Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Bucuresti - Vadu Siret - Kiev - Slawsko - Chop - Debrecen - Bucuresti.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul
AutorMesaj
ciprian71



Numarul mesajelor : 1286
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1732
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Bucuresti - Vadu Siret - Kiev - Slawsko - Chop - Debrecen - Bucuresti.   Sam 09 Sept 2017, 13:38

Asa cum cred ca stiti, am fost sa vizitez Ucraina.O plimbare pe care nu am s-o uit,avand o mica doza de aventura in ea.
Am plecat cu IR.380 pana la Vadu Siret cu schimbare cu trenul local P.961 pana la Cernauti unde aveam in plan sa raman peste noapte (rezervare facuta la un hotel) si sa vizitez a doua zi orasul pana la continuarea calatoriei cu D.118(19.55) -Kiev (08.07).Din Bucuresti am luat un bilet EST-VEST valabil 4 zile insa cu rezervare loc doar pana la Vicsani, ag.CFR neputand sa-mi ofere rezervare si alte bilete pe teritoriu din Ucraina, neavand acces la sistemul lor.



IR.380 cu 3 vagoane: 20-83,30-76,20-83. Este dupa mine un tren intern cu grad de ocupare undeva la 80% si care de la Suceava Nord este gol.Am ramas doa eu, sotia si un turist englez ce dorea sa ajunga in Polonia din Cernauti prin Lvov.Surpriza mare in gara Vadul Siret, am fost intampinati de un deputat local Vasile Vasiliev cu transalor, ne-a felicitat ca am optat sa calatorim cu trenul, fotografii pentru ziarul local si alte lucruri minunate demne de campanie electorala in vederea inbunatatirii capacitatii de transport intre Ucraina si Romania.



Ne-am urcat in trenul 961 la inceput gol insa pe masura ce ne apropiam de Cernauti se umplea cu calatori.Controloarea de bilete era undeva in spatele meu si am auzit-o vorbind cu o alta doamna in limba romana.Am avut imspiratia s-o intreb daca am posibilitatea ca imediat ce cobor din tren sa fac rezervarea pentru a doua zi spre Kiev.Pret de cateva secunde s-a uitat la mine si mi-a zis:Domnule cred ca nu stiti cat de aglomerate sunt la noi trenurile, nu cred ca aveti vreo sansa insa am sa incerc sa va ajut sa mergem impreuna la ghiseu sa incercam, avand in vedere ca nu cunoasteti limba ucraineana.
Asa a si fost eram in 26 august si sistemul era full pana in data de 31 august.( 2 trenuri de noapte a cate 16 vagoane ).


trenul 961.
Cu bunavointa naseide pe acel personal am ales sa renunt la Cernauti si sa accept varianta ei sa ne urce in D.118 ce era deja stationat la peronul 1.Ne-am inteles cu insotitoarea de vagon, a unui vagon de lux (cl.1)si ne-a primit in compartimentul insotitorului de vagon pentru suma de 60 euro(2 persoane).


De precizat ca la vagoanele UZ sistemul de aer conditionat nu este prevazut la fereastra, ci undeva in tavanul compartimentului dealtfel si pe culoar la fel.Iar functionarea lui este perfecta, in toate trenurile lor.
Gara Kiev este o bijuterie cu partea centrala asemanatoare unui palat si cu partea moderna deasupra liniilor(14 la numar) ce duce mai mult a fi un aeroport international.




KIEV.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1286
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1732
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Bucuresti - Vadu Siret - Kiev - Slawsko - Chop - Debrecen - Bucuresti.   Sam 09 Sept 2017, 15:17

Am avut grija ca in dimineata in care am juns la Kiev sa cumpar bilete pentru Kiev - Slawsko, Slawsko - Debrecen.Ce a ce am si reusit.Am pus aceeasi intrebare daca cumva e la fel de aglomerat si mi s-a raspuns ca am avut sansa la limita de a mai gasi locuri cu 3 zile inainte.


Conditiile de pe trenul D.81 grupa Kiev - Ujhorod cu ccare am calatorit atat intre Kiev - Slawsko dar si peste 3 zile intre Slawsko - Chop, mi s-au parut cele mai confortabile.Vagoane noi de dormit cu 4 locuri, foarte confortabile si silentioase.Se simtea parca mirosul de vopsea proaspata, deci ma dus cu gandul ca sunt vagoane noi.UZ investeste in material rulant nou, in vagoane de dormit cl.2, ele fiind practic folosite si pe timp de zi fara probleme.Cel putin intre Slawsko 09.00-Chop 12.12 (D.81)am fost intrebat daca doresc lenjerie de pat, fiind inclus in pretul biletului.
Ceaiul sau cafeaua din tren.La cl.1 este inclusa in pret, la cl. 2 este extra ( cafea-7 grivne = 1.10 lei sau ceai-5 grivne=0.85 lei).


Slawsko
Un tren intern Mukachevo -Lvov.O rama electrica cu grad de ocupare cu mult peste 100%, am fost surprin cum o doamna cu 2 copii au fost primiti in cabina conductorului.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1286
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1732
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Bucuresti - Vadu Siret - Kiev - Slawsko - Chop - Debrecen - Bucuresti   Sam 09 Sept 2017, 16:04

De precizat ca pe langa confortul excelent al UZ pe ruta interna, Cernauti -Kiev,Kiev-Slawsko,Slawsko-Chop, nu am avut un minut intarziere.Lucrurile se schimba din Chop , pentru cei ce vor sa calatoreasca spre Ungaria.




Controlul vamal facut in ultimile 30 de minute inainte de plecarea grupei Chop - Zahony precum a celor 2 vagoane Kiev -Budapesta+Lvov-Budapesta, a facut ca cei aproximativ 200 de pasageri sa accepte disconfortul si starea tensionata a controlului.Toti cu exceptia mea si a sotiei s-au inghesuit in cele 3 vagoane salon, vagoane de tip regio.Lipsa aerului conditionat, a confortului ce duce spre anii 80, a insotitorului de vagon, in maieu si pantaloni scurti si a 3-4 pasageri tineri rataciti in acel vagon international ma dus imediat cu gandul ca pana aici a fost adevaratul transport UZ.

grupa interna Kiev - Ujhorod.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1286
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1732
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Bucuresti - Vadu Siret - Kiev - Slawsko - Chop - Debrecen - Bucuresti.   Sam 09 Sept 2017, 16:27

Biletele de calatorie sunt nominale si obligatoriu prezentate insotitorului de vagon impreuna cu un act de identitate.Dealtfel insotitorul ne retine biletul d ecalatorie si n-il inapoiaza cu 10 minute inainte de destinatie.Procedura pentru toti pasagerii vagoanelor UZ.

In asteptatrea trenului IC.407 in Debretin pe tabela am vazut si primul tren cu intarziere, IC.366 avand 120 minute.Semn ca CFR isi face prezenta si iese imediat in evidenta in fata altor companii feroviare.
Trenul IC.407 sau IR.407 era compus din 2 vagoane clasa H-START un salon si un compartimentat DWA si un vagon cuseta gen 21-80 H-START.Am nimerit in salon, grad de ocupare 50% cu totii mergang in judetul Harghita, dupa stikerele puse in dreptul locurilor rezervate.Din Oradea si Cluj Napoca vagonul s-a umplut pana spre 100%, in special cu studenti.Studenti ce mi-au lasat un gust amar, cautau haotic locurile, o tanara ma intreba daca locul d elanga mine este liber, la care am intrebat-o ce loc are pe bilet si raspunsul a fost unul halucinant ca nu are bilet cu loc.Iar unii s-au mutat la asa zisul cl.1 care defapt era tot cl.2 insa compartimentat.Am dat si de o doamna din Cluj ce cauta intr-adevar vagonul de cl.1, vagon inexistent, conductorul i-a scris ceva pe bilet, o stampila si sa se duca la casieria din Ghirghieni de unde a fost emis biletul.
Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 450
Reputatie : 2733
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: Bucuresti - Vadu Siret - Kiev - Slawsko - Chop - Debrecen - Bucuresti.   Sam 09 Sept 2017, 17:32

de remarcat totusi obiceiurile sovietice ramase in Ucraina, cu bilete nominale si prezentarea actului de identitate, la fel ca la avion.....
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14101
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17577
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Bucuresti - Vadu Siret - Kiev - Slawsko - Chop - Debrecen - Bucuresti.   Sam 09 Sept 2017, 19:10

