Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Discutii generale despre transport II

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 60, 61, 62
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14393
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16957
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 08 Mai 2018, 20:57

Acum vreo ceva ani s-a făcut un studiu de consumuri pe locomotive electrice. S-a luat un tren rapid cu opriri relativ puține și 4 zile la rând s-a măsurat consumul tur-retur. Ghiciți voi care din următoarele a consumat cel mai mult: seria 477, EA-1 cu ICOL, seria 45 cu RG la Softronic, EA-1 clasic. Vă dau un indiciu: Flipper Basketball Basketball

Numărul European al Vehiculului este obligatoriu pentru tot materialul rulant care circulă pe infrastructura feroviară publică și pe liniile conectate la ea. Până și metroul din Budapesta are NEV. Le-am băgat un apropo finuț celor de la AFER că și rețeaua de tramvaie a Bucureștiului e racordată la rețeaua feroviară, poate vedem NEV și pe tramvaie Basketball

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5071
Reputatie : 6596
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 08 Mai 2018, 22:43

Pai da, cu ce sa se ocupe si aia la UE?

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6810
Reputatie : 9235
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Lun 14 Mai 2018, 23:08

Si-a luat o prietena bilet pe 25 mai (vineri) de la Cluj la Timisoara la 1833. A pus vagonul 3 in formularul de achizitie. Nu mai sint locuri la vagonul ala! Se pare ca unii isi iau locuri cu multa vreme in avans. Smile
Sus In jos
cristi ar



Numarul mesajelor : 674
Varsta : 40
Localizare : Arad
Reputatie : 3986
Data de inscriere : 28/05/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Lun 14 Mai 2018, 23:24

Vagonul 3 nu exista. Numerotarea e: 1,2,4,5.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6810
Reputatie : 9235
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Lun 14 Mai 2018, 23:32

A, da... Uitasem de anomalia asta... Laughing
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10824
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13990
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Vin 18 Mai 2018, 18:31

De la Regina

Londra va renaționaliza linia de cale ferată Londra-Edinburgh
by AIFR | May 17, 2018 | Informații Generale | 0 comments

londra-va-renationaliza-linia-de-cale-ferata-londra-edinburgh-18616769Guvernul britanic va renaționaliza linia de cale ferată Londra-Edinburgh, readucând-o sub controlul statului după ce operatorul privat Stagecoach a supraestimat profiturile pe care le putea realiza pe această linie.

Este pentru a treia oară după 2007 când această linie de cale ferată, cu o lungime de 632 kilometri, revine sub controlul statului, o dovadă a dificultăților pe care le întâmpină companiile private în oferirea de servicii pe liniile de cale ferată privatizată.

Compania privată Stagecoach a informat că Guvernul de la Londra a anulat contractul de franciză, la trei luni după ce ministrul Transporturilor, Chris Grayling, anunța că analizează posibilitatea de a prelua controlul asupra acestei linii.

Serviciile de transport feroviar de pasageri și marfă au fost privatizate în Marea Britanie în anii 1990 când rutele au fost grupate în francize iar operatorii au licitat pentru a oferi servicii pentru un număr fix de ani. Însă, Guvernul de la Londra a fost nevoit să intervină în cazul acelor contracte care au eșuat astfel că societatea de stat Directly Operated Railways a gestionat linia de cale ferată Londra-Edinburgh în perioada 2009-2015.

Ministrul Transporturilor, Chris Grayling, i-a informat miercuri pe parlamentari că noul contract va fi unul de tip parteneriat public privat după ce contractul de franciză cu Stagecoach se va încheia în data de 24 iunie, cu cinci ani înainte de termenul convenit anterior.

Eșecul actualului contract pentru linia de cale ferată Londra-Edinbionaliza unele industrii precum transportul feroviar și furnizarea de apă.

Informație preluata de pe pagina web jurnalul.ro
Sus In jos
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 513
Varsta : 34
Localizare : Ramnicu Sarat
Reputatie : 3751
Data de inscriere : 23/08/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Dum 20 Mai 2018, 18:21

Dr2005 a scris:
Acum vreo ceva ani s-a făcut un studiu de consumuri pe locomotive electrice. S-a luat un tren rapid cu opriri relativ puține și 4 zile la rând s-a măsurat consumul tur-retur. Ghiciți voi care din următoarele a consumat cel mai mult: seria 477, EA-1 cu ICOL, seria 45 cu RG la Softronic, EA-1 clasic. Vă dau un indiciu: Flipper Basketball Basketball

Numărul European al Vehiculului este obligatoriu pentru tot materialul rulant care circulă pe infrastructura feroviară publică și pe liniile conectate la ea. Până și metroul din Budapesta are NEV. Le-am băgat un apropo finuț celor de la AFER că și rețeaua de tramvaie a Bucureștiului e racordată la rețeaua feroviară, poate vedem NEV și pe tramvaie Basketball

Flipper sau seria 477=6600 kw,iar celelalte categorii doar 5100 kw
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14393
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16957
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Dum 20 Mai 2018, 20:42

Numai că Flipper are reglarea continuă a forței de tracțiune, pe când celelalte au graduator cu un număr finit de trepte. De aici ar fi trebuit să iasă un consum mai bun, numai că locomotiva asta contrazice toate tratatele de acționări electrice. În schimb, cel mai bine a stat 45-ul trecut și pe la Softronic, ceea ce a arătat că o simplă automatizare a graduatorului reduce mai mult consumul decât înlocuirea completă a graduatorului cu tehnologii mai moderne. Din nou, e împotriva firii, dar vorbim de CFR. Culmea e că ambele locomotive sunt modernizate tot de Softronic.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa



Numarul mesajelor : 5318
Reputatie : 8341
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Dum 20 Mai 2018, 21:37

Nu degeaba privatii alde C-tin Grup si Tehnotrans aduc troace de afara le fac RK si le lasa clasice cu controler. Alea nu prea au moarte. Privații s-au cam lămurit de modernizările alea cu tot felul de briz brizuri și le preferă acum cat mai robuste și fiabile. Au devenit mult mai pragmatici! Și in plus, nu dau decât bani in plus, căci una cu tiristoare gen 47 poate remorca conform livretului tot același tonaj si tot cu aceeași viteză! Deci, una clasica cu piese si cablaje noi este si mai ieftină și mai simplu de depanat.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 763
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 3937
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Ieri la 20:36

Dr2005 a scris:
Numai că Flipper are reglarea continuă a forței de tracțiune, pe când celelalte au graduator cu un număr finit de trepte. De aici ar fi trebuit să iasă un consum mai bun, numai că locomotiva asta contrazice toate tratatele de acționări electrice. În schimb, cel mai bine a stat 45-ul trecut și pe la Softronic, ceea ce a arătat că o simplă automatizare a graduatorului reduce mai mult consumul decât înlocuirea completă a graduatorului cu tehnologii mai moderne. Din nou, e împotriva firii, dar vorbim de CFR. Culmea e că ambele locomotive sunt modernizate tot de Softronic.

Da,una e pe carte si ala e pe masina ,Adica baniii de pe economie si modernizare se duc in alte buzunare! ma indoiesc ca rosia trecuta a pe la softronic,mere mai econom decat rebutul de modernnizare INDA pe comanda graduator; vineri,miercuri si luni coca cola 318 a fost defecta,si retine, are reparatie recenta!
Daca au ajuns vitele sa oblige sa se treaca valorile contorului electric in FP,chiar ca sa dus naibii tot,ca si la \icl ,desi are inregistrare continua au motiv ca sa se cace pe ei ,la una doua constatari!
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   

Sus In jos
 
Discutii generale despre transport II
Sus 
Pagina 62 din 62Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 60, 61, 62

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: