Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Urmatorul
AutorMesaj
Razvan Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 644
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2992
Data de inscriere : 10/01/2011

MesajSubiect: Re: INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...   Mar 16 Iun 2015, 15:23

NicuS a scris:
Există și plată prin sms: trimiți 'A' parcă la 7456 și ai abonament de o zi pe toate liniile.

A fost, momentan nu mai e, cam de la inceputul lunii s-a sistat serviciul. Si pentru cine nu stie, se pot face si carduri nominale care sunt gratuite prima data. Trebuie buletin si gata, s-a facut.
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1003
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2643
Data de inscriere : 23/07/2012

MesajSubiect: Re: INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...   Mar 16 Iun 2015, 15:27

Hmm, abia folosisem treaba aia și nici nu mă gândeam ca nu mai e valabil.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...   Mar 16 Iun 2015, 17:02

Razvan Tudor a scris:
NicuS a scris:
Există și plată prin sms: trimiți 'A' parcă la 7456 și ai abonament de o zi pe toate liniile.

A fost, momentan nu mai e, cam de la inceputul lunii s-a sistat serviciul. Si pentru cine nu stie, se pot face si carduri nominale care sunt gratuite prima data. Trebuie buletin si gata, s-a facut.

Cardurile nominale sunt gratuite doar dacă sunt încărcate cel puțin cu abonament de o săptămână. Dacă vrei doar câteva călătorii sau abonament de o zi, plătești 4,7 lei. Poți să cumperi și card nenominal, la 3,7 lei, dar nu poți încărca abonamente nominale pe el (deci doar portofel electronic, călătorii expres, abonament de o zi sau abonament general nenominal).

Pentru călătorii ocazionali există carduri de unică folosință... RATB le cumpără cu 15 bani bucata (atât a fost prețul la ultima licitație), dar le vinde fraierilor călătorilor cu 1,6 lei bucata... evident, la ăștia 1,6 lei se adaugă costul călătoriilor solicitate (sau a abonamentului de o zi), care trebuie să fie minim 2 și să fie de același fel. Adică dacă ai de mers cu o linie expres + una urbană, cumperi 2 carduri + 2 călătorii urbane + 2 expres (deci 2 x 1,6 lei + 2 x 1,3 lei + 2 x 3,5 lei = 12,8 lei... mai pui câțiva lei și iei taxiul), chiar dacă la întoarcere te ia cineva cu mașina și nu mai ai nevoie.

Validatoarele n-au nicio treabă cu Băsescu, ci cu Videanu. Mă rog, sunt produse de celebra firmă UTI, iar RATB le închiriază cu soft cu tot. Însă sistemul e prost făcut, nu permite taxare pe zone (de aia liniile preorășenești plătești tarif preorășenesc și când mergi prin București), nu permite taxare la interval de timp (ca să nu mai fie porcăria aia cu capetele de linie) decât pe un titlu de călătorie (,,biletul unic de 60 minute" care nici nu mai e disponibil și care oricum costa cât vreo 3 bilete normale + cartonul pe care era încărcat), nu comunică în timp real cu dispeceratul (de aia reîncărcarea on-line trebuie făcută cu o zi, recomandabil 2 în avans... dar procedura e complicată, practic lista de încărcări se transmite tuturor vehiculelor, deci omoară bietul router din garaj când îi intră noaptea 200 de autobuze în 20 minute), nu are funcție de monitorizare a vehiculului și timpilor de mers... pe când alte firme (Alien Concept, Opendev etc.) livrează sisteme complete, care știu să facă mult mai multe chestii (de regulă din același OBC - on-board computer - reglezi și validatoarele, faci și urmărirea vehiculului prin GPS, setezi anunțul de stații, afișajul, eventual comunici cu dispeceratul - că OBCul folosește oricum un SIM pentru trafic de date), evident în funcție de solicitările clientului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 4772
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5675
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...   Dum 21 Feb 2016, 04:29

Mda, am si uitat ca exista topicul asta pana ieri, sambata 20 februarie 2016 o zi pe care nu o so uit prea curand.

Sunt in concediu de odihna si am zis 2-3 zile sa le tin si pentru fiare si demult vroiam sa incerc si altceva in afara de CFR asa ca m-am decis in ultimul moment sa dau o fuga pana la Sofia. Planul era asa :

PL.Vest - Buc.Nord cu R 14032 ( 07:27-08:17 )
Buc.Nord - Videle cu IR 1823 ( 08:50-09:43 )
Videle - Giurgiu cu R 9343 ( 09:50-11:20 )

mai departe pe jos pana in fata Vami apoi masina de ocazie gen TIR care sa ma lase la Ruse pe Bdul Bulgaria ( Centura orasului Ruse E85 ) in apropierea gari si de acolo ori direct spre Sofia ori la Varna si apoi de la Varna spre Sofia. Cu ceva timp in urma aveam sa caut un nenorocit de loc liber in trenul IR 1823 ( oferta tarif-Regio ) pe care l-am gasit cu chiu cu vai, bagaje, bagajele de toate si tot ce nu-ti doresti sa ai parte si sa intalnesti la un vagon salon. Trecem peste introducerea asta scurta si plecam cu un BONUS de 5 minute ( acum am observat ca ceasul meu e inainte cu 1 minut maxim 2 ) dar IRIS il raporteza ca a plecat regulat la 08:50, mda ce sa faci te pui cu oameni de la IRIS ei stiu sa umble la butoane fara sa se uite la ceasuri. Am stat la primul vagon si am avut parte de niste nenorociti de cfr-isti care dupa mintea lor de 2bani cred ca i-au fatat masa in tren, dupa ce unul dintre ei a avut grija sa-l jigneasca prin geam pe IDM "bai xxxxxxx ai dat drumul la tren cu 5 minute mai tarziu" apoi a venit randul sa vina nasul cu revizia biletelor unde am avut parte de un alt episod demn de filmele cu prosti unde alti 2 cfr-isti se credeau la ei acasa aproape ca l-au injosit pe seful de tren in ultimul hal, fluturau o legitimatie mica asa in bataie de jos ce sa vada saracul sef de tren dar asa sunt majoritatea cfr-istilor proasta educatie si norocul de s-au lipit unde s-au lipit ca sa-si asigure viitorul la fel cum sunt si acum in formare alti tineri care habar n-au de viata ce sa-i mai inveti regulamente si instructi dar ei peste 6 luni de zile vor avea diploma in mana caci meseria la noi in Romania se invata la practica cu spaga, cu atenti cu telefoane ce mai conteaza ca inveti intr-o luna meserie sau in 5 luni important e ca la final sa sti ce ai de facut. Acum eu si ceilalti calatori platim bilete ca sa avem parte de circ gratis de cea mai joasa speta ca asa se cred unii la ei acasa in trenurile statului ? Mi-e scarba de acesti oameni, mi-e scarba de ei inca de cand au intrat etajatele prima data pe R 3007 cand la fel am fost martorul unui episod cu alti cfr-isti care faceau galagie si mizerie grupa mare ca doar ei sunt cfr-isti si nimeni nu le poate face nimic. Trecem de Bucuresti Noi si deja recuperasem 2 minute si imi faceam speranta pentru ziua ce urmeza sa se desfasoare conform planului dar la Chiajna surpriza ONI si facem cruce cu R 9002 si plecam cu 14 minute intarziere dupa ceasul meu si cu 10 minute dupa ceasul IRIS, din nou baieti de la butoane viseaza cai verzi pe pereti. Vazand ca se ingroasa gluma ma ridic de pe scaun las locul unei doamne si ma duc spre urma trenului sa vorbesc cu al 2-lea sef de tren sa sune la Videle sa tina trenul 9343, zis si facut dupa 2 minute reusesc sa ma strecor si sa ajung la ultimul vagon unde seful de tren avea putina treaba cu 3 calatori care s-au urcat fara bilet din cauza ca in ultimile 5 minute nu se mai elibereaza bilete, nu stiu cat au platit si nu ma intereseaza caci nu sunt spion eu i-am explicat situatia a sunat omul : "Sefu sunt seful de tren de la 1823 avem calatori pentru Giurgiu la trenul 9343 si avem deja 12 minute intarziere" nu stiu ce raspuns i-a dat dar face omul o fata si imi spune "recupereaza pana la Videle" si "eu am sunat acum daca nu-l prindeti scrieti si dumneavoastra" moment in care ma pipai pe cele 4 buzunare si constat ca imi lipseste aparatul foto. Ma intorc repede la primul vagon dar trecuse vreo 6 minute toata distractia dute-vino si discutia cu nasul si gasesc apartul in husa deasupra la banchete locul unde se termina scaunele la 20-83 sus, oftez si ma bucur ca l-am gasit. Imi iau sacosa cu sticla de suc si ma duc in zona usilor mergem mai departe ajungem la Videle la 09:52 dupa ceasul meu si plecam cu Sageata la 09:55 cu 5 minute intarziere si din nou IRIS raporteaza gresit ca trenul a plecat regulat la ora 09:50. La Videle ne astepta o sageata cu fotolii unde de la 1823 am venit eu, 2 barbati si inca 2 cfr-sti nu stiu daca erau chiar aceeasi din primul vagon care l-au luat la misto pe seful de tren. In trenul 9343 o familie de rromi vreo 12-13 cfr-isti, vreo 15 calatori, un sef de tren si 3 politisti care au coborat tocmai la Giurgiu Nord, unul din ei s-a plimbat de umplutura cu 2-3 metri inaintea nasului motiv pentru care 2 rromi s-au speriat un pic si au platit biletul de 11 lei/fes pana la Toporu unde au coborat cu ceilalti membri ai familiei, dar daca nu era acel politist tanar maxim 24 ani nu aveau de gand sa plateasca auzi tupeu la unul din negri "ia asa sefule si impartiti cu toti" pana la urma nasul a dat 2 bilete tarif in tren de 11 lei la zona 1-30 km.

Merge sageata cu viteza mica deah daca m-am obisnuit numai cu 100-120-140 cand mergi cu 70 ti se pare ca stai loc, intreb si eu pe FB ce viteza au trenurile Regio pe 903 Videle-Giurgiu si aflu ca sunt la 70 km/h, sageata se comporta bine, foarte confortabile fotoliile si ajungem la Giurgiu unde incepe adevarata distractie.

Pozez gara cu peroanele cu tot tacamul desi o mai facusera si alti cum ar fi colegul Karpaty si o iau teleu pe jos spre vama, trec 2 microbuze mercedes de ultima generatie ale transportului in comun cu usa dubla in spate si spatiu pentru carucior de invalizi, deci sunt prea smechere microbuzele astea dar pana sscot aparatul din buzunar si din husa fug amandoua, duca-sa 9.000 ani. Deci nu am emrs mai mult de 300 metri poate chiar mai putin de la gara ca pe partea drepata 3 domni si 3 biciclete la poarta si anunt ca repara biciclete. Intru in vorba si zic de inchiriat, ca nu s epoate ca pe stanga si pe dreapta, bun negociator i zic iti dau 50 lei pentru cateva ore pana la 17 maxim 18 cu gandul sa ma duc cu bicla la Ruse sa aman turul Bulgariei si sa ma intorc seara cu 9348+5027. Nu vrea sub nicio forma pana la urma i dau 150 lei iar seara urma sa io aduc inapoi si sa-mi dea garantia restul de 100 lei inapoi. Facem schimb de numere de telefoane si dai pedale Cataline spre vama si ajung in vama iar vamesi ca mergi mai departe la fel si cand am intrat in Bulgaria desi insistasem sa-mi verifice buletinul s-a uitat 10 secunde pe el liber inainte. Si merg tot inainte pe E85 sa ajung la gara din Ruse cu 530 lei la mine si cei 50 chiria + 100 garantia pentru bicicleta. Afacere mai proasta ca asta cu biciclete nu am facut de cand mama m-a facut dai pedale la greu cu chiu cu vai ajung la gara RUSE-RAZPREDELITELNA prima statie cum vi dinspre Romania apoi urmeaza gara centrala RUSE. Testez terenul ma apuc de poze, era un Accelerat Ruse.Razpre-RUSE-Sofia apoi vine un marfar RailCargo, pleaca Acceleratul la 12:52 plec si eu cu bicla spre gara centrala RUSE unde ajung la ora 13:15 fara sa cunosc orasul m-am ghidat cum m-a dus inima de fost geograf, nu am mai apucat sa-i fac poza Acceleratului de Sofia si la gara Centrala RUSE s-a dus. Intru pe peron si ma apuc de poze, era doar un singur tren ACceleratul ce venise de la Varna care mai apoi s-a dus in grupa tehnica dupa ce schimbase locomotiva in capatul celalalt.

Stau si vine rama electrica de aia veche de zici ca seamana cu cele comuniste din EST fac 2 poze apoi dau pe filmare si ghinion se blocheaza aparatul, trec cu vederea si zic ca nu se poate intampla nimic dar imi arata un mesaj cum ca aveam cardul gol in acel moment am inceput prima serie de injuraturi pe ziua respectiva, de fapt a doua ca prima era in drum spre gara RUSE pedaland. Dupa vreo 5 minute isi revine si aparatul meu facea poze dar tot imi arata ca celelate s-a dus pe apa sambetei cu putin noroc intru pe la setari si le gasesc iar dupa alte 10 minute isi revinde de tot iar filmare cu rama se duce pe apa sambetei si i dau delete caci nu imi arata nimic. Si dupa toata treaba asta ma duc cu bicla sa caut asa zisa faleza a Dunari trec prin centrul vechi si intr-un tarziu fara sa ocolesc nici macar o strada tot asa ghidandu-ma la noroc ajung la faleza, acolo surpriza niste vagoane de epoca si vreo 2-3 aburoase si liniste deplina de ziceai ca esti la Cernobil, ma apuc si fac destule poze asa de incepator cu jaful meu de aparat si timpul trecea tot mai repede si am fugit inapoi la gara centrala Ruse caci mai aveam in plan sa prind 3 trenuri dupa care so tai inapoi spre Giurgiu sa recuperez 100 lei si sa-i dau bicicleta inapoi omului. In gara Centrala la peronul linilor 3-4 un politist striga in bulgara la mine sa nu trec de dunga galbena desi trenul ce avea sa vina la linia 3 ( IR 461 ) avea intarziere, apoi la linia 1 vine IR 460 Sofia-Buc.Nord si il intreb in engleza daca pot poza acel tren el ca nu si nu si nu, si ma intreaba daca sunt roman apoi incepe sa vorbeasca intr-o romana destul de acceptata si il conving cu stilul meu de negociator si convingator sa ma lase sa fac 2-3 poze trenului, deja omul incepuse sa ma intrebe cu ce am venit din Romania de parca era la sute de kilometri distanta nu la 15 km. Parasesc gara si ma duc putin mai inainte sa astept GM-ul cu cele 2 vagoane care faceau parte din trenul IR 461 Buc.Nord-Sofia si dintr-o neatentie merg pe o poteca mascata cu o garamda de tzepi de ziceai ca sunt tinte, nu bag de seama rezem bicicleta de un stalp scot aparatul si fac 2-3 poze internationalului. Acuma trebuia so iau din loc caci jaful de bicicleta cu care m-am pricopsit si pentru care am platit 150 lei nu fugea mai tare de 20-22 km/h plus ca luasem la pachet o punga de biscuti crackers si 2 bidoane de bere de 1 litru Zagorka si Kamenitza sa am ce bea pe tren. Cand ma urc pe bicicleta pana pe roata din fata si incep injuraturile si blestemele si toata alea negative acum la gara mi-a fost asa sa ma intorc ma vazuse politistul, Leva nu mai aveam decat Lei zic lasa ca ma duc pe langa ea si fac cu mana la tiruri sau dubitze pe E85 spre vama si fa-i cu mana de la 16:40 si tot fa cu mana pana ajung la 17:54 in vama unde imi incerc norocul si degeaba. Opresc vreo cateva masini mari nu tursime dastea mici groapa toti, ori aveau bagaje ori dracii sa-i ia ca la un moment dat am oprit 2 bulgari cu o duba si cica "nem problem" du-te sanatos 9.000 ani pierdut 15 LEva, eu cu gandul sa ma treaca Podul Prieteniei pana in vama in partea cealalta apoi gaseam eu un taxi sa ma duca repede la gara fara sa mai trec sa-i dau omului bicicleta si sa recuperez 100 lei. Vad ca nu merge treaba pe la 18:20 ma duc inapoi spre Ruse vreo 200 metri pana la prima statie de taxiuri si negociez cu 2 taximetristi daca eram in Romania aveam noroc dar in bulgara nu stiu o boaba iar soferi nu stiau engleza deloc asa ca punete si scrie pe telefon, explica-le ce vrei arata-le 50 lei, apoi 70 lei pentru ca mai tarziu sa calculeze si sa-mi faca suma de 110 lei. Zic nu strang mana taximetristului si ma intorc in Vama sa opresc din nou masini. De unde oameni buni ca nimic si nimic, nicio masina toate turisme si toate cu bagaje dar pana la urma vine un Duster cu nr de Arges la 18:30 cu 2 calugari si 1 calugarita ce sa stai de vorba cu aia ca Dusterul e mititel la portbagaj si probabil la fel ca ceilalti pe care i oprisem aveau bagaje. Acuma se schimbau si vamesi ca ieseau cei din tura de zi si intrau cei din tura de noapte si coloana ajunsese la vreo 10 masini dar inainte era sa se faca schimbul turei era liber liber desi veneau masini destule. Si ma uitam asa la cei 2 calugari si la masina si la cat de suparat eram mi-am adus aminte de replica lui Dem Radulescu din BD si am zis "Doamne fa o minune" si prima masina care vine un Opel Zafira cu numere de Bulgaria si vorbesc in romana, nimic apoi o dau in engleza ma refuza bulgarul dupa care ma intorc la bicicleta si il vad ca se da jos si ma cheama. Se duce bulgarul in spate si rabateaza locurile din spate si se transforma in ditamai portbagajul bagam bicicleta stam la rand pregatesc 35 lei i arat pe telefon 17 BGN, se uita la bani si imi da 10 lei inapoi. Timpul trece ma bag in discutie cu el in engleza ceasul e 18:48 si trecem de vama din Bulgaria si urmeaza chinul si restrictia de pe podul Prieteniei, i spun ca am tren la 19:00 dar il pierd, omul mergea la Otopeni sa ia pe cineva de altfel am si vazut 2 dube Ruse-Otopeni apoi i spun ca urmatorul e la 4 dimineata desi trenul asta de 4 R 9340 Giurgiu-Buc.Nord nu circula duminica si i da bulgarul 110 maxim pe pod pana la prima restrictie unde stam mai bine de 5 minute apoi coboram incet ajungem in vama la Giurgiu ceasul arata 18:55 deja trenul meu era ca si pierdut imi cere "cartela" le arata vamesilor dupa 3 secunde suntem liberi ca pasarea si incepe Schumacher sa o arda numai cu 90-100 pe unde poate pe prima banda iar alti pe banda a doua mergeau cu maxim 60 si trecem pe sub Podul cu linia care vine dinspre Ruse ceasul e 18:58 si bulagarul ma intreaba daca stiu unde e gara si o arde prin oras cu 90-100 dar foarte atent la intersecti si treceri de pietoni, schimbari de viteze mai ceva ca la raliu pe drum ma suna cel de la care am inchiriat/cumparat bicicleta ca "mai vi domnule pe unde esti" i zic "unchiule lasa asa ramane la mine bicicileta zi repede cum ajung la gara din Giurgiu Nord uite am intrat acum in oras pe partea cu Portul Giurgiu imi zice la stanga la drepata nimic eram atat eu cat si bulgarul in transa nu stiam nimic dar kilometrajul arata in continuare peste 80 desi drumurile din micutul orasel Giurgiu sunt cam praf. Bulgarul i da in goarna si alearga masina mai ceva ca le teste sau raliu la fiecare intersectie intreb cetateni cum ajung la gara Giurgiu Nord hau miau dupa ultimul sens giratoriu fac stanga si apoio dreapta ca printr-o minune trecem din nou pe sub podul cu linia ce vine de la Ruse pe stanga e Kaufland pe drepata OMV vine ultimul giratoriu desi eu doar speram ca asta e ceasul arata 19:04 facem stanga intram pe un drum nenorocit viteza nu scade sub 60-70 ajungem la bariera si se vede trenul la vreo 500 metri, intreb pe doamna de bariera "doamna trenul asta nu opreste si aici" nu opreste trecem printre bariere cu Zafira trenul mergea incet mai avea vreo 300 metri pana la bariera fugim din nou pe strada Gloriei si ajungem la statia Giurgiu Nord cu cateva zeci de secunde pana sa opreasca si sageata. Nici nu mai mi-era gandul la sacosa si la bicicleta care trebuia coborata din Zafira am alergat repede la usa trenului si i-am spus sefului de tren sa stea 2 minute ca am o bicicleta de coborat din masina si e ultimul tren si merg la Ploiesti si am prins trenul, i multumesc bulgarului ma urc intren ma las la maneca scurta apare si semnalul de Romania pe cele 2 telefoane platesc biletele toti calatori agitati se uitam la mine oftez usurat si ma gandesc ca noroc chior ca asta dupa atatea ghinioane nu o sa mai am prea curand, deschid berea si deja ma gandesc la ziua care se anunta a fi fara evenimente si cum s-a transformat intr-o zi pe alergaturi la milimetru si faptul ca am scapat de stat in gara pana azi la 07:30 caci la cum aratau dubele Giurgiu-Bucuresti nicio sansa cu bicla sa urci daca erau autocare era alta treaba.

