Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Revista presei

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14393
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16957
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 22 Apr 2018, 18:09

mtk a scris:
Asta cu VIENA, mai pardon... Au in fiecare statie, mai nou afisajele cu hartie sunt inlocuite cu aviziere electronice !
Au ambele sisteme. Afișajele electronice (care nu sunt chiar în toate stațiile) arată următorul vehicul de pe fiecare linie și, dacă vehiculul nu e cu acces pentru persoanele cu dizabilități, arată și când e următorul vehicul cu acces pentru dizabilități Autobuzele sunt toate adaptate, doar la tramvaie mai sunt vehicule fără podea joasă; de regulă la tramvaie cel puțin fiecare al doilea vehicul e low-floor, mai puțin pe linia 30, care nu are deloc vehicule low-floor, dublând 31 pe un tronson aglomerat (Floridsdorf - Stammersdorf). Desigur, 30 și 31 pleacă alternativ de la capătul comun Stammersdorf, iar pe 31 doar la orele de vârf mai scapă câteva vehicule fără podea joasă. În schimb, hârtiile sunt în toate stațiile, inclusiv la metrou.

marius664 a scris:
Adica tu consideri ca e normal sa dai 1 (un) miliard de euro si sa ai aproape aceiasi timpi ca in anii 1940 si sa nu intrebe nimeni de ce??? Bine inca noi mai folosim material rulant de atunci, dar ideea e ca dupa atatia ani si atatia bani inca nu e terminata cap-coada.Daca tu consideri ca asa e normal si corect si mai si lucrezi in domeniu atunci viitorul caii ferate e sumbru...asta daca mai are vreun viitor
După cum am mai spus, exact la astfel de întrebări se ajunge când oameni cu zero pregătire în domeniul căilor ferate ajung să judece calea ferată. Asta crezi tu că e obiectivul unei modernizări - timpul de parcurs? Ce zici de tonaje, de abateri de viteză sporită, peroane, stații, centralizare (inclusiv ERTMS), refaceri de terasamente, reducerea deranjamentelor, bariere la trecerile la nivel? Și încă sistemul ERTMS nu este la nivelul 2, iar centralizarea în majoritatea stațiilor este un "CED fiabilizat", cu interfață de comandă ca la centralizare electronică, dar tot pe bază de relee, pentru că nu au fost bani suficienți pentru CE peste tot.
Știi cât costă introducerea de ERTMS nivelul 2, inclusiv GSM-R? Circa 1 milion de euro pe km, la care se adaugă cheltuielile de autorizare, care implică certificarea unui organism notificat. E drept, odată certificată soluția tehnică, se poate extinde pe întreaga rețea. Preț estimat: undeva la 2 milioane de euro pentru cele 2 proiecte pilot (Buftea - Brazi și Curtici - Km. 614).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14393
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16957
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 22 Apr 2018, 18:13

Vitosa a scris:
Plătim 5,4 miliarde de lei pe an pentru pensiile militarilor, polițiștilor și securiștilor. Cu acești bani am putea să construim o Autostrada Sibiu-Pitești
https://romanialibera.ro/politica/institutii/platim-sase-miliarde-de-lei-pe-an-pentru-pensiile-speciale-430668
Desigur, strict ipotetic, pentru că traseul acestei autostrăzi trece printr-un sit Natura 2000, iar proiectul actual nu are șanse în veci să primească autorizație de mediu. Costurile de proiectare ar trebui imputate amețitului care l-a aprobat și l-a perpetuat atâția ani. Acolo îți trebuie ecoducte din km în km, panouri fonoabsorbante cam pe toată lungimea drumului și stații de epurare pentru apele scurse de pe autostradă.

Vitosa a scris:
Interviu cu președintele FSTFR, Rodrigo Gabriel Maxim, despre revendicările transmise Guvernului și care vizează situația grea cu care se confruntă calea ferată din România, precum și despre starea generală a muncitorilor din sistem. Interviul a fost realizat înaintea protestului de lângă Ministerul Transporturilor și din fața Guvern
https://www.facebook.com/sursesiresurse/videos/1220164584753133/?hc_ref=ARTK7dnJu-idozJNyMkQ5KzaQpAyQJ2A5Vvpk47oN1sqHKav3d3l21waZhvwZ5x2-hk&fref=gs&dti=373477319386938&hc_location=group
deci daca pana in 2020 nu absorbim fonduri europene apoi mai devreme de 2030 ciuciu materialul rulant nou !
Și nu spune Rodrigo și ce "muncă" face el și pe ce bani? Probabil restul ceferiștilor l-ar linșa dacă ar auzi bom

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664



Numarul mesajelor : 1802
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3399
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 22 Apr 2018, 23:39

