Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Revista presei

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 57, 58, 59, 60, 61  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10824
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13990
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 26 Apr 2018, 16:10

Sus In jos
t1972



Numarul mesajelor : 25
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 237
Data de inscriere : 22/10/2017

MesajSubiect: asa sa fie..   Vin 27 Apr 2018, 21:12

banuiesc, ca pe aceasta sectie o sa circule automotoare olandeze, un operator privat din moldova a achizitionat 51 de automotoare ,olandeze, sint in revizie revopsire si autorizare, din vara o sa circule, este un zvon, si pe bucuresti iasi. sint curios daca o sa circule prin tecuci faurei urziceni,,,,nu cred,,,, indiferent cine va circula tot este bine,,
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14393
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16957
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 27 Apr 2018, 22:30

c o r v i n a scris:
Genul de anchetă care te face să-ți consumi și ultimii nervi disponibili... Sad

https://www.antena3.ro/actualitate/social/in-premiera-glasul-hotilor-de-tren-466135.html

Genul de anchetă făcută în stilul Antena 3... e clar că ținta lor e să arunce, mai pe ocolite, toate relele în capul lui Băsescu (deși numele lui e pomeni o singură dată) și, mai pe direct, în capul ministrului Șova, despre care umblă vorba că nu mai are viață lungă pe funcția actuală.
Ca observație generală, se remarcă modul în care prezentatoarea pronunță apăsat anumite cuvinte, apoi multiplele referințe la furt, hoți ș.a., că toată lumea fură, numai Felix Turnătoru' nu...
Materialul începe cu Putna... care, vezi Doamne, a "murit" economic că nu a mai venit trenul acolo. Poate ne spun cei din zonă câte trenuri erau și cu câte vagoane. Fostul șef de gară prezintă niște imagini cu câte 4 vaoane pline, de Sf. Maria. Dar în restul anului? Așa pot să mă duc și eu la Sinaia de 1 Mai să filmez 12 vagoane pline, apoi să mă duc într-o zi de miercuri, ploioasă, de mijloc de septembrie și să mă plâng că sunt trenuri goale și că toți fură.
Apoi cu pita... se filmează un indicator de ,,accesul interzis autovehiculelor peste 3,5 t cu excepția riveranilor" apoi se induce ideea că, de fapt, limitarea e pentru toate vehiculele. Și totul din cauza vampirului italian care suge sângele poporului și ditruge afacerile românești veritabile, făcute de români veritabili în România veritabilă. Curat murdar, Coane Fănică!
La minutul 10: ,,rețeaua feroviară de mare viteză". Păi coridoarele pan-europene (cum se chemau atunci, că acum se cheamă rețea TEN-T și coridoarele rețelei centrale TEN-T, pe englezește Core Network Corridors sau CNC, stasbilite prin Regulamentul UE nr. 1316/2013, da' antena 3 nu știe asta) nu au fost niciodată gândite ca linii de mare viteză. 160 km/h NU este mare viteză! Sunt doar linii convenționale. În plus, parametrii modernizării vizează în general parametri care nu sunt atât de importanți pentru trenurile de călători, precum sarcina pe osie (22,5 t) sau lungimea utilă a liniilor (minimum 750 m). Acești parametri sunt, desigur, al naibii de importanți pentru traficul de marfă, inclusiv pentru cel de tip RO-LA (autocamioane încărcate pe vagoane de tren) și pentru cel de containere și cutii mobile standardizate, trafic pe care UE îl susține la greu. Da' are grijă reporterul să ne arate frecvent imagini cu TGV-uri, practic comparând mere cu prune, nici măcar cu pere.
Și după ce vedem că nu e bine că se lucreză lent, ajungem la Vințu. Unde reporterița e de-a dreptul siderată de dotările stației și de faptul că pe un hol pe care nu intră călătorii cade tencuiala. Păi stația e așa că e nod de cale ferată, că se fac manevre, că vin trenuri de marfă. Pasarelă nu e peste toate liniile pentru că celelalte linii sunt destinate manevrelor și trenurilor de marfă, nici măcar nu au peron. De ce s-ar duce o pasarelă acolo? Peroanele sunt așa pentru că ăsta e standardul, peronul e la fel de înalt și de lat și în halta cu 1 tren pe zi și în gara cu 50 de trenuri. Că așa se standardul! Dacă nu se făcea, venea iar Haznaua 3 și urla că nu s-a făcut.
Ajungem iar la ,,linia de mare viteză", fiind arătate secvențe di interviuri cu dl. Thomas Spiegel de la Ministerul Transporturilor din Austria și dl. ing. Octavian Udriște (care nu mai are nevoie de nicio prezentare). Apoi reporterița ne spune că austriecii au făcut deja linie de mare viteză ,,împreună cu ungurii și ocolind România". Păi asta e o minciună grosolană! Faptul că RailJet-ul ajunge la Budapesta (și se oprește acolo, deci nu ocolește România) nu înseamnă că ăia au linie de mare viteză! Viteza maximă între Budapesta și Viena este de 160 km/h, cu persepctiva de 200 în anumite condiții tehnice (trenuri cu cutii înclinabile, ERTMS nivel 2) încă neîndeplinite. Iar despre unguri, să fim serioși, Lokoshaza - Budapesta e praf, în vreme ce noi le-am dus linia dublă și ERTMS-ul până în frontieră (și vreo 25m după). În schimb, guvernul de la Budapesta investește în electrificarea unor linii locale din jurul Budapestei și mai preia și HEV-ul (trenul suburban al Budapestei)... și oamenii votează Fidesz cu două mâini, pentru că cetățeanul de rând vede mai importantă o linie locală, ,,pentru popor", decât una de trafic internațional de marfă ,,să vină străinii ăia să ne tăvălească și să ne ia nouă grâul și resursele naturale".
Apoi se vorbește de investiții și se arată o hartă cu zero la România. Aia e o hartă privind investițiile în achiziția de material rulant făcută de stat, nu în infrastructură. Dar nimeni nu spune asta, iar telespectatoru' haznalei nr. 3 crede.
Podul rupt de la Grădiștea a fost recuperat chiar de CFR S.A.. Oricum, fiind prăbușit, nu își mai servea scopul, deci nu avea de ce să mai rămână acolo, era clar că soarta lui era fierul vechi. De fapt, soarta asta ar fi trebuit să o aibă încă din 1990 dacă ar fi fost finalizat podul nou, operațiune care presupunea și desființarea stației Grădiștea.
Carol I în niciun caz nu a bătut din palme și a crescut trenul acolo, făcut eventual de români patrioți. Linia a fost construită de o concesiune engleză în vreo 3 ani și ceva. Nu s-a lucrat nicidecum cu ,,specialiști de-ai noștri" decât după ce concesiunile străine au dat chix (exemplul concesiunii Stroussberg e cel mai elocvent). De altfel, marii specialiști români în domeniul construcțiilor aveau studiile făcute în străinătate (Anghel Saligny a studiat în Germania, Elie Radu a studiat în Belgia). Abia după 1900 putem vorbi de specialiști români.
Văd că au găsit un Y în circulație... unul din cele aprox. 20 care mai circulă, dar care viață prea lungă nu mai au, deci pe Coridor nu cred că vor mai ajunge.
Nu există nicăieri în Master Plan prevăzut că trebuie redusă rețeaua de cale ferată cu 40%! Se perpetuează ideea asta, pentru că Haznaua 3 nu-l suportă pe Cioloș. Păi măi Felix, dacă nu era Cioloș, Master Planul deja aprobat formal de Victor-Viorel Plagiatoru' ne lăsa fără cale ferată! Consultantul a scris ce i s-a cerut! Am avut noroc cu oameni precum Cioloș, Costescu și cu anumiți factori de decizie de la vremea aia (secretari de stat, directori din MT și din CFR) că s-a convins Consultantul să accepte unele modificări pe ultima sută de metri. Practic o mână de oameni (inclusiv subsemnatul) au făcut în vreo 2 săptămâni ce nu a vrut să facă Consultantul în 3 ani. Tot sunt multe prostii rămase, nu am putut să le corectăm pe toate, dar dacă aveți timp puteți compara versiunea februarie 2015 a MPGT cu cea aprobată prin HG 666/2016. Veți vedea multe diferențe, în sensul bun.
Articolul continuă. Hunedoara e reședință de județ în accepțiunea Hantenei! Da, reședință de județ la Hunedoara!!!!!!
"Abonamentele" așa-zis plătite de CFR S.A. sunt, de fapt, autorizații gratuite care au o valoare fixă și sunt valabile în toată țara. Ba chiar am impresia că nici măcar nu sunt plătite, fiind date prin lege. În schimb, transportul auto trebuie plătit cash. Însă să o zicem pe aia dreptă: cât făcea trenul de la Hunedoara la Simeria? Păi numai parcurgerea liniei 1 cu restricția ei de 5 km/h dura 10 minute. În 10 minute autobuzul ăla e deja la jumătatea distanței dintre Hunedoara și Deva.
În plus, nici Hunedoara, nici Putna nu sunt izolate cum se spune în articol. Izolată e Dornișoara, dacă vreți s-o zicem pe aia dreaptă. Dar în Dornișoara probabil nu are niciun pesedist vreo pensiune. Câți turiști veneau la Hunedoara cu trenul? Vă spun eu că zero, că la castel ai parcare, inclusiv pentru autocare. Iar dacă sunt atâția potențiali călători, de ce comunitățile locale nu vor să contribuie și financiar la susținerea trenului?
În plus, niciun articol de presă nu vorbește despre transportul integrat sau, să-i spunem, transport multimodal de călători. Adică oamenii să treacă facil din tren în autobuz și invers (în cazul de față). Din Simeria de la gară la 5 minute după tren să plece autobuzul și să-i ducă în juma' de oră până la castel. Dar nu, toți vor ori numai tren, ori numai rutier. Ei bine, cu mentalități din astea nu se poate. Europa civilizată nu ține cioturi de linii cu 2 trenuri pe zi doar ca să aibă feroviarii de muncă și liderii de sindicat să aibă cotizații.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14393
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16957
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 27 Apr 2018, 22:36

Bonus: operatorii naționali de transport feroviar din Germania și Austria au și autobuze. Oare de ce? Twisted Evil
Când ar putea și ei să meargă așa pe orice ciot:

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664



Numarul mesajelor : 1802
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3399
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 28 Apr 2018, 00:37

Sunt intr-adevar multe inadvertente in reportaj, dar nu putem omite faptul ca lucrarile sunt mult intarziate, ca "italienii" isi permit sa faca ce nu fac in alta parte,ca nu suntem in stare sa construim un pod in 9 ani, si ca trenul mai trebuie sa treaca si prin mlastini.Oricum calea spre care se indreapta calea ferata romaneasca nu e de bine, decat pentru cei care profita de pe urma ei, dar astia nu merg cu trenul...
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1802
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3399
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 28 Apr 2018, 00:38

Bonus: CFR Calatori si CFR SA de ce nu au autobuze? Ii impiedica cineva ?
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1802
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3399
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 28 Apr 2018, 00:39

PS Parca era undeva o regula cum ca nu se folosesc majuscule pe aici Cool
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10824
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13990
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 28 Apr 2018, 18:42

Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
avatar

Numarul mesajelor : 5781
Reputatie : 9194
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 29 Apr 2018, 08:49

Dr2005 a scris:
. Poate ne spun cei din zonă câte trenuri erau și cu câte vagoane. Fostul șef de gară prezintă niște imagini cu câte 4 vaoane pline, de Sf. Maria. Dar în restul anului? Așa pot să mă duc și eu la Sinaia de 1 Mai să filmez 12 vagoane pline, apoi să mă duc într-o zi de miercuri, ploioasă, de mijloc de septembrie și să mă plâng că sunt trenuri goale și că toți fură.


Câți turiști veneau la Hunedoara cu trenul? Vă spun eu că zero, că la castel ai parcare, inclusiv pentru autocare.

Ce turist să îți meargă cu trenul la Hunedoara dacă ai un mers făcut în bătaie de joc? Și te asigur că autobuzele Deva - Hunedoara cară turiști, că alea sunt puse pentru a satisface nevoile oamenilor.

Te mai asigur ca trenurile de Putna erau mult mai aglomerate decat multe trenuri care circula in prezent prin tara. Lasa ca acum fac autobuzele, dubele si piratii bani frumosi. Cel putin din transportul elevilor si al studentilor. Ca nici macar doua trenuri pt naveta elevilor nu au fost in stare sa tina. Sa nu mai zic de incapatanarea de a limita trenurile la Dornesti. Se sperie ca daca vor ajunge la Radauti automotorul Malaxa 900 nu va mai fi incapator.

Si nu, nu vorbesc din ce am auzit sau dupa ce am vazut niste statistici inutile. Am vazut de mai multe ori cu ochii mei situatia de la Hunedoara si Putna.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
avatar

Numarul mesajelor : 5781
Reputatie : 9194
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 29 Apr 2018, 08:59

Adrian78 a scris:
http://www.intermediatv.ro/2018/04/25/o-minune-zilelor-noastre-incep-lucrarile-pentru-circulatia-trenurilor-spre-putna/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Probabil tot niste minciuni marca PSD & BOR. In fiecare an cate un politician sau un preot din zona redeschide linia. Dar pana acum nu a circulat niciun tren pe acolo.

Mai bine ar prelungi trenurile de Dornesti pana la Radauti. Sunt doar 8 km si linia se prezinta mult mai bine decat pe Radauti - Putna. Dar probabil sunt alte interese la mijloc.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1802
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3399
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 29 Apr 2018, 19:31

c o r v i n a scris:
Genul de anchetă care te face să-ți consumi și ultimii nervi disponibili... Sad
Un alt repotaj de data asta de la Protv.Il asteptam pe Dragos sa demonteze pas cu pas si acest reportaj Smile Cu majuscule evident Sad(((
https://stirileprotv.ro/romania-te-iubesc/esec-dupa-esec-in-cazul-proiectelor-pentru-euro-2020-iar-autoritatile-isi-paseaza-vina-primar-un-idiot-e-o-minciuna.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10824
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13990
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 29 Apr 2018, 23:02

Andrey_tm a scris:
Dr2005 a scris:
. Poate ne spun cei din zonă câte trenuri erau și cu câte vagoane. Fostul șef de gară prezintă niște imagini cu câte 4 vaoane pline, de Sf. Maria. Dar în restul anului? Așa pot să mă duc și eu la Sinaia de 1 Mai să filmez 12 vagoane pline, apoi să mă duc într-o zi de miercuri, ploioasă, de mijloc de septembrie și să mă plâng că sunt trenuri goale și că toți fură.


Câți turiști veneau la Hunedoara cu trenul? Vă spun eu că zero, că la castel ai parcare, inclusiv pentru autocare.

Ce turist să îți meargă cu trenul la Hunedoara dacă ai un mers făcut în bătaie de joc? Și te asigur că autobuzele Deva - Hunedoara cară turiști, că alea sunt puse pentru a satisface nevoile oamenilor.

Te mai asigur ca trenurile de Putna erau mult mai aglomerate decat multe trenuri care circula in prezent prin tara. Lasa ca acum fac autobuzele, dubele si piratii bani frumosi. Cel putin din transportul elevilor si al studentilor. Ca nici macar doua trenuri pt naveta elevilor nu au fost in stare sa tina. Sa nu mai zic de incapatanarea de a limita trenurile la Dornesti. Se sperie ca daca vor ajunge la Radauti automotorul Malaxa 900 nu va mai fi incapator.

Si nu, nu vorbesc din ce am auzit sau dupa ce am vazut niste statistici inutile. Am vazut de mai multe ori cu ochii mei situatia de la Hunedoara si Putna.

In general 99% din turisti la Hunedoara vin cu masini microbuze autocare si probabil 70% vin de la Arsenie Boca
Configuratia garii ar trebui modificata ori eclisate macazurile spre linia 1 caci marfa odata pe an mi se pare aiurea sa tii atatea linii aiurea
Cel mai trist e ca la Pestis IDMul le-a dat pontul la tigani ce cabluri sa taie si aia au taiat toate cablurile inclusiv iluminatul garii deci ce sa mai spui de acesti oameni?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14393
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16957
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 29 Apr 2018, 23:45

marius664 a scris:
c o r v i n a scris:
Genul de anchetă care te face să-ți consumi și ultimii nervi disponibili... Sad
Un alt repotaj de data asta de la Protv.Il asteptam pe Dragos sa demonteze pas cu pas si acest reportaj Smile Cu majuscule evident  Sad(((
https://stirileprotv.ro/romania-te-iubesc/esec-dupa-esec-in-cazul-proiectelor-pentru-euro-2020-iar-autoritatile-isi-paseaza-vina-primar-un-idiot-e-o-minciuna.html

Cică Bucureștiul e singura capitală europeană care nu are aeroportul legat de centru printr-un mijloc de transport rapid. Nu-mi aduc aminte să fi văzut trenuri sau metrouri la aeroporturile din Budapesta, Praga, Bratislava sau Berna (mă rog, Berna nu e în UE).
PO Aeroport ăla a arătat binișor la început, numai că stimații călători și stimații locuitorii ai zonei l-au adus în starea actuală.
Foarte tare primaru' din Mogoșoaia: ,,Un drum d'ăsta costă". Păi pana mea, vrea să vină CFR-ul să i-l facă? Dar primarul are SUV, nu-l deranjează drumul. Gara din Mogoșoaia oricum are rol strict tehnic (și cam de când există ea a avut rolul ăsta). Dacă chiar vrei să duci turiști în Mogoșoaia, e suficient să faci un PO la podul peste DN1A. De fapt, am impresia că chiar există un peron acolo.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10824
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13990
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 02 Mai 2018, 13:12

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6810
Reputatie : 9235
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 02 Mai 2018, 13:55

Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei   

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 58 din 61Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 57, 58, 59, 60, 61  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: