Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Semnalizări

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11164
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Joi 20 Sept 2012, 14:49

Sectii cu linie electrificata pe care se gasesc si semnale mecanice:

513 Darmanesti - Gura Humorului
517 Pascani - Targu Neamt
501 Onesti - Siculeni
221 st. Amaradia
206 Sibot - Cugir
915 Caransebes - Resita Sud
914 Strehaia - Motru
Carbunesti - Seciuri

Cat despre iluminarea noaptea, exista multe sectii unde inca se lumineaza (cele de intrare si iesire).
Sus In jos
Czirjak Arpad



Numarul mesajelor : 306
Reputatie : 2163
Data de inscriere : 07/08/2012

MesajSubiect:    Joi 20 Sept 2012, 15:00

M 206? E electrificat, da, doar că RegioTrans-ul nu mai circulă pe acolo decât cu automotoare!
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11164
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Joi 20 Sept 2012, 15:05

La fel e si pe 517.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13601
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15896
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Joi 20 Sept 2012, 15:17

Czirjak Arpad a scris:
M 206? E electrificat, da, doar că RegioTrans-ul nu mai circulă pe acolo decât cu automotoare!
A circulat cu RIO până anul trecut, când au luat Simeria - Hunedoara și Lupeni - Livezeni și au trimis acolo rama și locomotiva.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Czirjak Arpad



Numarul mesajelor : 306
Reputatie : 2163
Data de inscriere : 07/08/2012

MesajSubiect:    Joi 20 Sept 2012, 17:11

Păi iarăși nu înțeleg politica asta contra greenpeace: de la Cugir are până la Alba Iulia linie electrificată, nu înțeleg de ce se chinuie cu automotoare?

Deci asta înseamnă că firul mai e sub tensiune și azi, chiar dacă circulă pe acolo doar cu automotoare?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11164
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Joi 20 Sept 2012, 17:18

Circula si ei cu ce au disponibil.
Sus In jos
Czirjak Arpad



Numarul mesajelor : 306
Reputatie : 2163
Data de inscriere : 07/08/2012

MesajSubiect:    Joi 20 Sept 2012, 17:51

Asta e valabil - din păcate - și pentru CFRCălători: are un IR Tulcea - București N, cu un Desiro! Deci se bagă la Medgidia pe linie electrificată până în capitală sute și sute de km! (Cred că acest exemplu e cel mai lung din țară...)
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11164
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Joi 20 Sept 2012, 18:15

Si actualul IR 1859 Iasi - Vatra Dornei Bai (254km) a fost facut cativa ani buni cu Desiro, desi traseul e 100% electrificat.
Sus In jos
Costin.H

avatar

Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 3506
Data de inscriere : 15/12/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Joi 20 Sept 2012, 18:30

dau si eu un exemplu de acu vreo 5-6 ani cred Razz, dar e bine ca nu mai exista asa ceva IC550/559 --> Buc. Nord - Comanesti (320km cu Desiro)
Sus In jos
Czirjak Arpad



Numarul mesajelor : 306
Reputatie : 2163
Data de inscriere : 07/08/2012

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Vin 21 Sept 2012, 11:42

Hmda! Desiro-ul acela de la Comănești l-am prins și eu! Bine că s-a "electrificat"! Alminteri întreb: RegioTransul chiar nu are nici o ramă electrică pentru Cugir - Alba Iulia? Că eu am văzut atâtea la Teiuș, arătau destul de bine, nu erau noi, dar nici chiar atât de vechi, cred că erau ale CFRCălători, am și călătorit cu una de la Sighișoara la Brașov ca tren personal (scuze de terminologia veche, dar nu mă pot abține), și nu avea nici un minut întârziere, deși pe la Rupea a primit poruncă să circule cu viteza redusă, că realmente l-a depășit ceva tren de rang superior, nu mai știu care, probabil era în întârziere... Deci mi-a plăcut tare mult atât din afară, cât și din înăuntru, ba chiar m-am și speriat, nu cumva m-am urcat la cl. I., dar controlorul m-a liniștit... Singurul lucru negativ însă ar fi, că nu poți trece între vagoane, deci au nevoie de câte un controlor în fiecare vagon în parte... Deci mi-a plăcut atât sunetul motorului electric, cât și demarajul și altele de genul... Nu știu de ce nu ia o ramă electrică, se chinuie cu tot felul de locomotive electrice legate la automotoare, push-pull... Nici ca aspect fizic nu arată bine RIO-ul acesta... Cel puțin mie nu prea îmi plac...

După părerea mea CEA MAI BUNĂ SOLUȚIE ÎN ACESTE CAZURI de genul Tulcea - București N AR FI: un automotor dublat cu o ramă electrică. Automotorul în față, tractează de la Tulcea până la Medgidia, acolo rebrusmentul deja s-a și făcut automat (rama electrică din spate devine cel din față din cauza schimbării direcției de mers, staționare 5 minute), și de la Medgidia la București N tractează rama electrică din față, iar automotorul din spate se odihnește. E cea mai bună soluție, din păcate nu am văzut așa ceva în România...

În mod normal, când dai o licență pentru un tren al vreunui privat, ar trebui să-l obligi, ca pe linie electrificată să circule doar electric. Mă rog, cel puțin în cazurile în care trenul circulă pe întreaga lungime a sa pe linie electrică, cum e cazul RegioTrans între: Cugir - Alba Iulia, respectiv: Iași - Pașcani - Târgu Neamț! Dar nici TransFeroviarCălători nu e mai bun, că între Cluj Napoca - Bistrița N are 100% electrificare, și tot se bagă cu automotoare! (A depus cineva vreo sesizare în acest sens la http://www.greenpeace.org/romania/ro/?)

Cu vechiul sistem de 2 vag. cl. 2 compartimente + loco, iară o fi decădere: că la Medgidia n-o să-ți schimbe locomotiva decât în 24 de min.! Și oricum deja e mult prea nasol, că acceleratul Tulcea - București N oprește nu doar la Babadag...


Ultima editare efectuata de catre Czirjak Arpad in Vin 21 Sept 2012, 13:43, editata de 1 ori
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7764
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10519
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Vin 21 Sept 2012, 13:32

Salut...
CFR Clasa 58 le gasesti aici(ce ai vazut probabil in Teius):
http://www.forumtrenuri.com/t212p300-rame-electrice-clasa-58
Ramele RIO sunt putine la numar si circula pe Brasov-Craiova/Constanta,Hunedoara-Simeria,Petrosani-Lupeni .. etc
http://autoloco.forum777.com/t1120-rame-rio-regiotrans....
Datorita faptului ca la barcile RegioCosciug se prevede ca sa existe un mecanic in cazul in care un autobarca de genul respectiv este tractata de o locomotiva sau o rama RIO ,evident ca nu o sa bage o locomotiva electrica doar de dragul de a platii 2 mecanici si circula diesel sub catenara.
Se pare ca cei de la RegioCosciug nu sunt mari fani in investitii la materialul rulant .. Se puteau achizitiona alte automotoare mult mai performate pentru un picut mai multi bani.
Sus In jos
Czirjak Arpad



Numarul mesajelor : 306
Reputatie : 2163
Data de inscriere : 07/08/2012

MesajSubiect:    Vin 21 Sept 2012, 13:58

Da, exact astfel de rame! Dar de varianta cu o ramă electrică ce zici? La rebrusare n-ai decât 5 minute, și un singur mecanic pe varianta: Hunedoara - Simeria - Deva - Simeria - Călan - Subcetate - Petroșani - Livezeni - Vulcan - Lupeni?

Da, sunt de acord: RegioTrans e un pic în urmă. Deși trebuie să admitem faptul, că nu vor avea altă soluție, decât îmbunătățirea mersului, materialului rulant, a condițiilor, serviciilor, calității, vitezelor, etc..., că nu vor mai fi noi linii scoase la licitație în următorii ani. Nu avem decât lista aia din vara trecută din Monitorul Oficial făcut la îndemnul FMI, alte linii nu se vor mai scoate la licitație, nici FMI-ul nu se mai bagă pe tema asta, n-au mai rămas decât 2 linii înfundate, ultimele 2, cele mai lungi: Tulcea și Bicaz... Nu se aude nimic, fapt ce însemnează că nu vor scoate la licitație nici un km nou, decât cele vechi! Oricum eu zic, dar și alții pot fi de acord cu mine, că s-au grăbit prea tare, prea ușor au renunțat la niște linii foarte bune, nu doar la cel de la Hunedoara, care sigur era mai bun cu CFRCălători!

Deci de acum încolo privații nu mai vor primi noi linii, și deci nu mai au altă cale, decât să se îmbunătățească la maximum, fiecare pe linia lui...

Da, am văzut că TransFeroviarCălători a luat automotoare absolut noi, cu 0 km din fabrică, pentru linia de la Slănic, asta mă bucură enorm! (De aia nu-ți dă voie să filmezi în cabină!)

Bine, hai să nu ne mai chinuim! Fiecare circulă cu ce poate... Deși mie cel mai mult îmi place Desiro-ul! Dar tot nu e bine pe linie electrificată cu fumul!!! Și nici politica asta a privaților, care încet-încet se degradează la nivelul CFRCălători...


Ultima editare efectuata de catre Czirjak Arpad in Vin 21 Sept 2012, 15:02, editata de 1 ori
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6526
Reputatie : 8678
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Vin 21 Sept 2012, 14:37

TFC-ul a bagat AM-uri noi? Suspect
Sus In jos
Czirjak Arpad



Numarul mesajelor : 306
Reputatie : 2163
Data de inscriere : 07/08/2012

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Vin 21 Sept 2012, 15:06

Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11164
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Vin 21 Sept 2012, 15:10

Nu sunt noi. Sunt aduse din Olanda (parca) si modernizate la Cluj.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Semnalizări   

Sus In jos
 

Semnalizări

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Semnalizări
Pagina 65 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: SEMNALIZARI-