Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Compunerea trenurilor din Romania 2017

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Urmatorul
AutorMesaj
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 706
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2749
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Mier 04 Oct 2017, 06:45

De acord, e ok ca și design si iluminat. In rest, meh. Smile Iar la unele se scorojește vopseaua la exterior.
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10432
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13425
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Mier 04 Oct 2017, 19:10

mielutu zburator a scris:
florin94 a scris:
2.10.2017:
12752: 20.87, 2*21.76, 19.83, 22.76
12665: 2*21.76, 10.70, 21.87, 89.87
12577: 2*21.76, 21.86
12578: 20.83, 84.87, 2*20.83
5110: 2*26.16, 36.16
7362: 26.16, 20.83
7365: 26.16, 20.55
7374: 2*20.83
Vagoane 20.83 pe trenuri regio mai rar vedem.

La Galați sunt norma. Dacă e să fim corecți, sunt vagoane în care nu ai ce căuta pentru mai mult de 4 ore, scaunele sunt extrem de incomode, vagonul e înghesuit și EXTREM de zgomotos, incredibil de zgomotos pentru un vagon chipurile reconstruit. Ce apreciez la ele e iluminarea și utilizarea imitației de lemn pentru interiorul pereților.

E zgomotos la finisaje in capatul vagonului asa e si 84-83 scartie din toate incheieturile dar ca zgomot de rulare e silentios
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14295
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17837
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Mier 04 Oct 2017, 19:13

Avem destule vagoane 20-50 abandonate care merg modernizate pentru trenurile Regio mai ales ca urmeaza sa le scoata pe 20-54/55, atunci va fi intradevar criza de vagoane si e posibil sa se anuleze trenurile ca nu mai au cu ce sa le faca.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4224
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Mier 04 Oct 2017, 22:31

Mda, păcat că scot 20-55 care sunt foarte comode la drum lung și lasă 20-49.0 bine mersi, sau încep să tortureze oamenii cu catastrofele de 20-83 pe trenuri de 14 ore.
Asta a fost prima lecție care ni s-a dat la un curs de specialitate: gândiți mă cu capul când faceți o amenajare de vagon, nu gândiți doar la bani și economie, mai uitați-vă și la pasageri, la comfortul lor minim...
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Luna



Numarul mesajelor : 2078
Reputatie : 4541
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Mier 04 Oct 2017, 22:35

Nu e deloc pacat de 20-54/55 sau 19-55, oribile vagoane, am calatorit ieri cu ele destul, sauna, mizerie, distrugeri, lipsa prize, probabil si soareci. Trenurile fiind regio si o gramada de pensionari/oameni invarsta.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5958
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7217
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Mier 04 Oct 2017, 22:57

Nu mai erau asa multe vagoane 20-54 și 20-55 în circulație. În iarna pe la Ploiești în vreo 5 zile de vizite pe la gara Ploiești Sud dacă am prins 4 astfel de vagoane și toate de la Reg Galați ca de câțiva ani mai toate Regiourile din Moldova sunt compuse dintr-un etajat și un 20-54/55. Dacă le scot din circulație la ce le-au mai vopsit în albastru asa zisa noua schema CFR ??
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6654
Reputatie : 8902
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Mier 04 Oct 2017, 23:15

Au ajuns in halul ala din cauza calatorilor si a lipse de intretinere. In sine nu sint rele.

Cum de ce le-au vopsit? Nu tre' sa suga unii bajeti niste bani de undeva?
Sus In jos
florin94

avatar

Numarul mesajelor : 234
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 930
Data de inscriere : 02/01/2016

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Mier 04 Oct 2017, 23:25

Dacă se vor scoate din circulație vagoanele 20.55/19.55 etc. cred că vor exista două posibilități dpdv al compunerilor: fie vom vedea trenuri regio cu doar un singur vagon ( etajat ), fie vor fi luate vagone de la trenurile interregio ( spre exemplu din 12575 ajuns la Galați să ia două vagoane si să plece cu 7364 să se întoarcă 7361 si apoi să îl formeze pe 12574). Sau cum ati menționat anterior se vor mai scoate din trenuri din lipsă de material rulant. Nici nu vreau să mă gândesc ce se va întâmpla cu trenurile regio de pe M 201, unde toate sunt formate din material rulant vechi de cel puțin 30 ani. Si probabil că mai sunt si alte situații critice.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6654
Reputatie : 8902
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Joi 05 Oct 2017, 10:17

Sînt anunțate licitații pentru revizii de malaxe, deci nu e exclus ca pe 201 să vedem (aproape) exclusiv Malaxa 900 în compunerea personalelor.

Cât despre etajate, dacă sînt 26-16 au 120 de locuri, deci fix capacitatea pe care o au două 20-55-uri.
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 2048
Varsta : 26
Reputatie : 4266
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Joi 05 Oct 2017, 11:32

http://newsby.marianandrei.com/calatori-modernizari-reparatii-ava200/

Toate vagoanele 21-90 vor fi din nou functionale. Si pe langa asta si cele 120 Desiro ar trebui sa fie functionale, in tarile vecine nu stau cu anii la gard.
Cred ca o parte din 20-54 au fost vopsite in noua schema pentru ca mai au macar vreo 3-4 ani de viata.
Sus In jos
florin94

avatar

Numarul mesajelor : 234
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 930
Data de inscriere : 02/01/2016

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Vin 06 Oct 2017, 09:20

6.10.2017:
12571: 2*20.83, 20.87, 20.83
12574: 20.83, 19.83, 2*20.83
5109: 20.54, 26.16
7360/5060/5059/7365: 84.83, 26.16
Cu ceva timp înainte acest 84.83-001 era in compunerea perechii 12574/12575. Cine are timp astăzi să călătorească cu 5060, 5059 sau 7365 o poate face in condiții de lux la pret de regio.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5958
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7217
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Vin 06 Oct 2017, 18:14

florin94 a scris:

Cu ceva timp înainte acest 84.83-001 era in compunerea perechii 12574/12575. Cine are timp astăzi să călătorească cu 5060, 5059 sau 7365 o poate face in condiții de lux la pret de regio.

Luxul nu este o noutate la trenul 5060/5059. Luxul domina de cel puțin 3 ani la acest tren făcut de Galați. De-a lungul timpului au fost vagoane 10-56, 30-76 dar și 10-90 pe post de clasa 2-a pe langâ deja obișnuitele RJ 19/20-83. Când a fost 30-76, 10-56 și 10-90 pe acest tren au fost puse poze pe acest forum și chiar au fost discuții. Ce nu îmi place la Galați și în general la CFR Călători ca își bat joc de bijuteria 84-83 în loc sa-l bage titular la 1732/1731 Galati-Brașov-Galați doar e unul din cele mai importante trenuri ale Galațiului și merge și la munte. Dar degeaba vorbesc eu căci sunt deja 3 luni și ceva de când aproape ca a dispărut Biletul de Bicicleta și trenurile cu vagoane cu spatii pentru biciclete sau măcar posibilitatea cumpărării biletelor de bicicleta. Chiar ieri am distribuit un video postat de un italian cu un EC Munchen-Bologna cu 9 vagoane OBB dar 5 din cele 9 vagoane aveau spatii pentru biciclete. Ma nene e vorba de EC deci automat preturi măricele și tu ai mai mult de jumătate din vagoane cu spatii pentru biciclete. Aici arata clar diferența dintre civilizație și epoca de lemn diferența dintre acel EC și malaxa care va rula chiar și în 2020 când vom avea 4 meciuri de la Euro la noi în tara. Noroc ca turiști aia nu vor depinde de trenuri ca altfel ar fi trebuit sa se teleporteze în timp cu 50 ani în urmă.

Multi care veți citi aceasta postare probabil ca a-ți văzut deja acel video pentru cei ce nu l-au văzut postez aici compunerea acelui EC :

29-91.0 = Cls 2-a cu spații pentru biciclete.
29-91.0 = Cls 2-a cu spații pentru biciclete.
29-91.1 = Cls 2-a.
29-91.0 = Cls 2-a cu spații pentru biciclete.
29-91.0 = Cls 2-a cu spații pentru biciclete.
29-91.1 = Cls 2-a.
81-91.0 = Cls 1-a cu spațiu pentru biciclete.
88-91.3 = Vagon Restaurant.
19-91 = Cls 1-a.
Sus In jos
cristy79

avatar

Numarul mesajelor : 1411
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3185
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Vin 06 Oct 2017, 21:08

Comparatie Bucuresti-Buzau CFR vs TFC:

La dus tren R 5003 (actual 13053) compunere rama TE Acvila: foarte inghesuita, miros insuportabil de ars aproape tot drumul (unii l-au oprit pe nas ingrijorati ca ia trenul foc ) mai mult de 2 ore jumatate de mers - pret 18.30 lei. Cel mai neplacut mi s-a parut nu mirosul de incins si fumul, ci balansul ingrozitor, te scutura mai rau ca in ramele RT. Am stat jos - nu stiu cum se simtea sus la etaj, dar la viteze mai mari te arunca de pe scaun... Trenul era curat totusi, inclusiv la buda. Si avea prize functionale. 

La intors tren IR 18054 al TFC - compunere automotor VT 624 impecabil, loc berechet pentru picioare - nu stateai cu picioarele peste cel din fata ta, curatenie bec si aici, un echilibru mult mai bun al motorului, o stabilitate incomparabila cu Acvila. Nu scutura aproape deloc. Banchete curate si comode, supracontrol de la Ploiesti Sud, durata calatoriei 2 ore. Pret 21.50 lei. Tren aproape plin vinerea de la Buzau la Bucuresti. 

Din pacate cu tot regretul VT-ul din anii 60 bate Acvila kitchoasa, colorata si plasticata la fundul gol. Insa pentru "studenti" e cum nu se poate mai buna, aud ca in week-end pe 901 se recurge la ea pentru a cara gratuitatile - o compunere foarte buna pentru acest scop.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6654
Reputatie : 8902
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Vin 06 Oct 2017, 21:50

Si in Italia sint la fel TE-urile amenajate. Parca zicea cineva pe aici ca dupa ele au fost inspirate si ale noastre pentru modernizare.
Sus In jos
cristy79

avatar

Numarul mesajelor : 1411
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3185
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    Sam 07 Oct 2017, 08:24

Marturisesc ca dupa experienta cu Acvila am re-evaluat vagoanele 26-16 care au o mult mai mare stabilitate si nu sunt in halul asta de inghesuite. Plus ca nu miroase a ars in ele.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania 2017    

Sus In jos
 

Compunerea trenurilor din Romania 2017

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Compunerea trenurilor Regio (2015)
» Mersul trenurilor Regiotrans 2016 - 2017
» Compunerea trenurilor Regio
Pagina 5 din 11Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-