Am fost si eu saptamana trecuta Bucuresti-Cernauti-Kiev-Harkov-Lvov-Cernauti-Bucuresti. Pe intern UZ am avut doar bilete on-line cumparate cu 2 saptamani inainte, a fost foarte ok, am folosit inclusiv serviciul IC+ pe relatia Kiev-Harkov. Transportul feroviar din Ucraina este chiar ieftin si faptul ca mergi la vagon de dormit asa ieftin e ceva foarte ok.
Am auzit ca se tot vorbea de trenurile Suceava-Cernauti ca vor sa fie puse in circulatie, dar cine sa mearga cu ele? Atat la dus cat si la intors eu eram singurul pasager din 380/381. Faptul ca trebuie sa schimbi cu Regio local si apoi cu alt tren face ca o calatorie din Romania in Ucraina sa nu fie atragatoare cu trenul. Vagonul direct Bucuresti-Kiev si retur trebuia sa circule zilnic sau macar la doua zile dar nu asa o data pe saptamana si la un pret decent nu 250 lei un bilet Bucuresti-Kiev ca e foarte mult.
Cernauti-Kiev am dat undeva pe la 50 de lei vagon de dormit clasa 2, Kiev-Harkov la IC+ si clasa 1 am dat 60 lei, Harkov-Lvov clasa 2 vagon de dormit si timp de mers 20 de ore am dat 70 lei, si Lvov-Cernauti clasa 2 vagon de dormit a fost 30 de lei.
Si la UZ se merge cu 160 km/h la IC in conditiile in care nu sunt in UE si sunt mai saraci ca noi, transportul feroviar chiar merge ok, trenul merge nu doarme pe drum.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5798
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6989
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Bucuresti - Vadu Siret - Kiev - Slawsko - Chop - Debrecen - Bucuresti.   Sam 09 Sept 2017, 20:12

Doar în Moldova se merge cel mai prost. Colegii de la munca fac glume ca viteza maxima la ei ar fi de maxim 40 km/h nu știu dacă e jumătate adevăr și jumătate caterincă. În Bulgaria la fel se merge destul de bine și ieftin. Am mers 110 km sau cat or fi de la Ruse la Gorna Oriahovitsa cu maxim 90-100 km/h ( nu am avut GPS dat nu cred ca era mai mult de 100 ) dar a mers nu a dormit pe drum. Nici măcar o restricție nu a fost în cei 110 km viteza scădea doar atunci când trenul trebuia sa oprească în stați.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1286
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1732
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Bucuresti - Vadu Siret - Kiev - Slawsko - Chop - Debrecen - Bucuresti.   Sam 09 Sept 2017, 20:18

Impresia mea cu IR.380, este ca pana la Bacau a avut o multime de restrictii de viteza si care conform graficului erau in planul de mers.Insa de la Bacau mai departe, trenul a mers fara probleme, cu viteza constanta si fara restrictii pe la stiu eu ce poduri.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1286
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1732
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Bucuresti - Vadu Siret - Kiev - Slawsko - Chop - Debrecen - Bucuresti.   Sam 09 Sept 2017, 20:31

Trenul IRN. 10642 este o pacaleala de tren expres de noapte.La cea mai mica intemperie meteorologica, acest tren nu are cum sa parcurga in 9h46min. Cluj Napoca - Bucuresti N.cu toate ca vorbim de distanta de 549km.
Eu cel putin m-am urcat in el din Beclean pe Somes si am ajuns in Bucuresti la ora 07.45 iar pe tabela scria intarziere de 60 min. deci nici macar bunul simt sa treaca intarzierea reala nu au avut.Cei ce cred ca se vor urca in acest tren in speranta ca vor ajunge mai repede este doar o reclama proasta.Conditiile sunt cat de cat decente, asemanator trenului IRN.472/473.


Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5798
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6989
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Bucuresti - Vadu Siret - Kiev - Slawsko - Chop - Debrecen - Bucuresti.   Sam 09 Sept 2017, 21:45

10642/10641 e risipa de locomotive și practic e grupa de Cluj-Napoca a lui 1642/1641 rupta si separata asta e 10642/10641. O ambiție prostească și păguboasă la prima vedere acest asa zis tren Express, nici măcar diferența de confort la vagoanele de clasa pentru Dej-București-Dej nu este. E Express doar cu numele ar trebui sa aibe vagoane cu 5-6 locuri nu aceleași saloane cu 8 ca la 1641/1642. Distanta dintre cele 2 trenuri de asemenea e foarte mica practic cel cu 5 cifre îl urmărește pe cel cu 4 cifre.

Dacă era sa meargă expressul la Constanța atunci mai era ceva dar asa e apa de ploaie.

Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4122
Reputatie : 7316
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Bucuresti - Vadu Siret - Kiev - Slawsko - Chop - Debrecen - Bucuresti.   Sam 09 Sept 2017, 22:29

Sunt zile in care ajunge doar cu 3-4 min intarziere la Bucuresti.

_________________
IC 570 „Dunarea”
Galati 05:00 - Braila 05:30 - Faurei 06:05 - Buzau 06:35 - Ploiesti Sud 07:20 - Bucuresti Nord 08:00
IC 571 „Dunarea”
Bucuresti Nord 16:00 - Ploiesti Sud 16:40 - Buzau 17:25 - Faurei 17:55 - Braila 18:30 - Galati 19:00
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1286
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1732
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Bucuresti - Vadu Siret - Kiev - Slawsko - Chop - Debrecen - Bucuresti.   Dum 10 Sept 2017, 02:13

Katalyn a scris:
10642/10641 e risipa de locomotive și practic e grupa de Cluj-Napoca a lui 1642/1641 rupta si separata asta e 10642/10641. O ambiție prostească și păguboasă la prima vedere acest asa zis tren Express, nici măcar diferența de confort la vagoanele de clasa pentru Dej-București-Dej nu este. E Express doar cu numele ar trebui sa aibe vagoane cu 5-6 locuri nu aceleași saloane cu 8 ca la 1641/1642. Distanta dintre cele 2 trenuri de asemenea e foarte mica practic cel cu 5 cifre îl urmărește pe cel cu 4 cifre.

Dacă era sa meargă expressul la Constanța atunci mai era ceva dar asa e apa de ploaie.

Si inca un lucru inedit, in timp ce asteptam IR.10642, cu 20 de minute inainte sosise si grupa de la Sighetul Marmatiei pentru IR.1644 ce nu face altceva decat sa-l urmareasca la doar 10 minute distanta.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5798
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6989
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Bucuresti - Vadu Siret - Kiev - Slawsko - Chop - Debrecen - Bucuresti.   Dum 10 Sept 2017, 10:18

Pleacă la 9 minute distanta din Beclean pe Someș dar la București 1644 ajunge la 2 ore în spatele lui 10642.

Măcar de ar fi călători pentru toate cele 3 trenuri.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14101
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17577
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Bucuresti - Vadu Siret - Kiev - Slawsko - Chop - Debrecen - Bucuresti.   Dum 10 Sept 2017, 23:26

10641/10642 o sa treaca pe 300 cand se mai termina din lucrari intre Sighisoara si Teius, acum e solutie de avarie ca merge pe 400 ca pe acolo nu se lucreaza si de regula chiar respecta programul, se mai intampla sa intarzie din anumite motive dar nu e zilnic asa ceva. Ca si grad de ocupare chiar e nevoie de el pentru ca e nevoie de tren de seara din Bucuresti spre Cluj, 1741 pleaca prea devreme, ba chiar trebuie bagat undeva pe la 22:30 spre 23 iar retur daca ar ajunge putin dupa 5 ar fi minunat.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1421
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2775
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Bucuresti - Vadu Siret - Kiev - Slawsko - Chop - Debrecen - Bucuresti.   Mier 13 Sept 2017, 20:29

ciprian71 a scris:
Trenul  IRN. 10642 este o pacaleala de tren expres de noapte..Cei ce cred ca se vor urca in acest tren in speranta ca vor ajunge mai repede este doar o reclama proasta.Conditiile sunt cat de cat decente, asemanator  trenului IRN.472/473.
Ce-i ala tren expres? Cuvantul asta a fost inventat de aia de zic ca Sageata Albastra e cel mai rapid si modern tren din tara noastra.Din cate vad eu are tarif normal de IRN deci asta si este.Un tren care opreste mult mai putin decat altele( are totusi cateva cruci care ar trebui cumva eliminate de la noul mers) si cam atat.Mai asteptam asemenea trenuri de la noul mers, unul de preferat spre Timisoara fara opririle din Videle, Rosiori,Caracal, Strehaia, Lugoj..etc.Sunt curios cat ar face  Smile
Iar ideal pentru trenurile noastre ar fi sa ajunga la ora scrisa pe bilet, cum le numim are mai putina importanta
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Bucuresti - Vadu Siret - Kiev - Slawsko - Chop - Debrecen - Bucuresti.   

Sus In jos
 

Bucuresti - Vadu Siret - Kiev - Slawsko - Chop - Debrecen - Bucuresti.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.
» IR 1003/1005 „MINSK”: Minsk - Vadu Siret - Buzau - Varna/Constanta
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Plecari / Sosiri Constanta
» Sosiri / Plecari din TIMISOARA NORD
Pagina 1 din 2Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: IMPRESII DE CALATORIE-