Cobor la Videle si iau o cafea isi ia si nasul una si stau de vorba cu el, trenul se pune in miscare si i explic peripetiile de la asteptatul in vama la bulgari caci pentru moment m-am simtit cum a fost actorul respectiv in filmul ala sechestrat pe aeroport sau cum so chema asa de neputincios eram zeci de tiruri 95% cu numere de Turcia de unde or veni si unde s-or duce toate astea cu numere de Turcia nu stiu ca eu in zona pe unde umblu PH, IF, DB, BV, BZ, PH nu stiu daca vad 50 tiruri de Turcia intr-un an de zile. Si rade nasul rad si eu desi rasul meu era unul fals si tot stateam si ma gandeam la toata ziua care a fost plina de peripeti si aventuri si un pic cam paguboasa dar asta e, pierde omul in viata multe ca sa se supere ca pierdut cativa zeci de lei in plus.

Frumos orasul Ruse, cam maricel dar cam slab la transportul in comun am fost pe faleza Dunari, la gara RUSE, la gara Ruse Razpredelnitza, Centrul vechi, am pozat aburoasele si vagoanele de epoca, 2 troleibuze MallRuse si MegaMallRuse care inca nu este dat in folosita, am mai spicuit putin in engleza ca acasa doar romana si spaniola un pic din turca m-am ales cu o bicicleta, un jaf de bicicleta dar cu o investitie minora pot scoate ceva bun din ea, la magazinele bulgaresti am vorbit engleza si romana dar aia nu stiau dcat bulgara asa ca am continuat prin semne, per ansamblu a fost bine ca sa nu fie rau.

Costul aventuri :

7,30 RT PL.Vest-Buc.Nord.
14,90 IR 1823 + R 9343 Buc.Nord-Videle-Giurgiu.
150 lei bicicleta.
4 lei 2 ape la 0,5.
In Ruse am cheltuit doar 8 Leva pe ceva de mancare si 2 bidoane de bere.
25 lei bulgarului cu Opel Zafira cu motor de Lamborghini.
15,50 lei biletul Giurgiu Nord-Buc.Nord
5 lei bilet de bicicleta
7,30 lei bilet R 5027 Buc.Nord-PL.Sud
5 lei bilet bicicleta.
15 lei la MC Donald's in Gara de Nord
2 lei biletul la RATP pe troleibuz.

Total : 244 lei mult putin nu mai conteaza, aventura a fost cu adrenalina la maxim.

Pozele pe fiecare rubrica in parte o sa le postez in cursul zilei de azi, nu sunt de fotograf profesionist dar sunt cu scop orietativ in special cele cu vagoanele de epoca, aburoasele, trenurile de calatori din cele 2 gari din Ruse in care am fost, poze de prin oras caci e destul de frumusel orasul Ruse ba chiar am intalnit si pe faleza si in centrul vechi persoane care vorbeau engleza, e un oras turistic ce merita vizitat din nou in aprilie tot pe bicicleta dar cu un program bine organizat : Plecat cu R 9351+9341 sosire la Giurgiu la 07:16 pana la 19:00 sunt aproape 12 ore de pedalat prin Giurgiu si Ruse cu bilete luate din timp + biletele de bike se poate scoate la suma de maxim 40 lei sau cu biletele luate in ziua respectiva maxim 50-55 lei un pret destul de ok pentru cat mergi cu trenul si cate poti sa vezi in cele aproximativ 12 ore.

Asadar va doresc sa nu faceti nebunia lui Catalin vreodata ca riscati sa stati vreo 12 ore aiurea noaptea intr-o gara goala pentru niste greseli venite pe moment si necalculate dar care s-au terminat bine altfel la ora asta eram inca in gara din Giurgiu si abia azi pe la 12:35 as fi ajuns acasa rupt de oboseala dupa 12 ore de stat in gara Giurgiu.

La ora 23:53 in orasul Ploiesti in troleibuzul de pe linia 202 dupa o zi plina.


free picture hosting


L.E : Bulgarul cu Opel Zafira era imbracat la 4 ace, masina cred ca e un model destul de recent si mergea la noi la Aeroport sa ia pe cineva, nici pe mine nu m-a dus mintea sa-i zic daca ma ia pana la Otopeni acolo sunam un prieten sa vina sa vina sa duca cu o masina pana la GDN sau gara Chitila iar la faza cu trenul eu i-am spus ca am tren la 19:00 dar il pierd, si el a zis la fel ca nu sunt sanse, apoi cand am trecut vama si am intrat la noi el s-a oferit sa ma duca la gara din Giurgiu dar nu stia traseul si a inceput raliul prin oras, eu constient ca la gara Giurgiu nu mai am cum sa prindem trenul ama decis sa-l dirijez spre Giurgiu Nord si cu mare dar mare noroc am prins acea sageata de Bucuresti.

Un week-end placut va doresc tuturor pasionatilor de pe acest forum 43380

abere
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...   Dum 21 Feb 2016, 16:12

Măcar merită 150 lei bicla aia?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3688
Reputatie : 4682
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...   Dum 21 Feb 2016, 16:37

Asta chiar ca e aventura, sa dai o tura cu trenul si sa vi acasa cu o bicicleta care nu iti trebuia neaparat.

e mai enervanta partea cu ceferistii si mai ales aia cu controlorii. Am prins si eu multe faze proaste cu ei, de ce se cred asa de mari? de fapt sint niste bulangii pusi pe produs.


Ultima editare efectuata de catre dan tm in Dum 21 Feb 2016, 17:44, editata de 1 ori
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4772
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5675
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...   Dum 21 Feb 2016, 16:57

Dr2005 a scris:
Măcar merită 150 lei bicla aia?

E un cadru de Felt la experienta care o am in biciclete pot spune ca am luat tzeapa cu maxim 30 lei. Cu o investitie de maxim 100 lei o fac sa pot sa ies cu ea la ture prin judet, ieri nici nu era unsa deloc nu asta e problema ca am luat tzeapa cu 30 lei e vorba ca pornisem la drum cu un program si m-am ales cu altul cat dadeam la ocazie pana in dreptul gari si inapoi asa cu bicicleta m-am scos ca am fost si la cealalta gara din Ruse plus turul orasului.

Primul week-end din aprilie as vrea sa ma duc va fi mult mai cald ziua se mareste se poate merge cu 9351+9341 la 08:30 esti in Ruse si pana la 19:00 cand pleaca 9348 e destul timp pentru turul orasului, pozat de toate dar pacat ca in week-end nu circula mai multe troleibuze. Eu ieri in 4 ore cat am stat in Ruse am vazut mai multe decat trebuia am ajuns in 3 locatii feroviare diferite si turul a 70% din oras, pe cand la varianta de mai sus sunt 11 ore si 45 minute la dispozitie ai timp sa faci turul intregului oras de 2 ori si sa treci pe la toate garile din oras.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...   Dum 21 Feb 2016, 18:27

Mai bine te duci cu bicla ta data viitoare. Scutești banii pe o nouă biclă Smile)

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 4772
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5675
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...   Dum 21 Feb 2016, 19:00

Planul era sa merg pe jos pana la vama si de acolo ocazie dar a aparut necuratul si m-a indemnat sa inchiriez acea bicicleta si sa las garantia, nu aveam de unde sa stiu ca o sa fac pana si nu o sa mai ajung sa inapoiez bicicleta si sa recuperez garantia de 100 lei. Cred ca e a 4-a pana de cand merg cu bicicleta alti au facut 4 pene in jumatate de an, eu am doua in ultimile 12 luni una in primavara anului trecut la PL.Triaj si a doua ieri la Ruse ambele avand acelasi numitor comun : poteca langa calea ferata.

