Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Semnalizări

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6653
Reputatie : 8900
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Vin 21 Sept 2012, 15:40

Exact la fel stiam si eu, d-asta m-am si mirat. Sunt mai batrane decat majoritatea membrilor forumului. Smile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13996
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16386
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Vin 21 Sept 2012, 18:20

DUAL a scris:
Datorita faptului ca la barcile RegioCosciug se prevede ca sa existe un mecanic in cazul in care un autobarca de genul respectiv este tractata de o locomotiva sau o rama RIO ,evident ca nu o sa bage o locomotiva electrica doar de dragul de a platii 2 mecanici si circula diesel sub catenara.
Fals, așa prevede instrucția CFR, obligatorie tuturor operatorilor. Astfel, orice vehicule feroviar motor care circulă remorcat trebuie să aibă personal de deservire. Și CFR Călători când leagă un LDH la coada unui tren ca să-l ducă de colo-colo pune mecanic pe LDH, chiar dacă el stă și se uită pe geam. Se exclud de la prevederea asta vehiculele care lucrează în tracțiune multiplă (vezi Desiro, Malaxe modernizate și X4500 cuplate câte 2 - 3 unități).
Tot din motivul ăsta nu se pot face combinații de ramă electrică+automotor pentru București - Tulcea. Nu mai zic că Desiro are încălzire cu apă caldă de la motor, rama electrică are radiatoare, iar sistemele astea nu sunt compatibile. La fel și climatizarea... nu mai zic că ar fi nevoie de 2 mecanici și, evident, 2 rânduri de nași, că nu poți trece din automotor în ramă. Singura soluție e să cumperi rame hibride, cu alimentare atât de la pantograf, cât și de la motor diesel + generator. Dar nu prea merită banii pentru 100 de călători pe zi.

Vlad a scris:
Nu sunt noi. Sunt aduse din Olanda (parca) si modernizate la Cluj.
Sunt aduse din Olanda și vopsite la Cluj, eventual schimbate bandajele unde era nevoie. Nu s-a modernizat nimic la ele.

---
Apropo de îmbunătățiri aduse infrastructurii de către operatorii privați, TFC și RegioTrans s-au apucat serios de burat liniile și înlocuit șuruburi și chiar cupoane de șină, iar RT a început să instaleze bariere automate.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
roseanu
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 151
Varsta : 44
Localizare : Podul Grant
Reputatie : 2075
Data de inscriere : 15/08/2012

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Vin 21 Sept 2012, 21:59

Czirjak Arpad a scris:

Da, sunt de acord: RegioTrans e un pic în urmă. Deși trebuie să admitem faptul, că nu vor avea altă soluție, decât îmbunătățirea mersului, materialului rulant, a condițiilor, serviciilor, calității, vitezelor, etc...

Si vor ramane in urma in continuare atata vreme cat scopul declarat al acestei companii este vanzarea catre o alta companie puternica in viitorul apropiat , adica atunci cand in Romania vor putea interopera firme din vest , infrastructura de baza (magistrale , coridoare) se va imbunatati iar numarul de calatori va fi in crestere . De aceea Regiotrans acapareaza atatea rute fara a aduce mari imbunatatiri la linie cat si la confortul pasagerilor , cumuland insa vechime si experienta in transportul feroviar regional si pregatindu-se pentru o vanzare de succes .
Sus In jos
Czirjak Arpad



Numarul mesajelor : 315
Reputatie : 2267
Data de inscriere : 07/08/2012

MesajSubiect:    Sam 22 Sept 2012, 16:58

Te cred. Dacă și pe tema feroviară din România se va liberaliza piața în întregime (și se va face în *urând, că e cerință UE), vor intra firmele puternice din Europa de Vest (ici-colo deja se simte prezența lor), și nu-și vor face decât calcule și mai nemiloase (dure). Deși concurența dintre ei va ridica calitatea... Iar începătorii de azi care există la noi (adică privații de nici 20 de ani), vor fi acaparate de cei mari. Pe bază de interese, adică strict pe calcule (profit). Și atunci este posibil ca și CFRCălători (care până atunci se va micșora la nivelul unui privat oarecare din România) să fie înhățat de unul mai mare (mai puternic și mai bun).

Aha! Deci acum încep să înțeleg de ce nu are nici un privat o strategie pe viitorul îndepărtat (deja bat la poartă aceste firme vestice, cine să facă față lor? - Nici un privat, nici CFRCălători cu statul în spate), și toată lumea numai cu ziua de mâine cu automotoare second hand...

Sunt acum la modă automotoarele astea, se înțelege de ce: consumă puțin, se umplu mai ușor cu călători, sunt mici și năzdrăvani, omul se crede în maxi-taxi, dar într-unul mult superior, poate intra pe electrificare cu doar 1 minut staționare, rebrusment în doar 5 minute, etc...

Varianta mixtă cu automotorul electric nu cred că se va introduce vreodată vreundeva în lume... Am văzut că nici francezilor nu e pe plac TGV-ul Eurostar de sub Canalul Mânecii. Am văzut un documentar feroviar, cică la intrare în tunel, în mers, cu viteza redusă, trebuie să ridice pantograful la o înălțime și mai mare ca în mod normal, iar la ieșirea din tunel, spre Anglia, trebuie să coboare pantograful iarăși cu viteză redusă în mers pe o anumită porțiune prescrisă special, căile ferate din Anglia sunt electrificate fără firul electric deasupra liniei, iau electricitate ca metroul din București, din o a 3-a șină... Deci vai și amar, că trebuiesc acolo niște locomotive speciale, plus că până ce se trece de la sistemul electric francez la cel englez, pe vreo 400 de metri loco circulă ca Diesel... Deci nu e bine...

Nici cu schimbările astea de locomotivă nu suntem prea dinamici, 12 minute e recordul azi la CFRCălători, zic eu destul de bun, doar că prea s-a renunțat la schimbarea locomotivei în ultimii ani, după cum văd în Războieni, Ilia etc...

Nu avem decât să așteptăm noi electrificări, ce se fac la viteza melcului, și ținta noastră e proporția de 50%, unde ne vom opri. Momentan aștept să se dea în funcțiune electrificarea dintre Tecuci - Barboși, nu știu dacă noul Mers din 11 decembrie va fi electric pe acolo...

Deci fumul se va scoate încă mult timp pe linie electrificată... Deși la marfarele private am văzut în față pe lângă locomotiva electrică și unul Diesel (vagonul 2, odihnind). Ei schimbă locomotiva când trebuie. Am văzut locomotivă Diesel pe linie neelectrificată, cum tracta marfarul cu locomotiva electrică ca al 2-lea vagon... Dar nici soluția asta nu e bună la CFRCălători: la CFRCălători cel mai bine era sistemul lui Ceuașescu: cum intrai pe linie electrificată, schimbai locomotiva! (Nu ca azi! Intri cu fumul la Ilia și schimbi doar la Simeria! Aidade!) Alții prea se grăbesc, să nu piardă călătorii...
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5121
Reputatie : 7968
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Sam 22 Sept 2012, 20:43

Candva indica permiterea manevrei
Inainte urca dealul in stanga spre triajul 16 Februarie 1933, in dreapta era macaz evident in abatere spre triajul vechi Buc
Si tot candva functiona, azi...



Cand bate soarele din spatele semaforului indica toate culorile, in realitate...
capace si becuri furate



Nu vedeam in perioada aia balarii in jurul acestor linii, azi sunt cat...casa
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11259
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Sam 22 Sept 2012, 21:05

Marius 926 a scris:
Candva indica permiterea manevrei

Nu indica permiterea manevrei pentru ca e semnal de intrare (semnalele de intrare NU dau indicatii de liber la manevra), pentru asta e semnalul de manevra de dupa el.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5121
Reputatie : 7968
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Sam 22 Sept 2012, 21:12

M900 P.O. Carpati
Inainte spre Buc Nord Gr A/B


Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5121
Reputatie : 7968
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Dum 23 Sept 2012, 17:57

Vlad ai perfecta dreptate linia cu pricina avea intrare/iesire la firul 1 din M900 dupa semaforul de dupa P.O. Basarab.
Semaforul avea intr-adevar rol de semnal de intrare inainte de triajul vechi (Buc) in schimb inainte de intrarea in triajul 16 Februarie 1933 mai era unul.
Voi face ceva poze la punctele de care amintesc aici.
Pacat ca totul e de domeniul trecutului.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11259
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Dum 23 Sept 2012, 20:36

Mi-am dat seama dupa dispunerea luminilor, plus ca stiu bine acel semnal. L-am vazut de multe ori cand mergeam pe M900 din Bucuresti Nord. Daca nu ma insel e semnalul de intrare in triaj.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5121
Reputatie : 7968
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Dum 23 Sept 2012, 21:00

Inainte de vechiul triaj, azi dezafectat, da
Sus In jos
EuroNight
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 327
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti
Reputatie : 2364
Data de inscriere : 04/05/2012

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Dum 30 Sept 2012, 22:59


M 300
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11259
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Lun 01 Oct 2012, 12:41

2 în 1, semnal de avarie + semnal repetitor (undeva pe linia 502)
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11259
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Lun 01 Oct 2012, 13:06

Semafoare de ieșire spre Siculeni, stația Ghimeș (stație centralizată electro-mecanic)
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11259
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Lun 01 Oct 2012, 13:59

Semnal de parcurs, stația Poiana Ilvei (502)
Sus In jos
Raduku09



Numarul mesajelor : 169
Varsta : 26
Localizare : Brasov
Reputatie : 2713
Data de inscriere : 08/12/2010

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Lun 01 Oct 2012, 15:35

indicatia data este de semnal este de: liber cu viteza redusa urmatorul semnal fiind pe rosu-oprire cu atentionare ca distanta de franare este mai mica de 700 m,corect?....insa vreau sa stiu in ce conditii se pun semnale de parcurs pe o linie simpla.
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/razvan170
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Semnalizări   

Sus In jos
 

Semnalizări

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Semnalizări
Pagina 66 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: SEMNALIZARI-