Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Semnalizări

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11166
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Mier 29 Aug 2012, 22:34

pall a zis ca trenul trece de macazurile de intrare in gara deci de sectiunea de dupa semnal. Caz in care ori sectiunea de inaintea semnalului e fara control electronic (cel mai probabil, avand in vedere ca vorbim de o linie industriala) ori a ramas ocupata cu material rulant.
Sus In jos
Costin.H

avatar

Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 3508
Data de inscriere : 15/12/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Mier 29 Aug 2012, 22:38

pai in situatia de la Pl. Est, mai mult ca sigur startul nu este controlat de catre instalatie. Atunci la manevra, semnalul se anuleaza abia dupa ce trenul elibereaza primul element din calea de rulare (de obicei macaz).

Ionutz, eu cred ca in situatiile respective descrise de tine, semnalele sunt amplasate in asa fel incat sa ai drum de alunecare fizic Smile
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 45
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 3803
Data de inscriere : 30/03/2010

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Mier 29 Aug 2012, 23:57

Doar PTE-ul statie ne poate elucida Smile
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11166
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Joi 30 Aug 2012, 00:02

Nu doar PTE-ul ne poate elucida. Mai e posibilitatea mersului pe teren si observarea conexiunilor cu sina si prezenta bobinelor de joanta (parca asa se numesc). Asa se poate vedea usor dispunerea sectiunilor si daca au sau nu control electronic.
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 45
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 3803
Data de inscriere : 30/03/2010

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Joi 30 Aug 2012, 00:21

Nu peste tot sunt bobine.Nu as sti sa iti zic unde se pun.Dar unde nu sunt bobine sunt picheti de sectiune.E usor sa iti dai seama dupa JIL -uri Smile
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Semnalizări   Joi 30 Aug 2012, 09:48

Aveti dreptate baieti e alb nu verde, asa m-am obisnuit cu rosu si verde. Sambata ai intreb pe manevranti si pe mecanici ce si cum e cu semnalele de pe liniile care ies din Lukoil si intra la PL.Est.
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 45
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 3803
Data de inscriere : 30/03/2010

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Joi 30 Aug 2012, 10:55

Atunci e cum a zis Vlad.Semnalul se anuleaza dupa depasirea cu toata garnitura.
Deoarece iese de la o linie necontrolată,trebuie sa se elibereze prima sectiune dupa semnal ca sa vada instalatia ca s-a depasit semnalul cu tot trenul.
Sus In jos
Balto

avatar

Numarul mesajelor : 1612
Reputatie : 4116
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Joi 06 Sept 2012, 15:33

Semnal de manevra nefunctional


Semnal de iesire pe galben:

Acelasi semnal pe rosu:
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11166
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Joi 06 Sept 2012, 15:36

Paul CFR a scris:

Semnal de iesire pe galben:

E semnal de intrare. Mai exact semnalul de intrare capat Y statia Vatra Dornei.
Sus In jos
Balto

avatar

Numarul mesajelor : 1612
Reputatie : 4116
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Joi 06 Sept 2012, 15:39

Eu credeam ca e semnal de iesire fiind pozitionat la sfarsitul haltei Vatra Dornei Băi. Multumesc pentru corectare.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11166
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Joi 06 Sept 2012, 15:45

Vatra Dornei Bai e halta comerciala. Haltele, haltele comerciale si punctele de oprire nu au semnale, macazuri, linii abatute sau IDM. Acestea sunt simple opriri in linie curenta. Singurele halte cu semnale, macazuri, etc sunt haltele de miscare.
Sus In jos
gheorghita



Numarul mesajelor : 65
Varsta : 28
Localizare : Timisoara,RO
Reputatie : 2713
Data de inscriere : 30/05/2010

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Joi 06 Sept 2012, 21:17

[quote="Paul CFR"]Semnal de manevra nefunctional

Acest semnal afiseaza alb lunar respectiv / rosu in loc de albastru el este ne functional deoarece nu se mai fac manevre in acel loc des fabricile de lemne sunt inchise de ceva timp / linii inchise... il mai folosesc rare ori impingand vagoane eaos in vatra dornei pentru manevre
Sus In jos
Balto

avatar

Numarul mesajelor : 1612
Reputatie : 4116
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Joi 06 Sept 2012, 22:06

Mersi de completare, nefunctional m-am referit la scos din functie, nu neaparat defect sau abandonat. Sabotul de pe linie spune multe...pacat ca e totusi linia 1, cea mai aproape de gara, dar nu e electrificata si odata cu pierderea industriei cum zici si tu, linia a fost inchisa, daca tot esti din zona din cate observ, zimi, remiza din capatul Y al garii unde este plugul de zapada WPZ 005, mai este functionala? am vazut ca are sabot, dar remiza pare ingrijita...
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11166
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Joi 06 Sept 2012, 22:33

Paul CFR a scris:
Sabotul de pe linie spune multe...

Sabotul de deraiere e in pozitia normala, nu are legatura cu faptul ca linia nu mai e folosita. In vremurile cand se folosea acea linie industriala, sabotul se ridica numai cand trebuia sa intre un tren in gara pe acea linie, atat. Linia despre care vorbim e in prelungirea liniei 2 nu 1, iar semnalul de iesire de pe linia 2 nu se pune pe liber spre Vatra Dornei Bai daca sabotul e ridicat.

Ai o poza cu remiza despre care vorbesti? Poate te pot lamuri eu.

P.S. Prezenta sabotului NU arata ca o linie e inchisa. E folosit pentru a impiedica materialul rulant de pe liniile pe care este montat sa ajunga pe liniile principale de circulatie (e clar de ce).
Sus In jos
Balto

avatar

Numarul mesajelor : 1612
Reputatie : 4116
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: Semnalizări   Joi 06 Sept 2012, 22:36

Mersi Vlad inca odata pentru lamuriri, mai am de invatat, trebuie sa recunosc ca o cam dau in bara. :roll: Poze cu remiza am postat la sub-forumul infrastructura --> topicul depouri si remize. Wink
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Semnalizări   

Sus In jos
 

Semnalizări

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Semnalizări
Pagina 63 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: SEMNALIZARI-