Asta este eu nu ma vait dar cunosc destui fricosi care nu ar trece granita cu ocazie sau pe bicicleta si cunosc si 2 cazuri de fricosi la peste 35 ani din domeniul asta feroviar care "daca oprea bulgarul masina pe pod si te arunca de pe pod" auzi minte de om de peste 35 ani mai lucreaza si la multinationala si se lauda ca a vazut tara cand ie frica si de umbra lui.

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3688
Reputatie : 4682
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...   Dum 21 Feb 2016, 19:38

Dr2005 a scris:
Mai bine te duci cu bicla ta data viitoare. Scutești banii pe o nouă biclă Smile)

Basketball

offtopic katalyn ar fi tare sa investesti in ea si sa treci sa o arati aluia de unde ai luat-o.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4772
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5675
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...   Dum 21 Feb 2016, 20:52

Nu am ce sa-i arat, omul le avea la vanzare iar eu nu aveam nevoie de bicicleta ci doar imi trebuia pentru cateva ore. Zic cu 50 lei ca ies bine scuteam mersul pe jos pana la vama si plata la ocazie pana la gara centrala din Ruse. Reusesc sa-l conving sa mi-o inchirieze 50 lei, pretul ei era 150 lei si i mai las garantie 100 lei pe care aveam sa-i recuperez in jurul orei 18 cand i inapoiam bicicleta. Cine avea sa stie ca eu am sa fac pana tocmai la gara Ruse la 16:30 in zi de sambata ? Sambata si la noi sunt inchise vulcanizarile dupa prinz sau service-bike-urile plus ca nu stiam unde as fi putut gasi asa ceva in zona gari. Cum nu am gasit masina pe drum spre vama si nici din vama sa ajung in timp util la Giurgiu sa predau bicla sa recuperez macar 70 lei din cei 100 ca facusem pana pe ambele roti, am gasit acel bulgar cu mare noroc care s-a oferit sa ma duca la gara si am prins trenul in ultima secunda. Problema nu mai era cei 100 lei caci eu oricum platisem bicla, ba chiar am ramas uimit ca omul ma sunat sa ma intrebe daca am patit ceva de ce nu am venit caci i spusesem ca la 19 am trenul.

Ce face Jason Statan in Transportorul e mic copil pe langa ce a facut bulgarul aseara cu Opel Zafira prin orasul Giurgiu, auzi la el tupeu sa ma intrebe la 18:58 daca stiu cum sa ajung la gara fara ca eu sa-i spun ceva, constient ca la gara Giurgiu nu am cum sa mai prind trenul am decis sa-l dirijez la nimereala spre Giurgiu Nord, nimereala care s-a realizat si care m-a ajutat sa prind trenul in ultima secunda dupa un raliu adevarat prin Giurgiu.

Nu-mi mai arde de biciclete o so pun la punct si pe asta o tin pentru naveta la munca ca tot vine caldura si la ture pe langa casa si de ce nu la o alta vizita la Ruse de data asta fara pagube materiale si bine organizata cu harta tuturor obiectivelor, toate trenurile de calatori ce tranziteaza Ruse in intervalul in care voi fi acolo, sa vad poate se baga si Dr2005 caci are ce poza la Ruse e pentru toate gusturile si toate varstele.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...   Lun 22 Feb 2016, 00:08

Dr2005 pleacă cu cameră de schimb și set de petice la el chiar și când merge la serviciu Smile)

Poate asta ar trebui și tu să faci pe viitor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2432
Varsta : 21
Reputatie : 3333
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Aventura verii 2016   Mar 23 Aug 2016, 13:17

De foarte mulți ani, doream să călătoresc cu trenul de la Bar la Belgrad, pentru a vedea superba linie care leagă cele două orașe, linie care străbate sute de kilometri de munți și care este una din marile realizări inginerești ale Europei de Est. Anul acesta, am putut profita de faptul că, plecând în vacanță cu familia în zona Napoli, puteam traversa marea spre Bar de unde să iau trenul spre Belgrad și mai apoi spre București. Am făcut planul de călătorie, rezervări, am luat tot ce se putea lua în materie de bilete, și m-am pregătit pentru traseu. Cu tot cu gagică-mea după mine, am revizuit planul: plecarea din Napoli la 16 cu un autocar, la 22 urma să plecăm din portul italian Bari spre Bar cu un ferry, care ajungea la 7 dimineața în Bar. De acolo, mai departe, am fi luat trenul 430 Tara cu plecare la 9 dimineața și sosire la 8 seara în Belgrad. O noapte o dormeam la un hostel în gara Dunav, de unde plecam a doua zi cu un PT spre Vrșaț, de-acolo cu un IR spre Timișoara, unde prindeam pe IR 73-2. Veriga lipsă din acest plan și cea care-mi dădea fiori era autocarul - eram convins că va merge prost și că va întârzia enorm, că italienii sunt PRAF ca șoferi și ca organizare, ambuteiajele sunt comune în zona aia și nimeni nu respectă nimic. Singurul care nu putea merge prost și care urma să fie ok era ferry-ul.