Dr2005 a scris:
]
După cum am mai spus, exact la astfel de întrebări se ajunge când oameni cu zero pregătire în domeniul căilor ferate ajung să judece calea ferată.
Din fericire pentru tine si pentru noi, cei care judeca calea ferata( in cazul de care vorbim reabilitarea M800) sunt oameni cu studii mult mai complexe decat aia care lucreaza in MT si care au intins mana sa ia niste comisioane babane... Laughing

Dr2005 a scris:
Asta crezi tu că e obiectivul unei modernizări - timpul de parcurs?
E principalul obiectiv al unei modernizari feroviare , oare cand au inceput in 1980 sa construiasca TGV-ul s-au gandit la abatutele din statii???
Sus In jos
TER200



Numarul mesajelor : 98
Reputatie : 960
Data de inscriere : 13/01/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 23 Apr 2018, 15:45

Lasa-l Marius. Asa e el. Ca si toti functionarii batuti in cap din tara asta, care se sufoca in hartii. Asta e. Pierdere de vreme. Cand nu are minte o da cu datu' cu presupusul legal. Tipu' are senzatia ca totul e perfect in romanica lui de pe hartie. Caragiale reloaded.
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3187
Data de inscriere : 23/07/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 23 Apr 2018, 18:27

marius664 a scris:
E principalul obiectiv al unei modernizari feroviare , oare cand au inceput in 1980 sa construiasca TGV-ul s-au gandit la abatutele din statii???
Dar TGV e tren de calatori, prin urmare si linia are alte cerinte functionale. Coridorul 4 a fost facut pentru marfa in principal (port la Constanta & stuff).
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5318
Reputatie : 8341
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 23 Apr 2018, 20:16

Si coridorul IX tot pentru marfa va fi facut, ca nu vine rusul in concediu nici in Romania si nici in Bulgaria. A, ca lozinca zice cu 160 km/h pentru trenurile de calatori si 120 pentru cele de marfa e alta gasculita intr-alta traista. Si oricum marfa sa mearga cu 120 km/h nu cred s-apuc s-o vad si p-asta !

@TER200 mi-ar fi intrat tipul la inima daca nu ar fi militat pentru malaxele alea construite pe vremea bunicilor, sa se fi zbatut sa vina cu ceva nou demn de 2018, m-as fi bucurat sa fi fost si noi avansati in domeniul feroviar la fel cum sunt si cei din Vest dar la cata hotie si birocratie e la noi nu e de mirare de ce nu evoluam in niciun domeniu apartinand si condus de Statul feudal Roman ! Pe putin 20 de ani de acum incolo ne vom mai zbate in mocirla actuala !
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5071
Reputatie : 6596
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 23 Apr 2018, 21:08

Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5318
Reputatie : 8341
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 23 Apr 2018, 22:35

Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1802
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3399
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 23 Apr 2018, 23:28

NicuS a scris:

Dar TGV e tren de calatori, prin urmare si linia are alte cerinte functionale. Coridorul 4 a fost facut pentru marfa in principal (port la Constanta & stuff).
Stiu ca am dat un exemplu prost dar ma scoate din sarite cu ideile lui fixiste cum ca noi astia suntem fraieri iar o mana de destepti de acolo din palat le stiu pe toate. Si asta se vede cum calea ferata o duce din ce mai rau....
Cert este ca asa cum a zis si Marius celalalt Smile prima rubrica din proiect este ridicarea vitezei la 160km/h pentru trenurile de calatori si 120 km/h pentru trenurile de marfa.Sa-mi arate domnii aia destepti cate trenuri de marfa au circulat cu 120km/h pe M800 si apoi mai vorbim despre miliardul cheltuit cu folos...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14393
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16957
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 24 Apr 2018, 10:50

marius664 a scris:
E principalul obiectiv al unei modernizari feroviare , oare cand au inceput in 1980 sa construiasca TGV-ul s-au gandit la abatutele din statii???
Cum zice și NicuS, TGV-ul a fost de la bun început gândit ca un tren de mare viteză pentru călători, care a beneficiat de infrastructură dedicată, pe care nu circulă altfel de trenuri. Pe când linia noastră de Constanța a fost făcută pentru transportul de marfă spre și dinspre portul Constanța.

