Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR 1923/1924 Arad - Simeria - Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Urmatorul
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7764
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10578
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: IR 1923/1924 Arad - Simeria - Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia   Joi 18 Iul 2013, 10:57

1821/1822 la Bucuresti ajunge la timp .. Nu stiu cum ajunge la mare,si nu cred ca face intarzieri 1,2 ore ..
Sus In jos
IR1822



Numarul mesajelor : 150
Localizare : Arad
Reputatie : 2277
Data de inscriere : 24/12/2011

MesajSubiect: Re: IR 1923/1924 Arad - Simeria - Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia   Joi 18 Iul 2013, 11:02

Pai anul trecut cand am fost cu el in Bucuresti avea 5 minute iar la Mangalia 120...
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
avatar

Numarul mesajelor : 5713
Reputatie : 8914
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: IR 1923/1924 Arad - Simeria - Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia   Joi 18 Iul 2013, 11:30

Asta nu înseamnă că tot timpul ajunge întârziat/cu atâta întârziere. Eu am prins 1821 ajungând și mai repede în unele stații.

Legat de compunere... măcar aici sunt vagoane compartimentate. Pe 1696 sunt saloane. Pe mai multe trenuri cu destinația Mangalia/Constanța sunt vagoane 20-49.

Pentru cine dorește un condiții mai bune pe acest tren să aleagă cușeta. 30 de lei costă un supliment de pat la cușeta cu 6 locuri și 45 de lei la cușeta cu 4 locuri.
Sus In jos
http://www.youtube.com/AndreyCFR
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1363
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4038
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: IR 1923/1924 Arad - Simeria - Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia   Joi 18 Iul 2013, 23:03

Cu 20-49 si 21-80-le alea chiar ca au calcat stramb.

Nu tu AC, nu tu 6 locuri in compartiment...au fost ele vagoane bune la vremea lor, finisaje semi-lux (vorbesc de 21-80), frana pe disc, mie ca pasionat imi place sa merg cu el, chit ca are scaunele inghesuite... dar sa fim cinstiti nu toata lumea e pasionata - tipul asta de vagon il mai gasim doar la personalele de Targoviste si Buzau...si astia il pun pe un tren care strabate toata tara. Se schimba timpurile, daca vagonul asta mergea acuma 10 ani pe internationale nu-nseamna ca e top-class si acuma.

Imi e chiar IMPOSIBIL sa cred ca nu s-a gasit niscaiva de 21-87 sau 20-49 (cu AC) in tot parcul CFR sa le inlocuiasca. Aaa, chiar nu aveam 21-87 sau 20-49? bine, uite o alta idee, cate vagoane 19-80 mai presteaza acuma? teoreric nu mai au voie sa circule pe IR drept clasa 1 (ca n-au AC). Deci, decat sa circule pe regio, unde nu cumpara nici dreacu' bilet de clasa 1, ba isi mai si bate tzaranimea joc de ele, mai bine le adunai pe toate si formai o garnitura pentru 1822 asta, cu vagoanele respective downgrade la clasa a 2a.


Dar nu, noi batman, batman...ca oamenii e fraeri si vine la tren.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
avatar

Numarul mesajelor : 5713
Reputatie : 8914
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: IR 1923/1924 Arad - Simeria - Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia   Joi 18 Iul 2013, 23:09

Ca o comparație, în zona Timișoarei circulă 19-80, 21-80 și 20-49 pe trenurile Regio de scurt parcurs.
Sus In jos
http://www.youtube.com/AndreyCFR
IR1822



Numarul mesajelor : 150
Localizare : Arad
Reputatie : 2277
Data de inscriere : 24/12/2011

MesajSubiect: Re: IR 1923/1924 Arad - Simeria - Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia   Joi 18 Iul 2013, 23:10

Oricum 1822 nu o sa ramana asa toata vara.Asta e o compunere provizorie!
Poate nu ati vazut clipul lui DistrictEA dar compunerea s-a schimbat: EA+dormitor+cuseta+cuseta+cuseta+cuseta+20-49+20-49+20-76+10-91+21-80+20-49+22-76/96.Si la 21-80 si 20-49 se vinde doar 6 locuri nu 8:D 
Sus In jos
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1363
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4038
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: IR 1923/1924 Arad - Simeria - Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia   Joi 18 Iul 2013, 23:58

...si le-au demontat si cotierele, ca sa poata sta omul, cum se zice in popor, " cu cooru-n doua luntri?"...adica pe doua scaune?

...pentru ca altfel ei pot sa vanda si doar 6 locuri in compartiment, ca tot nu prea sporesc confortul. Scaunele, in special marginile spatarelor si  tetierele, tot in pozitia constructiva initiala raman. NU mai e ca la vagoanele 20-57, cand sezutul si spatarul erau otova si te pozitionai cum vroiai, mai crucis, mai curmezis...la scaunele astea individuale, daca nu te pui fix pe mijloc, in scoica ergonomica (...hm...) constructiva, iti faci mai mult rau decat bine.


Cu atat mai mult, daca nu se vand decat 6 locuri pe compartiment, de ce nu baga vagoane 19-80 downgrade acolo? sau si-au facut calculul ca s-ar putea sa scape si vagoane 20-55 pe el (care oricum din constructie au doar 6 locuri in compartiment?)


In fine, peticeli si iar peticeli, asta e. Bine ca circula.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10349
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13305
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: IR 1923/1924 Arad - Simeria - Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia   Vin 19 Iul 2013, 09:09

19-80 sunt cele mai bune vagoane de clasa 1 pentru un tren de noapte si partea cu AC nu prea are rost pleaca la ora 19 din Arad cand ajungi pe la Petrosani esti nevoit sa iei o bluza cu maneca lunga pana dupa TG Jiu..Nu vad rostul vagoanelor cu AC pe trenurile de noapte

Saptamana trecuta am fost cu Dacia de la Deva la Curtici la 21-76 a mers AC continuu inainte de Arad m-am trezit inghetat si m-am imbracat toti din salon erau cu maneca lunga zgribuliti..AC e folosit in batjocura nu stiu de ce nu monteaza niste termostate mai inteligente sa nu mai zic de nasii picati de pe alta planeta


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Vin 19 Iul 2013, 09:50, editata de 1 ori
Sus In jos
IR1822



Numarul mesajelor : 150
Localizare : Arad
Reputatie : 2277
Data de inscriere : 24/12/2011

MesajSubiect: Re: IR 1923/1924 Arad - Simeria - Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia   Vin 19 Iul 2013, 09:43

Da,sunt de acord cu adrian.Sper sa ramana pe 1822 20-76 19-80 21-80 si 22-76/96 anul acesta.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7764
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10578
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: IR 1923/1924 Arad - Simeria - Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia   Vin 19 Iul 2013, 12:57

Cat de inteligente sa fie termostatele Very Happy? Ca vagoanele nu am vazut sa aiba ceas,sa stie ora,si spre seara sa ridice temperatura ambientala peste 24 de grade C.Exista nasii care oricum stau degeaba in tren,dar macar atat sa faca,sa decupleze AC sa lase doar ventilatie..
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13877
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16231
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR 1923/1924 Arad - Simeria - Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia   Vin 19 Iul 2013, 13:20

Termostatul oricum măsoară temperatura în cel mai călduros/răcoros punct al vagonului (călduros pentru răcire și răcoros pentru încălzire) care, de regulă, e la capătul vagonului. Cum instalația are 1 sau, în cel mai fericit caz, 2 canale, e clar că pentru a fi 23 de grade la capătul vagonului, în mijloc o să fie mai puține, că e același aer. Valabil și cu încălzirea, de aia la mijlocul vagonului e cel mai cald.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10349
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13305
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: IR 1923/1924 Arad - Simeria - Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia   Vin 19 Iul 2013, 16:52

Am vazut la polonezi ca au termostat ca cel de la centrala poti sa iti reglezi temperatura dorita in compartiment
Solutii s-ar gasi dar e si o mare delasare ce zice nasul lasa sa mearga ca doar nu consuma de la mine de acasa
Sus In jos
sibiustation



Numarul mesajelor : 21
Localizare : Sibiu
Reputatie : 1576
Data de inscriere : 16/07/2013

MesajSubiect: Re: IR 1923/1924 Arad - Simeria - Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia   Vin 19 Iul 2013, 19:10

ai dreptate deoarece nu-i pasa la nas daca merge aerisirea conteaza sa ii iese lui bani
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10349
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13305
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: IR 1923/1924 Arad - Simeria - Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia   Mier 24 Iul 2013, 09:36

Aseara 1822 21-76-dormitor-4xcusete 3x20-49-19-80 2x20-76
Sus In jos
IR1822



Numarul mesajelor : 150
Localizare : Arad
Reputatie : 2277
Data de inscriere : 24/12/2011

MesajSubiect: Re: IR 1923/1924 Arad - Simeria - Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia   Mier 24 Iul 2013, 10:14

Acel 21-76 avea calatori?Sau era dus pana la Bucuresti?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR 1923/1924 Arad - Simeria - Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia   

Sus In jos
 

IR 1923/1924 Arad - Simeria - Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IR 1821/1822 : Arad-Simeria-Craiova-Bucuresti Nord-Constanta-Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
» IR 1981/1982 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
Pagina 3 din 14Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-