Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Discutii generale despre transport II

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13541
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15811
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 27 Iun 2017, 11:30

Ciprian a scris:
Cred ca nu ai fost atent in Amsterdam, sunt multe posturi ale politiei de frontiera, la care se adauga multe porti automate, pentru pasaport electronic eliberat in UE.
Sunt cetățean european și am drepturi, iar TFUE spune clar că nu am nevoie de pașaport... de ce Olanda mă obligă să îmi fac pașaport ca să trec prin porțile automate? Cartea de identitate este "machine-readable", de ce nu pot trece cu ea? Pașaportul meu e expirat de vreo 6 ani Basketball Am vrut anul trecut să îmi fac unul nou, dar am renunțat când am văzut coada.


Cirpian a scris:
motivul prea putine puncte de control si lipsa spatiului pentru a construi altele noi, asta pe masura ce sunt operate din ce mai multe zboruri cu avioane tot mai mari (B738, B739, A321, B757, A330 chiar si B747 sau B777 etc.). Pentru a putea progresa trebuie investit intr-un terminal nou.
Ar fi suficient să fie toate ghișeele de poliție de frontieră deschise la orele de vârf... destul de des văd pe la 6 - 7 dimineața că sunt închise 3 - 4 ghișee. Bine, nu mai zic că oamenii nu știu să stea la coadă și se înghesuie, trec peste rând ș.a.m.d..

Cirpian a scris:
RATB ar trebui sa cumpere niste autobuze speciale pentru transportul la aeroport, dotate cu rastel de bagaje si scaune tip autocar. Transportul in comun spre/dinspre aeroport este cel putin jenant si nu poate face fata numarului mare de calatori debarcati intr-o perioada scurta de timp, plus bagaje. Lipsa de interes asigura clientii pentru firmele de taxi, Uber, BlackCab si alte firme de trasport persoane.
Măcar să vină mai des... un 780 sau 783 la 45 minute nu înseamnă transport în comun, ci bătaie de joc. Și la Praga sau Luxemburg la aeroport merg autobuze normale. Dar merg la 10 minute, nu la 50, ba sunt și articulate (dublu-articulate în cazul Luxemburgului). Și, desigur, găsești bilete, hărți ale rețelei de transport, iar șoferii vorbesc engleză. La noi nici tanti de la bilete nu știe engleză măcar cât să îți explice cum taxezi o călătorie, nu mai zic să îți explice cum ajungi într-un anumit punct al orașului.

Așa că oamenii recurg la tot felul de metode mai mult sau mai puțin legale de transport... taxiuri de Ilfov, diverși particulari, Uber (care și el e în afara legii), iar ăia norocoși prin dun taxi de la plecări care tocmai a lăsat client. Că altfel alternativa e 783 sau așteptatul și o oră până vine un taxi licențiat comandat prin aparat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2947
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5537
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 27 Iun 2017, 15:29

Rezolvarea definitiva a accesului la aeroportul Otopeni se va face atunci când va fi data in exploadare magistrala 6 a metroului bucurestean (1 Mai- Aeroport Otopeni), sau când va fi construita aceea cale ferata care sa se desprinda din M700 (probabil unde in zona haltei Odaile h) si sa ajunga la aeroport!

Dupa cum se misca lucrurile acum in Romania, cred ca va mai dura cel putin 10 ani pana când va fi data in exploadare M6 de metrou!


Pana atunci pana si cei din Chisinau au rezolvat oarecum mai bine accesul spre aeroport- au introdus o linia de troleibuze (care pe o parte a traseului, unde nu exista retea de contact pentru troleibuze, merg pe baterii)! Aceea linie de troleibuze spre aeroportul din Chisinau va aveea un orar oricum mai bun decat asa-zisele linii exprese ale RATB-ului spre aeroportul Otopeni.
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2851
Varsta : 22
Reputatie : 3984
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 27 Iun 2017, 18:00

M6 e o porcărie cap-coadă, nici n-ar trebui să existe. Ai CF la 500 de m de aeroport dar tu tragi linie dublă săpată la scut automatizat pe sub câmpie, linie care ar deservi foarte puțini oameni în afara celor din aeroport.

Uber nu e în afara legii, e așa doar în opinia ta, Dr2005.

M700 la cum se vede momentan va fi gata când o să facă mărul pepeni, se chinuie din iulie 2015 pentru o sărăcie de pod.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Ciprian



Numarul mesajelor : 115
Reputatie : 2617
Data de inscriere : 20/09/2010

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 27 Iun 2017, 19:42

Daca nu vrei pasaport stai la coada, in toate marile aeroporturi s-au introdus porti automate pentru cetatenii UE (Ex. Lisabona, Londra, Madrid, Frankfurt etc.) chiar si in aeroporturi mici (in Funchal au un post al politiei de frontiera si 5 porti automate). Poti face transport in comun si cu autobuze de oras dar obligatoriu trebuiesc montante rasteluri de bagaje, in configuratia actuala e aproape imposibil sa urci cu bagaj (un troller de dimensiuni standar pentru cabina)daca este aglomerat.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13541
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15811
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 27 Iun 2017, 21:32

mielutu zburator a scris:
M6 e o porcărie cap-coadă, nici n-ar trebui să existe. Ai CF la 500 de m de aeroport dar tu tragi linie dublă săpată la scut automatizat pe sub câmpie, linie care ar deservi foarte puțini oameni în afara celor din aeroport.
De acord. Dar dacă așa s-a hotărât, nu mai avem ce-i face.

mielutu zburator a scris:
Uber nu e în afara legii, e așa doar în opinia ta, Dr2005.
Un serviciu de taximetrie nelicențiat, cu șoferi fără atestat, cu mașini fără RCA de taxi și asigurare pentru pasageri, nefiscalizat, care calculează distanța pe Google Earth și are acces nelimitat la cardul tău este clar ilegal. Dar, na, șefa Uber România e fiica fostului director de la ANAF.

mielutu zburator a scris:
M700 la cum se vede momentan va fi gata când o să facă mărul pepeni, se chinuie din iulie 2015 pentru o sărăcie de pod.
Podul e la CFR S.A., drumul e la CNAIR, terenul din jur e al Primăriei Mogoșoaia. De aia durează Smile)

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2170
Reputatie : 4894
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 27 Iun 2017, 22:06

Dr2005 a scris:
Podul e la CFR S.A., drumul e la CNAIR, terenul din jur e al Primăriei Mogoșoaia. De aia durează Smile)
Eu când am spus ceva similar, referitor la autobuzele spre Otopeni, mi s-a replicat că sunt nașpa și țin cu Olguța, Dragnea, nord coreenii și rușii Sad
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4531
Reputatie : 5757
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 27 Iun 2017, 23:05

Te informez ca eu am crezut ca esti cu chinezii dar nu am mai zis nimic.

Intrebari:

vad in raportul AFER 326 125 de ruperi de copaci care au cazut pe linia de contact.

Nu se poate discuta de catre CFR Infrastructura, , Electrificare, Calatori si ceilalti OTF cu Romsilva sa aprobe taierea unui culoar de siguranta?

Daca nu se aproba nu se poate creea ,,un cerc vicios" in care toti OTF sa dea in judecata Infrastructura care la rindul ei sa dea in judecata Romsilva pentru daune care la rindul ei sa mearga la legislatie si tot asa ca la nebuni?

Zilele trecute 1696 a stat 4 ore in Caransebes asteptind tensiunea dar si 2 vagoane de la 1998.
Dar linii afectate de copaci au fost o gramada.

Sau poate ca nu e nimic de facut cita vreme Infrastructura nu taie tufisurile care obtureaza chiar gabaritul caii si semnalele, timp in care anumiti arbusti au devenit arbori in toata regula si probabil Romsilva n-are a face cu vegetatia aia, cazul din raportul AFER de la Valea Viilor unde pe taluzurile debleului au crescut copaci nu tufe.

Alt caz care ar trebui sa dea de gindit este cel in care s-a expediat un vagon de 68 de tone in acte iar la destinatie la cintarire a depasit capacitatea de 100 de tone a cintarului. ma intreb cite asemenea cazuri sint in trafic?
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2170
Reputatie : 4894
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 27 Iun 2017, 23:17

Firea e cu chinezii ?
Recunosc că m-ai luat prin surprindere.
Sus In jos
neluadi

avatar

Numarul mesajelor : 365
Localizare : Timisoara
Reputatie : 836
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Joi 29 Iun 2017, 12:25

dan tm a scris:

Zilele trecute 1696 a stat 4 ore in Caransebes asteptind tensiunea dar si 2 vagoane de la 1998.
Dar linii afectate de copaci au fost o gramada.

 

Am stat și eu acum un an 90 de minute în Caransebeș cu IR 1696. Aceeași poveste, s-a așteptat grupa de la Reșița Sud, iar linia era afectată de copaci căzuți.

Mare mizerie cu această 915, linie mai bine de jumătate din lungime traversând păduri. În acest an de când am prins eu evenimentul s-a mai repetat de câteva ori, carbon copy. Trebuie făcut ceva pentru defrișarea în preajma liniei cale, că nici călătorii nu sunt saci de cartofi să-i tot ții cu orele în trenuri care staționează.

Ca să fie treaba cum trebuie, peste cele 90' cu care a plecat în sfârșit din Caransebeș 1696, a mai pus încă 30'. Și uite așa am ajuns zeci de călători cu 2 ore bonus în București. Că au căzut ceva arbori prin Caraș.
Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 2652
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Sam 01 Iul 2017, 16:56

dan tm a scris:
Te informez ca eu am crezut ca esti cu chinezii dar nu am mai zis nimic.

Intrebari:

vad in raportul AFER 326 125 de ruperi de copaci care au cazut pe linia de contact.

Nu se poate discuta de catre CFR Infrastructura, , Electrificare, Calatori si ceilalti OTF cu Romsilva sa aprobe taierea unui culoar de siguranta?

Daca nu se aproba nu se poate creea ,,un cerc vicios" in care toti OTF sa dea in judecata Infrastructura care la rindul ei sa dea in judecata Romsilva pentru daune care la rindul ei sa mearga la legislatie si tot asa ca la nebuni?

Zilele trecute 1696 a stat 4 ore in Caransebes asteptind tensiunea dar si 2 vagoane de la 1998.
Dar linii afectate de copaci au fost o gramada.

Sau poate ca nu e nimic de facut cita vreme Infrastructura nu taie tufisurile care obtureaza chiar gabaritul caii si semnalele, timp in care anumiti arbusti au devenit arbori in toata regula si probabil Romsilva n-are a face cu vegetatia aia, cazul din raportul AFER de la Valea Viilor unde pe taluzurile debleului au crescut copaci nu tufe.

Alt caz care ar trebui sa dea de gindit este cel in care s-a expediat un vagon de 68 de tone in acte iar la destinatie la cintarire a depasit capacitatea de 100 de tone a cintarului. ma intreb cite asemenea cazuri sint in trafic?
 


Nu inteleg de ce birocratii din ministerul transporturilor nu initiaza modificari legislative care sa permita creearea unor culoare de siguranta....s-a dat OUG care interzice oamenilor sa se aproprie de calea ferata in asa zisa zona de siguranta, desi 99,99999% dintrei ei nu afceteaza cu nimic prin prezenta lor, si nu sunt in satre sa modifice legislatia sa ia masuri pentru a asigura intr-adevar siguranta circulatiei.....
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13541
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15811
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Sam 01 Iul 2017, 18:56

Nu Ministerul Transporturilor trebuie să modifice Codul Silvic, ci Ministerul Mediului sau al Pădurilor sau cum s-o mai chema ministerul responsabil de păduri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4531
Reputatie : 5757
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Sam 01 Iul 2017, 21:17

Nu vorbim de codul silvic, ci despre o reglementare privind intretinera unui culoar de siguranta. Culoar au si liniile electrice aerine de transport energie.Acuma si culoarele alea sint neingrijite.Cred ca ministerul ar putea initia discutii si chiar ar fi trebuit sa aiba o opinie la codul silvic. Ministerul in calitatea de proprietar al CFR.

CFR este a Statului Roman reprezentat prin Ministerul Transporturilor.

Mai exista si situatiile in care pe terenul apartinind CFR au crescut copaci, acolo ar putea sa taie CFR fara Romsilva.
Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 2652
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Dum 02 Iul 2017, 22:39

Dr2005 a scris:
Nu Ministerul Transporturilor trebuie să modifice Codul Silvic, ci Ministerul Mediului sau al Pădurilor sau cum s-o mai chema ministerul responsabil de păduri.

tipic birocratic, pentru orice birocrat prima grija nu e sa rezolve o problema ci sa arate ca e in gradina lui....in cazuld e fata, CFR Sa si Ministerul Transporturilor sunt direct interesati si ei ar trebui sa iniitieze discutiile, pentru Romsilva si Ministerul Mediului probabil ca nu exista o problema....dar na, e mai usor pe birocratii din ministerul ala inutil sa se spele pe maini ca nu e de competenta lor si gata, in mintea lor problema s-a rezolvat, pot sa joace in continuare solitaire
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13541
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15811
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Dum 02 Iul 2017, 22:50

Păi de ce ar trebui cineva să se uite în curtea altuia? Fiecare are felia lui de care să aibă grijă, dar mulți nu înțeleg asta.

Pentru nivelul următor, există Parlamentul, unde se fac legi. De ce nu îi scrii parlamentarului ales democratic în circumscripția ta cu privire la problema asta? De ce nu-l rogi să vină cu o inițiativă legislativă?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alliens



Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 2652
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Dum 02 Iul 2017, 23:25

pai asta e problema, ca e curtea MT in cazul de fata ( ca ei sunt direct afectati si direct interesatid e rezolvarea problemei) dar in loc sa faca ceva in sensul asta ei se bucura ca pot sa arunce pisica la altii, ii doare la basca ca nu s-a rezolvat de fapt problema, nici nu e scopul lor asta de fapt, nici un birocrat nu are ca scop sa rezolve o problema ci doar sa o paseze la altii, si daca nu mai au unde sa mai inventeze o "comisie"...in cazul de fata ce probleme are Romsilva cu vegetatia respectiva? nici una, de ce si-ar abte capul cu ea daca cei afectati nu ii trag de maneca?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   

Sus In jos
 

Discutii generale despre transport II

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Discutii generale despre transport II
» Discutii generale despre transport II
» Informatii generale despre operatorul Interregional Calatori
» INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC
» Informatii generale despre REGIOTRANS
Pagina 18 din 20Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-