Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Întrebări și răspunsuri

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 43 ... 47  Urmatorul
AutorMesaj
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2409
Reputatie : 5466
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 16 Ian 2018, 23:12

Sunt
247 km pana la Barbosi
252 km pana la Filesti
Deci ar putea pune un personal Filesti Bucuresti, si mai si rimeaza.
Glumesc, desigur, nu mai ramane decat sa asteptam redeschiderea liniei prin Pogoanele.


Ultima editare efectuata de catre cardinal in Mar 16 Ian 2018, 23:32, editata de 1 ori
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5374
Reputatie : 8431
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 16 Ian 2018, 23:25

Pai e deschisa dar nu se inghesuie prin Pogoanele niciun OTF. Motivul e lesne de inteles. Mai mult trafic de calatori genereaza ruta pe care se merge in prezent decat pe scurtatura.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14630
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18389
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mar 16 Ian 2018, 23:34

Vorbim sa ne aflam in treaba, toata lumea se pricepe feroviar, din fotoliu si de acasa din fata pc-ului toti sunt experti, mai fac si misto, Filesti-Bucuresti pai ce .... e Filesti de a ajuns punct de formare a unui tren! Vitosa, nu iti mai bate capul!

_________________
595423
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2409
Reputatie : 5466
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 17 Ian 2018, 00:39

Kapпaтй a scris:
 Vitosa, nu iti mai bate capul!
Nu ti mai bate capul,cu mine, vrei sa spui ?!
As fi pus Barbosi Bucuresti, dar ai fi spus ca sunt partinitor Sad
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14521
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17119
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 17 Ian 2018, 08:30

Vitosa a scris:
Regio directe Bucuresti-Galati via Buzau nu pot fi deoarece pe aici sunt 260 km iar OMT723/2015 specifica 230km +/- 10%.
De aia vezi nr de IR cu mers de personal.
Poți foarte ușor să păcălești reglementarea asta, pur și simplu declari că trenul X are vagoane directe pentru trenul Y. Gen trenul R 5500 (nr. e fictiv) București - Făurei, are vagoane pentru trenul 7100 (tot nr. fictiv) Făurei - Galați. În livret se trece simplu că ,,Tr. 7100 se formează din tr. 5500" și au rezolvat problema. Numai că e mai rentabilă linia prin Buzău, pentru că mai mulți călători pe distanțe scurte aduc mai multe încasări decât mai puțini călători pe distanțe lungi. Un tren București - Galați prin Urziceni ar avea clienți de 4 - 5 vagoane doar vineri și duminică, în rest abia ar umple un Desiro de 70 locuri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2409
Reputatie : 5466
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 17 Ian 2018, 09:35

Imi amintesc de vremurile cand pacaleam IR 1776 Desiro.
Ma duceam cu personalul pana la Faurei, si apoi luam IR 1776 Galati Faurei B de seara, cu Desiro.
Era chiar placut. Mai mancam ceva la Faurei, trecea timpul.

Acum, revenind ontopic, cred ca un personal GL B prin Urziceni chiar ar avea clienti.
Si subventia pentru Regio e mai mare, daca nu ma insel, decal la IR.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5374
Reputatie : 8431
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 17 Ian 2018, 10:40

Dr2005 a scris:
Vitosa a scris:
Regio directe Bucuresti-Galati via Buzau nu pot fi deoarece pe aici sunt 260 km iar OMT723/2015 specifica 230km +/- 10%.
De aia vezi nr de IR cu mers de personal.
Poți foarte ușor să păcălești reglementarea asta, pur și simplu declari că trenul X are vagoane directe pentru trenul Y. Gen trenul R 5500 (nr. e fictiv) București - Făurei, are vagoane pentru trenul 7100 (tot nr. fictiv) Făurei - Galați. În livret se trece simplu că ,,Tr. 7100 se formează din tr. 5500" și au rezolvat problema. Numai că e mai rentabilă linia prin Buzău, pentru că mai mulți călători pe distanțe scurte aduc mai multe încasări decât mai puțini călători pe distanțe lungi. Un tren București - Galați prin Urziceni ar avea clienți de 4 - 5 vagoane doar vineri și duminică, în rest abia ar umple un Desiro de 70 locuri.
In primul rand la multi ani! Problema sta in felul urmator. Desigur ca se poate pacali  reglementarea aia cum de altfel se si intampla real la unele trenuri dar populatia nu are de unde sa stie. Omul merge la gara si se uita pe panou, cauta tren regio direct dar constata ca nu are direct si merge la biroul de informatii unde "duamna" de acolo ii raspunde nu nu aveti tren direct decat cu schimbare in x statie. Si atunci omul ce zice ma cine stie cate ore stau prin gara (nota populatiei: si la ce faima i s-a dus cefereului...) mai bine merg la autocar ca e direct. Ia mergi tu la biroul de informatii din Gara de Nord si intreaba e tren regio direct Bucuresti-Marasesti? Si ti se va raspunde nu nu e dar puteti sa schimbati trenul in Buzau sau daca se uita in oficios o sa-ti raspunda ca e unul imediat la cateva minute, desi in practica 5001 formeaza 5107 sau 5005 pe 5111, dar astia de la biroul de informatii nu au de unde sa stie ce se intampla de pe o regionala  pe alta cum de altfel nici voi din birouri nu stiti ce e pe teren, si aici generalizez problema inclusiv pana la cei ce fac mersul trenurilor cu legaturi pierdute sau in favoarea mersului auto. Cred ca am fost destul de explicit.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14630
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18389
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 17 Ian 2018, 19:23

Cand termina podul de la Mogosoaia se pot baga 3 perechi Bucuresti-Galati si retur cu dezastro, e si rentabil si scoate timp bun, daca trage bine de timpi scoate pe la 3:30 maxim un IR cu opriirle minime Urziceni/Pogoanele/Faurei/Ianca/Braila/Barbosi, sau poate sa profite TFC de linia 700 pe Urziceni cu AM pot atrage multi calatori cu durata mica fata de Buzau.

_________________
595423
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4627
Localizare : Braila
Reputatie : 8106
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 17 Ian 2018, 22:36

Mergi tu cu Dezastro 3h30min la Galati si tarife de avion... Sa puna GM+4 vagoane seria 19/20-83 ca se vor umple nicio grija.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6343
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7813
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Mier 17 Ian 2018, 23:27

4 saloane RJ 312 locuri exact cat 3 Desiro cu clasa 1 si 2.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14630
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18389
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 18 Ian 2018, 01:18

IonutCFR2009 a scris:
Mergi tu cu Dezastro 3h30min la Galati si tarife de avion... Sa puna GM+4 vagoane seria 19/20-83 ca se vor umple nicio grija.

Cand o sa platiti tarifele aferente consumului si numarul de bilete vandute va fi suficient de mare sa sustina un GM cu cel putin 5 vagoane atunci poate pune, pana atunci ori acceptati ce este, ori sunteti liberi sa mergeti cu orice altceva. Daca cu dezastro nu va convine la 3 ore atunci mergeti 5 prin Buzau ca e mai bine. Toata lumea vrea, pretentii, si eu vreau dar nu se poate, ce sa facem, asta e, soarta.

_________________
595423
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2409
Reputatie : 5466
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 18 Ian 2018, 01:36

Hai, ca nu face chiar 5 ore.
Sunt exact 4 ore Barbosi Bucuresti. Mi se pare onorabil.
Mai citesti ceva, mai chinui un telefon, sau o tableta, trece timpul.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1875
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3506
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 18 Ian 2018, 12:30

cardinal a scris:
Hai, ca nu face chiar 5 ore.
Depinde de noroc, la CFR e ca la ruleta...Aseara de exemplu 1577 a facut 6 ore, chinuiai ceva tableta aia pana ajungeai Smile
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2409
Reputatie : 5466
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Joi 18 Ian 2018, 17:03

Ma refeream la IR uri, nu la personal.
Daca as fi mers cu 1577, m-as fi pregatit sufleteste pentru ceva mai mult.
Ultima data, am asistat la pregatirea lectiilor unui copil Smile
Sus In jos
huiu_goe

avatar

Numarul mesajelor : 69
Varsta : 30
Localizare : Brasov
Reputatie : 2377
Data de inscriere : 04/03/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    Dum 28 Ian 2018, 19:19

As avea 2 intrebari
  Daca merg cu trenu de la Brasov la Sighet platesc de doua ori suplimentu de pat? Pentru ca din Beclean catre Sighet vagoanele formeaza alt tren
  In Sighet insotitorii de la vagoanele de dormit si cuseta se odihnesc in vagoane sau au dormitoare?
        Multumesc!
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri    

Sus In jos
 
Întrebări și răspunsuri
Sus 
Pagina 39 din 47Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 43 ... 47  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: