Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Revista presei

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6718
Reputatie : 9053
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 05 Feb 2018, 22:20

Mare viteza poate intre Budapesta si Puspe... Puspiki... Puso... Püspökladány. Mama ei de limba.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2230
Reputatie : 4782
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 05 Feb 2018, 22:32

Oricum doar in vise vor circula in Romania trenuri de mare viteza. Sau poate cumva daca am ajunge sub ocupatie chineza Basketball
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4961
Reputatie : 6396
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 05 Feb 2018, 22:52

poate mai sigur MAV si OBB ca nu mai e KKStB Cool
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1671
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3178
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 07 Feb 2018, 14:51

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10623
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13699
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 07 Feb 2018, 17:20

Sus In jos
tcm

avatar

Numarul mesajelor : 413
Varsta : 22
Localizare : Oradea ; Leeds (UK)
Reputatie : 1783
Data de inscriere : 27/06/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 08 Feb 2018, 11:50

Acest articol s-ar potrivi mai bine la topicul "Sa mai si radem" , dar de doua zile il vad pe mai multe site-uri de stiri asa ca il iau ca fiind un proiect "realist". Ungurii au in plan o linie de mare viteza intre Cluj-Napoca si Budapesta:
Digi24 a scris:

Promisiune. De la Cluj la Budapesta, într-o oră, cu trenul

În câțiva ani, vom ajunge de cinci ori mai repede de la Cluj-Napoca la Budapesta. Promisiunea vine din partea autorităților maghiare. Vecinii vor să construiască o cale ferată modernă pe care să circule trenuri de mare viteză ca în Italia, Franța, Spania sau Olanda. Un miliard de forinți au fost alocați pentru studiul de fezabilitate al proiectului, care ar trebui să înlocuiască infrastructura construită pe vremea Imperiului austro-ungar.

Un astfel de tren rapid ar putea circula peste cinci ani între Cluj-Napoca și Budapesta, dacă Guvernul de la Budapesta se va ține de promisiune.

Guvernul ungar a anunțat în octombrie anul trecut alocarea unui fond de 13 mld. de euro în următorii patru ani pentru dezvoltarea rețelei de căi ferate, dar, printre planuri, nu figura un tren de mare viteză nici pe rute interne, nici pe cele spre România.

Numai că - oarecum surprinzător - subiectul a figurat pe agenda discuțiilor pe care ministrul de externe al Ungariei, Peter Szijjarto, le-a avut la începutul acestei săptămâni cu omologul său de la București.

Cu o viteză medie de deplasare de 45 de km/h trenurile care pleacă acum din gara din Cluj-Napoca spre Budapesta ajung la destinație în opt ore. Cu trenul de mare viteză însă o călătorie ar dura puțin peste 60 de minute .

Un miliard de forinți au fost deja alocați pentru primele studii.

Trenul rapid ar fi, astfel, o alternativă pentru cei care parcurg acum drumul dintre cele două orașe cu mașina ori cu avionul. Mai rămâne de stabilit un termen de finalizare al proiectului și, ulterior, un preț pentru călătoria cu trenul de mare viteză.

Românii sunt încântați de idee, cu atât mai mult cu cât călătoriile cu trenul în România nu se bucură de prea mare apreciere, din cauza infrastructurii învechite și a serviciilor de proastă calitate. Nici prețul biletelor nu este de neglijat.

Calea ferată pe care circulă acum trenurile spre Budapesta a fost dată în folosință la 1870.
https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/promisiune-de-la-cluj-la-budapesta-intr-o-ora-cu-trenul-874348
5 ani? affraid affraid affraid affraid Nu suntem in stare sa electrificam si sa modernizam M300 intre Oradea si Cluj de mai bine de 20 de ani , un tren de mare viteza ar avea nevoie de cale dubla electrificata , de linii drepte , de tuneluri pe sub munti etc. , 50 de ani ar fi un termen mai realist cel putin pentru partea romaneasca. Smile
1 ora intre aceste doua orase? Pana cand Romania nu intra in Schengen , trenul ar sta numai la granita minim 30 de minute.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10623
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13699
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 08 Feb 2018, 13:14

Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1671
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3178
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 08 Feb 2018, 15:22

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14143
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16617
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 08 Feb 2018, 16:08

Nu mai fac ăia angajări? Că vreau și eu! Twisted Evil

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6129
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7475
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 08 Feb 2018, 22:00

Dr2005 a scris:
Nu mai fac ăia angajări? Că vreau și eu! Twisted Evil

Doctore ce salariu mai ai ? Vezi ca un agent de securitate ( paznic cum spun prosti) la 168 ore/luna la Ploiesti castiga mai nou 2.100 RON in mana. Diferenta intre facultate + master si unul doar cu 10 clase. E drept tu mergi cu avionul si mai vezi cate ceva ca lucrezi ma stat.
Sus In jos
ets2oltromânia

avatar

Numarul mesajelor : 673
Varsta : 18
Localizare : Romania, tara hotilor
Reputatie : 1319
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 09 Feb 2018, 00:12

Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCM474g-YL1k68HE0K1_f9_A
cristy79

avatar

Numarul mesajelor : 1475
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3338
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 09 Feb 2018, 18:21

Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2230
Reputatie : 4782
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 09 Feb 2018, 18:41

Si mai ziceau unii ca nu se mai merge cu nasul. Dealtfel la romani mersul cu nasul e ceva transmis din generatie in generatie, am gasit un articol cum ca fenomenul a inceput de multe zeci de ani.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6129
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7475
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 09 Feb 2018, 19:54

Se merge cu nasul dupa mai multi factori, se tine cont de zile, trafic rute si gradul de ocupare.

In Romania pe langa Bucuresti la IR nu prea mai poti merge cu nasul ca le e frica de cand cu conducerea pe FB, de cand cu aplicatia aia pe site-ul cfrcalatori dar chiar asa sambata noaptea cand toti smecherii sunt la distractie atunci joaca soareci pe masa. Se poate merge cu nasul inclusiv la cuseta si dormit sau chiar si la clasa 1a. Biciclisti merg in fiecare weekend cu nasul dar defapt doar bicicletele merg pe blat ca pentru ei isi cumpara bilete.

Dar sa mergi Mangalia-Buzau la clasa 1a cu 30 lei cand biletul intreg era vreo 67-68 lei cand se stie de cand lumea ca sa mergi cu nasul trebuie sa achiti 50% din pretul biletului de la casa.

Asta e Romania peste tot se poate face blatul, peste tot se fura toata lumea se descurca si o spun din experienta.

Am fost cu traseul 23 al AITT 16 km in afara municipiului Targoviste, duba defapt jaf de duba dar cu camera am platit 4 lei cat stiam ca e biletul si am primit bilet de 2 lei caci sa vina controlul AITT duminica seara pe cursa de 19:30 sunt sanse de 0.005% dar chiar nu vroiam sa-L pun intr-o situatie stanjenitoare pe sofer caci vazusem altele si mai grave.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14143
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16617
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 10 Feb 2018, 14:56

Katalyn a scris:
Doctore ce salariu mai ai ? Vezi ca un agent de securitate ( paznic cum spun prosti) la 168 ore/luna la Ploiesti castiga mai nou 2.100 RON in mana. Diferenta intre facultate + master si unul doar cu 10 clase. E drept tu mergi cu avionul si mai vezi cate ceva ca lucrezi ma stat.
Bun, deci câștig cu 2 baxuri de bere mai mult decât un agent de pază... mersi că m-ai făcut să mă simt mai bine în dimineața asta.

ets2romania a scris:
http://www.gds.ro/Local/2018-02-09/vagoanele-zac-in-triaj,-cfr-marfa-asteapta-sa-treaca-40-de-ani/
Nu se mai atinge nimeni de vagoanele vechi, pentru că DNA și Curtea de Conturi atât așteaptă. Chiar în articolul ăla scrie că toată conducerea CFR Marfă a fost săltată de DNA când a mai vândut vagoane la fier vechi. Chiar dacă Curtea de Apel i-a pus în libertate, dovedirea nevinovăției necesită un lung circuit prin instanțe. Cine își dorește să treacă prin așa ceva?

cristy79 a scris:
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22276753-peste-500-persoane-care-calatoreau-fraudulos-trenul-ruta-craiova-rosiori-nord-bucuresti-depistate-intr.htm

Unele lucruri nu se schimba chiar niciodata.
514 persoane în 12 trenuri înseamnă 42 persoane pe tren, asta în condițiile în care trenurile alea circulă burdușite cu călători. Media prețurilor biletelor de suprataxă e de vreo 9 lei, adică i-au taxat pe toți la zona minimă Sad În schimb, dacă nu ești din zonă și te pune ăl' cu coarne să transporți și o bicicletă, ești imediat taxat cu 38 lei fără drept de apel, în timp ce blatiștii se ascund în budă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei   

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 37 din 39Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: