Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Gradul de ocupare al trenurilor

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
AutorMesaj
Luna



Numarul mesajelor : 2091
Reputatie : 4571
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Joi 09 Noi 2017, 08:37

1821 azi grad de ocupare la vagoanele clasa intre Petrosani si Deva maxim 20%. Vagoane doar 20-76 si 19-76 la clasa 1 (asta din urma fara incalzire). Halal tren ce taie tara in doua, ar trebui sa circule doar studenti cu el, nu oameni ce platesc bilete dar nu au nici un vagon cu prize, ba mai mult la clasa a 2 a au caldura si la clasa 1 nu.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14023
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16431
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Joi 09 Noi 2017, 09:03

1821/2 a fost o petardă de tren dintotdeauna. Să ne amintim că pe vremea când 20-55 făceau legea la accelerate, 1821/2 avea Y-uri. De fapt, cam tot timpul anumite trenuri de lung parcurs au fost neglijate - ,,Fomile" Iași - Timișoara, 1821/2, 1741/2, ba chiar și 1621/2.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 713
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2773
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Joi 09 Noi 2017, 11:47

Pai de regula chiar dupa Petrosani se goleste bine de tot. Dar din Bucuresti pleaca destul de plin.
Lasa ca la ce fauna de calatori circula cu el sunt bune conditiile (exceptand lipsa caldurii).
Iar asta cu ofertele Regio si cu studentii ca sa le pui vagoane mai nu stiu cum, fiecare cu damblalele lui, dar la momentul actual parcul de vagoane e cel mai slab din istorie si poate vor retrage din vagoanele 20-55.
Asa ca vor mai tot tipa unii pe Facebook cu ciuma rosie si vor face meme-uri cu vagoane Alstom la Regio.
Oricum aradenii ar trebui sa se foloseasca de Astra, fiind cea mai buna varianta de confort, nici nu se compara cu panarama de 1821 (degeaba are Alstom la cum pute in el si ce inghesuiala e la plecare din Bucuresti). Chiar si timisorenii/banatenii se vor putea folosi de Astra de la noul mers. Mai ales ca se va micsora si durata de mers, deci automat va avea mai multe avantaje.
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
Cipri Andrei Neculai

avatar

Numarul mesajelor : 123
Varsta : 20
Localizare : Cluj-Napoca / Câmpina
Reputatie : 561
Data de inscriere : 29/09/2016

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Joi 09 Noi 2017, 13:59

AeroX a scris:

Asa ca vor mai tot tipa unii pe Facebook cu ciuma rosie si vor face meme-uri cu vagoane Alstom la Regio.
Si o sa tipam in continuare, cand la CFR Calatori se aproba bani pt RG-ul la Malaxa 77, in conditiile in care sunt cateva zeci de vagoane bune din seriile 19/20/21-76/80/90 care zac la gard de ani de zile cu revizii expirate pe motiv de: Nu va aud?!? Exact! Din lipsa de fonduri.

Bun pe urma o sa ne-o aruncati pe aia ca "Vrei vagoane sau anulari de trenuri?"
Sincer? Daca e sa gandim la rece? Da!
Nu mai enumar motive ca s-au tot scris pe forumul asta de o groaza de ori!
Sus In jos
https://www.flickr.com/photos/cipri_477-802-9/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14023
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16431
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Joi 09 Noi 2017, 15:06

Malaxele alea chiar erau necesare și sunt ceva mai rentabile (plus că reparațiile sunt ieftine). Dar RR la 40 de LDH fără agregat de încălzire tren? La ce mai sunt folosite 40 de LDH-uri din astea? Că trenuri nu mai trag, iar în unele stații se face manevră cu LDH seria 89 (care ar prinde bine la traseu în locul DA-ului cu 1 vagon, măcar consumă mai puțin), iar la Iași și Grivița se face manevră cu DA-ul. Să reactiveze ,,cadavrele" pentru manevră pentru a trimite la traseu LDH seria 89? Dar și dacă le reactivează pentru asta, câte stații mai au mașini de manevră? Să zicem că vreo 10 locomotive vor fi pentru Grivița și Basarab, dar celelalte 30? Atâta manevră se mai face prin stațiile patriei?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 713
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2773
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Joi 09 Noi 2017, 16:54

@Cipri Andrei Neculai, dar continuati vehement cu aceleasi discriminari si presupuse implicari politice in compunerile trenurilor din toata tara, doar n-o faceti in ecou cumva.
Cine v-ar lua "expertiza" voastra in serios? Tot voi cei care mergeti moca aveti si cele mai ridicate standarde de calatorit in timp ce compania e in drum spre colaps.
Normal ca trebuie sa aveti voi mofturi la vagoane si mai bine CFR Calatori anuleaza trenuri in masa (adica alea Regio la care cei mai multi platesc si abonamente stand si zilnic in picioare si in alte diverse conditii dificile ca sa va sponsorizeze voua calatoriile peste tot in tara). Nici nu era de asteptat altceva mai putin obraznic de la voi.

Si asa trenurile alea in care va cam faceti voi veacul nu prea umple la ordinea zilei macar un Desiro de 70 locuri indiferent de vagoanele pe care le-ar avea.
Am observat o adevarata obsesie a pasionatilor (mai ales ardeleni) pentru trenuri slab ocupate pe cea mai mare parte din drum, DAR cu rang pompos de international, express de noapte, etc. doar ca sa aiba unii ce poza si sa se plimbe de placere de 2-3 ori pe an sau poate doar ca sa se intinda pe 4 scaune.
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
Cipri Andrei Neculai

avatar

Numarul mesajelor : 123
Varsta : 20
Localizare : Cluj-Napoca / Câmpina
Reputatie : 561
Data de inscriere : 29/09/2016

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Joi 09 Noi 2017, 17:38

AeroX a scris:

Am observat o adevarata obsesie a pasionatilor (mai ales ardeleni) pentru trenuri slab ocupate pe cea mai mare parte din drum, DAR cu rang pompos de international, express de noapte, etc. doar ca sa aiba unii ce poza si sa se plimbe de placere de 2-3 ori pe an sau poate doar ca sa se intinda pe 4 scaune.

Miros un pic de invidie "sudista"? Laughing
Acum, chiar daca nu sunt moderator sau admin al acestui forum, propun sa incetam cu off-topic-ul! Wink
Numa' zic! Smile
Sus In jos
https://www.flickr.com/photos/cipri_477-802-9/
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10470
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13480
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Joi 09 Noi 2017, 18:00

Intotdeauna grosul calatorilor la 1821/1822 a fost dupa Tg Jiu iar de la Craiova ajunge cam 70-80 % grad de ocupare si in afara sezonului
dupa Deva 1821 ar incapea calatorii intrun vagon da sunt destui calatori la cuseta si VD
Eu am zis demult vreo 3 vagoane trebuiau prelungite la Oradea sau trebuie facut un tren Deva -Oradea direct
Apropo luni pe colegul meu l-a sunat cineva de la Blaj ca vrea tren sppre Baia Mare sa ajunga dimineata sunt destul de proaste legaturile oare aia de la mers ce fac tot anul daca ei fac numai copy paste?
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2091
Reputatie : 4571
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Joi 09 Noi 2017, 19:58

AeroX a scris:
Pai de regula chiar dupa Petrosani se goleste bine de tot. Dar din Bucuresti pleaca destul de plin.
Lasa ca la ce fauna de calatori circula cu el sunt bune conditiile (exceptand lipsa caldurii).
Iar asta cu ofertele Regio si cu studentii ca sa le pui vagoane mai nu stiu cum, fiecare cu damblalele lui, dar la momentul actual parcul de vagoane e cel mai slab din istorie si poate vor retrage din vagoanele 20-55.
Asa ca vor mai tot tipa unii pe Facebook cu ciuma rosie si vor face meme-uri cu vagoane Alstom la Regio.
Oricum aradenii ar trebui sa se foloseasca de Astra, fiind cea mai buna varianta de confort, nici nu se compara cu panarama de 1821 (degeaba are Alstom la cum pute in el si ce inghesuiala e la plecare din Bucuresti). Chiar si timisorenii/banatenii se vor putea folosi de Astra de la noul mers. Mai ales ca se va micsora si durata de mers, deci automat va avea mai multe avantaje.
O fi, dar sa nu ai prize nici caldura la clasa 1 nu e de acceptat. Si nu e nici pentru studenti, costa o gramada de bani chiar si doar diferenta de clasa, dar biletul intreg. 1821 nu are oferta cu tarife regio.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2091
Reputatie : 4571
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Sam 11 Noi 2017, 00:41

Ieri 2028 (vineri) a avut grat de ocupare 100% la plecarea din Timisoara, ba chiar si ceva oameni in picioare. Majoritatea au fost studenti si unii elevi, tren de tineret asa cum e fain. Trenul a avut 3 vagoane compartimentate, 2 prapadite (20-54/55) si unul 20-49. La primele statii au tot urcat si coborat calatori insa treptat gradul de ocupare a tot scazut, ajungand pe la 15-20% in Petrosani.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2091
Reputatie : 4571
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Mier 29 Noi 2017, 13:55

Azi 2704 a avut cam 15-20 de calatori in Petrosani, din care maxim 2-4 studenti.

1836 azi la plecare din Petrosani are grad de ocupare cam 85-90%, din care cam 40-50% studenti. In petrosani au coborat cam 50 de calatori, aproape toti studenti.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10470
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13480
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Mier 29 Noi 2017, 21:46

Luna a scris:
Azi 2704 a avut cam 15-20 de calatori in Petrosani, din care maxim 2-4 studenti.

1836 azi la plecare din Petrosani are grad de ocupare cam 85-90%, din care cam 40-50% studenti. In petrosani au coborat cam 50 de calatori, aproape toti studenti.

2704 e un tren degeaba trebuia pus la 9.30 sau mai tarziu pe la 14
2024 a ajuns o mizerie de tren de la Simeria au fost maxim 10 calatori si o putoare de nedescris 2024 trebuia sa fie o grupa a lui 1765 spre Targu Jiu si asa in 1766 bate vantu si e foarte scump iar in locul lui 2024 sa circule 2710 seara
Eu ma intreb ce student ar mai merge de la Timisoara la Tg Jiu de la noul mers cand ajunge la miezu noptii in Tg Jiu
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2091
Reputatie : 4571
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Joi 30 Noi 2017, 00:04

In seara asta aglomeratie mare la casele de bilete la Gara de Nord din Bucuresti, aproape toti studenti. La mai multe trenuri catre orasele mari si indepartate din provincie nu mai erau locuri, la unele nu se mai puteau emite nici macar bilete fara loc, lume multa nemultumita. Nici la unele trenuri de maine nu mai sunt locuri. Sunt necesare suplimentari.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6672
Reputatie : 8937
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Joi 30 Noi 2017, 00:45

Sa mearga la pomul de vagoane si sa culeaga de acolo cate au nevoie, ca am auzit ca a fost an bun, s-au facut vagoanele. Si sa suplimenteze de acolo, nu sa faca dulceata din ele!

Hai, frate, pe bune? Chiar crezi ca e nevoie de suplimentari?
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5997
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7273
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Joi 30 Noi 2017, 10:36

Sunt in R 14031 in drum spre cel mai frumos oras din tara tren compus din 3 rame RIO ( 01, 05 si 07 ) deci 9 vagoane pline cu calatori de 11. Avem si biciclete la bord, supracontrol, Wifi si foarte mult tineret dar mai ales fete frumoase. E plin trenul de elevi si studenti, e liniste sunt destui care dorm si aproape toti ceilalti butoneaza un smartphone. Si la spatiul de bagaje de deasupra e plin de bagaje semn ca va fi un week-end prelungit la munte.

Spre deosebire de SFT si CFR Calatori, operatorul privat de la Brasov si-a facut temele si de data asta avand 9 vagoane la 14032/14031 dar inca 9 si la 14034/14033.

Am vazut si tramvaiul celor de la Softrans era plin si el, pe 1636 CTA-Brasov l-am vazut din casa cu 8 vagoane RJ ( BBBBBABB ) iar pe IR 1732 Galati-Ploiesti.Sud-Brasov l-am ratat pe drum spre gara avand si el azi 7 vagoane fata de 3-4 cat are in mod obisnuit.

De asemenea vine din spate si 1621 Buc-Brasov-Sibiu-Timisoara cu 9 vagoane din care 2 cusete 50-30 pe post de clasa 2-a.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   

Sus In jos
 

Gradul de ocupare al trenurilor

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Compunerea trenurilor Regio (2015)
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Compunerea trenurilor Regio
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
Pagina 4 din 5Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-