Vitosa a scris:
marfa sa mearga cu 120 km/h nu cred s-apuc s-o vad si p-asta
Tehnic este posibil. Numai că, din motive de procent de masă frânată, tonajele trebuie să fie mici, undeva pe la vreo 700 t (citez din memorie, nu am la îndemână instrucția să mă uit) și trenurile să fie scurte (80 - 100 osii maxim, cu frână cu acțiune rapidă). Normal că OTF preferă să facă trenuri de 2000 t cu o singură locomotivă și o singură echipă de mecanici și să le ducă cu 70 - 80 km/h, nu 3 trenuri de 700 t duse cu 120 km/h. Și nici vagoane în regim ss nu prea sunt, iar alea care sunt oricum au regimuri de încărcare diferite la ss față de s. Poate vom vedea garnituri goale la viteze astea, dar mai multe eu nu cred. Acum vreo 2 ani exista o trasă GFR de 100 km/h, nu știu dacă o mai fi.

marius664 a scris:
Sa-mi arate domnii aia destepti cate trenuri de marfa au circulat cu 120km/h pe M800 si apoi mai vorbim despre miliardul cheltuit cu folos...
Citește ce am scris mai sus în acest mesaj. Crezi că orice tren de marfă poate să circule cu 120 km/h? Dacă ai bani, poți să te duci la un OTF de marfă și să închiriezi un tren cu 5 vagoane regim ss goale + locomotiva de rigoare și să faci tren de marfă cu 120 km/h cu ele de la București la Constanța Basketball
Pe bune dacă nu vorbești ca amețiții ăia de la firma de consultanță care a făcut Master Planul, unde ,,expertul" lor în trafic de marfă habar n-avea frâne și era supărat că merg marfarele încet... ce tonaje, ce frâne... să meargă domne' cu 160, să se mai oprească marfarul doar pe fundul mării când se termină linia! Și era om pe la 50 de ani, din Anglia aia de o pupă unii-n dos non-stop pe aici. Și habar n'avea frâne! Era să facem Crăciunul 2015 la birou din cauza lui, noroc că aveam ministru ceferist pe vremea aia și ăla știa cum e cu frânele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664



Numarul mesajelor : 1802
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3399
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 24 Apr 2018, 12:13

Pai si atunci de ce s-a mai investit un miliard ca sa se circule la fel ca inainte??? Pentru 10 minute mai putin care le fac 4 trenuri pe zi? Daca se incadrau in bugetul preconizat era ok, tu chiar crezi ca s-a lucrat curat pe M800??/ Si aici nu ma refer la constructor ci la spagi Smile
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6810
Reputatie : 9235
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 24 Apr 2018, 17:33

Două AMX-uri rezervate poliștilor pentru meciul de la Șiria.

http://mobil.aradon.ro/#!mobilenews/detail/202834204.24.2018
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3187
Data de inscriere : 23/07/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 24 Apr 2018, 19:16

marius664 a scris:
Pai si atunci de ce s-a mai investit un miliard ca sa se circule la fel ca inainte??? Pentru 10 minute mai putin care le fac 4 trenuri pe zi? Daca se incadrau in bugetul preconizat era ok, tu chiar crezi ca s-a lucrat curat pe M800??/ Si aici nu ma refer la constructor ci la spagi Smile

Nu sta totul doar in viteza. Uite, eu nu lucrez in domeniul feroviar, dar printre alte avantaje ma gandesc in primul rand la capacitatea crescuta a liniei: cand ai semnalizare TMV (si ERTMS) si statii cu abatute functionale si cu macazuri cu viteza sporita, iti incap clar mai mai multe trenuri (si conteaza tot pentru marfa in primul rand). Infrastructura dinainte de modernizare era praf si asta vine cu niste costuri de mentenanta pe termen lung, apoi confortul pasagerilor, faptul ca statiile de pe traseu nu mai arata ca ultimele pesteri si multe alte chestii mai mult sau mai putin masurabile.

Referitor la spaga, azi s-a avizat inceperea urmaririi penale pentru Sebastian Vladescu.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10824
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13990
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 24 Apr 2018, 20:16

Daca nu se moderniza ajungea ca celelalte magistrale cu viteze de 50-70 km/h ,restrictii de 30 peste macaze in statii si abatute cu 5km/h si ajungeam sigur la timpi de parcurs de 4h30 sau 5 ore
Joi am fost la Alba Iulia am vorbit cu impegatul de acolo si a spus ca liniile nemodernizate se termina in 2021 iar cu tot cu instalatii in 2023
Totusi suntem departe pe M800 la traficul de marfa nu cred ca circula multe trenuri cu 80 km/h cum e in Ungaria si acolo locomotivele izolate circula cu 120 km/h

Macar de aveam magistralele modernizate ca M800
Sus In jos
c o r v i n
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3097
Varsta : 41
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 5456
Data de inscriere : 16/10/2013

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 24 Apr 2018, 21:51

Genul de anchetă care te face să-ți consumi și ultimii nervi disponibili... Sad

https://www.antena3.ro/actualitate/social/in-premiera-glasul-hotilor-de-tren-466135.html
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei   

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 57 din 61Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: