Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 INFORMATII GENERALE

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5099
Reputatie : 6651
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Mier Mai 23, 2018 12:54 pm

Dr2005 a scris:
Improvizație în sensul că vagoanele realizate acum pentru 200 la oră nu mai au geamuri care să se deschidă. Dacă BDJ vrea să "ardă" curentul electric doar ca să arate că poate... bafta lor, înseamnă că au de unde. Influența geamurilor deschise față de consum e documentată prin numeroase studii. Până și la autoturisme scrie în cartea tehnică că un geam deschis îți crește cu 5 - 10% consumul față de utilizarea climatizării automate, pentru că îți influențează aerodinamica. Dar autoturismul nu are 500t și nu circulă cu 150 la oră în mod curent (deși poți să faci un experiment dacă vrei, să mergi cu geamul lăsat pe autostradă și să ne spui ce consum scoți).
Indusi I-60 se folosește bine mersi la 160 km/h. A, că cei 6 (7?) delfini cu ERTMS la bord și cu PZB (că așa a vrut Siemens) sunt limitați din soft la 140 (viteza maximă acceptată de instrucții la momentul respectiv) e altă mâncare de pește. Dar, na, orice modificare a softului respectiv se face pe bani (mulți).

P.S.: mai cu grijă cu limbajul.

Acuma ce sa zic, au mari pierderi bulgarii ca se deschid geamurile la 150 km/h.

Dar romanii ce pierderi au la cite smenuri s-au facut cind au reparat linia 800? sau e mai in regula sa ai linie ,,refacuta" pe care sa mearga vagoane conform cu viteza restrictionata. Adica 4 restrictii in 59 km. Oricum daca geamurile sint inchise, minerele de urgenta ale usilor sint plumbuite etc. Norme europene. ( ce zice ISU de plumbuirile alea, sint conforme?)
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14499
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17090
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Mier Mai 23, 2018 5:33 pm

Sârmele alea plumbuite de la uși se rup imediat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2123
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5325
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Mier Mai 23, 2018 9:47 pm

Dom'le, nu stiu ce economie de curent face CFR-ul cu geamurile fixe dar o pierdere financiara au sigur: pe mine care si din motivul asta mi-am rarit deplasarile cu trenul. Sint multe situatii in economie in care 1+1 nu fac chiar 2. Comportamentul oamenilor e ceva mai complex.

A propos, calculase pe undeva frunzaverde (un forumist de seama de pe un situl "peundemerg") costul cu energia electrica per pasager pentru o calatorie Bucuresti Brasov. Am fost uimit sa constat ca era sub 1 (un) leu! In conditiile astea va rog sa ma credeti ca as prefera totusi sa deschid fereastra.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14499
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17090
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Mier Mai 23, 2018 11:02 pm

La leul ăla se adaugă costuri cu: TUI, personalul de deservire (mecanic, șef de tren, conductor, mecanic + mecanic ajutor pentru locomotiva de dublă tracțiune pentru Predeal - Brașov dacă e cazul), casiera de la bilete, biletul propriu-zis și întreținerea echipamentelor de emitere și a sistemului informatic (inclusiv servere și costuri cu traficul de date), întreținerea materialului rulant, cheltuieli către AFER (CSA, CSB, licență, certificat ERI pentru fiecare revizie de vagoane, audituri de siguranță etc.), alte cheltuieli către CFR S.A. (taxă oprire în stație - da, există și așa ceva, manevră în stații, remizare pe liniile CFR S.A., TUI auxiliar pentru dus vagoanele în revizie și locomotiva în depou), alte cheltuieli diverse (curățenie + hârtie igienică și săpun, vidanjare bude, consumabile - becuri, siguranțe etc., reparații accidentale, inclusiv în urma actelor de vandalism)... tocmai de aia prețul biletului de IR e subvenționat vreo 40% și cel de R vreo 60%.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6352
Varsta : 51
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 9024
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi Mai 24, 2018 11:58 am

cine incaseaza taxa de oprire in statie?
poate se inventeaza si o taxa de tranzitare a unor statii...
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1383
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 2099
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: INFORMATII GENERALE   Joi Mai 24, 2018 1:15 pm

Acum inteleg de ce   avem trenuri IR cu  opriri dese si unele chiar inutile. Am fi avut  cel putin  la trenuri de lung parcurs mai putine opriri si ar fi castiga  minute serioase. Deci si de aceasta data scopul nu este sa avem calatori si de aservi calatorii.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14499
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17090
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi Mai 24, 2018 8:36 pm


_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6851
Reputatie : 9303
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi Mai 24, 2018 8:45 pm

Uite de ce sint bune AM-urile. Mecanicul se uita daca sint calatori pe peron, ii transmite nasului sa strige in AM "COBOARA?", si daca nu da skip statiei. Smile)

Nu vad logica, da' cate situatii de la CFR au logica?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4613
Localizare : Braila
Reputatie : 8085
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi Mai 24, 2018 9:14 pm

Tarif de rezervare a traselor
0.1 x nr. zile x TUI
unde:
-
nr.  zile
-
numărul de zi
le pentru care Operatorii de Transport Feroviar solicită
rezervarea,
-
TUI
-
valoarea  Tarifului  de  Utilizare  a  Infrastructurii  pentru  tonajul  maxim  al  trasei
alocate


Din cauza asta nu vor sa renunte la tonajul aberant de 700 tone la un interregio care depaseste rar 3 vagoane...

_________________
IR 1671 „Alexandru Ioan Cuza”
Bucuresti Nord 06:25 - Urziceni 07:31 - Faurei 08:36 - Braila 09:21 - Barbosi 09:38 - Galati 09:55
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6339
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7802
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi Mai 24, 2018 9:47 pm

Adirmvl a scris:
Uite de ce sint bune AM-urile. Mecanicul se uita daca sint calatori pe peron, ii transmite nasului sa strige in AM "COBOARA?", si daca nu da skip statiei. Smile)

Nu vad logica, da' cate situatii de la CFR au logica?

Am prins la TFC acum 2 ani veneam de la Targoviste la Ploiesti prin halta Bucsani a trecut fara oprire, era seful de tren in cabina cu mecanicul iar in tren eram 6 calatori toti urcati din Targoviste cu destinatia Ploiesti Vest si Sud. Dar asta s-a intamplat doar o data, in schimb alta data am cerut sa mi se deschida usile la semnal ( fiind pe rosu ) sa pot cobori direct in spatele blocului. Cand am venit acum 3 ani jumate de la Ruse am oprit sageata intre Giurgiu si Giurgiu Oras chiar pe pasaj iar odata am luat TFC-ul I.L.Caragiale-Ploiesti.Sud direct din spatele blocului cand erau lucrarile la pasajul rutier de langa Gara Ploiesti Vest. Venea TFC-ul si din cauza ca erau doar 3 linii apte la Vest statea in fiecare dimineata la semnal 4-5 minute din cauza lui 1642. Am mers in spatele blocului a oprit automotorul i-am facut semn a deschis usa am urcat si a venit nasica si mi-a dat bilet de 2 lei  de la Vest la Sud. Luna trecuta am vorbit cu un mecanic pe o anumita ruta sa opreasca sa coboram 2 insi 10 secunde nu a vrut nici cu bani ca a zis ca se teme de pasionati feroviari ca numai la tampenii ii duce capul dandu-ne exemplu niste idioti cu buletin de BUcuresti. La fel in iarna aia grea cand bagase nenorociti opriri suplimentare la actualul 1559 la Brazi, Pl.Triaj, Pl.Est si Valea Calugareasca pentru angajati CFR dar lasand pe jos navetisti de la 5073 Brazi-Buzau. Discutasem cu IDM-ul si mecanicul la Ploiesti Sud sa opreasca suplimentar si la Inotesti ca o sa coboare 7 insi care vor urca de la Est. Problema nu era ca CFR a lasat navetisti fara tren seara pe -20 grade si zapada cu drumuri blocate ci ca nu vroiau nenorociti sa opreasca 30 secunde din cauza proastei birocratii si a burtosilor care iau bani de pomana dar pana la urma s-a terminat cu happy-end caci baieti au tras semnalul la intrare in Inotesti si au coborat la care mecanicul a iesit pe geam "firat-ti ai dracu ca oricum il opream" si l-a oprit caci in noaptea aia a stat actualul 1559 90 minute in Inotesti ca la Mizil erau probleme cu macazele si era full de trenuri. Oricum venisr intarziat iar din cate imi aduc aminte pe la 01.10 ajunsese la Mizil. Deci daca nu ma duceam la gara de Sud ( dupa ce toata seara de la 18 la 20 sunasem la operator sa faca procedurile legale ) oamenii aia platitori de abonamente si lasati fara tren din cauze meteorologice ar fi stat unde ?? In Ploiesti la cine unde ? Si toate astea pentru o nenorocita de oprire de 30 secunde dar pentru angajati CFR s-a pus 4 opriri suplimentare la Brazi, Pl.Triaj, Pl.Est si Valea Calugareasca. Asta se intampla doar la CFR aceasta companie cu peste 80% angajati care sunt acolo doar pentru ca trebuie sa fie nu ca ar merita asta. 


Asta e CFR-ul 30 secunde pentru navetisti nu se putea dar 4 opriri pentru angajati CFR s-a putut. Pai daca eram eu director sau operator luam toate masurile necesare si bagam oprire peste tot la 1559 intre Brazi si Buzau in ziua aia si altele in care nu a circulat 5073.


Multi dintre voi nici nu stiti cum au luat nastere multe halte de pe reteaua CFR, unele din ele au fost amenajate din banii navetistilor imi povesteau colegii de halta Doua Purcele de pe 304 adica Halta Magurele Sud cum oameni au facut hartie sa opreasca trenurile si acolo si au pus mana de la mana ciment, piatra, mana de lucru etc apoi s-a primit aprobarea si trenurile au inceput sa opreasca si la Magurele Sud unde opresc si in prezent.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1867
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3491
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Joi Mai 24, 2018 11:19 pm

ciprian71 a scris:
Acum inteleg de ce   avem trenuri IR cu  opriri dese si unele chiar inutile. Am fi avut  cel putin  la trenuri de lung parcurs mai putine opriri si ar fi castiga  minute serioase. Deci si de aceasta data scopul nu este sa avem calatori si de aservi calatorii.
Pai logic ar fi sa avem trenuri cu opriri putine ca CFR Calatori sa plateasca mai putin.Dupa ce ca au opriri unde rar urca si coboara cineva, asta ii mai si costa... Sad
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10867
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 14060
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Vin Mai 25, 2018 10:43 am

Cred ca anu asta CFR o s-o ia in brate pe zona Simeria mai circula jumate din trenurile de marfa fata de anu trecut
Pai de aia nu renunta CFR la opririle inutile din haltile uitate de lum pentru leul ala
Sus In jos
alinx3330



Numarul mesajelor : 195
Varsta : 33
Localizare : Iasi
Reputatie : 2996
Data de inscriere : 23/10/2010

MesajSubiect: surprize   Vin Mai 25, 2018 2:19 pm

azi 25.05.2017 in jurul orei 14.00 am vazut un tren de marfa al GFR -ului avand in compunerea sa 5 vagoane care se aflau in "curtea" celor de la remar pascani cele aduse din olanda, mergand spre bucuresti stie cineva destinatia lor?
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5366
Reputatie : 8416
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Vin Mai 25, 2018 8:59 pm

Adrian78 a scris:
Cred ca anu asta CFR o s-o ia in brate pe zona Simeria mai circula jumate din trenurile de marfa fata de anu trecut
Pai de aia nu renunta CFR la opririle inutile din haltile uitate de lum pentru leul ala
Eii,dar io de cand tot latru pe aici ca cfr calatori e mulsa de bani din toate incheieturile posibile, dar intervine mereu stim noi cine spunandu-mi ca, 'ce stii ba tu'... Probabil ca, de la inaltimea Palatului lucrurile par toate bune si frumoase. In realitate insa...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14499
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17090
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Vin Mai 25, 2018 11:23 pm

Ce treabă au trenurile de marfă de la Simeria cu CFR Călători?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   

Sus In jos
 
INFORMATII GENERALE
Sus 
Pagina 12 din 13Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Despre palmieri...

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: