Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Gradul de ocupare al trenurilor

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
Luna



Numarul mesajelor : 2078
Reputatie : 4541
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Mar 24 Oct 2017, 16:05

2084, 2 vagoane compartimentate, graf de ocupare cam 30-40 la suta, din care majoritatea oameni in varsta, peste 40 de anj, o parte destul de buna fara bilet. Se vorbeste urat, bea bere, mananca seminte, vagon si oameni murdari. In celalalt vagon 20-49 lucrurile stau ceva mai bine. Oricum nici urma de hoarde de studenti, care deregula sunt macar curati/nu fac deastea.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14295
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17837
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Mar 24 Oct 2017, 16:48

Studentii merg cu IR ca e moca si nu se mai preteaza sa mearga ei cu Regio ca e injositor pentru ei sa mai urce in Regio. Acum la Regio chiar au ramas oamenii de cel mai jos nivel.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2078
Reputatie : 4541
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Mar 24 Oct 2017, 18:04

2085 are vreo 40 de calatori, aproape toti insa tot de jos nivel cum zici. Un domn ce avea cel putin 50 de ani, daca nu 60, nici prea bine imbracat si fara bilet a observat la capatul vagonului un geam mic deschis un pic cum se deschide la 26/36-16 si desi nu era frig a strigat un domnisoara inchide geamul, in dreptul geamului fiind o fata si un baiat, probabil studenti (singurii studenti din tren dealtfel probabil) si fiindca nu stiu ori vorbea la telefon, ori nu era atenta sau nu a reactionat imediat a inceput sa strige in ... (niste cuvinte ce nu le pot reproduce fara sa iau ban pe forum) intai sa iti iei bilet apoi sa ai pretentii, firar a dracu, alti 2-3 babalaci din apropiere de el incepand sa zica numa ,,de bine” despre tineret. Numa ,,de bine” merita defapt sa se zica de oamenii ca ei, in special cei invarsta ce uita sa fie oameni si ca traiesc in civilizatie.

Subscriu, singurul lucru ce chiar il pot numi rau cu gratuitatea la studenti e asta: in lipsa studentilor la trenurile regio au ramas deseori doar oameni ,,fara carte si norme sociale”.
Sus In jos
ALEXCFR

avatar

Numarul mesajelor : 1919
Varsta : 22
Localizare : Rm.Sarat-Bucuresti
Reputatie : 3895
Data de inscriere : 05/03/2013

MesajSubiect: Gradul de ocupare al trenurilor   Mar 24 Oct 2017, 18:48

Trenul IR 12752 a avut gradul de ocupare de 180 % in data de 22.10.2017.Era arhiplin trenul care avea 8 sau 9 vagoane
Sus In jos
http://trenuricfr2014.bossforum.net/
laurentzu



Numarul mesajelor : 376
Varsta : 32
Localizare : Iasi
Reputatie : 912
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Mier 25 Oct 2017, 09:37

ALEXCFR a scris:
Trenul IR 12752 a avut gradul de ocupare de 180 %  in data de 22.10.2017.Era arhiplin trenul care avea 8 sau 9 vagoane

Doar 8-9 vagoane in zi de duminica ? De regula duminica are mai multe.
Sus In jos
florin94

avatar

Numarul mesajelor : 234
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 930
Data de inscriere : 02/01/2016

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Vin 27 Oct 2017, 21:28

12576 astăzi grad de ocupare 120 %. S-a stat in picioare pe tot parcursul. Certuri si discuții aprinse cu partida. Si asta din cauză ca a plecat cu doar 3 vagoane, un 20.83 având probleme. ( Am auzit la șefa de tren ).
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4224
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Vin 27 Oct 2017, 21:39

Din păcate așa va fi încă minim 1 an, mulțumită UE și porcăriilor pe care ei ni le bagă pe gât cu sila. Din cauza crizei de vagoane, unul defect fie și cu ceva minor nu poate fi înlocuit cu altul, se merge cum se merge că deh, vagoanele vechi le put unora de pe sus de tot, de prin alte țări.
Dacă s-ar readuce în stare de funcționare toate 21-90, o parte din probleme ar fi rezolvate. La fel, dacă s-ar reintroduce în circulație niște Y-uri sau 20-57 mai vechi, puțin spoite cât să nu fie ca naiba. Tot mai bine decât să stai claie peste grămadă în salonul incomod, în care deja la 20 de oameni în picioare aerul e irespirabil.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4853
Reputatie : 6201
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Vin 27 Oct 2017, 21:45

Soriceii sau viezurii aia de pe la Bruxeless sint atit de rupti de realitate?

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14295
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17837
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Vin 27 Oct 2017, 21:47

Din Y-uri se pot face 20-83 sau 19-83 dupa caz, din 20-57 se pot face 20-49 200 si din 21-80 sa se continue cu 21-76 900, dar statul nu da nici un ban la feroviar iar CFR Calatori are datorii de platit si pana nu scapa de ele adica peste zeci de ani nu poate sa faca modernizari la vagoane asa mult, de abea reuseste sa scoata cate un 21-76 900 in functie de cum sunt banuti. Din ce am inteles vechiturile Y si 20-57 le vor vinde la fier vechi pana la urma.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2078
Reputatie : 4541
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Vin 27 Oct 2017, 22:04

Eu am zis o varianta destul de buna: la trenurile cu multi studenti sa se puna vagoane separat pentru studenti, care sa fie din randul celor mai vechi/cu mai putin confort, calatorii platitori de bilete sa aiba conditii bune. Singura conditie obligatorie de asigurat in trenuri pentru studenti sa fie accea de a nu le pune in pericol viata/sanatatea (adica nu vagoane fara frane, geamuri, neapte de drum, etc.).
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5121
Reputatie : 7969
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Vin 27 Oct 2017, 22:12

La anul vor iesi din circulatie si multe 20-55 -uri carora le expira definitiv perioada de "viata". Deci va urma un gol imens greu de acoperit.

@dan tm, or fi n-or fi, nu stim. Dar eu pun lucrurile si pe seama ca nu avem oameni interesati sa faca ceva in tara asta. Sau daca avem nu sunt lasati sa faca. Ma uit la unele tari fost comuniste si cam ne-au luat-o cu mult inainte si pe rutier dar si cu calea ferata. Noi...ramanem de lumea a 3-a! Inca mult si bine.
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4224
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Sam 28 Oct 2017, 13:36

Kapпaтй a scris:
Din Y-uri se pot face 20-83 sau 19-83 dupa caz, din 20-57 se pot face 20-49 200 si din 21-80 sa se continue cu 21-76 900, dar statul nu da nici un ban la feroviar iar CFR Calatori are datorii de platit si pana nu scapa de ele adica peste zeci de ani nu poate sa faca modernizari la vagoane asa mult, de abea reuseste sa scoata cate un 21-76 900 in functie de cum sunt banuti. Din ce am inteles vechiturile Y si 20-57 le vor vinde la fier vechi pana la urma.

De ce să transformi niște vagoane comode, compartimentate în cele mai incomode vagoane existente acum în flota CFR, 20-83 și 21-76.9 care sincer mi se pare o glumă foarte, foarte proastă? 20-83 și 21-76.9 sunt foarte ok pe București - Constanța sau București - Brașov, dar deja pe București - Galați sunt incomode. Scaunele nu se reglează, au o formă aiurea, sunt FOARTE înghesuite... Iar 21-76.9 are o instalație de climă care nu face față la călduri mari (citez din ce mi-au zis șefii de tren, cu ea pornită la maxim abia puteai respira).
Mai bine căscăm gura peste gard și vedem ce fac săracii ăia de polonezi, care au transformat compartimentatele în vagoane moderne, tot cu compartimente, unde ai 4 prize / compartiment, port USB pentru telefon, Wi-Fi, climă, fotolii reglabile și ventilație reglabilă individual?
Ne mai uităm puțin la sud și vedem că în Muntenegru, compartimentatele din vremea Iugoslaviei au devenit vagoane comode, de lung parcurs, cu fotolii imense în care parcă plutești, prize, climă, culori ambientale gândite să ofere senzația de familiar și căldură?
Nu mai zic de ce-am văzut la unguri, 21-91, sau de luxul deja din alt film de la RegioJet. Bun, ok, le facem saloane, dar să fie MĂCAR la nivelul 21-87 (cel mai bun salon CFR) sau al celui Astra, dar deja cer prea mult.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13996
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16387
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Sam 28 Oct 2017, 17:20

Kapпaтй a scris:
Din Y-uri se pot face 20-83 sau 19-83 dupa caz, din 20-57 se pot face 20-49 200 si din 21-80 sa se continue cu 21-76 900[...]Din ce am inteles vechiturile Y si 20-57 le vor vinde la fier vechi pana la urma.
Pentru prelungirea avizului tehnic după expirarea duratei de viață conform Catalogului de amortizare a mijloacelor fixe sau conform OMTI 315/2011 (se ia durata cea mai lungă dintre cele 2), e necesară modernizarea materialului rulant. Iar prin ,,modernizare" (mă refer strict la vagoane) se înțelege modernizarea aparatului de rulare și a frânei, așa că 20-49 200 nu mai au nici ele prea mult timp.

Cu fierul vechi e mai greu, că nu poți să îl vinzi decât prin licitație... și dacă urmezi procedura și scazi prețul că nu se prezintă nimeni, vine Curtea de Conturi peste tine că ai vândut sub prețul pieței. După ce s-a întâmplat la Marfă, nu-și mai riscă nimeni funcția și libertatea ca să vândă ceva la fier vechi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa



Numarul mesajelor : 5121
Reputatie : 7969
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Sam 28 Oct 2017, 17:30

OK, si in cazul de fata cazaturile alea de prin gari, depouri si revizii de vagoane ce ocupa liniile degeaba inseamna ca le prind si copii copiilor nostrii. Pff. Misto.
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4224
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   Dum 29 Oct 2017, 21:31

Bun, să le ia, să le modernizeze aparatul de rulare, să le pună frână cu saboți din materiale compozite că așa vrea tanti merkel, că urechiușele dumneai sunt prea fine să suporte zgomotul unui tren la frânare, și să le bage în circulație! Curățate la interior cu apratul cu aburi, înlocuite piesele lipsă și aia e! Bine că AFER ține malaxele vechi de 80 de ani, dar scoate 20-55 care sunt chiar foarte comode și spațioase, păcat că unele au transportat primate nu oameni și au ajuns în stare critică.
Avem nevoie de compartimentate ca de aer, trenurile de noapte deja au ajuns în mare parte o glumă proastă, trenuri de lung parcurs formate cu 3 saloane unde bagă 300 de oameni nu au ce căuta într-o țară teoretic civilizată, practic, la nivelul știu eu cărei țări din lumea a treia. M-am uitat pe vagonwebb la galerii foto cu ce au alții tot aici prin Est, m-apucă la propriu înjuratul și nervii dar închid site-ul și-mi văd de treabă că-mi fac degeaba sânge rău.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Gradul de ocupare al trenurilor   

Sus In jos
 

Gradul de ocupare al trenurilor

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Compunerea trenurilor Regio (2015)
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Compunerea trenurilor Regio
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
Pagina 2 din 4Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-