Ei bine, ne urcăm în autocar și constatăm că avem tot ce trebuie - WiFi, prize, scaune reglabile, aer, o plăcere la doar 8 euro. Și mai surprins am fost să constat că am ajuns cu 10 minute mai devreme în Bari. Încet, am pornit spre port, după ce am fotografiat gara, și... am constatat că la check-in, info și controlul pașapoartelor e o singură persoană, și coada era uriașă. Organizarea italienească, împreună cu nepăsarea celor din Montenegro Lines, m-au suprins. Am început să am emoții când coada s-a blocat timp de o oră pentru că erau ceva probleme la sistemul informatic de rezervări. Deși plecarea trebuia să fie la 22:00, la 22:20 abia am ajuns la ghișeu. Terminăm, urcăm pe vaporul botezat pompos Sveti Stefan II, și ne așezăm pe niște scaune. Orele trec și căzătura nu mai pleca (zic căzătură pentru că e într-o stare deplorabilă biata navă). Constat că din tavan curge apa de la climatizarea și așa nefuncțională, că pute a ulei și motorină într-un mare stil, că scaunele sunt cam... vai de ele... eh, ok, trecem peste, om pleca și om ajunge. La 12:30 noaptea, pleacă și cazanul cu 2 ore 30 întârziere. Timp era, deoarece traversarea nu dura teoretic peste 6 ore, timpii suplimentari din program fiind provocați de incompetența italienească, cu care deja se obișnuise toată lumea - călătorii care mai făcuseră traversarea spuneau că e normal să plece cu 3 ore mai târziu dar să ajungă la timp.

După plecare, vine o scârbă ordinară de însoțitoare și ne dă jos de pe scaune - motivul, nu le plătisem, deși pe net scria că scaunele sunt gratis. O noapte de dormit pe jos, în cocina de vapor, nu suna bine, dar până la urmă asta a fost soluția pentru noi și alți 400 de călători. Arăta ca un vas de sinistrați, care scârțâia lugubru și abia se târa cu 11-12 noduri. Le umplu frigiderele, și constat spre bucuria mea că ploaia din zona scaunelor s-a întețit. Găsesc o poziție în care puteam să dorm, și bag câteva ore de somn. Pe la 5:30, ies pe punte să văd răsăritul și să constat că, deși trebuia să fim la 50 de km de coastă, aceasta nu se vedea nicăieri. Pe la 6:30, apare și aceasta și încep să sper că ajungem la 7:30 sau 8. Totuși, încep să concep planul B, în caz că pierdeam trenul. Cocina de vapor ajunge însă cu 3 ore mai târziu (da, a întârziat și pe drum) în port. La 11:00, vedem un restaurant și ne oprim să ne tragem sufletul; prind Wi-Fi și caut gara, care din fericire era doar la 20 de minute de mers. Deja ne întrebăm ce se mai poate întâmpla; zărim printre copaci silueta ferry-ului, îl mai băgăm în mă-sa de câteva ori, și plecăm.

Din lipsă de opțiuni, decidem să mergem spre Podgorița, capitala Muntenegrului, pentru că aveam mult mai multe opțiuni de cazare, mâncare sau transport spre Belgrad. Ajungem la 11:40 în gara Bar, de unde doream să luăm primul PT (Regio de la noi) spre capitală. Pe mers, scria că fix la 11:40 era un tren; cum acesta nu se zărea nicăieri, și nici nu îl auzisem să plece, înțeleg că are întârziere și că și la ei e ca la noi. Iau 2 bilete, și după vreo 7-8 minute apare și trenul, format dintr-o ramă antică dar extrem de comodă și destul de curată. Plecăm după ce rebrusează și ajungem la Podgorița cu 30 de minute întârziere. Luăm bilet la trenul B 1136 spre Novi Beograd (sosire la 4:35, timp berechet pentru a ne deplasa la Dunav, de unde pleca PT-ul spre Vrșaț la 7:25) și plecăm să mâncăm, să bem ceva și să găsim o toaletă publică să ne spălăm pe față și mâini. La 17:30, ne întoarcem în gară, sosește trenul și la 18:05 plecăm din Podgorița spre Kolașin, cel mai înalt punct al secției. A, da, trenul avea 4 vagoane și era plin ochi; nașul ne spune că rezervarea e valabilă după Prijepolje, ceea ce-mi ridică semne de întrebare. Următorul amănunt neliniștitor a fost lipsa totală a traficului de marfă, pe o linie dedicată mărfii. Ok, trecem peste. La Bijelo Polje, nașul ne spune ceva și văd că toți iau bagajele și coboară. Fac la fel și realizez subit că am zărit pe telefon cu coada ochiului un anunț în care apărea cuvântul fatidic LANDSLIDE. Buuuun, deci avem transbordare auto - urcăm în autocar (o căzătură care troncănea mai rău ca vechile camioane Dac și care nu putea mai mult de 50 km/h). La Prijepolje, după controlul vamal, urcăm în alt tren, care avea de data asta și vagoane de dormit, și cușete și vreo 4 clase. Cu 30 de minute întârziere, plecăm spre Belgrad - perfect, mă gândeam, căci altfel ar fi trebuit să stăm mult în gara Novi Beograd. La dracu, deja începea să fie ok toată povestea.

După plecare constat un detaliu supărător - avem petrecere în vagon, petrecere cu de toate: muzică, urlete, alcool, țigări, tot ce trebuie. În ciuda vacarmului, adormim, istoviți de noaptea prost dormită pe cocina aia infectă de vapor. Mai aveam cam 50% baterie la telefon, programul salvat în 3 foldere diferite, 3 ceasuri potrivite la perfecție (telefon, telefonul prietenei mele și ceasul ei) și părea totul ok. La Valjevo, oprim conform programului (cu vreo 35 de minute întârziere) și... nu mai plecăm. Bun, trec 25 de minute, dar îmi amintesc că am stat și juma de oră la cruce la Rușețu în România, deci poate și la ei e o situație similară. Cobor, văd că mașina avea pantograful ridicat și că dă semne de viață și mă calmez. Trece o oră și nu plecăm. Scot telefonul să verific și constat că e mort. Da, decedase cu 50% baterie rămasă. We're fucked. Mă duc să-ntreb pe naș ce e, îl găsesc dormind într-o poziție care sfida legile fizicii și-mi zice, cu boaba de engleză pe care o știe, că trenul cu care trebuia să facem cruce a pupat un om pe linie și l-a integrat în natură, dar să stăm liniștiți că până la Belgrad mai sunt doar 2 ore și prindem PT-ul spre Vrșaț. Cu vreo 85 de minute în plus peste cele 35 de întârziere, plecăm mai departe.

Deja credeam că nu poate fi mai rău, că am avut suficient ghinion deocamdată. Intrăm în Rakovița, un fel de Chitila a Belgradului, și ne pregătim de coborâre. Intrăm într-un tunel uriaș, și ne trezim brusc că frânăm și oprim într-o gară sclipitoare, ultramodernă, imaculată - citesc Beograd Țentar pe semnul chirilic și țip să coborâm, că avem noroc și nu ajungem până la dracu-n praznic la Novi Beograd, ci că am oprit fix în Beograd Țentar, gară aflată la 25 de minute de mers pe jos de Dunav. Ieșim de pe peroane și constatăm că suntem în pustiu. Niște blocuri uriașe se vedeau după un deal și urcăm spre ele, constatând surprins că nu există nicio urmă de clădire a gării - doar peroanele sunt gata. În rest, nimic - pustiu totul. Fără telefoane, fără hărți, fără valută sârbească, suntem pierduți de tot.

Și atunci ne-a surâs norocul - din tren coborâse un tânăr, pe care l-am oprit și-l rog să-mi arate unde e Beograd Dunav. Într-o engleză perfectă, îmi răspunde să vin cu el că acolo trebuie să meargă, și că ne duce el la un schimb valutar. Își salută tovarășii de drum și plecăm spre gară. Schimbăm bani, urcăm într-un tren suburban dintr-o stație aflată la vreo 2 km și între timp ne spune că Beograd Țentar în care am coborât nu e adevăratul Beograd Țentar, ci este doar o gară în care se dorește mutarea liniilor din centrul orașului, idee extrem de proastă după opinia sa deoarece suntem EXTREM de departe de centrul orașului. Trenul suburban are rolul de a înlocui un metrou încă inexistent în capitala sârbilor, este opera lui Tito și primul său pas spre sistemul Metro pe care îl visa.

La ora 7:20 ajungem la Dunav, unde ne despărțim de tânăr (fusese elev la liceul militar, locuia lângă Vrșaț și îi plăcea mult să călătorească, știa engleza perfect...) și urcăm pe peron. Luăm bilete din tren, la preț de tren (cam cu 20% mai scump, aprox. 3 euro de persoană până la Vrșaț) și ne așezăm fericiți că în sfârșit s-a încheiat aventura. Îmi zice atunci prietena ceva de genul: în sfârșit am scăpat, s-a terminat, ce naiba se mai poate întâmpla? s-a spart ghinionul nostru. Răspund că da, așa e, gata aventura... și în secunda următoare, frână de urgență. Automotorul rămăsese într-un motor, cel corespunzător unității în care eram picase. Cu greu, demarăm și continuăm. În sinea mea râdeam și plângeam simultan, că știam că deja ar fi prea de tot. Într-o stație, oprim mult mai brusc decât era normal și nu mai plecăm. După vreo 5 minute, mecanicul reușește să repornească motorul primei unități (cedase al doilea de data asta) și am plecat mai departe. În alt H.M, oprim și fix când ridică IDM-ul paletuța să ne dea drumul mai departe, exclamă fericit: Aleksiiiiiiiiiiici!!! Stă la vorbă cu mecanicul (da, aveam vreo 15 minute întârziere, dar ce conta) și într-un final ne lasă mai departe, spre Vrșaț. Mai departe, totul a decurs conform planului și am ajuns acasă după 2 nopți nedormite și 2000 de km cu 7 trenuri diferite, un ferryboat și un autocar.

Notă adițională: trenul nu numai că nu trebuia să oprească în acel Beograd Țentar, dar se pare că nici măcar nu trebuia să treacă pe acolo.

Țin să menționez că la sârbi și muntenegrini e o caterincă pe tren cum nu s-a văzut, toată lumea fumează în compartimente, pe culoar, se bea, se râde... Sunt un popor extraordinar de prietenos și ospitalier (ne-au oferit bere, mâncare, locuri în tren, ne-au ajutat cu orientarea), toți cu care am interacționat cunosc engleza la un nivel elementar sau avansat, și niciodată nu refuză să te ajute.

Mulțumesc și tovarășei de drum că nu m-a tocat la cap, că a fost răbdătoare, că a stat calmă când eram complet pierduți, și că am putut să concep în liniște planurile de drum care ne-au adus la București, în cele din urmă.

And if by any chance it happens that the young Serb who helped 2 stranded Romanians get out of the Beograd Centar railway station and get to Dunav in time comes across this, he should know we owe him a fuckload of pints of beer and I hope we will meet again someday in better circumstances and get some time to enjoy Beograd and the surroundings.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului


Numarul mesajelor : 5663
Localizare : Timisoara
Reputatie : 8553
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...   Mar 23 Aug 2016, 13:42

Mulțumim pentru relatare! Poate postezi și niște poze.
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2432
Varsta : 21
Reputatie : 3333
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...   Mar 23 Aug 2016, 14:00

Fotografiile mai pe seară, sper să reușesc până pe la 6. Dacă nu, mâine dimineață.
Later edit: în tren, ne-au oferit și locuri în compartimente, pentru că ale noastre erau ocupate. Am refuzat, căci de pe culoar puteam admira în voie peisajul.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...   Astazi la 11:55

Sus In jos
 

INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» INTAMPLARI, PATANII, PERIPETII...
Pagina 22 din 23Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-