Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 23  Urmatorul
AutorMesaj
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2170
Reputatie : 4894
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Sam 03 Iun 2017, 10:21

De mult vroiam sa intreb, ce e cu indicatorul acela VS ?
Multumesc, si scuzati ignoranta.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1298
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2596
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Sam 03 Iun 2017, 11:03

Viteza Stabilita, este pus dupa o zona in care se circula cu   restrictie si dupa care se poate circula cu viteza din livret a trenului...
Sabik a scris:


Restrictia de viteza la trenuri nu-i opreste pe soferi sa nu treaca in fata trenului. Imi pare rau ce s-a intamplat acolo, dar asta e selectia natura in secolul XXI.
Nu-i opreste dar mecanicul poate frana mai rapid si in cazul unui impact consecintele sunt de un impact mai mic.Nu e normal dar ai idee cate restrictii sunt de genul asta...lasand la o parte zonele unde trenul opreste si seful de tren coboara si pune bariera?!? Iar aceste restrictii protejeaza inclusiv mecanicul materialul rulant si calatorii, ca la noi e mai simplu sa scazi viteza trenului decat sa pui bariere sau semnale de avertizare Sad
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1945
Reputatie : 4284
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Sam 03 Iun 2017, 12:43

Oare nu ar fi o idee si montarea unor bariere ce chiar nu pot fi fortate? Adica lungi cat intreaga latime a drumului? Au existat in trecut.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1298
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2596
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Sam 03 Iun 2017, 12:49

Exista si acum, in afara de clasicele bariere manuale , care si acelea mai sunt fortate din cand in cand, pe M300 si cred ca si pe M800 mai intalnesti din cele zise de tine...
Sus In jos
Elful

avatar

Numarul mesajelor : 109
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1268
Data de inscriere : 07/06/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Sam 03 Iun 2017, 21:24

cardinal a scris:
De mult vroiam sa intreb, ce e cu indicatorul acela VS ?
Multumesc, si scuzati ignoranta.
Vin Sec
Sus In jos
Elful

avatar

Numarul mesajelor : 109
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1268
Data de inscriere : 07/06/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Sam 03 Iun 2017, 21:29

AlexCFRB a scris:
Am si eu o nelamurire. Ieri am venit de la Brasov cu masina si am vazut 3 semnale BLA consecutive pe galben (galben plin, nu clipitor, niciunul nu avea indicatie de prevestire). Cele 3 semnale erau chiar inainte de Breaza (sensul spre Ploiesti, linia din dreapta). Este normala o astfel de succesiune? Tinand cont ca indicatia este urmatorul semnal ordona oprirea. Multumesc!
Da, pentru ca pe al doilea sector de bloc se afla un tren si sectiunea este ocupata, cand ajungeai la urmatorul semnal, blocul se elibera si semnalul trecea in galben. Galben clipitor nu este pe acea sectiune, fiind sectie cu semnalizari de tip TMV (trepte multiple de viteza) si BLA 4I (bloc de linie automat cu 4 indicatii - cea de-a patra fiind verde clipitor). Ori a doua posibiltate, semnale defecte, care, in cazul arderii unui bec, trec in urmatoare culoare restrictiva.
Indicatia de galben clipitor apare pe sectiile cu BLA clasic, ca de exemplu Bucuresti - Craiova, dupa statia Chiajna.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12943
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 04 Iun 2017, 00:23

Elful a scris:
AlexCFRB a scris:
Am si eu o nelamurire. Ieri am venit de la Brasov cu masina si am vazut 3 semnale BLA consecutive pe galben (galben plin, nu clipitor, niciunul nu avea indicatie de prevestire). Cele 3 semnale erau chiar inainte de Breaza (sensul spre Ploiesti, linia din dreapta). Este normala o astfel de succesiune? Tinand cont ca indicatia este urmatorul semnal ordona oprirea. Multumesc!
Da, pentru ca pe al doilea sector de bloc se afla un tren si sectiunea este ocupata, cand ajungeai la urmatorul semnal, blocul se elibera si semnalul trecea in galben. Galben clipitor nu este pe acea sectiune, fiind sectie cu semnalizari de tip TMV (trepte multiple de viteza) si BLA 4I (bloc de linie automat cu 4 indicatii - cea de-a patra fiind verde clipitor). Ori a doua posibiltate, semnale defecte, care, in cazul arderii unui bec, trec in urmatoare culoare restrictiva.
Indicatia de galben clipitor apare pe sectiile cu BLA clasic, ca de exemplu Bucuresti - Craiova, dupa statia Chiajna.

Pe orice sectie cu BLA nu o sa ai galben clipitor decat la semnalelul prevestitor ramificatie parcurs intrare iesire
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1298
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2596
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 05 Iun 2017, 12:35

Sabik a scris:


Foarte bine ca se circula cu VS, cum sa pui restrictie de 30 pentru fiecare trecere.
.

https://www.youtube.com/watch?v=_TTHfLErjfE

Ce parere ai despre cea de la 02:36:20...Iar ungurul pune o intrebare simpla "Cum ai linie principala si n-ai bariere?", adica o solutie simpla pt evitarea acestir anomalii...
Sus In jos
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 502
Varsta : 33
Localizare : Ramnicu Sarat
Reputatie : 3443
Data de inscriere : 23/08/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 05 Iun 2017, 20:19

marius664 a scris:
Sabik a scris:


Foarte bine ca se circula cu VS, cum sa pui restrictie de 30 pentru fiecare trecere.
.

https://www.youtube.com/watch?v=_TTHfLErjfE

Ce parere ai despre cea de la 02:36:20...Iar ungurul pune o intrebare simpla "Cum ai linie principala si n-ai bariere?", adica o solutie simpla pt evitarea acestir anomalii...

Suntem de rasul curcilor
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4531
Reputatie : 5757
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 05 Iun 2017, 21:15

Trenul ar trebui sa treaca prin pasaj fara sa incetineasca, pentru ca legislatia e clara pentru soferi.
La noi insa au innebunit salcimii, mai un pic si opresc trenurile.Am fost simbata pe Slobozia Veche -Tandarei si trenurile au 5 km/h la pasaje.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12943
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 05 Iun 2017, 22:32

dan tm a scris:
Trenul ar trebui sa treaca prin pasaj fara sa incetineasca, pentru ca legislatia e clara pentru soferi.
La noi insa au innebunit salcimii, mai un pic si opresc trenurile.Am fost simbata pe Slobozia Veche -Tandarei si trenurile au 5 km/h la pasaje.

Pai Politia unde e?Sa puna camere sau sa stea o sapatamana la panda sa anuleze cateva carnete si sa fie amenzi de 2000 de lei sa vezi ce se linistesc
Pana la urma e exista o legislatie rutiera care trebuie respectata nu trantem restrictii aiurea
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13542
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15812
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 05 Iun 2017, 23:04

Lasă că a găsit CFR S.A. soluția... trecerile la nivel sunt prea dese, la modernizare rămâne una la nu știu câți km, ăia în Micăsasa, de exemplu, am impresia că or să aibă satul împărțit în două și nu vor mai avea deloc acces la terenurile agricole (că pe drum european nu ai voie cu tractorul sau căruța)...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ets2oltromânia

avatar

Numarul mesajelor : 613
Varsta : 18
Localizare : Romania, tara hotilor
Reputatie : 1046
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 05 Iun 2017, 23:10

Legat de Micasasa:
Stiu ca a fost o promisiune dar nu stiu sigur daca aici sau in alta parte ca NU le vor desfinta trecerea
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCM474g-YL1k68HE0K1_f9_A
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4531
Reputatie : 5757
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 05 Iun 2017, 23:12

Daca trenul are VS 100 km/h la pasaj ar trebui sa treaca cu 100 sau cu 50 daca atita este, Politia Rutiera ar trebui sa vina la CFR Infrastructura si ceilalati operatori privati care au linii inchiriate sa trinteasca minim 200 de amenzi pentru locuri unde vegetatia obtureaza vizibilitatea, idem pentru portiune de vegetatie care apartin de proprietarul drumului si apoi nu ar mai trebui sa puna camere sau sa stea la pinda.Cind trenul ar lovi pe cineva ar veni sa faca documentele necesare, azi asa, miine asa si pina la urma tot ar incepe sa opreasca la trecerile la nivel.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12943
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Lun 05 Iun 2017, 23:36

La Danes se va face pasaj suprateran in rest se vor monta bariere duble
De la Curtici la km614 s-a anulat pasajul de la Curtici in rest sunt pasaje cu bariere duble in afara de cele trei pasaje de la Arad si a fost doar un singur accident
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    

Sus In jos
 

Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
Pagina 6 din 23Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 23  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-