Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Revista presei

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 31 ... 59, 60, 61  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10824
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13990
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 07 Mai 2018, 18:01

Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1802
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3399
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 08 Mai 2018, 11:41

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14393
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16957
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 08 Mai 2018, 14:37

E proiect pe fonduri europene... se lucrează la el de prin 2012.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6290
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7726
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 08 Mai 2018, 22:07

Din pacate nu mai are cine sa rada in public de calatorii platitori de bilete care nu au ales autocarul in locul trenului sau care nu au stat acasa. Fosta purtatoarea de cuvant a cam terminato cu nivelul ridicat dupa schimbarea echipei CFR Calatori dar cel mai mult vor pierde televiziunile. In fine ce se stia inca din 16.01.2016 s-a terminat de curand iar pe aceasta cale uram Succes noi echipe si speram sa nu afunde si mai mult situatia din prezent prin care trece acum CFR Calatori departamentul comunicare. In rest numai de bine celor care au ras public de calatori in Europa de Sud-Est la anii lumina de civilizatia din Vestul Europei unde esti respectat si tratat cum se cuvine pentru bani platiti pe bilete.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1802
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3399
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 10 Mai 2018, 11:44

Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1802
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3399
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 10 Mai 2018, 11:49

Dr2005 a scris:
E proiect pe fonduri europene... se lucrează la el de prin 2012.
E bine, au trecut 6 ani si nu s-a facut nimic, bine asa se lucreaza la noi.E nu s-a facut chiar nimic, au mai disparut niste bariere si au mai aparut niste restrictii de 15km/h pentru trenuri. In timp ce se "lucreaza" iata ce zice un raport al Politiei Romane in intervalul respectiv:

În perioada 2011 - 2016, pe rețeaua de drumuri naționale, la trecerile la nivel la calea ferată au fost înregistrate: 211 accidente rutiere, în care au decedat 26 de persoane, 90 au fost rănite grav, iar 283 de persoane au fost rănite ușor. Iar potrivit evaluărilor ministerului, pierderile societății de pe urma acestor accidente depășesc cu puțin 42,449 milioane de euro.

Spor la lucru in continuare...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10824
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13990
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 10 Mai 2018, 18:16

Pana in 2023, Turcia va investi peste 46 miliarde dolari in reteaua feroviara

„In urmatorii cinci ani, Turcia va aloca finantari de peste 46 miliarde de dolari (39 miliarde euro) in reteaua de transport feroviar, conventional si de mare viteza”, a anuntat ministrul turc al Transporturilor, Ahmet Arslan. Turcia si-a propus sa electrifice intreaga retea de cale ferata dar si sa sporeasca productivitatea transportului feroviar, la un nivel maxim, pana in 2023.

„In ultimii 15 ani, statul turc a investit 25 de miliarde de dolari (18,5 miliarde de euro) in reteaua nationala de cai ferate, inclusiv in reteaua de transport de mare viteza”, a mai precizat ministrul Arslan. Declaratiile au fost facute in cadrul evenimentului UIC Highspeed 2018, pe care Uniunea Internationala a Cailor Ferate (UIC) alaturi de Compania de Cai Ferate din Turcia (TCDD) il organizeaza in perioada 8-11 mai la Ankara.

In prezent lungimea retelei de mare viteza din Turcia masoara 1,213 kilometri.

„Suntem in plin proces de constructie a inca 3,798 de kilometri de cai ferate de mare viteza, iar un total de 11,582 kilometri de cai ferate conventionale se afla in etapa de proiectare sau planificare”, a declarat ministrul Arslan, citat de agentia de stat Anadolu.

Trenurile de mare viteza asigura transportul a 33% din populatia Turciei si traverseaza sapte orase.

Turcia se situeaza pe locul doi, dupa China, in ceea ce priveste cota constructiei cailor ferate de mare viteza, raportat la suprafata teritoriului. In plus, statul turc si-a propus sa finalizeze 11,700 kilometri de cale ferata de mare viteza pana in 2023 si astfel, sa realizeze conexiunea feroviara intre 41 de orase.

İsa Apaydın, directorul general al TCDD, a precizat ca la momentul actual, la nivel mondial, reteaua de cai ferate de mare viteza insumeaza 41,000 de kilometri, iar cifra se va dubla in anii ce urmeaza. „Trenurile de mare viteza reprezinta motorul Industiei 4.0, acestea asigura productivitatea in toate sectoarele economice”, a punctat İsa Apaydın.

La randul sau, Renato Mazzoncini, presedinte al UIC si presedinte executiv al Cailor Ferate Italiene (Ferrovie dello Stato), a precizat ca tot la nivel mondial, anual, 1,6 miliarde de pasageri utilizeaza trenurile de mare viteza. „Aceste trenuri nu transforma doar turismul si sectorul economic, ele schimba modul de viata al cetatenilor”, a adaugat Mazzoncini.

Foto: agentia Anadolu

https://clubferoviar.ro/pana-in-2023-turcia-va-investi-peste-46-miliarde-dolari-in-reteaua-feroviara/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14393
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16957
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 10 Mai 2018, 18:36

marius664 a scris:
Dr2005 a scris:
E proiect pe fonduri europene... se lucrează la el de prin 2012.
E bine, au trecut 6 ani si nu s-a facut nimic, bine asa se lucreaza la noi.E nu s-a facut chiar nimic, au mai disparut niste bariere si au mai aparut niste restrictii de 15km/h pentru trenuri. In timp ce se "lucreaza" iata ce zice un raport al Politiei Romane in intervalul respectiv:

În perioada 2011 - 2016, pe rețeaua de drumuri naționale, la trecerile la nivel la calea ferată au fost înregistrate: 211 accidente rutiere, în care au decedat 26 de persoane, 90 au fost rănite grav, iar 283 de persoane au fost rănite ușor. Iar potrivit evaluărilor ministerului, pierderile societății de pe urma acestor accidente depășesc cu puțin 42,449 milioane de euro.

Spor la lucru in continuare...
Aceste accidente NU SUNT DIN VINA CĂII FERATE! Nu CFR SA e de vină că permisele de conducere se obțin prea ușor și că nu mai există taxă de primă înmatriculare, așa că oricine își poate aduce cu 2000 de euro o rablă din Belgia sau din UK. Poliția Română nu spune că, de fapt, nu își face treaba și nu sancționează încălcarea regulilor la trecerile la nivel. Așa cum stau mereu cu etilotestul în Regie sâmbăta și cu radarul în anumite puncte, ar putea sta și la trecerile la nivel cu probleme (gen cea de la Tunari), unde în juma' de oră ar strânge zeci de permise.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa



Numarul mesajelor : 5318
Reputatie : 8341
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 10 Mai 2018, 18:48

'In ultimii 15 ani statul turc a investit'...
In Romania e mult caca. Pentru stat si politicieni calea ferata nu prezinta interes, drept dovada avem cea mai jalnica infrastructura, trenurile aproape zilnic intarzie la greu, managerii astia rotiti la sefia cfr nu au alt interes decat sa-si rotunjeasca veniturile, parcul de material rulant e la pamant, etc etc probleme. In concluzie traim intr-o tara de tot rahatul condusa de niste rahati cu ochi, si unii mai sunt si penali.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1802
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3399
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 10 Mai 2018, 19:27

Dr2005 a scris:

Aceste accidente NU SUNT DIN VINA CĂII FERATE!
Iar scrii cu majuscule...Nici nu am zis ca CFR SA este vinovata insa mi se aberant sa lucrezi la un proiect de 6 ani si sa nu ajungi la niciun rezultat.Ba chia sa dai inapoi, cum e cazul la Turnu Magurele unde CFR SA a desfiintat 2 instalatii SAT montate de RCCF si a reinstalat pazitorii de la bariera.Asta da progres si investitii.Sa mai mentionez ca barierile manuale sunt nefuctionale si ca pazitorul se posteaza cu steagul in mijlocul drumului cand trece trenul??? N are niciun rost Very Happy
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5318
Reputatie : 8341
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 10 Mai 2018, 19:40

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14393
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16957
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 10 Mai 2018, 22:32

marius664 a scris:
Ba chia sa dai inapoi, cum e cazul la Turnu Magurele unde CFR SA  a desfiintat 2 instalatii SAT montate de RCCF si a reinstalat pazitorii de la bariera.Asta da progres si investitii.Sa mai mentionez ca barierile manuale sunt nefuctionale si ca pazitorul se posteaza cu steagul in mijlocul drumului cand trece trenul??? N are niciun rost Very Happy
Păi contractul de închiriere zicea să se dea secția în aceeași stare în care s-a preluat, așa că RCCF și-a luat SAT-ul pe care nu a putut oricum să și-l amortizeze (nu știu cât costă un SAT, dar o instalație BAT începe de pe la 100.000 lei).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664



Numarul mesajelor : 1802
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3399
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 10 Mai 2018, 23:17

Din ce am vazut instalatia e la locul ei, adica semnalul de avarie, joantele si instalatia sonora si intermitenta de la TN.Deci cu o minima investitie ar putea fi repusa in functie, si nu vreau sa gresesc dar instalatiile au fost montate tot cu fonduri de la buget sau UE, ca doar nu investea RCCF atatia bani intr-o linie in care nu scotea cine stie ce profit.Si pana la urma oare ce putea face cu instalatia, mai au oare in administrare sectii pe care sunt SAT sau BAT?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10824
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13990
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 14 Mai 2018, 21:48

Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 504
Reputatie : 3028
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 19 Mai 2018, 20:29

marius664 a scris:
http://www.economica.net/primarul-sectorului-5-vrea-sa-transforme-7-5-km-de-ina-dezafectata-in-osea-cu-4-benzi_153533.html

pai pe langa acea cale ferata exista deja o sosea cu 4 benzi + linie de tramvai....plus ca terenurile ep lamga care trece linia nu sunt ale CFR, nu situ pe unde poate face primarul ala 4 benzi pe o latime de cativa metri ...iar jurnalistiii, nici nu are rost sa mai vorbim de ei
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei   

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 60 din 61Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 31 ... 59, 60, 61  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: