Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Gradul de ocupare al trenurilor

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Urmatorul
AutorMesaj
Cipri Andrei Neculai

avatar

Numarul mesajelor : 189
Varsta : 21
Localizare : Cluj-Napoca / Câmpina
Reputatie : 817
Data de inscriere : 29/09/2016

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Sam 26 Mai 2018, 15:03

Aloooo, domnii! Se aude?

Inainte sa va legati de calitatea de "pomanagiu" pe care o am, haideti sa rememoram cum si-a tot restrans CFR Calatori activitatea inainte de 1 feb. 2017 - data de la care a intrat in vigoare ordonanta / hotararea asta de guvern.

Dupa cum bine stiti, CFR Calatori a renuntat treptat incepand cu 2005-2006 la diferite sectii de circulatie:
  • Brasov - Zarnesti
  • Brasov - Intorsura Buzaului
  • Ploiesti Sud - Slanic
  • Ploiesti Sud - Maneciu
  • Titan Sud - Oltenita
etc.

pe motiv de nerentabilitate, in speta blatism, nr redus de calatori etc. Asta in numele eficientizarii companiei.
Intrebarea pe care o pun acum: S-a realizat acest lucru? Aceste retrageri de pe diverse linii secundare au contrabalansat managementul defectuos al companiei?
Din cate am vazut in ultimii ani, cu mici exceptii, nu!
Karpaty te consider cel mai in masura sa ma contrazici.

Deci intrebarea mea si pentru cei care s-au tot saturat de citit chestii off-topic pe forumul asta este:
1.) Sunt studentii de vina ca CFR Calatori a avut din 1998 pana-n 2017 conduceri inapte, rau-voitoare la trend-ul firesc de progres pe care aceasta companie trebuia sa-l urmeze?
2.) Sunt de vina studentii ca exista vagoane din anii'80 produse in fosta RDG care stau si zac pe linie moarta de ani buni, desi ar mai fi putut circula inca 10-15 ani asigurandu-le un minim de reparatii si de imbunatatiri cu costuri rezonabile?
3.) Sunt studentii de vina ca pana in 2017 nu s-au facut achizitii de MR nou sau reparatii cu simt de raspundere asupra celui existent?

Mi-ar placea un raspuns pertinent si cu la fel de mult patos ca ura asta gratuita - oh, the irony! Laughing - pe care ne-o acordati!
Sus In jos
https://www.flickr.com/photos/cipri_477-802-9/
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14621
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18374
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Sam 26 Mai 2018, 16:54

Ce face un student destept dupa ce termina o facultate puternica si are o pregatire ce se cauta? Fuge in lume, in tarile civilizate unde se plateste bine. Ce castiga Romania? Nimic, la plimbat 4-5-6 ani degeaba pe carca prostilor. Dar nu e problema, mai facem un imprumut sa ne afundam in saracie si masuri de austeritate ca toate aceste pomeni trebuie platite de undeva si tot prostimea de rand care traieste si lucreaza in aceasta tara plateste plimbarile micutilor cu gura mare care urla ca ei au drepturi si pretentii de nu le ajungi la nas cand de fapt ei nici nu stiu ce inseamna 1 si 2 pe vagon atat de "destepti" sunt. Bubuie prostia in capul lor, "care e vagonul 2 ca pe toate scrie 2" sau la clasa 1 ei urca si se aseaza ca asa scrie pe vagon ca e 1, plus multe alte aberatii de om prost dar ei sunt la facultate, asa de bine ii duce capul.
Concluzia e ca oricum o dai, un student capabil cu cap care face o facultate pentru a avea un viitor bun, nu merge cu trenul si nici nu ramane in tara, un student vai de capul lui care face facultatea doar sa se plimbe moca, nu aduce nici asta folos tarii, se plimba degeaba prin tara si la final cu diploma tot ma Kaufland lucreaza ca si caraus sau cine stie prin ce alt magazin ca mai mult nu poate. Ce castiga Romania dupa urma lor? Nimic, doar pierdere.

_________________
595423
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 827
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3077
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Sam 26 Mai 2018, 20:12

Da, da, dl viitor inginer Neculai, nu e gratuitatea asta cea mai mare risipa pe care o face statul, de acord, dar suntem pe un forum feroviar, vorbim de ce e tangential, nu? Nu e nici prea off-topic, vorbim de gradul de ocupare, iar cel mai mare grad este evident reprezentat de studenti ca Dvs. Faptul ca nu este cea mai mare risipa nu o face nici neglijabila, ok?
Daca ar fi toti intelectuali mega-studiosi si civilizati (cum isi imagineaza Luna, Dr2005 sau kristi kkk), daca n-ar mai fi trenurile asa aglomerate (adica daca ne-am permite sa-i tinem pe toti trantorii craciti pe 3-4 scaune cu tot cu opinci si bagaje) atunci te asigur eu ca nu mai zicea nimeni nimic. Insa ce avem acum este opusul civilizatiei si accelerarea declinului CFR Calatori. Sper ca va place amanarea sezonierelor. Nu aveti nicio vina, normal. Totusi, voi circulati si-n alte scopuri decat academice si nu mai gasim locuri/bilete, noi, restul plebei care va intretine pe voi.

Prima data ma gandeam ca macar m-as bucura pentru astia care sunt pasionati si au ce vedea si impartasi ca material pe aici sau prin alte parti. Pana la un anumit punct fiindca si ca pasionati va spun ca am unele retineri, daca vin maimutoi fanatici din urma cum sunt unii vestiti pe grupurile de Facebook. Aia clar se muta in tren si pe la facultate nu vor da. Destui din ei sunt usor psihopati si deja nu mai dau pe la scoala si au devenit copiii garii pozand aceleasi trenuri obosite zi de zi si se auto-proclama si regi ai pozatului intr-o anumita zona din tara.

Faptul ca CFR Calatori s-a retras de pe niste sectii si a venit TFC/RC si a facut treaba mai buna nu vad ce legatura are cu ce a inceput off-topicul (partial) pentru ca oricum suntem la topic despre gradul de ocupare. Ah, ca a fost management defectuos? Man, treaba e simpla: material rulant, angajati, etc. Cum aceste sectii secundare se preteaza la Desiro-ul ala care oricum va pute multora si cum a fost o criza a lor pana prin 2015 mi s-a parut si normal sa fie trimise pe sectiile unde de bine de rau s-au putut mentine (si gratie studentilor daca e s-o luam asa, insa asta se intampla si pana sa apara gratuitatea).
E si destul de simplu ca un privat sa faca treaba mai buna cand are alte tacamuri pe masa. Si mai ales cand se scalda pe cateva sectii (unde isi permite o cadenta mai mare si nu doar sa faca program pentru angajatii lor), ei nu opereaza in toata tara fiindca asa intervine si la ei problema de personal si motoare disponibile. Si uitati-va pe sectia 907 cum se retrage TFC-ul putin cate putin din lipsa de motoare.

Nu e de vina CFR Calatori ca nu va face fata din cauza unui management defectuos. Nu e nici complet nevinovat, daca e vorba asa, da, sunt de acord sa reinvie bonanzele 21-47 dar sa le puna special pentru voi cei care mergeti moca. Pai? Ati turbat cu niste vagoane de IR puse la Regio, pai uite ca se intampla cand n-ai altceva. Voi in mintea voastra chiar aveti impresia ca cineva pune premeditat vagoane de un anumit tip pe nu stiu ce trenuri. Realitatea e ca ii doare fix in 14. Sa le iasa diagramele de locuri in rest habar n-au nici ei ce e ala 20-76 sau 21-80 la Regio. Tot voi aceia care mergeti moca aveti si cele mai mari pretentii.
Dar uite ca nu, de fapt e vina guvernului ca isi ingropa CFR-ul cu buna stiinta de cand nu se mai fac investitii pentru ca nu e voie de la UE. Cand dai niste legi mai intai te asiguri ca se pot indeplini. Dar asa se intampla cand o tara e condusa de birocratie, incompetenti si canalii care opereaza numai din birourile lor cu cifre masluite si cu scopul de a manca gura lor ceva pe moment, caci la viitorul adevarat al tarii ne gandim altadata. Si cel mai important: sa fie realesi pe viitor.

Si daca tot se vorbea si despre politica, meh, daca intra Dragnea la puscarie atunci revine doctorul Ponta cu partidul lui in postura de salvator, stati linistiti, nu moare PSD-ul. bom Oricum toate partidele nu mai sunt ce erau, nici PNL-ul, nici PSD-ul. Noul PSD s-ar putea sa fie din nou al lui Ponta, eu asa zic, numai ca se va numi altfel ori va fuziona imediat cu ce mai ramane din PSD-ul actual. Dar sa privim si partea "buna". Ramane gratuitatea studentilor in felul asta. Oricum aici vorbim de "daca".
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6339
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7803
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Sam 26 Mai 2018, 21:48

La punctul 2 al studentului nostru nu e nevoie ca vagoanele din anii 80 sa mai circule. E o proasta organizare la CFR si un management defectuos chiar si dupa plecarea ultimilor sapatori. CFR Calatori are atat de multe vagoane ca nu are nevoie de 20-54/55 sau 21-80 doar ca ele stau in Grivita si prin restul tari cu revizia expirata. Si aici vorbesc de vagoane modernizate dupa ani 2002 sau chiar noi dupa 2006 ce nevoie am de anii 80 daca avem vagoane mult mai bune si mult mai noi.

Studenti au partea lor de vina ca prea fac abuz si mai sunt si tari in gura in trenuri dupa ce ca nu scot un ban din buzunar. Daca intervine ceva de ultim moment nu anuleaza unul biletul pur si simplu nu se mai duce si gata dar nici in tren nu o sa vedeti locuri libere caci acestea sunt ocupate de cei cu bilete fara loc. CFR castiga banii de pe cele 2 bilete ( al studentului si al platitorului ) dar pierde la imagine si cei 3,9 lei locul pe care l-ar fi platit cel care a dat bani pe bilet.

Acum sincer sa fiu si eu daca prindeam pomana asta faceam abuz pana la nesfarsit iarna la munte in fiecare week-end si de 2 ori la mare si prin tara iar primavara-vara-toamna non-stop la munte si la mare.

Aduceti-va aminte ce v-am spus ca i-am facut nasului de la 1964 Iasi/Suceava-Mangalia de 1 mai cand am mers pe litoral. Vazuse biletele Ploiesti.Sud - Buzau - Neptun si m-a intrebat de ce nu am mers prin Bucuresti sau cu tren direct din Ploiesti si l-am pus la respect: "Sa mergi matale cu etajatul la pret de IR. Trenul ala pe timpul verii are tarif de Regio acum de 1 mai e pret de IR. Eu muncesc si mi-am platit biletul nu sunt student sa merg gratis pe carca statului" moment in care toti studenti din jumatate de vagon s-au uitat la mine ca la urs iar nasul a plecat suparat. Intre Costinesti si Neptun am pus o studenta sa-si dea jos copitele de pe scaune doar din privire fara sa deschid gura si sa-i spun ceva.

La vara o sa fie macel am vazut asta cu ochii mei sambata 5 august cand la ora 06:40 a respectivei zile nu mai erau bilete pentru litoral la niciun tren pana la ora 14.00. Si vorba aia era GDN plina de studenti si plecau vreo 6-7 trenuri in acel interval pana la 14.00.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2375
Reputatie : 5045
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Dum 27 Mai 2018, 11:54

Sa nu fie bilete la nici un tren am patit si inainte de gratuitatea pentru studenti. Treaba cu bilete luate dar calatorii neefectuate sunt totusi cazuri rare, sper. Nu poti figura a fi in 2 trenuri simultan, asa ca nu merge daca ai pierdut trenul sa iei alt bilet fara a il anula pe cel vechi.

AeroX a scris:
Exact, tocmai, iar pe la alte topic-uri ne reclama un student eminent ca vai de ce sunt atatea vagoane de Regio la gard, in speta pe el deranjandu-l ca n-are vagoanele lui preferate la IR si circula la Regio (trenuri prin care oricum nu calca). Ba chiar ne-a spus mai demult ca nu-l deranjeaza daca se anuleaza trenurile Regio ca sa circule el in vagoane mai bune.
Iar asta cu media de 12% sau crestere cu 2% ori 4% este praf in ochi pentru prosti. Cresterea e de 200% sau mai mult fix pe rutele / trenurile unde deja erau multi calatori.
@marius664, nota 11 pentru toate raspunsurile tale din ultima vreme. De apreciat raspunsurile foarte elocvente si in deplina concordanta cu realitatea.
Da, 200% pe unele rute si mai mult doar in week-enduri, hai sa recunoastem. Insa sunt si rute care nu au mai deloc crestere a nr de calatori sau chiar au scadere in cazul trenurilor regio. Dealtfel recomand celor care sunt platitori sa mearga pe cat posibil cu regio, nu merita diferenta de pret la interregio si nu au rost banii aruncati/nu cred ca dau banii afara din casa pe calatorii cu trenurile, daca era asa aveau limuzina (si sofer). Cei 4% sunt in medie.
Cu privire la vagoane eu am sustinut/sustin ideea ca prioritate la ocuparea locurilor in vagoanele mai bune calitativ sa aiba platitorii. Spre exemplu daca la un interregio cu 20-83 sunt 3 vagoane dar mai cumpara studenti de 2 vagoane bilete si nu exista alte vagoane moderne, sa se puna 20-54/55 sau 20-50 insa sa se dea doar bilete gratuite la ele, platitorii sa fie in 20-83. Asa ar fi cel mai corect. Singura conditie obligatoriu de asigurat vagoanelor studentesti sa fie siguranta, in rest neplatitori fiind nu putem avea pretentii sa circulam mereu cu vagoane de cel mai bun confort.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6339
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7803
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Dum 27 Mai 2018, 16:02

Sa mergi tu si restul studentilor cu Regio ca eu oricum toata viata am mers cu Regio, CFR Calatori nu merita bani pentru IR in afara de Bucuresti-Constanta.

In plus eu am zis destul de clar ca in cazul in care intervine ceva niciodata nu o sa ia un student taxiul sa se duca la gara pur si simplu nu se mai duce sau ia alt tren ca o poate face in cazul in care trenul a ajuns la destinatie in cazul Bucuresti-Ploiesti daca pleci cu 1745 si il scapi poti lua bilet la 1631.  In plus am vazut in IR 1757 studenti cu bilete fara loc dar pe locurile mele i-am ridicat imediat cu tot cu telefoane si laptop au atipit in picioare intre Ploiesti si Buzau. Eu stiu ca viata e grea mai ales acasa dar cand ai mokka la tren tre sa lasi garda jos. Pai in utmatorul concediu iar nu o sa am loc de studenti noroc ca s-a inventat anticipatia si online iar in tren daca isi fac de cap ( intinsi pe mai multe scaune, galagie, bautura, muzica, tigara aprinsa la fiecare statie in vagon si nu jos pe peron ) am eu grija de ei. Tot la 1757 le-am spus la 3 insi sa coboare jos sa fumeze pe peron nu in tren daca vor civilizatie, a trecut nasul a auzit si dus a fost. Apropo nu stiam ca la 1757 e panta intre Buzau si R.Sarat iar unul din nasi trebuie sa urce in locomotiva.

Stiti masutele de la 21-76 cu 2 prize dedesubt am avut 2 studenti ocupase toata masuta si ambele prize cu 2 telefoane si un laptop, imediat mi-am luat jumatate de masuta si o priza ca ei erau 2 si noi tot 2. In 1964 unul fin spate avea conectat laptopul la priza de la locul meu i-am scos incarcatorul din priza dupa 20 minute observase asta dar nu a carait. 

Voi vreti ca pentru un bilet sa aveti 2 locuri, toata masuta si daca se poate ambele prize si totul gratis, stai asa ca nu-i asa. 

Cum puteti voi sa bagati mana in foc pentru studenti ca nu fac abuz cand eu am exemple la mine in cartier care vara se duc la mare si la munte non-stop iar inainte de pomana daca se duceau de 2-3 ori la munte si odata la mare. Unii au vazut Timisoara, Clujul si Sibiul pentru prima data si asta datorita pomenei lui Dragnea.
Sus In jos
cristy79

avatar

Numarul mesajelor : 1531
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3512
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Lun 28 Mai 2018, 07:22

Deci asistatii social ai PSD tinuti in carca pe banii nostri ne recomanda sa mergem cu Regio, ca sa aiba ei loc sa se craceasca mai bine la IR moca. Fabulos, nu? Numai in tara prostiei absolute si a pomenilor nesimtite fara cap si fara coada poti sa auzi si sa vezi asa ceva. Tot ei tipa prin diverse piete ca vor o tara ca afara. Afara insa nu exista pomeni si fiecare isi plateste serviciile de care beneficiaza, nu ca aici la intins mana si tot ei cu gura mare ca asa i-a invatat chilotzarul Baditza si Coruptia ucide, alti someri de lux si aia care cersesc bani pe net de la alti prosti ca ei. Apropo de ce zicea Karpaty despre nivelul extrem de scazut al acestor micutzi plini de ifose - cat de cretin sa fii sa iesi pe strazi cu o laba galbena ca asa ti-a zis o pagina de Facebook? In fine, asta deja e off-topic dar spune multe despre atrofierea cerebrala a acestor asistati social. Coruptia nu stiu daca ucide, insa prostia sigur o face, avem dovezi in fiecare zi.
Pentru mine e totusi un mister cum de s-a propagat prostia in halul acesta in randul unora care beneficiaza de atatea surse de informare, se dau intelectuali si zic ca citesc carti. Probabil ca toata aceasta tehnologie i-a tampit, de au ajuns sa nu stie ce inseamna 1 sau 2 de pe vagon. Nu mai zic de discutiile dintre ei, daca le auzi nu stii daca sa te bufneasca rasul sau plansul. Multi sunt analfabeti functional si nu numai (primesc la munca mailuri de la micutzi proaspat iesiti de pe bancile facultatii cu niste greseli de ortografie ingrozitoare). Cum au terminat acestia scoala generala, un liceu? Ca facultatea se vede cum o termina, toata ziua buna ziua se plimba de bezmetici... eu cand eram la facultate (si nu am facut o facultate foarte grea la ASE) pur si simplu aveam atata de invatat ca nu aveam timp sa ma fatzai toata ziua buna ziua la munte, la mare sau dupa gasculitze agatate pe net - da, cam astea sunt preocuparile auzite chiar din gura lor. Romania nu mai are niciun viitor, sfatuiesc pe toata lumea care are ocazia sa plece de aici, eu sunt deja prea batran sa o iau de la capat in alta parte dar aici nu mai e de stat, tara se scufunda in prostie, nesimtire si puturosenie.

Oricum, dupa mai mult de un an de la aceasta pomana nesimtita demna de lumea a treia se poate deja spune nu doar ca nu a adus nimic bun (ZERO investitii si inrautatirea fara precedent a conditiilor de calatorie si a imaginii caii ferate in general), ci a adancit declinul sistemului feroviar. A adus (impreuna cu subfinantarea nerezolvata de ani de zile) la sapa de lemn toti operatorii, asa cum unii din noi au atras atentia inca de la inceput.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 827
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3077
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Lun 28 Mai 2018, 10:21

Ia ca mi-am mai amintit si eu ceva si e si destul de on-topic. Si asa va place sa cititi pe aici.
IR 1791 (18:30 Bucuresti - Curtea de Arges) are acum in zilele de vineri suplimentat inca un Desiro. Foarte foarte bine (desi tot nu se face fata).
Soseste tot in 3 AM Desiro la Pitesti. De mult timp nu s-a mai intamplat asa ceva (ca si numar de AM). Si un puhoi de lume ingramadit in ele.
Si Curtea de Arges si-a mai revenit fata de anul trecut, a inceput sa circule in medie mai multi omuleti.
Deci de zilele de vineri zic. Ce vreau sa spun e ca si suplimentarea nu e indeajuns dar mai mult n-ai ce sa pui.
Nu se face fata nici asa pentru ca oricum se cauta toate biletele/locurile si pana in ultimul moment. Si tot mai raman navetisti prin picioare destul de multi si isi scot cutiile alea in care se pune gunoiul si-si fac scaune din ele. Ca si ei se adapteaza la un tren sau altul. Dar tot e mai bine decat 2 motoare. Sunt destui omuleti ocazionali care vor sa plece la 16:30, 17:30 si asa ca recurg la ultimul asta cu oferta (daca mai gasesc locuri).

Apropo de navetisti (si eu sunt tipul mai saptamanal).
Acum vreo doua saptamani o intamplare interesanta.
Era si o alta doamna, era profesoara de mate, mergea si dansa cam la aceeasi frecventa pe segmentul Bucuresti - Pitesti. N-a mai apucat loc (desi de regula spunea ca incearca sa prinda din timp - fara succes fiindca trenul asta se umple tot cu cateva zile inainte, gen de marti e deja ocupat pentru vineri, iar cand apare suplimentarea in sistem dispare si aia in maxim juma' de zi). Incercase sa-si ia si online, fara succes fiindca s-a uitat cand inca pareau locuri libere, dar pana a ajuns la gara deja se dadusera, chiar regreta ca nu si-a luat pe moment si s-a gandit sa ajunga la gara cand mai are drum (pana in ziua plecarii).

Deci faza e ca acea doamna a stat in picioare si asteptat pana sa plece trenul la 18:30. Pe langa faptul ca a vrut sa plece cu 16:30 sau 17:30 si a stat si 2-3 ore in gara degeaba pentru ca doar la asta de 18:30 au putut sa-i mai dea si fara loc (stiti ca se da limitat).  
A stat si a urmarit vigilent: "ma, se mai urca cineva sau nu". Tintea un loc liber care nu se ocupase. Erau niste studenti gaini zapacite fix la fel descrisi de Katalyn, Karpaty si cristy79.
Incepusera sa se ia la harta niste studenti intre ei, "ba, n-ai citit bine vagonul", chestii de genul. Incepusera unii sa se dea jos.
Si cum a fluierat sa plece trenul se asaza femeia brusc si incepe sa tot trancane ofuscata de gratuitatile astea alaturi cu alta doamna mai in varsta, cum isi rezerva locuri si nu mai vin, iar prostii care dau bani si le sustin lor calatoriile sa stea in picioare. Mai ales era total pornita pe o tipa care a gresit vagonul dar era mega-coafata si dichisita. Probabil fix de la coafor venise, nu de la facultate. Afirma vehement ca este apogeul prostiei la CFR, ca trebuia macar locul sa si-l plateasca ca sa nu mai ocupe locuri aiurea si sa nu vina. Chiar ura cu mare patos faliment acestei minunate companii (desi nu ea insasi este vinovatul principal, nu e nici usa de biserica, dar ma rog).
Studentii stiu mereu cand pleaca si-si iau biletele dus-intors, foarte simplu pentru ei sa stie cand pleaca si ocupa tot anticipat. Restul omuletilor vai de ei.
De aia va tot spun. Pe rutele circulate e haos. Despre ce 4% sau 12% sau alte cifre din burta lui Dr2005 vorbim?
Tot se lamenta femeia de ce intelectuali sunt, ca habar n-au sa-si citeasca biletul. Ca umbla ca nebunii, ca fac ce vor, ca-i stie si de asta-vara. Ca ii stie cat sunt de "inteligenti" foarte multi dintre acestia, ca nu mai stiu nici sa calculeze un procent sau o amarata de ecuatie (ma rog, trebuie sa intelegeti ca femeia n-o fi luat contact cu studenti de la facultati de inginerie unde de bine de rau astia mai stiu ceva).

Deci pe acest forum, nu stiu cine manipuleaza/minte, aia care se scuza ca n-au nicio vina, ca studentii sunt viitorul tarii (care arata chiar promitator, ce sa spun), ori ceilalti care descriu haosul generat de ei, pentru ca hey, noi astia ii vedem frecvent, iar restul studentofililor doar in inchipuiri si va gasiti scuze nesimtite ca platitorii sa plateasca clasa 1 sau sa mearga la Regio! In loc sa fie invers! Iar studentii, majoritatea lor, nu-si apara decat caciula (aka dl viitor inginer de la Clujul care risipeste banii pe Bucuresti).

Si acum sa revin la femeia aia din tren. Dupa Gaesti s-au eliberat niste locuri. Iar un cuplu de tineri (maxim 20 ani aveau - probabil anul 1-2) amandoi frumosi, aranjati, frezat baiatul ca in reviste, bine imbracati (fara sa exagerez), opinci de brand greu, telefoane cu mar (ii vedeam butonand, cu atat mai usor cand vezi telefonul cu spatele) s-au asezat amandoi pe scaunele libere cracindu-se incaltati pe ele si se mozoleau fara nicio jena. Femeia statea paralel de ei. Foarte indignata le spune: "dar nu va e rusine, sunteti studenti, eu n-am loc de voi in tren, iar voi ati obosit de la atata studiu si acum studiati scaunele? " la care reactia lor cat se poate de oripilanta este aceasta:
un zambet retard si o ignorare completa e femeii care inca continua sa le faca reprosuri. Adica ce nebuna ea ca le face observatii, cine se crede sa le spuna asa ceva. De parca ce ar face gresit.
Din pacate nasul era de negasit. S-o fi bagat intr-un post de conducere sa nu-l deranjeze nimeni.
Asta e ceea ce numesc eu apogeul nesimtirii la acesti trantori pe care trebuie sa-i tinem noi in carca total degeaba, aducand CFR-ul la groapa de gunoi.
De asta am tot zis: nu trebuie sa fim obligati sa sprijinim lenea si dezmatul in tren pentru toti neavenitii carora nu le lasa parintii masina.
Pe astia i-as arunca din tren cu tot cu cei care le tin partea. Din pacate nu ma ajuta fizicul deloc impunator sa pun mana pe ei. Eu nu am luat nicio atitudine, fiindca oricum nu era prima oara. Era deja ceva expirat pentru mine. Cred ca la cate sute de drumuri am avut de anul trecut peste tot prin tara ar fi inutil sa tin socoteala.

Gratuitate trebuia doar la cazuri sociale sau eventual la cei burse de merit/performanta (bilete intregi decontate prin facultate) si asta doar pe ruta de acasa, restul plebei 50% nelimitat IR clasa 2 pe toate rutele. Mai mult decat suficient. Toata lumea trebuie sa marce banul (macar o parte din el). Nu se poate moca la noi. Nu functioneaza un astfel de sistem. Duce inevitabil la colaps. Si v-am tot spus de mai multe ori ca fix cei care si doresc de mai mult timp falimentul CFR, fix aceia aproba cu desavarsire aceasta pomana nesimtita. Fiindca si ei sunt la fel, beneficiari de diverse facilitati si considera ca asa e normal sa functioneze un stat (paralel si de drept doar in buzunarul lor), sa fie secat aiurea de bani ca asa merita dupa mintea lor, ei platesc prea multe taxe, dar uite ca asa functioneaza peste tot in lume, alte tari o duc bine fiindca exista alta mentalitate si nu-si fura nimeni caciula de unul singur.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Luna



Numarul mesajelor : 2375
Reputatie : 5045
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Lun 28 Mai 2018, 12:46

Asa cum am mai zis eu si majoritatea studentilor nu suntem de acord, nu sprijinim astfel de comportamente. Vrem ca noi, colegii nostrii si restul calatorilor sa calatorim cu totii civilizat.

Katalyn a scris:
Sa mergi tu si restul studentilor cu InterRegio ca eu oricum toata viata am mers cu Regio, CFR Calatori nu merita bani pentru IR in afara de Bucuresti-Constanta.
Exact asta sustin si eu. Cine are bani de aruncat sa mearga cu interregio, e liber sa faca ce vrea cu banii lui si sa mearga cu ce vrea. Dar ca sugestie nu recomand nimanui sa mearga cu interregio (exceptie cele cu oferta) cand poate merge cu regio la jumatate de pret.

Katalyn a scris:

In plus eu am zis destul de clar ca in cazul in care intervine ceva niciodata nu o sa ia un student taxiul sa se duca la gara pur si simplu nu se mai duce sau ia alt tren ca o poate face in cazul in care trenul a ajuns la destinatie in cazul Bucuresti-Ploiesti daca pleci cu 1745 si il scapi poti lua bilet la 1631.  In plus am vazut in IR 1757 studenti cu bilete fara loc dar pe locurile mele i-am ridicat imediat cu tot cu telefoane si laptop au atipit in picioare intre Ploiesti si Buzau. Eu stiu ca viata e grea mai ales acasa dar cand ai mokka la tren tre sa lasi garda jos. Pai in utmatorul concediu iar nu o sa am loc de studenti noroc ca s-a inventat anticipatia si online iar in tren daca isi fac de cap ( intinsi pe mai multe scaune, galagie, bautura, muzica, tigara aprinsa la fiecare statie in vagon si nu jos pe peron ) am eu grija de ei. Tot la 1757 le-am spus la 3 insi sa coboare jos sa fumeze pe peron nu in tren daca vor civilizatie, a trecut nasul a auzit si dus a fost. Apropo nu stiam ca la 1757 e panta intre Buzau si R.Sarat iar unul din nasi trebuie sa urce in locomotiva.

Stiti masutele de la 21-76 cu 2 prize dedesubt am avut 2 studenti ocupase toata masuta si ambele prize cu 2 telefoane si un laptop, imediat mi-am luat jumatate de masuta si o priza ca ei erau 2 si noi tot 2. In 1964 unul fin spate avea conectat laptopul la priza de la locul meu i-am scos incarcatorul din priza dupa 20 minute observase asta dar nu a carait. 

Voi vreti ca pentru un bilet sa aveti 2 locuri, toata masuta si daca se poate ambele prize si totul gratis, stai asa ca nu-i asa. 

Cum puteti voi sa bagati mana in foc pentru studenti ca nu fac abuz cand eu am exemple la mine in cartier care vara se duc la mare si la munte non-stop iar inainte de pomana daca se duceau de 2-3 ori la munte si odata la mare. Unii au vazut Timisoara, Clujul si Sibiul pentru prima data si asta datorita pomenei lui Dragnea.
Cu aceste comportamente nu sunt de acord. Adica ok sa ocupe toata masa, sa stea pe 2-4 locuri insa doar daca se afla intr-un tren gol, daca sunt calatori nu. Nu am facut si nu voi face niciodata asta, daca am chef sa ma intind pe mai multe locuri ma documentez aici care trenuri sunt goale si caut sa merg cu unul din ele. Cu privire la prize eu deregula am stecher/prelungitor la mine, nu se pune problema sa nu aiba altii prize libere din cauza mea, la fel si alti studenti fi sigur ca e suficient sa le zici ca vrei sa folosesti si tu priza si te vor lasa. Oricum cei care fac deregula deranj mai mare nu sunt studenti, ci romi si aia nu au nici bilete deregula.

On-topic: 2081 a plecat sambata din Craiova cu vreo 10 calatori doar, dar ulterior pana in Filiasi au tot urcat, la Targu Jiu a avut grad de ocupare cam 50-60%. Majoritatea calatorilor oameni in varsta, ceva navetisti, dar grosul tarani cu fel si fel de bagaje urat-mirositoare, inclusiv o taranca care cara in sacose de rafie rate vii. Miros de ceapa, rate, slanina mancata in tren, tuica bauta, etc. O parte buna au mers sa vanda cea ce carau in Targu Jiu la piata ori pe marginea drumului sau in Petrosani. Studentii nu fac asa ceva, desi padure fara uscaturi nu exista.

cristy79 a scris:
Deci asistatii social ai PSD tinuti in carca pe banii nostri ne recomanda sa mergem cu Regio, ca sa aiba ei loc sa se craceasca mai bine la IR moca. Fabulos, nu? Numai in tara prostiei absolute si a pomenilor nesimtite fara cap si fara coada poti sa auzi si sa vezi asa ceva. Tot ei tipa prin diverse piete ca vor o tara ca afara. Afara insa nu exista pomeni si fiecare isi plateste serviciile de care beneficiaza, nu ca aici la intins mana si tot ei cu gura mare ca asa i-a invatat chilotzarul Baditza si Coruptia ucide, alti someri de lux si aia care cersesc bani pe net de la alti prosti ca ei.  
 
Oricum, dupa mai mult de un an de la aceasta pomana nesimtita demna de lumea a treia se poate deja spune nu doar ca nu a adus nimic bun (ZERO investitii si inrautatirea fara precedent a conditiilor de calatorie si a imaginii caii ferate in general), ci a adancit declinul sistemului feroviar. A adus (impreuna cu subfinantarea nerezolvata de ani de zile) la sapa de lemn toti operatorii, asa cum unii din noi au atras atentia inca de la inceput.
Nu deaia, ci in calitate de economist recomand tuturor sa se uite pe ce dau banii, sa se gandeasca daca merita sau nu sa dea banii pe ceva, piata economica are nevoie de oameni informati si concurenta corecta, nu sa mearga unii cu IR la tarif dublu desi in accelasi oras poti ajunge si cu R. Dealtfel eu cat timp nu am avut gratuit am mers cu interregio doar in cazuri de exceptie, am facut zeci de mii de km cu regio. De diferenta de pret am preferat ori sa cumpar altceva ori sa calatoresc mai mult. Stai linistit ca si afara sunt reduceri si gratuitati pentru studenti, dar si alte categorii sociale, spre exemplu in Ungaria si daca esti familie cu multi copii.
Dupa mine singurul lucru rau este ca acum pe regio au ramas doar calatorii de cea mai slaba calitate disparand studentii aproape total de pe regio, acum acolo intalnesti doar ceva pensionari, romi, betivi, nespalati, boschetari. Conditii inrautatite? Mai putine vagoane cu aer conditionat, sau? Eu remarc doar la 2084 ca au ajuns in loc de etajate vagoane 19-50 si 20-50, dar presupun ca e vorba de ceva izolat.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6339
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7803
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Lun 28 Mai 2018, 22:46

Problema nu sunt bani. Pe 5 august am ajuns la 06:20 in GDN iesind de jos de la metrou nici daca aveam 4 picioare nu il mai prindeam pe 3001 care era la linia 1. Am mers la casele de bilete, bataie de jos am stat la un rand in 20 minute doar 2 metri avansasem. Erau cozi uriase la casele de bilete si in 20 minute 2 case s-au inchis mutand prosti la alte randuri. La ora aia nu mai erau bilete pentru R.Valcea trenul de Pausa si nici pentru litoral pana la trenul de 14.00. Am plecat scarbit la ultimul vagon al lui 1631 tren ce pleca spre Brasov la 07.00 si am dat 10 lei pana la Ploiesti Vest alaturi de 3 biciclisti care au cotizat si ei cate 10 lei pentru fiecare bicicleta. Deci pentru o ruta ca Bucuresti-Ploiesti 59 km in 40-75 min mi se falfaie daca e IR sau R dar pentru rute mai lungi chiar e o problema rangul. Studenti nu se injosesc la Regio ei vor doar IR ce bine ca nu mai avem IC ca era jale si la IC.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14502
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17094
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Lun 28 Mai 2018, 22:58

Luna a scris:
Sa nu fie bilete la nici un tren am patit si inainte de gratuitatea pentru studenti. Treaba cu bilete luate dar calatorii neefectuate sunt totusi cazuri rare, sper. Nu poti figura a fi in 2 trenuri simultan, asa ca nu merge daca ai pierdut trenul sa iei alt bilet fara a il anula pe cel vechi.
Îți dă xSell mesaj. Îți dă mesaj și dacă ai luat bilet București - Azuga și mergi apoi și ceri bilet Predeal - București sau, mai rău, Sinaia - București. Așa că sistemul - cel puțin cel al CFR Călători - previne situațiile astea, desigur presupunând că tanti de la ghișeu nu greșește vreun CNP sau serie de legitimație (am văzut cazuri de studenți la care se greșise o cifră la legitimație). Asta pentru că onor Ministerul Educației nu e în stare să pună la dispoziția OTF Registrul Matricol Unic (și, eventual, să pună un cod qR pe legitimații, care să fie doar scanat la casă și să dea în xSell toate datele legitimației, fără introducere manuală) și CFR Călători nu e în stare să înregistreze studenții cum face TFC.

cristy79 a scris:
A adus (impreuna cu subfinantarea nerezolvata de ani de zile) la sapa de lemn toti operatorii,
Ai vreo dovadă în afirmația asta sau vorbești doar ca să te afli în treabă? Îți zic eu că dacă operatorii erau la sapă de lemn, se lăsau de meserie... gândește-te că la noi circulă inclusiv trenuri nesubvenționate și nici măcar ăia de le operează nu se plâng. OTF gândesc economic, ,,money for nothing", unele trenuri altădată sunt goale fără să trebuiască să investească 1 leu. Dovadă că TFC nu are decât un automotor climatizat, iar lumea preferă să meargă cu VT-urile în care sunt 50 de grade vara și mai stă și BGS-ul cu pulanul și spray-ul spre ei, în loc să meargă cu un 26-16 climatizat și cu prize. A fost chiar o gură de oxigen legea asta pentru toți OTF, inclusiv pentru CFR Călători, mai ales că Orlando a redus compensațiile de serviciu public pentru toți OTF cu 10% (de aici pierderea CFR Călători), iar pentru 2018 a mai redus-o cu încă 10%. Desigur, aici vorbim de câteva sute bune de milioane de lei pe lună, nu de alea cca. 21 milioane care reprezintă călătoriile studenților într-o lună. Să vă mai zic că CFR Călători decontează biletele de student de pe trenurile cu ofertă Regio la preț de IR?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14502
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17094
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Lun 28 Mai 2018, 23:17

AeroX a scris:
Tot se lamenta femeia de ce intelectuali sunt, ca habar n-au sa-si citeasca biletul.
Vreo 75% din călători nu știu să citească un bilet de tren și nu mă refer doar la studenți. În plus, când ai văzut tu ultima dată numere de vagon pe Desiro? Sau măcar pe un tren întreg să fie vreo hârtie/placă/vreun afișaj cu numărul vagoanului pe absolut orice vagon?

AeroX a scris:
Foarte indignata le spune: "dar nu va e rusine, sunteti studenti, eu n-am loc de voi in tren, iar voi ati obosit de la atata studiu si acum studiati scaunele? " la care reactia lor cat se poate de oripilanta este aceasta:
un zambet retard si o ignorare completa e femeii care inca continua sa le faca reprosuri.
Dar de unde știi că erau studenți? Sau oricine este sau, măcar, pare mai tânăr, e musai să fie student? Pe de altă parte, femeia respectivă a pus problema într-un mod la fel de mahalagesc ca acțiunea celor 2, așa că răspunsul primit a fost pe deplin meritat Laughing

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Luna



Numarul mesajelor : 2375
Reputatie : 5045
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Joi 31 Mai 2018, 19:20

1836 azi:
Petrosani - Targu Jiu ocupat 70-80%
Targu Jiu - Craiova Ocupat cam 50%
Craiova - Bucuresti ocupar cam 30-40%.

Calatori de toate varstele, dar putini studenti, predomina biletele intregi.


Pe maine dimineata nici la cfr nici la softrans nici un loc liber in nici un tren Bucuresti - Constanta. Mrrr
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1868
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3493
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Joi 31 Mai 2018, 20:08

Luna a scris:

Cu privire la vagoane eu am sustinut/sustin ideea ca prioritate la ocuparea locurilor in vagoanele mai bune calitativ sa aiba platitorii. Spre exemplu daca la un interregio cu 20-83 sunt 3 vagoane dar mai cumpara studenti de 2 vagoane bilete si nu exista alte vagoane moderne, sa se puna 20-54/55 sau 20-50 insa sa se dea doar bilete gratuite la ele, platitorii sa fie in 20-83. Asa ar fi cel mai corect. Singura conditie obligatoriu de asigurat vagoanelor studentesti sa fie siguranta, in rest neplatitori fiind nu putem avea pretentii sa circulam mereu cu vagoane de cel mai bun confort.
Ti-am mai explciat odata, nu se poate face asta, in primul rand sunt unele trenuri la care compunerea se face la peron, iar al doilea este ca tanti de la ghiseu habar n-are ce tip de vagon este ala in care vinde biletul, ii apare doar clasa si locurile disponibile.
Luna a scris:


Pe maine dimineata nici la cfr nici la softrans nici un loc liber in nici un tren Bucuresti - Constanta. Mrrr
Poti sa incerci Regioul de Obor , ca oricum la IR nu se merita pretul , nu?
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2404
Reputatie : 5455
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Joi 31 Mai 2018, 20:27

Nici la 1573 de maine nu mai e nici un loc
Dafuq ?! affraid
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   

Sus In jos
 
Gradul de ocupare al trenurilor
Sus 
Pagina 15 din 18Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: