Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 INFORMATII GENERALE

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Urmatorul
AutorMesaj
Luna



Numarul mesajelor : 2307
Reputatie : 4950
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Mier 24 Ian 2018, 22:44

Deci e sigura treaba sa inteleg? Ca aveam de gand sa fac niste calatorii pe unele secundare in primavara asta, se pare insa ca ar fi bine sa ma grabesc. Pacat ca raman (iar) noi sectii fara trafic (de calatori).
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14570
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18292
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Mier 24 Ian 2018, 22:46

Exista variante sau vine privatul, nu se stie ce va fi, dar CFR nu are ce sa caute pe toate infundaturile.

_________________
595423
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2307
Reputatie : 4950
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Mier 24 Ian 2018, 23:02

Aici de acord. Pe secundare trebuie sa vina privatii si sa faca chiar si reclame la transportul cu trenul, asa doar pot avea ceva succes. Cele care leaga doar orase mici insa doar daca au si trafic de marfa sa mai aiba vreo sansa.
Sus In jos
CristyanC



Numarul mesajelor : 149
Varsta : 29
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 1036
Data de inscriere : 01/01/2016

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Mier 24 Ian 2018, 23:38

Kapпaтй a scris:
Exista variante sau vine privatul, nu se stie ce va fi, dar CFR nu are ce sa caute pe toate infundaturile.



Are ce sa caute si pe 'toate infundaturile' doar ca aia de prin birouri ar trebui sa iasa pe teren si sa vada ce si cum.
Acolo unde exista indicii ca ar fi calatori care merg cu 'nasul' ar trebui facute controale in fiecare saptamana iar tremurile sa aiba un orar bun pentru navetisti.
Concluzia: Mai multa implicare!

Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6293
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7730
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi 25 Ian 2018, 00:01

Odata cu revenirea CfR-ului pe 904 Targoviste-Pietrosita ma asteptam la 2 variante :

1. Lumea revine la tren incercand sa faca blatul.
2. Lumea nu va reveni la tren si le vor scoate.

Nu am tinut cont de varianta a 3-a ca se vor intoarce foarte putini si ca se va merge regulamentar si nu pe blat. Am vazut nasii care taiau bilete la pret de casa chiar daca te-ai urcat din Targoviste dar putinii calatorii se pare ca nu-s de ajuns iar trenurile vor fi scoase. E aiurea sa ca le scot pe toate puteau ss lase doar 2 perechi dar in fine ne complicam prea mult. Saptamana viitoare voi fi pe 904 Targoviste-Pietrosita probabil pentru un ultim drum cu trenul pe aceasta frumoasa sectie.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14397
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16962
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi 25 Ian 2018, 00:37

cristy79 a scris:
Incepand cu 01.03.2018, urmare subfinantarii si nevirarii la timp a compensatiei si deconturilor aferente pomenilor generalizate
Știm cu toții că ai o obsesie cu studenții, probabil pentru că nu ai reușit și tu să fii student când aveai vârsta necesară.
Sunt mult mai multe motive pentru nevirarea acelor bani, care există și au fost alocați. Unul ar fi aprobarea cu întârziere a bugetelor rectificate pe 2017, din cauza celor 2 rectificări făcute prin OUG la doar câteva săptămâni una de alta. Ultima oară când m-am interesat de subiectul ăsta, erau blocate la Ministerul Muncii, că așa e la noi, trebuie să treacă bugetul și pe acolo.
Un alt motiv, indirect ce-i drept, e faptul că MFP a respins (!) toate cererile de subvenție pentru infrastructură date în decembrie 2017 și ianuarie 2018. Din cauza asta, CFR S.A. nu a primit bani, face datorii și, probabil, se gândește să suspende activitatea pe unele secții între anumite ore, ceea ce afectează și trenurile de călători.
Pe lângă asta, să nu uităm că reintrarea CFR Călători pe unele secții părăsite de Regiotrans în 2015 nu a fost întotdeauna bazată pe o analiză economică, ci s-a făcut după criterii pe care nu trebuie să le mai detaliez (probabil exemplul cu Rodna Veche e cel mai bun). Încă din 2008 - 2009 se știa ce secții nu pot fi rentabilizate în situația actuală, pentru că tot ce produc trenurile alea se duce în cărat garniturile goale zeci/sute de km până la depou. Privații își organizaseră linii de revizie și puncte de alimentare pe secții, lucru pe care CFR Călători nu-l poate face, pentru că aceste cheltuieli ar fi asimilate investițiilor, iar investițiile se fac doar din fonduri proprii, care nu prea există.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6293
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7730
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi 25 Ian 2018, 07:06

IR Iasi-Buzau-Constanta cu grupa de Suceava se aude ca va avea aceeasi soarta de la 01.03.2018. Se ingroasa gluma rau.
Sus In jos
cristy79

avatar

Numarul mesajelor : 1515
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3469
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi 25 Ian 2018, 07:30

Da, este corect, dispare si ala. Si cate or mai fi, o sa le aflam treptat treptat si pe alea, e o lista lunga.

Evident acum de vina e Ministerul Muncii, inainte era ARF, maine va fi de vina Ministerul Sporturilor... Dr2005, eu zic sa lasi studiile mele si sa te uiti in ograda proprie sa vezi de fapt unde e problema. Daca nu aveti nicio vina si nicio legatura cu nimic din tara asta poate ar trebui sa fiti desfiintati ca si institutie, avand in vedere ca doar tocati bani fara niciun rezultat concret. Ah ba da - cu rezultatele care se vad.

Acum 15 ani cand am facut eu facultatea si masterul nu stateam cu mana intinsa dupa pomeni de la Dragnea cum e la moda acum. Si nu ma vaitam ca fac o facultate cum am vazut ca se dau cu capul de pereti astia mici de zici ca ii trimiti pe front in Afganistan. Parca le suntem noi datori cu ceva ca fac acea facultate - nu o fac pentru ei, te pomenesti ca o fac pentru mine. Dar iata ca salvatorii caii ferate au adus-o in colaps si inca mai repede decat banuiam. Sigur de vina e Ministerul Muncii, bine ca stim, ne-am linistit.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10830
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13997
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi 25 Ian 2018, 11:19

Mai oameni buni dar in alte tari cum circula automotoare de 6o de locuri sau cativa calatori si la ei se poate?Ungaria a modernizat si redeschis cateva secundare plus ca le electrifica
Oare nu rutele profitabile ar trebui sa sustina si acele rute cu mai putin calatori
Da asta face PSDul cu oamenii statului paralel nu trebuie sa mai mearga cu trenul trebuie sa vina sponsorii sa isi faca firmulite cu toate jegurile ca sa faca ei vile in Brazilia si sa dea tainul la partid

MFP taie subventile atunci sa taie si gratuitatile pentru revolutionari si studentii sa plateasca 50% din costul biletelor
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10830
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13997
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi 25 Ian 2018, 11:52

La altii mor si oameni in trenuri si tot nu le scot la noi in cativa ani o sa fie cateva trenuri

https://www.jurnalistii.ro/accident-feroviar-italia-trei-morti-printre-victime-ar-fi-si-romani/
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1803
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3401
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi 25 Ian 2018, 12:26

Adrian78 a scris:
Mai oameni buni dar in alte tari cum circula automotoare de 6o de locuri sau cativa calatori si la ei se poate?Ungaria a modernizat si redeschis cateva secundare plus ca le electrifica
Oare nu rutele profitabile ar trebui sa sustina si acele rute cu mai putin calatori
Pentru ca la ei este un mers pus cu cap, nu doar pentru a aduce trenurile in depouri sau pentru a mai face ore niste mecanici si nasi....Si exemple ar fi 9368 sau 9054 pus sa ajunga malaxa in Rosiori, sau invers.Cine crezi ca pleaca cu 9051 din Rosiori sa fie la 6 in Turnu, sa faca ce ???-intrebarea este pentru Dragos Smile
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10830
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13997
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi 25 Ian 2018, 12:33

Da asa e nici macar pe un junghi de sectie cap de linie nu is in stare sa puna un mers pentru navetisti si elevi pun trenuri cum le pica lor mai bine sa isi care impegatii si alte interese
Azi dimineata 2080 nu a plecat din Petrosani EA811 nu s-a mai conectat debea pe la 5.50 au incercat sa o resusciteze cu un EC de marfa dar degeaaba
Cat am stat in gara am vazut ca au luat locomotiva venita cu 2700 si au atasato la garnitura lui 2080 si vad ca 2705 nu e raportat azi
Oare asa de talambi sunt in loc sa uneasca cele doua garnituri 2080/2082 chiar nu pot sa inteleg ce se intampla
E asa greu sa fi pus un mecanic ajutor sa mentina locomotiva in stare de serviciu?
De aia se alege prafu de la directori in jos habar nu au pe ce lume traiesc
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14397
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16962
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi 25 Ian 2018, 16:09

cristy79 a scris:
Da, este corect, dispare si ala. Si cate or mai fi, o sa le aflam treptat treptat si pe alea, e o lista lunga.

Evident acum de vina e Ministerul Muncii, inainte era ARF, maine va fi de vina Ministerul Sporturilor... Dr2005, eu zic sa lasi studiile mele si sa te uiti in ograda proprie sa vezi de fapt unde e problema. Daca nu aveti nicio vina si nicio legatura cu nimic din tara asta poate ar trebui sa fiti desfiintati ca si institutie, avand in vedere ca doar tocati bani fara niciun rezultat concret. Ah ba da - cu rezultatele care se vad.
Eu ți-am spus adevărul, tu ești liber să crezi ce vrei. Dacă tu privești totul cu ochelari de cal, e fix problema ta. Dacă nu mă crezi pe mine, scrie-i parlamentarului tău și cere-i să se schimbe legile și să nu mai trebuiască să treacă bugetele pe la Ministerul Muncii sau alte instituții pe care le doare la bască de societatea X sau Y, că doar ești major și ai fost la vot (dacă n-ai fost, nu ar trebui să te plângi). Există în fiecare minister un controlor financiar delegat al MFP, ăla trebuie să vizeze orice plată o face fiecare minister și fiecare unitate din subordine care nu lucrează pe fonduri proprii; MT nu poate nici măcar să cumpere hârtie igienică fără viza ăluia. De 2 luni nu a mai semnat nimic, că nu a mai vrut... crezi că poate să îi facă cineva ceva? Doar șef'su eventual, adică ministrul finanțelor publice, membru al guvernului format de partidul ales democratic, pe care probabil l-ai votat și tu. Roagă-te la Dumnezeu și fă mătănii să nu vină iar Eugen Teodorovici la Finanțe, că dacă vine, calea ferată nu mai pupă un leu, după cum a fost și în 2015.

Adrian78 a scris:
La altii mor si oameni in trenuri si tot nu le scot la noi in cativa ani o sa fie cateva trenuri
La noi nu o să se întâmple accidente din astea, instrucțiile noastre sunt mai stricte. Din fericire, propunerile care vin de la operatori și AFER mai trec și prin pixul unora care știu cale ferată, așa că e puțin probabil să se anuleze atâtea norme de siguranță și să ajungem la accidente ca în Italia sau Belgia.

marius664 a scris:
Pentru ca la ei este un mers pus cu cap, nu doar pentru a aduce trenurile in depouri sau pentru a mai face ore niste mecanici si nasi....Si exemple ar fi 9368 sau 9054 pus sa ajunga malaxa in Rosiori, sau invers.Cine crezi ca pleaca cu 9051 din Rosiori sa fie la 6 in Turnu, sa faca ce ???
Și crezi că eu nu știu asta?
Privații își organizaseră o mică linie de revizie la cap de secție și un punct de alimentare cu motorină. În schimb, CFR Călători nu poate să facă asta, pentru că acelea ar fi cheltuieli de natura investițiilor. Investițiile se fac doar din fonduri proprii, care fonduri nu sunt prea multe, mai ales că CFR Călători are de plătit și datoriile istorice. În plus, dacă o instituție de stat care are depouri și pompe de motorină în proprietate se apucă și amenajează altele pe un teren închiriat de la CFR S.A., s-ar putea să vină Curtea de Conturi și nu o să fie prea frumos. La ce acțiuni a avut această instituție în ultimii ani, tuturor celor cu putere de decizie le e frică să mai semneze. Dacă mai punem la socoteală și o altă instituție, DNA, deja lucrurile sunt clare. Apropo de DNA, aduceți-vă aminte de faza cu Regiotrans, finalizată cu un mare NUP și cu un patron sinucis de frică și niște oameni rămași șomeri deși erau nevinovați.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10830
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13997
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi 25 Ian 2018, 17:07

La noi nu se intampla pentru ca se merge cu 50-70 km/h trenul ala mergea cu 130 km/h
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1803
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3401
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi 25 Ian 2018, 17:58

Dr2005 a scris:

Și crezi că eu nu știu asta?
Privații își organizaseră o mică linie de revizie la cap de secție și un punct de alimentare cu motorină. În schimb, CFR Călători nu poate să facă asta, pentru că acelea ar fi cheltuieli de natura investițiilor. Investițiile se fac doar din fonduri proprii, care fonduri nu sunt prea multe, mai ales că CFR Călători are de plătit și datoriile istorice. În plus, dacă o instituție de stat care are depouri și pompe de motorină în proprietate se apucă și amenajează altele pe un teren închiriat de la CFR S.A., s-ar putea să vină Curtea de Conturi și nu o să fie prea frumos. La ce acțiuni a avut această instituție în ultimii ani, tuturor celor cu putere de decizie le e frică să mai semneze. Dacă mai punem la socoteală și o altă instituție, DNA, deja lucrurile sunt clare. Apropo de DNA, aduceți-vă aminte de faza cu Regiotrans, finalizată cu un mare NUP și cu un patron sinucis de frică și niște oameni rămași șomeri deși erau nevinovați.
Poate sa faca mersul cu cap, sau sa nu-l mai faca deloc , si astfel se duc si pierderile.Nu i-a pus nimeni sa vina pe sectiile abandonate tot de ei cu ani in urma, a fost ambitia si necunostiinta unor sefi incompetenti.De cate ori s-a incercat resuscitarea liniei Giurgiu-Gradistea si de cate ori a fost un esec? Deciziile astea aberante luate de unii ministri si sefi au costat si costa enorm, cand asemenea oameni n-or mai fi in sistem CFR Calatori va avea de castigat, chiar pe liniile secundare.
Plus ca exemplul dat astazi de Adrian cu R2080 scoate la iveala un alt aspect, durata calatoriei. 2080 face in mod normal 4:35, cu o stationare de 30 min in Filiasi.Astazi a facut 03:30, deci o jumatate de ora o arde aiurea...Acum o sa dai pe CFR SA, dar CFR Calatori daca nu poate amenaja remize si rezervoare ca un privat ca n-are bani si nu prea vrea, poate sa copieze privatul in privinta cererii si alocarii traselor si sa faca mersul mai avantajos. Dar atunci intervine un alt aspect nu?!!! Trenuri mai rapide, ore mai putine...Wink , calatorii dai dracu'...
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   

Sus In jos
 
INFORMATII GENERALE
Sus 
Pagina 3 din 11Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: