Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 INFORMATII GENERALE

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14502
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17094
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Dum 20 Mai 2018, 12:38

Care oricum merg cu InterRail sau cu FIP (dar Turcia nu e membră FIP). Mi-e milă de cei cu InterRail, prețurile la noi, la bulgari și la unguri sunt mici la biletele de tren, nu merită să iei un InterRail. Dar ei nu știu asta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6339
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7803
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Dum 20 Mai 2018, 14:34

Am fost eu anul trecut pe 4 august am mai tot spus cati calatori erau si conditile din acea zi. Nu as recomanda nimanui sa plece la el fara provizii serioase de fructe si lichide iar la fiecare stationare mare sa se aprovizioneze cu ceva rece. Pe partea romaneasca trenul a fost un calvar ceva demn de filmele cu prosti temperatura din vagoane era de insuportat dar cine sa se planga ca numai straini erau si cui sa se planga ca eu am urcat din Videle si pana sa urce partida bulgara nu m-a intrebat nimeni nimic de bilet de asta in vara asta nici nu mai iau biletul ala transfrontalier. Seful de tren un maimutoi batran nu doar ca nu stia sa faca clima la salon 21-76 dar nici explicatii nu stia tot ce isi dorea era sa ajunga mai repede la Giurgiu Nord sau Ruse. De la Giurgiu Nord pana la Ruse am avut 2 angajati care au tot incercat sa-i dea de cap insa fara succes. Cum s-a cuplat Skoda la tren in Ruse cum s-a rezolvat si problema saunei din tren. La Giurgiu Nord aproape ca am facut dush la cismeaua din gara, noroc ca vagonul bulgaresc de clasa 2a nu era dotat ca cel romanesc si se deschideau geamurile altfel riscam sa cobor uzi leoarca. Pe partea BDŹ am avut aer conditionat si curent in prize la salonul 21-76 dar la cuseta 40-31 si dormitorul 71-70 sauna inca predomina. Nu stiu care au fost cauzele acelui disconfort probabil de la GM sper ca in aceasta vara sa nu gasesc aceleasi probleme. Trenul a avut vreo 50 minute intarziere la Giurgiu Nord din cauza caniculei care nu a mai recuperat nimic pana la Gorna Oriahovitsa unde am coborat ca bulgarii nu sunt hoti sa faca livrete de 60 km/h daca linia, vagoanele si locomotivele pot 80 km/h. Nici in UK in caz de intarzieri mai mult de 2-3 minute pe 110 km nu se poate recupera numai in Romania ne putem lauda cu trenuri lente care recupereaza zeci de minute la un drum de cateva sute de kilometri.

Vara asta voi testa cel mai rapid tren din Bulgaria Expressul 8611 Sofia-Plovdiv-Burgas care decocamdata vei 450 km ii face in 6h27' cu 16 opriri astept orarul modifcat de vara cu mult mai putine opriri si cu 150 km/h pe mai multi kilometri cu durata de parcurs de 5h30' Sa imi spuneti va rog in Romania pe ce magistrala se parcurge 450 km in 5h30' cu vreo 7-8 opriri.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5368
Reputatie : 8419
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Dum 20 Mai 2018, 15:23

Prin Palatul CFR doar. Au ei pe acolo o magistrala nestiuta de noi Twisted Evil
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14502
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17094
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Dum 20 Mai 2018, 15:52

Bulgarii nu au vagoane de 150 km/h... poți să aștepți tu mult și bine trenuri în trafic regulat cu viteza aia. 150 la oră s-a atins doar la teste și multă vreme va rămâne așa.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6339
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7803
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Dum 20 Mai 2018, 16:50

Dr2005 a scris:
Bulgarii nu au vagoane de 150 km/h... poți să aștepți tu mult și bine trenuri în trafic regulat cu viteza aia. 150 la oră s-a atins doar la teste și multă vreme va rămâne așa.

Eu zic sa nu te mai grabesti si sa mai faci niste sapaturi inainte sa vorbesti. Poate ca le sti pe toate din CFR dar aici ai dat-o rau cu bata in balta. Toata vara trecuta a circulat cu 150 km/h acolo unde permite linia cu EA-uri iar tu spui ca bulgarii nu au vagoane de 150 km/h. Pe timpul veri acest tren are alt mers cu cateva opriri pentru ca cerintele sunt altele si nu mai are nevoie de 16 opriri pentru a rula cati mai multi calatori. Astept sa vad cand modifica mersul si il pune pe cel de vara.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10867
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 14061
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Dum 20 Mai 2018, 18:42

Dr2005 a scris:
Bulgarii nu au vagoane de 150 km/h... poți să aștepți tu mult și bine trenuri în trafic regulat cu viteza aia. 150 la oră s-a atins doar la teste și multă vreme va rămâne așa.

Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5368
Reputatie : 8419
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Dum 20 Mai 2018, 18:56

Degeaba incercati aici sau pe facebook sa-i explicati ceva cand defapt el traieste in lumea lui si nu-l scoateti dintr-ale lui.
O lume parelela intr-un Stat paralel  :nou:
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6851
Reputatie : 9304
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Dum 20 Mai 2018, 19:46

150 km/h cu fereastra deschisa. Hardcore. Very Happy
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5100
Reputatie : 6653
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Dum 20 Mai 2018, 20:27

Ei aia e viata, nu in acvariu.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14502
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17094
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Dum 20 Mai 2018, 20:52

Nu știam că bulgarii au cumpărat și ei vagoane 22-95 de la DB. La noi vagoanele respective au fost modernizate și sunt climatizate. La bulgari... păi simpla rulare cu geamul deschis îți crește consumul de curent cu vreo 15%.

Le-am găsit acum pe Railfaneurope.net (Foto: Veselin Malinov)


Ce să spun, au curaj să ruleze cu așa ceva la 150. O improvizație chiar mai grosolană decât delfinii noștri cu același tip de vagon, măcar noi am modernizat vagoanele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6339
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7803
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Dum 20 Mai 2018, 21:40

Mno, eu am tot incercat sa va spun si chiar am repetat de cateva ori ca eu postez pe subiect si nu ma las pacalit de ce spun copii gari. Daca vara trecuta nu am avut timp ( nu ca vara asta as avea mai mult liber ) am in plan Ploiesti-Bucuresti-Videle-Giurgiu.Nord-Ruse-Sofia-Plovdiv-Burgas-Varna-Ruse-Ploiesti. M-as fi dus la Istanbul sau Atena via Salonic cu CFR dar nu pot sa pierd niste bani si atatea zile doar ca sa ma plimb cu trenul. Daca gasesc sa fac un mini-grup de 3-4 insi plus cu ceva vizitari da altfel sa ma plimb singur cu trenul cum o fac majoritatea copiilor gari nu prefer sa fac altceva mai aproape de casa pe la munte.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 768
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 3970
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Lun 21 Mai 2018, 20:25

Dr2005 a scris:
Nu știam că bulgarii au cumpărat și ei vagoane 22-95 de la DB. La noi vagoanele respective au fost modernizate și sunt climatizate. La bulgari... păi simpla rulare cu geamul deschis îți crește consumul de curent cu vreo 15%.

Le-am găsit acum pe Railfaneurope.net (Foto: Veselin Malinov)


Ce să spun, au curaj să ruleze cu așa ceva la 150. O improvizație chiar mai grosolană decât delfinii noștri cu același tip de vagon, măcar noi am modernizat vagoanele.
pe aia noua iaiu lucrar europenii cu \\\etcs)
Ce e asa de improvizat ? Acu pe aia buna, de ce ?Explica de ce vagoanele alea nu ar puta rula la 150 ? n-au cacatoare ecologica? pisatu contravantului arde 15 % din energia electrica? Or fi fost boi constructorii aia ca nu au limitat viteaza 140 ca la noi ? Sa mai punctam ca la viteze supersonice de >120 incep sa isi puna problema de sistem de control punctal( iau lucrat pretenii integratori sa puna etc/sertms) ca altfel tto pe sistemul clasic de cale libera la 150 mergeau ?nu de alta da la noi au futut o caruta de bani pe cacaturi si canci, INDUSI la +150 ,desi se stia constructiv ca la noi I 60 nu poate mai mult de 140 in regim normal,si doar experimetal duce 180 ,si doar pe 2000(la 170 pragul de raspuns este mai mare decat drumul de 2000m , si pe 500 duce 1200m).
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14502
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17094
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Mar 22 Mai 2018, 13:25

Improvizație în sensul că vagoanele realizate acum pentru 200 la oră nu mai au geamuri care să se deschidă. Dacă BDJ vrea să "ardă" curentul electric doar ca să arate că poate... bafta lor, înseamnă că au de unde. Influența geamurilor deschise față de consum e documentată prin numeroase studii. Până și la autoturisme scrie în cartea tehnică că un geam deschis îți crește cu 5 - 10% consumul față de utilizarea climatizării automate, pentru că îți influențează aerodinamica. Dar autoturismul nu are 500t și nu circulă cu 150 la oră în mod curent (deși poți să faci un experiment dacă vrei, să mergi cu geamul lăsat pe autostradă și să ne spui ce consum scoți).
Indusi I-60 se folosește bine mersi la 160 km/h. A, că cei 6 (7?) delfini cu ERTMS la bord și cu PZB (că așa a vrut Siemens) sunt limitați din soft la 140 (viteza maximă acceptată de instrucții la momentul respectiv) e altă mâncare de pește. Dar, na, orice modificare a softului respectiv se face pe bani (mulți).

P.S.: mai cu grijă cu limbajul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14621
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18374
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Mar 22 Mai 2018, 18:03

Doar pe la noi cred ca sunt atatea restrictii ca aoleu daca se intampla ceva, prin alte tari nu e asa mare restrictie si se merge chiar foarte bine ba chiar mai bine ca la noi. La noi e "aoleu cade drobul de sare" Mad

_________________
595423
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6339
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7803
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   Mar 22 Mai 2018, 23:25

In UK pe 107 km nu am prins o restrictie merge trenul nu doarme, la bulgari cam aceeasi distanta anul trecut cu "Romania" la fel nu stiu daca am avut o restrictie, a mers trenul singura data cand scadea viteza era la opririle din parcurs. La noi numai in 59 km pe magistrala 1000 la un moment dat aveam si 4 restricti. Sa vedeti in week-end-uri in UK cum se lucreaza la infrastructura si nu plange nimeni ca trebuie sa mearga cu autocarul 30-50 km.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   

Sus In jos
 
INFORMATII GENERALE
Sus 
Pagina 11 din 13Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Despre palmieri...

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: