Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 40, 41, 42  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13996
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16387
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Mar 01 Aug 2017, 01:33

Linia cu pricina - ca vreo 99% din liniile din Vechiul Regat - e proiectată pe vremea lui Carol I, adică într-o vreme în care omul oricum nu avea alternativă de transport pe distanțe medii și lungi. Nu o să mai fac aici teoria așezării stațiilor față de localități la noi comparativ cu alte administrații feroviare din perioada aia. Să revenim în zilele noastre: stațiile de cale ferată sunt poziționate prost față de punctele de interes. Căutam anul trecut un loc de făcut câteva poze pe la Dăești... am găsit cu greu gara, aflată într-o fundătură, la marginea satului. Asta în vreme ce linia trecea fix pe lângă niște blocuri ridicate de to'arășu' și o zonă măricică de case. Evident, cei care locuiau acolo nu se duceau la Vâlcea cu trenul, ci treceau la picior barajul, ieșind în DN7 de unde erau microbuze o dată la 15 - 20 minute spre Vâlcea.
Aici trebuie lucrat: trebuie înființate PO-uri acolo unde e nevoie de ele, trebuie făcut mers cadențat sau măcar corelat mersul cu programele întreprinderilor care încă mai lucrează și al școlilor. Degeaba ai halta la 500m de liceu, dacă liceu începe programul la 8 și trenul sosește la... 6:47 sau la 10:33. Păi e fix pix, nu îi ajută nici pe elevi, nici pe oamenii muncii. Asta în condițiile în care un tren R de la Păușa la Rm. Vâlcea face 30 minute, deci cam cât ar face și un microbuz care trebuie să stea după TIR-uri și să se învârtă prin cele n giratorii din Rm. Vâlcea. Dacă prinzi vreun accident sau prinzi coloana de la Cârligu Mic lungită până în Călimănești, faci și o oră cu mașina. Nu mai zic de cei din Dăești care ar putea face sub 15 minute până la Rm. Vâlcea, fără să meargă 2 - 3 km pe jos până în DN7.

Pe Piatra - Olt - Rm. Vâlcea - Sibiu trebuia mers cadențat la 2 ore cu IR (din care unul să fie cel de București, unul de Cluj și 2 de Craiova). Tot la 2 ore trebuiau să fie cadențate și trenurile R pe relația Drăgășani - Rm. Vâlcea - Lotru și retur, intercalate între IR-uri. Evident, totul cu automotoare, nu cu locomotive și vagoane.
A, da, am uitat, sunt minute de recuperare la greu, am văzut R-uri care au recuperat o oră jumate între Rm. Vâlcea și Sibiu doar din min rst, din încrucișări și din diferența de accelerație între 250 - 300 t câte sunt în livret și cele 50 - 100 (1 - 2 vagoane) ale unui tren. Dovadă că, cu puțin efort, se pot optimiza încrucișările și timpii de mers se pot face pentru materialul rulant real, nu pentru ăla imaginat, adică făcut mersul pentru Desiro, ADH și AM900, nu pentru DA-1 cu 300t sau mai mult după el.

Dar s-a gândit cineva la asta? Nu, se mențin niște anomalii crunte, gen Desiro București - Păușa în loc să fie prelungit la Sibiu, gen 1921/2 care își târâie cele 3 vagoane vară de vară pe Valea Oltului, gen trenuri formate la Rm. Vâlcea doar pentru că e reședință de județ, chiar dacă nu are nici depou, nici remiză...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4853
Reputatie : 6201
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Mar 01 Aug 2017, 08:23

Pai cine sa propuna infiintarea/mutarea unor puncte de oprire? astia de la CFR SA sint stat in stat. Vino tu cu o propunere ca doar esti in minister, iar ministerul reprezinta proprietarul CFR SA adica Statul Roman.

Am mai scris pe undeva ca am putea face un topic cu diverse propuneri de infiintari de PO.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14295
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17837
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Mar 01 Aug 2017, 11:16

1921/1922 e chiar foarte bun daca ar avea si el vagoane normale nu de naveta incomode pentru 14 ore de mers.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Jhonyla

avatar

Numarul mesajelor : 1445
Reputatie : 3987
Data de inscriere : 30/01/2011

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Joi 03 Aug 2017, 11:10

Cu traficul de calatori sunt lamurit Smile Cu cel de marfa cum stam? Ma intereseaza o comparatie cu ce a fost si cu ce este acum
vad ca la Dragasani mai descarca DB-ul . Anul trecut am vazut era un tir la incarcat. Saci din aia imensi sa le zic asa. Locomotiva DB rosie facea manevre. Dragasani a avut o linie catre moara
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4224
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Joi 03 Aug 2017, 20:17

Ar putea să bage Malaxe 700 aici, măcar mai prinzi și turiști (ăsta e singurul motiv pentru care eu voi călători pe această rută), mai scapi de consumul excesiv de carburant cu DA + 2 vagoane... Măcar de-ar băga automotoare cu geamuri ghilotină, linia are o valoare uriașă dpdv turistic.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4195
Reputatie : 7453
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Joi 03 Aug 2017, 23:48

Malaxa este un automotor depasit de noile cerinte actuale. Locul lui este la muzeu. Smile

_________________
IC 570 „Dunarea”
Galati 05:00 - Braila 05:30 - Faurei 06:10 - Urziceni 07:13 - Bucuresti Nord 08:10
IC 571 „Dunarea”
Bucuresti Nord 16:00 - Urziceni 16:57 - Faurei 18:00 - Braila 18:41 - Galati 19:10
Sus In jos
alex.barac.5



Numarul mesajelor : 323
Varsta : 29
Localizare : Sibiu
Reputatie : 1971
Data de inscriere : 21/05/2013

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Vin 04 Aug 2017, 10:08

mielutu zburator a scris:
Ar putea să bage Malaxe 700 aici, măcar mai prinzi și turiști (ăsta e singurul motiv pentru care eu voi călători pe această rută), mai scapi de consumul excesiv de carburant cu DA + 2 vagoane... Măcar de-ar băga automotoare cu geamuri ghilotină, linia are o valoare uriașă dpdv turistic.
ADH-urile ar fi perfecte dpdv al geamurilor, dar sunt cam lungi pentru numarul de calatori...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13996
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16387
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Sam 05 Aug 2017, 23:41

ADH-urile sunt la gard, de bune ce au fost. Ca și Z6100, au fost o mare țeapă.
AM900, de bine, de rău, are tehnică nouă pe el, chiar dacă are suspensie de căruță. Să nu mai zic că, dpdv al concepție, echipamentele montate la modernizare pe AM700, 900 și 1000 sunt cu vreo 10 ani mai noi decât cele de pe Desiro, ceea ce se simte bine la capitolul piese de schimb și consumabile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664



Numarul mesajelor : 1517
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2935
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Dum 06 Aug 2017, 00:12

Nu prea intereseaza pe calatorul de rand tehnica, ci confortul.Degeaba am tehnologie NASA pe ele daca dupa 30 minute de mers imi vajaie capul de parca am zburat in ionosfera...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10432
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13425
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Dum 06 Aug 2017, 11:52

Dr2005 a scris:
ADH-urile sunt la gard, de bune ce au fost. Ca și Z6100, au fost o mare țeapă.
AM900, de bine, de rău, are tehnică nouă pe el, chiar dacă are suspensie de căruță. Să nu mai zic că, dpdv al concepție, echipamentele montate la modernizare pe AM700, 900 și 1000 sunt cu vreo 10 ani mai noi decât cele de pe Desiro, ceea ce se simte bine la capitolul piese de schimb și consumabile.

Ai uitat de LVTuri alta tzeapa cam tot ce s-a invartit in jurul celor de la Remarul au fost doar tzepe
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4853
Reputatie : 6201
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Dum 06 Aug 2017, 22:11

Am putea prezuma ca daca s-ar face niste modificari la suspensie si scaune, coroborat cu tehnica instalata deja, Malaxele ar fi chiar mai bune decit anumite automotoare noi.

Ar da bine la piesele de schimb....


Ultima editare efectuata de catre dan tm in Lun 07 Aug 2017, 00:00, editata de 1 ori
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6654
Reputatie : 8902
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Dum 06 Aug 2017, 23:37

Dane, da' ce te faci cu toate suruburile slabite, cu usile de la intrare care la unele nu se inchid, cu geamurile fara garnituri, etc.?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4853
Reputatie : 6201
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Lun 07 Aug 2017, 00:01

Scuze, nu am pus semne deci nu s-a simtit ironia.
Sus In jos
Vale_ntin

avatar

Numarul mesajelor : 179
Varsta : 37
Localizare : Galati
Reputatie : 2114
Data de inscriere : 11/08/2012

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Lun 07 Aug 2017, 05:37

Este foarte ok Malaxa pe Medgidia-Tulcea, dar pune și tu un abțipild cu un pelican pe ea. Și să spui că deși patentul este francez, a fost produs se un antreprenor român. Într-o broșură quadro-lingvă, română-engleză-germano-rusă. Fară unguri să învețe româna.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4853
Reputatie : 6201
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Lun 07 Aug 2017, 08:11

Tu in ce lume traiesti? ai o gramada de postari foarte alambicate probail ca doar tu le intelegi.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   

Sus In jos
 

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» Ramnicu Valcea - Piatra Olt 25.08.2009
» Excursie Ramnicu Valcea - Blidari (pe calea ferata Valcea - Valcele)
» 219 : Valcele - Ramnicu Valcea
» Plecari/sosiri Ramnicu Valcea
Pagina 41 din 42Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 40, 41, 42  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 200-