~cuseta AcBcee~61 53 44-31 007-8
3~clasa 2~ 50 53 20-49 221-6 *
4~clasa 1~50 53 19-76 029-2
5~clasa 2~50 53 20-49 224-0*
6~clasa 2~ 50 53 20-49 229-9*
10~cuseta AcBcee~61 53 44-31 029-2
11~dormit WLABmee~50 53 71-31 027-5
12~cuseta AcBcee-61 53 44-31 026-8
13~clasa 2~ 50 53 20-49 230-7*
14~clasa 1 ~50 53 19-76 027-6

vagoanele 12,13,14 reprezinta grupa de la SIGHETUL MARMATIEI
* vagoane modernizate

:seb:

ACC 1861-2
MANGALIA-CONSTANTA-FAUREI-IASI

PLECARE MANGALIA:

masina 65-1295-5
nr vagon/clasa/seria/domiciliu
1/cls II/ 50 53 21-31 002-9/constanta
2/II/50 53 21-31 009-4/constanta
3/cls I /50 53 11-31 003-9/constanta
4/ II / 50 53 21-31 001-1 / constanta
5/II/ 50 53 21-31 008-6 / constanta
7/II/50 53 21-31 011-0 / constanta
8/II/ 50 53 20-68 002-6 / iasi
9/ mixt ( I+II)/ 50 53 36-16 010-4 / suceava
10/II/ 50 53 26-16 039-5 / suceava


:seh:

RAPID 992/993 ,, PONTUS EUXINIUS"
TIMISOARA-/DEVA/RESITA-CONSTANTA-MANGALIA
sosire mangalia
masina 65-0944-2

vagon/clasa/seria/domiciliu
16/2/50 53 20-49 068-1/TIMISOARA
15/1/50 53 19-55 034-7/TIMISOARA
14/2/ 50 53 20-49 056-4 /Timisoara
13/2/ 50 53 20-49 071-5 / Arad
12/1/51 53 19-80 006-3 / BUCURESTI GRIVITA
11/2/50 53 20-49 060-8 / Timisoara
9/2/50 53 20-49 073-1 / timisoara
8/2/ 50 53 20-49 060-8 /timisoara
7/2/ 50 53 20-49 061-6 /timisoara
6/1/ 51 53 19-80 019-6/bucuresti grivita
5/cuseta AcBcee/ 61 53 44-31 037-5 / buc.griv
3/cuseta AcBcee/ 61 53 44-31 033-4 / buc.griv
2/WLAB mee dormit / 50 53 77-31 111-7 / buc.griv


vagoanele 16,15,14 = grupa de deva
vagoanele 13,12,11=grupa de resita
vagoanele 9,8,7,6,5,3,2= grupa timisoara


:ser:

R 980/989(mangalia-buc-curtici) IN DEP MANGALIA
VAGOANELE SUNT IN ORDINEA DINSPRE MANGALIA SPRE CONSTANTA

vag/clasa/seria/domiciliu
GRUPA PENTRU BUCURESTI
6/cuseta AcBcee/ 61 53 44-31 020-1 / buc
1/2/50 53 22-96 051-7/buc
2/2/50 53 22-96 021-0 / buc
3/1/50 53 30-76 017-2/ buc
4/2/50 53 22-76 003-2/buc
5/2/50 53 22-96 035-2/buc

GRUPA PENTRU CURTICI
8/1/50 53 30-76 001-6 / TIMISOARA
10/2/ 50 53 22-96 012-9/TIMISOARA
11/2/ 50 53 22-96 017-8/TIMISOARA
12/2/ 50 53 22-96 007-9/TIMISOARA
13/2/ 61 53 21-90 043-8/BUC GRIVITA
20/2/ 50 53 22-96 006-1/TIMISOARA




aregulament MULTUMESC DE VIZIONARE !!!!!!!!
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 19
Localizare : Bükreș
Reputatie : 5063
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: Trenuri sezoniere   Mar 24 Aug 2010, 18:49

am uitat sa mentionez........................


garniturile au fost evaluate pe data de 16 august 2010
Sus In jos
razwy
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1524
Varsta : 21
Localizare : jud.Cluj com.Baciu
Reputatie : 4584
Data de inscriere : 21/04/2009

MesajSubiect: Re: Trenuri sezoniere   Mier 08 Sept 2010, 14:19

R 936 Oradea - Mangalia in data de 4.09.2010 ultimul drum pe anul acesta...







Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1857
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5063
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: Trenuri sezoniere   Joi 27 Ian 2011, 17:58

Sezonierele anului 1966:

A 811 București(5:27) - Constanța(8:22-8:39) - Mangalia(9:44)
A 814 Mangalia(15:34) - Constanța(16:40-16:48) - București(19:59)
Compunerea: Clasa 1, Clasa 2 și Vagon de Dormit

A 813 București(8:31) - Constanța(12:06-12:16) - Mangalia(13:15)
A 812 Mangalia(19:05) - Constanța(20:15-20:35) - București(23:47)
Compunerea: Clasa 1, Clasa 2 și Vagon de Dormit

A 815 București(13:05) - Constanța(16:10-16:15) - Eforie Sud(16:48)
A 816 Eforie Sud(17:53) - Constanța(18:23-18:31) - București(21:34)
Compunerea: Clasa 1, Clasa 2

A 824/821 Tecuci(3:25) - Constanța(8:12-8:25) - Mangalia(10:15)
A 822/823 Mangalia(19:05) - Constanța(21:08-21:16) - Tecuci(1:55)
Compunerea: Clasa 1, Clasa 2
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3716
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Trenuri sezoniere   Mar 01 Feb 2011, 00:24

Foarte interesante observatiile din '66, din punctul meu de vedere. Se pot trage cateva concluzii:
-inca nu aparusera sezonierele-cult cu trasa independenta(Timisoara, Satu Mare, Iasi)
-trenurile bucurestene probabil ca duceau vagoane directe sau de tranzit care in Bucuresti se atasau la altceva, altfel nu se explica existenta vagoanelor de dormit pentru niste trenuri care nu merg noaptea
-daca cele afirmate pe forum la topicul Sagetii Albastre originale sunt corecte, atunci 815 si 816 probabil erau deservite fix de una din aceste regretate garnituri
-A824/821 si perechea sunt practic stramosul personalului 8224/8221, personal ce apreluat trasa respectiva cu o ajustare cam re doua ore, ajungand uneori sa fie prelungit pana la Comanesti - a se observa trimiterea directa de numerotatie, la momentul transformarii in personal; o aluzie destul de inteligenta cu privire la trecutul trenului, zic eu.
Orice alte informatii, scanari ale tabelei 800, etc. sunt binevenite din punctul meu de vedere - deocamdata am reusit sa incropesc evolutia sezonierelor incepand din 1982, anul primului meu MT, insa mai departe de atat informatiile care le am sunt practic inexistente.
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1857
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5063
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: Trenuri sezoniere   Mar 08 Feb 2011, 13:13

ATM a scris:
Foarte interesante observatiile din '66, din punctul meu de vedere. Se pot trage cateva concluzii:
-inca nu aparusera sezonierele-cult cu trasa independenta(Timisoara, Satu Mare, Iasi)
-trenurile bucurestene probabil ca duceau vagoane directe sau de tranzit care in Bucuresti se atasau la altceva, altfel nu se explica existenta vagoanelor de dormit pentru niste trenuri care nu merg noaptea
-daca cele afirmate pe forum la topicul Sagetii Albastre originale sunt corecte, atunci 815 si 816 probabil erau deservite fix de una din aceste regretate garnituri
-A824/821 si perechea sunt practic stramosul personalului 8224/8221, personal ce apreluat trasa respectiva cu o ajustare cam re doua ore, ajungand uneori sa fie prelungit pana la Comanesti - a se observa trimiterea directa de numerotatie, la momentul transformarii in personal; o aluzie destul de inteligenta cu privire la trecutul trenului, zic eu.
Orice alte informatii, scanari ale tabelei 800, etc. sunt binevenite din punctul meu de vedere - deocamdata am reusit sa incropesc evolutia sezonierelor incepand din 1982, anul primului meu MT, insa mai departe de atat informatiile care le am sunt practic inexistente.

Mulțumesc foarte mult! În grabă fiind, am omis niște amănunte importante:

Vagoane directe spre/dinspre mare:

A 416/310/811 Târgu Mureș(18:46) - Deda(19:42-20:03) - Brașov(1:53) - București Nord(5:00-5:27) - Mangalia(9:44) - Clasa 1 și Clasa 2
A 310/811 Brașov(2:03) - București Nord(5:00-5:27) - Mangalia(9:44) - Clasa 1 și Clasa 2

A 812/309 Mangalia(19:05) - București Nord(23:47-0:47) - Brașov(4:20)
A 812/309/4016 Mangalia(19:05) - Brașov(4:20-4:52) - Deda(10:16-10:40) - Târgu Mureș(12:01)

Trenurile A 309, 310 și 416 - aviz special!

A 119/112/813 Timișoara Nord(22:14) - Buziaș(22:55-22:57) - Lugoj(23:25-23:40) - Caransebeș(0:08-0:17) - Clasa 1, Clasa 2 și Vagon de Dormit
P 1130/112/813 Reșița Sud() - Caransebeș(-0:17) - Mangalia(13:15) - Clasa 1 și Clasa 2 și Vagon de Dormit
A 112/813 Craiova(4:47) -București Nord() - Mangalia(13:15) - Clasa 1 și Clasa 2

A 814/111 Mangalia(15:34) - București Nord(19:59-20:20) - Craiova(23:34)
A 814/111/1129 Craiova(23:34-23:41) - Caransebeș(4:41-5:45) - Reșița(7:15)
A 814/111/120 Caransebeș(4:41-4:57) - Lugoj(5:26-5:41) - Buziaș(6:10-6:12) - Timișoara Nord(6:53)

Trenurile 111/120, 119/112 circulau doar cu aviz special, vara. În extrasezon, grupa de Reșița se limita la București, circulând combinată cu A 102/101

P 5022/5028/5045/824/821: Suceava Nord(19:09) - Bacău(22:53-23:02)
P 5028/5045/824/821: Bacău(23:02) - Mărășești(0:45-1:37) - Tecuci(2:04-3:25) - Mangalia(10:15)

A 823/822/5046/5027: Mangalia(19:42) - Tecuci(1:55-3:17) - Mărășești(3:47-4:25) - Bacău(6:55)
A 823/822/5046/5027/5025: Bacău(6:55-7:50) - Suceava Nord(11:58)

În mod eronat, aceste grupe au fost trecute la tabloul "Vagoane directe" ca grupă de Iași. Personalele care formau grupele respective(Suceava și Bacău) erau permanente spre deosebire de acceleratul Tecuci - Mangalia.

P 7008/8021: Galați(23:52) - Făurei(1:54-3:38) - Constanța(7:55-8:03) - Mangalia(9:31)
P 8024/7007: Mangalia(13:19) - Constanța(14:45-14:54) - Făurei(18:43-21:48) - Galați(23:31)

Trenurile 8021/8022 și 7008/7007 erau trenuri permanente pe rutele Buzău-Mangalia-Buzău și respectiv Galați-București-Galați
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1857
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5063
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: Trenuri sezoniere   Mar 08 Feb 2011, 14:49

Sezonierele anului 1979:

Rapide:

R 81/82 “Mircea cel Bătrân”: București Nord – Mangalia

R 81: București Nord(1:05) – Constanța(3:41-3:53) – Mangalia(4:55)
R 82: Mangalia(13:00) – Palas(14:18) – București Nord(16:55)

sezonul: 1 iulie – 26 august
Compunerea: Clasa 1 și Clasa 2


R 83/84 “Callatis”: București Nord – Mangalia

R 83: București Nord(6:50) – Palas(9:28) – Mangalia(10:35)
R 84: Mangalia(17:15) – Constanța(18:17-18:31) – București Nord(21:13)

sezonul: 1 iulie – 26 august
Compunerea: Clasa 1, Clasa 2, Vagon Restaurant


R 53/52/85/80/51/54 “Carpați/Anghel Saligny”: Varșovia – București – Mangalia

Varșovia(15:17)/Cracovia(14:10) – Przemysl(0:52) – Mostiska(3:25) – Cernăuți(8:47) – Vadu Siret(9:33-10:48) – Vicșani(11:13-11:38) – Suceava Nord(12:10-12:20) – Ploiești Sud(17:34-17:35) – București Nord(18:27-19:20) – Constanța(21:51-22:05) – Mangalia(23:10)

Mangalia(8:20) – Constanța(9:20-9:34) – București Nord(12:25-13:30) – Ploiești Sud – Suceava Nord(19:47-19:52) – Vicșani(20:28-20:58) – Vadu Siret(22:23-0:18) – Cernăuți(1:08) – Mostiska(6:03) – Przemysl(8:23) – Cracovia(15:52)/Varșovia(17:58)

Compunerea:

A, B și WR– București Nord – Mangalia – București Nord
A și B – București Nord – Vadu Siret – București Nord
WLAB Varșovia – Sofia – Varșovia
WLAB și Bc – Varșovia – București – Varșovia
WLAB Varșovia – Mangalia – Varșovia
WLAB Cracovia – Mangalia – Cracovia
Bc – Wroclaw – Mangalia – Wroclaw(în extrasezon circulă doar la București Nord)

Sezon de circulație(București Nord – Mangalia): 28 mai – 16 octombrie(dus) / 29 mai – 17 octombrie(întors)


467/22/87/86/21/466 “Wiener Waltzer”: Viena – Constanța

22/87: Wien West(10:10) – Budapest Keleti(14:35-15:20) – Curtici(19:50-21:30) – Arad(21:48-22:04) – Brașov(5:03-5:13) – Ploiești Vest(6:45-6:57) – București Nord(7:57-8:15) – Constanța(8:15)
A 263 Ploiești Sud(6:35) – Ploiești Vest(6:41)

86/21: Constanța(20:40) – București Nord(23:22-23:45) – Ploiești Vest(0:32-0:39) – Brașov(2:17-2.29) – Arad(9:07-9:17) – Curtici(9:35-11:10) – Budapest Keleti(13:30-14:40) – Wien West(19:05)
A 264 Ploiești Vest(0:40) – Ploiești Sud(0:46)

Compunerea:

A, B, WR: București – Constanța – București
A, B, WLAB: Viena – Constanța – Viena
A, B, WLAB, WLA, Bc: Budapesta – Constanța – Budapesta
A, B: Ploiești Sud – Constanța – Ploiești Sud(3 vagoane: 15 iunie – 31 august)

Sezon: 15 iunie – 31 august / 16 iunie – 1 septembrie(la/de la Constanța)
Sezon: 27/28 mai – 30 septembrie/1 octombrie / 28/29 mai – 29/30 septembrie(la/de la București)

R 89/80 “Ovidiu”

89: București Băneasa(8:13) – Constanța(10:45)
80: Constanța(15:03) – București Băneasa(17:38)

Compunerea: Clasa 1, Clasa 2, Vagon Restaurant

Sezonul: 27 mai – 29 septembrie – FACULTATIV




Accelerate:

A 1377/312/811/812/311/1376: Praga – Mangalia – Praga

Praga(21:40) – Budapest Zuglo(10:23-10:27) – Episcopia Bihor(15:37-16:57) – Oradea(17:08-17:20) – Cluj Napoca(20:32-20:40) – Brașov(1:59-2:09) – București Băneasa(4:45-5:25) – Constanța(7:48-8:07) – Mangalia(9:28)

Sezonul: 14/15/16 iunie – 15/16/17 septembrie

Mangalia(20:03) – Constanța(21:11-21:25) – București Băneasa(23:57-0:04) – Brașov(2:40-2:50) – Cluj Napoca(8:04-8:09) – Oradea(11:01-11:06) – Episcopia Bihor(11:17-11:45) – Budapest Zuglo(14:51-14:55) – Praga(4:00)

Sezonul: 16/171/18 iunie – 17/18/19 septembrie

Compunerea:
AB, B, Bc, A, WR: Praga – Mangalia – Praga
A, B: Oradea – Mangalia – Oradea(FACULTATIV)


244/847/850/243: Deva – Mangalia – Deva

Deva(21:35) – Simeria(21:44-21:59) – Târgu Jiu(0:35-0:39) – Cărbunești(1:03) – Craiova(2:03-2:11) – Roșiori Nord(3:39-3:47) – București Băneasa(5:04-5:29) – Constanța(8:05)
A 266 Hunedoara(21:05) – Simeria(21:23)

Sezonul: 30 iunie/1 august – 25/26 august

Constanța(20:48) – București Băneasa(23:21-23:32) – Roșiori Nord(0:59-1:07) – Craiova(2:42-2:53) – Cărbunești(3:58) – Târgu Jiu(4:23-4:27) – Simeria(7:01-7:07) – Deva(7:15)
A 265 Simeria(7:45) – Hunedoara(8:03)

Sezonul 1 / 2 iulie – 26/27 august

Compunerea:
A, B, WL: Deva – Constanța – Deva
A, B, WL: Hunedoara – Constanța – Hunedoara
A, B: Craiova – Constanța – Craiova(FACULTATIV)

În extrasezon, se limitează la București Nord, circulând astfel:
A 243 București Nord(23:35) – Deva(7:15) / Hunedoara(8:03)
A 244 Deva(21:35) / Hunedoara(21:05) – București Nord(5:00)

Compunerea:
A, B, WL: București – Deva – București
A, B, WL: București – Hunedoara – București


A 226/849/848/225: Arad – Constanța – Arad

Arad(19:30) – Deva(22:01) – Sibiu(0:32-0:40) – Brașov(3:15-3:25) – București Băneasa(5:44-6:15) – Constanța(9:14)

Sezonul: 30 iunie/1 iulie – 25/26 august

Constanța(15:40) – București Băneasa(18:20-18:53) – Brașov(21:55-22:07) – Sibiu(0:39-0:44) – Deva(2:52) – Arad(5:25)

Sezonul: 1 / 2 iulie – 26/27 august

Compunerea:
A, B, WL: Arad – Constanța – Arad
A, B: Sibiu – Constanța - Sibiu(FACULTATIV)

În extrasezon, are următorul orar:

A 225: București Nord(19:20) – Arad(5:25)
A 226: Arad(19:30) – București Nord(5:55)

Compunerea:
A, B, WL: București – Arad – București

443/442/841/842/441/444: Satu Mare – Mangalia – Satu Mare

Satu Mare(12:53) – Baia Mare(13:45-13:57) – Dej Călători(16:35-16:58) – Deda(18:24-18:42) – Brașov(22:40-22:55) – București Băneasa(1:40-1:55) – Constanța(4:23-4:25) – Mangalia(4:55)
A 446: Târgu Mureș(16:55) – Deda(18:01)

Sezon: 30 iunie/1 iulie – 25/26 august

Mangalia(12:00) – Constanța(13:12-13:31) – București Băneasa(16:20-16:36) – Brașov(19:28-19:45) – Deda(23:35-23:42) – Dej Călători(1:10-1:19) – Baia Mare(3:39-3:51) – Satu Mare(4:37)
A 445: Deda(0:20) – Târgu Mureș(1:14)

Sezon: 1/2 iulie – 26/27 august

Compunerea:

A, B, Vagon Bar, WLA: Satu Mare – Mangalia – Satu Mare
A, B: Târgu Mureș – Mangalia – Târgu Mureș(FACULTATIV)
A, B: Brașov – Mangalia – Brașov(FACULTATIV)


A 366/843/846/365: Cluj Napoca – Mangalia – Cluj Napoca

Cluj Napoca(18:52) – Brașov(23:45-23:55) – București Băneasa(2:31-2:38) – Constanța(5:06-5:18) – Mangalia(6:33)

sezon: 30 iunie/1 iulie – 25/26 august

Mangalia(21:35) – Constanța(22:44-22:58) – București Băneasa(1:35-2:00) – Brașov(4:42-4:52) – Cluj Napoca(9:59)

sezon: 1 / 2 iulie – 26/27 august

Compunerea:

A, B: Cluj Napoca – Mangalia – Cluj Napoca
A, B: Brașov – Mangalia – Brașov(FACULTATIV)


A 188/845/844/187: Timișoara Nord – Mangalia – Timișoara Nord

Timișoara Nord(23:34) – Caransebeș(0:50-1:05) – Craiova(5:22-5:30) – Roșiori Nord(7:01-7:04) – Chitila(8:22-8:32) – Constanța(11:23-11:37) – Mangalia(12:45)
C 1566(4 vagoane) Reșița Sud(23:45) – Caransebeș(0:53)

Sezon: 30 iunie/1 iulie – 25/26 august

Mangalia(15:40) – Constanța(16:51-17:05) – București Băneasa(19:49-20:07) – Roșiori Nord(21:38-21:46) – Craiova(23:24-23:36) – Caransebeș(3:53-4:02) – Timișoara Nord(5:22)
P 1151 Caransebeș(4:25) – Reșița Sud(5:24)

Sezon: 1 / 2 iulie – 25/26 august

Compunerea:
A, B, WL: Timișoara Nord – Mangalia – Timișoara Nord
A, B, WL: Reșița Sud – Mangalia – Reșița Sud(FACULTATIV)
A, B: Craiova – Mangalia – Craiova(FACULTATIV)

A 556/863/864/555: Suceava Nord – Constanța – Suceava Nord

Suceava Nord(23:25) – Bacău(1:38-1:50) – Adjud(2:36-2:48) – Tecuci(3:27-3:32) – Fetești(6:01-6:05) – Constanța(7:32)

sezon: 30 iunie/1 iulie – 25/26 august

Constanța(10:03) – Fetești(11:26-11:28) – Tecuci(14:05-14:10) – Adjud(14:56-15:11) – Bacău(15:57-16:01) – Suceava Nord(18:17)

Compunerea:

A, B: Suceava Nord – Constanța – Suceava Nord
A, B: Bacău – Constanța – Bacău(FACULTATIV)
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
VeV



Numarul mesajelor : 150
Varsta : 18
Localizare : Bacau
Reputatie : 2552
Data de inscriere : 05/06/2010

MesajSubiect: Re: Trenuri sezoniere   Mar 08 Feb 2011, 19:49

extraordinar! Bacău Suceava :o
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3716
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Trenuri sezoniere   Vin 11 Feb 2011, 19:16

Cateva mici completari in timp:
312/811 a circulat pana in 1990 inclusiv, luand denumirea de MAMAIA EXPRESS. Din 1991 locul lui e luat pe trasa Oradea - Mangalia de 358/853, care acum este 935/938 "Bihor".
"Carpati" a circulat cu iesire la Vadu Siret pana in 1989, apoi a luat trasa cunoscuta prin Brasov-Fagaras-Arad, devenind R25. Destinatia era tot Polonia, insa s-a peferat probabil evitarea Ucrainei dupa caderea Cortinei de Fier.
O nelamurire, ce erau A263 si 264? din descrierea ta, par a fi ramuri ce se ataseaza in Ploiesti Vest, dar ele de unde se formau,chiar din Ploiesti Sud? foarte, foarte ciudat...eu as fi dus direct pe 22 si 23 in Ploiesti Sud cu rebrusare si detasare de vagoane, decat sa creez o ramura separata pentru 3 km.
In 1979 exista deja P8204/8201, celebrul Brasov-Mangalia? vad ca in lista nu apare. In schimb apare Satu Mare, Suceava, Deva (ca un apendice al lui 243, tren ce exista si azi ca Bucuresti-Arad) . Aparuse deja si Cluj-Mangalia ce mai apoi a fost 368/849 (sau in 1995, 356/855, mai apoi urmat de 931/934, Ardeal). 666/865, ieseanca, exista?
De remarcat , de asemenea, si multitudinea de WL pe sezoniere, cel putin pe hartie. Incepand de prin 1984, acestea au disparut si a trebuit sa asteptam multi, multi ani...pana prin 2002...sa apara iar pe Satu mare, Timisoara, Oradea...
Sezonierele anului 1982/1983:
R52/81+R82/51, pe aceeasi trasa precum cea de mai sus
A188/841 SI 846/187 TIMISOARA NORD-CARNSEBES (GRUPA DE RESITA, C1564 respectiv P1151)-CRAIOVA-VIDELE-BUCURESTI BANEASA-CONSTANTA-MANGALIA si retur
A442/843 si 842/441 SATU MARE-BAIA MARE-DEJ-DEDA (grupa de TARGU MURES, A 445 respectiv 446)-CICEU-BRASOV-BUC BANEASA-CONSTANTA-MANGALIA si retur
A566/863 si 864/565, identic cum este descris mai sus
A312/811 si 812/311 deja numindu-se Mamaia, trasa identica cu cea descrisa mai sus
A226/845 si 844/225 ARAD-DEVA-BRASOV-BUCURESTI si retur
P8204/8201 si 8202/8203 Brasov-Mangalia (circula tot timpul anului). Identic A666/865 si 866/665, Iasi-Vaslui-Tecuci-Faurei-Fetesti-Constanta-Mangalia.
R85/86 TOMIS Bucuresti Nord-Constanta si retur
R26/83 WIENER WALZER si 84/25 exact cum e descris mai sus
Comparativ cu *79, se observa lipsa accceleratului de Cluj Napoca. De asemenea lipsa extensiei Bucuresti-Constanta pentru 243, de Deva.
P8224/8221 Comanesti-Adjud-Marasesti-Tecuci-Faurei-Constanta. In extrasezon doar TECUCI-CONSTANTA

Intrebare: pentru cei ce au Mt din 86/88/90, se poate observa ca multe sezoniere au fost redirectionate prin Brasov-Ploiesti-Buzau-Fetesti (aici intra 442 de Satu Mare, 446 de Tg Mures cand era tren independent, 312 Mamaia, 368 de Cluj , ba chiar Tracia Express...) ma rog, intrebarea e: toate aceste trenuri au specificate o oprire (de obicei, destul de lunga, minim 30 minute) in statia PLOIESTI EST. Opreau ele si in Ploiesti Sud sau Vest vreo 2-3 minute, insa invariabil opreau si in Est. Oprirea asta a fost abolita de-abia in 1992 complet. Stie cineva motivatia existentei ei? control vamal (?!), revizie tehnica in tranzit, schimbare locomotiva? dar de ce tocmai in Est si nu in Sud? se pierdea foarte, foarte mult timp si absolut nici un alt tren permanent , nici macar 732/733, Brasov-Galati, care teoretic mergea pe aceeasi trasa pana la Faurei, nu faceau aceasta oprire. Era o chestie specifica numai sezonierelor. Are cineva vreo idee?
Sus In jos
KQQ



Numarul mesajelor : 349
Reputatie : 3102
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: Trenuri sezoniere   Sam 12 Feb 2011, 01:21

In 1986, cand m-am intors de la Constanta, am stationat in Ploiesti Est peste o ora - daca nu chiar doua. Cand ne-am interesat de ce sta atat.. trenul nu avea locomotiva. Pe o linie destul de apropiata noua a venit un tren - extrem de lung - format numai din vagoane cisterna (nu stiu daca erau acel Z-uri care permiteau un grad de umplere de mxim 95 % sau erau altele) insa ceea ce mi-a atras atentia a fost locomotiva. Aceasta (ori DC, ori DD):
-avea o culoare gri (un gri spre albastru, dar lumina, fiind de la neoane, este foarte posibil ca respectiva culoare sa nu fi fost cea reala)
-motorul avea o turatie considerabil mai mare decat la DA-uri; pot spune ca, judecand dupa sunet, avea peste 1000 rpm
-sunetul semana - putin - cu cel al GM-urilor - dar era mai sinistru
-scotea scantei iar coloana de fum a ramas in aer mult timp dupa ce locomotiva a trecut

Deci, e posibil ca sezonierul in care eram sa fi asteptat - printre altele - si marfarul format din Z-uri. In 1991 sezonierul cu care am venit a asteptat - nu odata - marfare; la unele vagoane ale acestora rotile bateau ingrozitor.
Mai tarziu, trenul NU a mai oprit in Ploiesti Est si, daca nu ma inseala memoria, asta s-a intamplat deja in 1987. A trecut cu o viteza surprinzator de mare. Treaba asta s-a mai intamplat, daca nu gresesc, si in 1996, cand sezonierele au fost transformate in rapide si, erau cu adevarat rapide. Sa fi vazut cu ce viteza treceau prin statii gen Sinaia, Aiud etc. In acel an nu imi aduc aminte sa fi asteptat dupa marfare.

11 ani mai tarziu - in 2007 - din nou povestea cu prioritatea marfarelor. Trenul "Bihor" se indrepta spre Fetesti si se opreste intr-o statie aflata pe magistrala 800, la kilometrul 198 (sau aproape de kilometrul 198) si sta, sta... Mai vin alte doua trenuri - un personal si un IC care se opresc si ele. Dupa o ora (!!) de asteptare, apare, dinspre Fetesti, un marfar lung cat o zi de post alcatuit numai din E-uri pline cu pietris si tractat de o locomotiva seria 43 a Servtrans care claxona aproape tot timpul.
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3481
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: Trenuri sezoniere   Sam 12 Feb 2011, 10:35

Locomotiva vazuta de tine in 1986 in Ploiesti Est cred ca era una din seria 70, diesel-electrica cu motor alco, care papau ulei pe paine si motorina cat o termocentrala. In ultimul timp trenurile CFR-ului respecta la greu pe cele ale privatilor, ca doar ei au cam ajuns sa faca legea.
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3716
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Trenuri sezoniere   Dum 13 Feb 2011, 09:40

E ceva suspect totusi in oprirea aia de Ploiesti Est. Segmentul Ploiesti Sud-Buzau este, si era si atunci, dublat si electrificat in totalitate. Iar sezonierele respective nu prezentau pe restul traseului lor opriri atat de fantasmagorice precum asta de Est. Da, intr-adevar, mai opreau vreo 5-6 minute in gari mici pentru incrucisari cu trenurile de calatori permanente (de ex 442 pe segmentul Deda-Ciceu face de obicei minim vreo 4 astfel de opriri) dar acele opriri sunt, cum am spus, scurte. Insa oprirea asta din Est e minimn 30 minute si se prelungea uneori, intr-adevar, pana la mai mult de o ora. Ceea ce ma face sa cred intr-adevar intr-o oprire tehnica (stupida) de schimbare a locomotivei , si nu de incrucisare cu marfare- insa motivul pentru care nu se schimba in Sud, si de ce dura asa mult, ma depaseste complet.
Intr-adevar in 1996 sezonierele chiar au fost trenuri de rang superior. Iar in 1997 specialul 835/838 chiar putea fi considerat un fel de expres, sarind cam tot ce se putea sari, exceptand resedintele de judet.
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1857
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5063
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: Trenuri sezoniere   Mar 15 Feb 2011, 11:15

Personale spre mare în anul 1979/1980:

Permanente:

P 8202/8201 "Mangalia - Ploiești Sud - Mangalia"

P 8202: Mangalia(17:30) - Constanța(18:37-18:42) - Medgidia(19:30-19:32) - Cernavodă Pod(20:06) - Fetești(20:32-20:37) - Făurei(22:13) - Buzău(23:02) - Ploiești Sud(0:26)
P 8201: Ploiești Sud(1:24) - Buzău(2:21-2:36) - Făurei(3:23) - Fetești(5:06-5:11) - Cernavodă Pod(5:43) - Medgidia(6:13-6:17) - Constanța(7:05-7:49) - Mangalia(9:03)

P 8203/8204 "Mangalia - Buzău - Mangalia"

P 8204: Mangalia(5:05) - Constanța(6:19-6:45) - Medgidia(7:34-7:37) - Cernavodă Pod(8:08) - Fetești(8:36-9:00) - Făurei(10:39-10:46) - Buzău(11:21)
P 8203: Buzău(14:22) - Făurei(15:14-15:20) - Fetești(17:01-17:06) - Cernavodă Pod(17:36) - Medgidia(18:04-18:07) - Constanța(19:03-20:10) - Mangalia(21:15)

P 8214/8211/8212/8213 "Galați - Constanța - Galați"

P 8214/8211: Galați(16:21) - Barboși(16:36-16:37) - Brăila(17:06-17:10) - Făurei(18:16-19:38) - Fetești(21:14-21:18) - Cernavodă Pod(21:48) - Medgidia(22:16-22:19) - Constanța(23:10)
P 8212/8213: Constanța(4:50) - Medgidia(5:28-5:30) - Cernavodă Pod(6:00-6:07) - Fetești(6:26-6:28) - Făurei(7:54-8:35) - Brăila(9:39-9:42) - Barboși(10:11-10:12) - Galați(10:27)

Trenuri sezoniere:

P 8001/8002 "București Nord - Constanța - București Nord"(sezonier de iarnă cu mers de accelerat):

P 8001: București Nord(1:25) - Ciulnița(2:36) - Fetești(3:02-3:05) - Cernavodă Pod(3:30) - Medgidia(3:51-3:54) - Constanța(3:25)
P 8002: Constanța(0:45) - Medgidia(1:30-1:33) - Cernavodă Pod(1:58) - Fetești(2:19-2:22) - Ciulnița(2:46-2:49) - București Nord(4:10)

Trenuri cu variante de sezon(semipermanente)

P 8001/8002(versiunea de vară) "București - Mangalia - București":

P 8001: București Nord(8:45) - București Băneasa(8:53) - Ciulnița(10:38-10:43) - Fetești(11:21-11:25) - Cernavodă Pod(11:56) - Medgidia(12:23-12:39) - Constanța(13:28-14:00) - Mangalia(15:25)
P 8002: Mangalia(14:12) - Constanța(15:30-15:48) - Medgidia(16:34-16:38) - Cernavodă Pod(17:08) - Fetești(17:36-17:39) - Ciulnița(18:21-18:24) - București Băneasa(20:16) - București Nord(20:25)

În extrasezon, aceeași trasă era prestată de P 8003/8004 pe distanța "București - Constanța - București" și C 8383 pe distanța "Constanța - Mangalia" astfel:

P 8003: București Nord(8:45) - București Băneasa(8:53) - Ciulnița(10:38-10:43) - Fetești(11:21-11:25) - Cernavodă Pod(11:56) - Medgidia(12:23-12:39) - Constanța(13:30)
P 8004: Constanța(15:45) - Medgidia(16:34-16:38) - Cernavodă Pod(17:08) - Fetești(17:36-17:39) - Ciulnița(18:21-18:24) - București Băneasa(20:16) - București Nord(20:25)
C 8383: Constanța(14:00) - Mangalia(15:00)

P 8003/8004 - versiunea de vară:

P 8003: București Nord(22:55) - București Obor(23:35) - Ciulnița(1:07-1:10) - Fetești(1:40-1:53) - Cernavodă Pod(2:12) - Medgidia(2:37-2:45) - Constanța(3:25)
P 8004: Constanța(1:05) - Medgidia(1:32-1:53) - Cernavodă Pod(2:25) - Fetești(2:51-2:54) - Ciulnița(3:17-3:19) - București Nord(4:48)

Acest tren era o grupă de vară a P 8061/8062 București Nord - Tulcea Oraș - București Nord
În extrasezon, trasa P 8003 era efectuată de C 8351 astfel: Medgidia(2:48) - Constanța(3:25)

Compunerea în cazul fiecărui personal sus-menționat: Clasa 1 și Clasa a 2a.
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3716
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Trenuri sezoniere   Mar 15 Feb 2011, 19:18

Aveau ceva personale si bucurestenii. Acuma, din dorinta CFR de a-i impinge pe toti spre trenurile de rang superior (a se citi dube si autobuze) , pare-mi-se ca mai exista doar un singur personal pana la Constanta si nici unul pana la Mangalia.
Oricum, parerea mea e ca varful sezonierelor a fost in 1991. Atunci CFR a avut o sumedenie de sezoniere mai putin cunoscute, inclusiv trenul de Calimanesti (286/877 uneori cunoscut si ca 288/877), tren separat de Targu Mures (446/845), tren separat de Arad (228/851), tren separat de Comanesti +Bicaz (558/857 si 560)...la care se adaugau cele consacrate, 442/841 (Satu Mare), 188/843 (Tm), 226/847 (Ar), 368/849 (Cluj, dar care avea si o ramura de...Cugir, A267/268, si se atasa in Teius, probabil ca saduca muncitorii de la fabrica de armament in concediu sindical..), 358/853 (Oradea), 556/855(Suceava), 752/861 (Galati), 666/865 (Iasi). Plus cam toate peronalele enumerate anterior, Brasovul, Buzaul, 8224 care era limitat la Faurei, Galatiul...multe, multe. Si multe si de la Bucuresti. Era o placere sa studiezi tabela 800.
Apoi au inceput sa le taie usor -usor, iar in 1994 era chiar dezastru, multe din ele disparand. Stransi cu usa, CFR au introdus prin iulie un sezonier-fantoma, care nu era trecut in mers, trenul 397 si 398 (cu ocazia asta am vazut prima data EA "creata" , tragand trenul asta prin Buzau), Cluj-Mangalia, si care dubla trasa lui 441 de la Brasov incolo (inspre Mangalia o dubla in avans cu 30 minute, invers o dubla in avans cu 3 ore). Incepand din 1995 trenul respectiv a devenit 356/845 , mai apoi 931/934.
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1857
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5063
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: Trenuri sezoniere   Mier 16 Feb 2011, 05:11

Rapide:

R 87/86: “Callatis”

87: București Nord(8:45) – Constanța(11:26-11:48) – Mangalia(12:50)
Compunerea: Clasa 1, Clasa 2, WR

86: Mangalia(16:22) – Constanța(17:38-17:50) – București Nord(20:40)
Compunerea: Clasa 1, Clasa 2
Sezon: 4 iunie – 18 septembrie

Accelerate:

A 1377/302/801/802/301/1376 “Mamaia”

1377.302.801: Praga(0:28) – Bratislava(6:42-7:00) – Kobanya-Kispest(10:15-10:20) – Episcopia Bihor(14:57-15:55) – Oradea(16:04-16:07) – Cluj-Napoca(19:03-19:27) – Brașov(0:19-0:34) – Ploiești Vest(2:23-2:24) – Ploiești Est(2:34-2:55) – Buzău(3:36-3:45) – Constanța(6:54-7:09) – Mangalia(8:22)

Sezon: 22/23 iunie – 14/15 septembrie miercuri/joi și sâmbătă/duminică

802.301.1376: Mangalia(18:03) – Constanța(19:18-19:37) – Buzău(22:38-22:41) – Ploiești Est(23:22-23:41) – Ploiești Vest(23:51-23:53) – Brașov(1:44-1:56) – Cluj-Napoca(6:36-6:50) – Oradea(9:14-9:19) – Episcopia Bihor(9:27-10:18) – Kobanya-Kispest(13:08-13:13) – Bratislava(16:58-17:10) – Praga(23:14)

Sezon: 23/24 iunie – 15/16 septembrie joi/vineri și duminică/luni

Compunerea:
B, WLAB, Bc, WR: Praga – Mangalia – Praga
A, B: Oradea – Mangalia – Oradea


A 821/826 “București – Constanța – București”

A 821: București Nord(1:45) – Medgidia(4:12-4:19) – Constanța(4:48)
A 831: Medgidia(4:28) – Tulcea Oraș()

Compunerea:
București Nord – Constanța: Clasa 1, Clasa 2
București Nord – Tulcea: Clasa 1, Clasa 2, WL

A 826: Constanța(14:30) – Medgidia(15:00-15:17) – București Nord(18:00)
A 832: Tulcea Oraș(12:40) – Medgidia(14:57)

Compunerea:
Constanța – București Nord: Clasa 1, Clasa 2
Tulcea – București Nord: Clasa 1, Clasa 2(WL-ul se întorcea la București cu P 8052!)

Sezon: 25 septembrie 1988 – 27 mai 1989(valabil doar pentru ramura Constanța!!)


A 829/822: “București – Mangalia – București”

A 829: București Nord(18:50) – Constanța(21:47-22:02) – Mangalia(23:11)
În perioada 19 septembrie 1988 – 27 mai 1989, se limitează la Constanța

A 822: Mangalia(5:06) – Constanța(6:29-6:55) – București Nord(10:09)
În perioada 19 septembrie 1988 – 27 mai 1989, circulă doar de la Constanța(În aceeași perioadă, pe ruta Mangalia – Constanța, circulă C 8382)

Compunerea: Clasa 1, Clasa 2, Vagon Bar


A 442/443/841/842/444/441

442.443.841: Satu Mare(13:02) – Baia Mare(14:08-14:26) – Dej Călători(16:35-16:45) – Ciceu(21-26:21-39) – Adjud(0:44-0:46) – Focșani(1:25-1:27) – Buzău(2:24-2:36) – Fetești(4:24-4:25) – Constanța(5:40-5:59) – Mangalia(7:20)

Sezon: 28/29 mai – 17/18 septembrie

842.444.441: Mangalia(11:18) – Constanța(12:33-13:02) – Fetești(14:17-14:18) – Buzău(16:00-16:15) – Focșani(17:06-17:08) – Adjud(17:48-17:53) – Ciceu(20:50-21:07) – Dej Călători(23:46-0:06) – Baia Mare(4:11-4:32) – Satu Mare(5:52)

Sezon: 29/30 mai – 18/19 septembrie

Compunerea: Clasa 1, Clasa 2, Vagon Bar



A 188.843/844.187: “Timișoara Nord – Mangalia – Timișoara Nord”

A 188.843: Timișoara Nord(19:26) – Caransebeș(20:59-21:10) – Drobeta Turnu Severin(22:40-22:49) – Craiova(1:10-1:20) – Roșiori Nord(2:44-2:48) – București Băneasa(4:32-5:02) – Constanța(8:06-8:28) – Mangalia(9:36)
C 1568: Reșița Sud(19:23) – Caransebeș(20:28) – 3 VAGOANE DIRECTE(sezonul 4 iunie – 17 septembrie)
Sezon: 4/5 iunie – 17/18 septembrie

A 844/187: Mangalia(14:31) – Constanța(15:46-15:58) – București Băneasa(19:04-19:22) – Roșiori Nord(20:50-20:56) – Craiova(22:24-22:34) – Drobeta Turnu Severin(1:30-1:33) – Caransebeș(3:23-3:31) – Timișoara Nord(4:51)
P 1151 Caransebeș(3:46) – Reșița Sud(4:39)
Sezon: 5/6 iunie – 18/19 septembrie

Compunerea:
Clasa 1, Clasa 2: Timișoara – Mangalia – Timișoara
Clasa 1, Clasa 2: Reșița – Mangalia – Reșița(3 vagoane)


A 446/845/846/445: “Târgu Mureș – Mangalia – Târgu Mureș”

A 446.845: Târgu Mureș(16:54) – Deda(17:59-18:09) – Miercurea Ciuc(20:39-20:47) – Brașov(22:35-22:49) – Ploiești Sud(0:39-0:41) – Ploiești Est(1:06) – Buzău(1:51-1:56) – Fetești(3:44-3:46) – Constanța(5:02-5:17) – Mangalia(6:29)

Sezon: 29/30 mai – 17/18 septembrie

A 846.445: Mangalia(10:36) – Constanța(11:58-12:28) – Fetești(13:40-13:42) – Buzău(15:28-15:43) – Ploiești Est(16:46) – Ploiești Vest(16:56-16:58) – Brașov(18:50-19:02) – Miercurea Ciuc(20:46-20:49) – Deda(23:35-23:56) – Târgu Mureș(0:43)

Sezon: 30 mai – 18 septembrie

Compunerea: Clasa 1, Clasa 2


A 226.847/848.225: “Arad – Constanța – Arad”

A 226.847: Arad(19:11) – Deva(21:14-21:19) – Simeria(21:29-21:41) – Sibiu(0:13-0:25) – Brașov(3:04-3:16) – Ploiești Vest(5:05-5:07) – București Nord(5:53-6:45) – Constanța(10:05)
Pe distanța București Nord – Constanța, circulă doar în perioada 29/30 mai – 17/18 septembrie 1989

A 848.225: Constanța(16:18) – București Nord(19:30-19:45) – Ploiești Vest(20:35-20:39) – Brașov(22:40-22:57) – Sibiu(1:42-2:00) – Simeria(4:19-4:29) – Deva(4:37-4:40) – Arad(6:45)
Pe distanța Constanța – București Nord, circulă doar în perioada 30/31 mai – 18/19 septembrie 1989

Compunerea: Clasa 1, Clasa 2, Vagon de Dormit și Vagon Cușetă


A 368/849/850/367: “Cluj Napoca – Mangalia – Cluj Napoca”

368.849: Cluj Napoca(23:46) – Copșa Mică(1:06-1:34) – Brașov(4:13-4:25) – Ploiești Vest(6:30-6:32) – Ploiești Sud(6:37-6:40) – Ploiești Est(7:18) – Buzău(3:36-3:45) – Constanța(11:50-12:21) – Mangalia(13:48)
C 2573: Sibiu(23:31) – Copșa Mică(0:32) – 3 vagoane directe în perioada 1 iunie – 18 septembrie

Sezon: 28/29 mai – 17/18 septembrie

850/367: Mangalia(19:16) – Constanța(20:29-21:03) – Buzău(0:05-0:10) – Ploiești Est(1:47) – Ploiești Vest(1:57-1:59) – Brașov(4:17-4:32) – Copșa Mică(7:00-7:12) – Cluj Napoca(9:39)
C 2564: Copșa Mică(8:10) – Sibiu(9:28) – 3 vagoane directe în perioada 2 iunie – 19 septembrie
Sezon: 29/30 mai – 18/19 septembrie

Compunerea:
A, B, WL, Bc: Cluj Napoca – Mangalia – Cluj Napoca
A, B: Sibiu – Mangalia – Sibiu(3 vagoane)
A, B: Brașov – Mangalia – Brașov


A 556/855/856/555: Suceava Nord – Mangalia – Suceava Nord

A 556/855: Suceava Nord(7:07) – Suceava(7:12-7:14) – Verești(7:27-7:42) – Bacău(9:28-9:32) – Focșani(11:03-11:05) – Făurei(12:31-12:42) – Constanța(15:31-15:50) – Mangalia(17:29)
P 5252: Botoșani(5:27) – Verești(6:35) – vagoane directe
Sezonul: 29 mai – 18 septembrie(doar pe distanța Constanța - Mangalia!!)

A 856/555: Mangalia(21:07) – Constanța(22:29-22:43) – Făurei(1:16-1:20) – Focșani(2:56-2:58) – Bacău(4:23-4:29) – Verești(6:18-6:26) – Suceava(6:38-6:40) – Suceava Nord(6:45)
P 5253: Verești(8:30) – Botoșani(9:25)

Sezonul: 30 mai – 19 septembrie(doar pe distanța Mangalia - Constanța!!)

În extrasezon, pe distanța Constanța – Mangalia, circulă pe aceeași trasă C 8383/8386

Compunerea:
A, B: Suceava – Mangalia – Suceava
A, B: Botoșani – Mangalia – Botoșani


A 558/857/858/557: Bicaz – Mangalia – Bicaz

Bicaz(12:00) – Piatra Neamț(12:26-12:31) – Bacău(13:25-13:47) – Focșani(15.24-15:26) – Buzău(16:23-16:35) – Constanța(19:32-19:42) – Mangalia(21:00)

Sezon: 29 mai – 18 septembrie

Mangalia(0:55) – Constanța(2:12-2:25) – Buzău(5:10-5:22) – Focșani(6:13-6:15) – Bacău(7:40-7:56) – Piatra Neamț(9:11-9:15) – Bicaz(9:42)

Sezon: 30 mai – 18 septembrie

Compunerea: Clasa 1, Clasa 2

În extrasezon, pe ruta Constanța – Mangalia, circulă C 8385


A 666.865/866.665: “Iași – Mangalia – Iași”

A 666.865: Iași(20:35) – Vaslui(21:47-21:55) – Mărășești(23:48-23:58) – Focșani(0:13-0:16) – Făurei(1:42-1:47) – Fetești(3:08-3:10) – Constanța(4:27-4:46) – Mangalia(6:01)
În perioada 18/19 septembrie 88 – 26/27 mai 89, se limitează la Constanța

A 866.665: Mangalia(12:31) – Constanța(14:04-14:16) – Fetești(15:36-15:37) – Făurei(16:51-17:02) – Focșani(18:22-18:25) – Mărășești(18:42-18:54) – Vaslui(20:45-20:48) – Iași(22:18)
În perioada 19 septembrie 88 – 27 mai 1989, va cirula doar de la Constanța(în această perioadă, va circula pe aceeași trasă C 8384)

Compunerea: Clasa 1, Clasa 2


A 288.877/878/287: “Petroșani – Mangalia – Petroșani”

A 288.877: Petroșani(15:05) – Târgu Jiu(16:07-16:12) – Cărbunești(16:36) – Craiova(17:55-18:09) – Slatina(19:42-19:47) – Pitești(21:21-22:00) – București Băneasa(23:48-0:22) – Constanța(3:50-4:08) – Mangalia(5:24)
Sezon: 4/5 iunie – 17/18 septembrie

A 878.287: Mangalia(9:17) – Constanța(10:40-10:52) – București Băneasa(14:21-14:45) – Pitești(16:37-16:47) – Slatina(18:15-18:19) – Craiova(19:44-19:58) – Cărbunești(21:10) – Târgu Jiu(21:37-21:41) – Petroșani(22:45)
Sezon: 5/6 iunie – 18/19 septembrie

Compunerea: Clasa 1, Clasa 2
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Trenuri sezoniere   Astazi la 06:27

Sus In jos
 

Trenuri sezoniere

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Trenuri sezoniere
» Trenuri sezoniere din Budapesta-Split,Koper si Bar
» Trenuri EUROCITY (EC)
» Cele mai lungi trenuri de călători care au circulat vreodată în Romînia
» Trenuri InterCity
Pagina 6 din 25Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 25  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI-