Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 19 ... 36  Urmatorul
AutorMesaj
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1854
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5057
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Dum 13 Dec 2009, 19:53

Fișcălia Hm





Ionești Hm





Băbeni





Tătărani h





Zlătărei Hm





Râureni-gară





Dăești Hm





Halta Ostroveni



Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1854
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5057
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Dum 13 Dec 2009, 20:11

Bujoreni Vâlcea





Strejești





Arcești Hm





Găneasa h





Găneasa Olt h





Aici a fost cândva remiza Râmnicu Vâlcea





Drăgășani



Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Mar 19 Ian 2010, 10:02

Continui aici articolul despre turneul din 2007 Craiova -Sibiu, inceput la topicul 901.
postarile nu cuprind Piatra Olt
Trenul nu stationeaza suficient ca sa pot cobori si porneste in sus pe Olt pe vechiul drum roman.Acum insa insa forturile romane lipsesc insa multe hidrocentrale strajuiesc calea.Unele incepute si abandonate.
Prima oprire Ganeasa



In Colibasi nu a mai ramas nimic din cladire




Reportajul l-am postat si pe alt site, probabil ca unii dintre useri l-au citit deja.

In Dragasani reusesc sa pozez o parte de istorie, vechiul ceas CFR este inclus intr-o cladire de tip nou.


Din Dragasani trenul pleaca grabit spre destinatie

Urmeaza Zavideni, unde facem cruce cu personalul pereche, olala, e Desiro, ce noroc pe mine. Statia are un alt fel de nume inca din vremurile cind nu era noua grafie.


In zare vad o hidrocentrala

Nu pot sa pozez statia Ionesti pentru ca un tren este deja acolo


Imediat dupa Slavitesti linia de la Alunu insoteste linia veche pina la Babeni.
Pe de la Piatra Olt pina la Sibiu am remarcat foarte multe puncte deservite de femei, lucru care mi-a placut.Alta linie unde am remarcat multe femei in serviciu a fost Tulcea Oras-Medgidia, dar parca nu erau atitea.

In Babeni o mare activitate din ciclul ,,Tarii cit mai mult carbune!”am vazut un fel de tragere sau statie tehnica dupa ce am trecut de Tatarani.



Alta gara alt tren imi blocheaza vederea. Govora. Ma multumesc cu o cisterna veche.


Pina in Rimnicu Vilcea linia este prin oras, dar pina in oras mai prind o marfa.


Intr-un final trenul se opreste in Rimnicu Vilcea, nu stationeaza mult, insa ofera o clipa de ragaz pentru o cafea. si pentru un schimb de cuvinte cu mecanicul care s-a mirat ca pozez insa m-a atentionat ca nu mai am timp sa pozez si din lateral.Pacat.



La plecarea din Rimnicu Vilcea un depou in agonie, apoi inca o statie in oras.


Luat cu privitul am uitat sa pozez podul liniei de la Vilcele
Probabil ca cladirea noua din Bujoreni s-a construit odata cu indroducerea noii semnalizari




Dupa cum spuneam linia urmeaza vechiul drum roman, urmele romanilor mai sint vizibile din loc in loc, desi defileul se ingusteaza si sint hidrocentrale construite sau doar incepute.

Statia Cozia este doar punctul unde se termina linia dubla, in planul secund nu este un pod ci apeductul Bradisor.


Inainte de Lotru zaresc un pod al unei linii industriale.


Trec pe linga podul nou si inainte de Betel fac un zoom spre viaductele rutiere de pe Olt.Api desi in mers apare Betel HM intilnesc niste ruine.

Apoi inainte de Cornet, linia trece pe sub un schit, rezulta ca e sfintita mereu?poza nu e reusita pentru ca in ultimul moment am vazut.



Pe traseu alte cladiri sint de tot abandonate si distruse. Apoi linia trece pe linga o hidrocentrala in finisare, pe linga un pod nefolosit decit pentru umbra, pina apa lacului il va inunda si ajunge la Ciineni
Dupa Ciineni urma fosta statie de frontiera Riu Vadului.
Din pacate desi opinez ca linia s-ar preta pe unel portiuni la turism cu vagoane de epoca si aburoasa, tot ce tine de istoria feroviara este abandonat in Riu Vadului, cu exceptia citorva cladiri care sint locuinte.



Din Ciineni spre Riu Vadului linia ajunge iarasi linga sosea apoi trece pe linga o hidrocendrala la stadiul de fundatie. Valea Oltului este de fapt un imens muzeu sau laborator nu stiu cum sa ii spun, sint hidrocendrale in diverse faze de executie de la fundatii pina la exploatare.Sigur ca cele neterminate sint abandonate





La o bere si un mic linga vestigii istorice, dar cum ar fi sa pozezi o aburoasa trecind pe linga vestigii?


Gata! am trecut pasul Turnu Rosu, apar alte vestigii ale altei epoci, apoi statia de frontiera Turnu Rosu. Cladirea e imensa pentru o gara din mediul rural, nu stiu daca e mai mare decit Ghimes. Acum gazduieste Arhiva CFR, dar si locuinte. Statia mai are cladiri tehnice care probabil au fost dormitoare ale personalului cindva precum si o remiza.
Mai multe despre zona pe site ul
http://www.turnurosu.ro/

Spre Podu Olt mai pozez podurile ambelor linii.
In timp ce unii stau la umbra, trenul ia azimut Sibiu timp in care eu incerc o focusare spre Turnu Rosu.Apoi asa in treacat vad ceva ce mi se pare interesant, linie cf, sosea, riu,cimp cu vaci, munti, nori. :roll:
Din reportaj lipseste statia Vestem.Am incurcat fisierele si nu am incarcat-o.
Apoi din Mohu mai pozez urmele liniei inguste pina la intrarea in Sibiu.


Trenul circula prin Sibiu Triaj, timp in care pe linia care este in afara triajul, directa cum ar veni pozez o sageata albastra. Apoi oprire la Atelierul de zona, urmata apoi de alta oprire la Atelierul de zona.
Hm, cam lung atelierul asta sau sint mai multe.
Conform mersului de tren prima oprirea este de fapt Sibiu Triaj h desi pe placa scrie atelier de zona. O fi una recuperata, doar ca sa marcheze locul de oprire. Apoi pina in gara Sibiu am mai pozat, diverse, sint deja cunoscute depoul de locomotive si balariile din zona aferenta liniei inguste.Statia Sibiu era in lucru, nu am postat.
Atunci circula acceleratul Bucuresti Nord-Sibiu –Timisoara Nord cu care am ajuns acasa.
Scuze ca am despartit in atitea parti reportajul insa a fost in limita timpului disponibil.
De asemenea scuze pentru calitatea fotografiilor, scopul a fost de a prezenta oarecum succint un traseu feroviar.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10893
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Mier 20 Ian 2010, 12:14

Foarte frumos reportajul si fotografiile. Imi place foarte mult linia incalecata.. Very Happy
Felicitari!!!
Sus In jos
Semafor
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 945
Varsta : 60
Localizare : Pascani( IS)
Reputatie : 3580
Data de inscriere : 21/02/2010

MesajSubiect: 201 Piatra Olt-Ramnicu Valcea- Podu Olt   Vin 26 Feb 2010, 21:32

Salut!
Mi-a placut foarte mult reportajul, mai ales tronsonul Ramnicu Valcea - Podu Olt.M-am bucurat cand am vazut ca ai reusit sa fotografiezi tunelul de la Cornet.Am facut si eu o fotografie a tunelului prin 2003 intr-o vacanta dar nu din tren ci de pe sosea.Cu trenul n-am mai fost pe aceasta sectie de cand circula acceleratul Iasi- Craiova.Privind imaginile mau napadit amintirile.Felicitari! Cool
Cu stima,
C.F.
Sus In jos
mariuscfr90



Numarul mesajelor : 2
Varsta : 26
Localizare : Rimnicu Valcea
Reputatie : 2437
Data de inscriere : 03/04/2010

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Sam 03 Apr 2010, 03:58

Sa stiti ca remiza de locomotive din Rm. Valcea inca nu e parasita Smile si nici hidrocentralele de pe valea oltilui toate sunt in functiune
Sus In jos
mariuscfr90



Numarul mesajelor : 2
Varsta : 26
Localizare : Rimnicu Valcea
Reputatie : 2437
Data de inscriere : 03/04/2010

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Sam 03 Apr 2010, 04:03

Tot ce sper e ca linia de pe distanta Lotru-Podu Olt sa fie modernizata Sad se circula cu viteza foarte mica (intre 15-60 km/h), insa de la Lotru pana la Piatra Olt limita este intre 15-120 km/h (limita de 120 este de la Rm. Valcea la Piatra Olt, bineinteles cu mici intreruperi)
Sus In jos
jionutz



Numarul mesajelor : 614
Varsta : 34
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 3080
Data de inscriere : 28/04/2010

MesajSubiect: halte vechi   Joi 29 Apr 2010, 10:03

vad ca in mersurile vechi apar inca 2 halte care acum au disparut este vorba de Rastoaca si inca una nui mai retin numele intre ramnicu valcea si calimanesti imi poate da cineva detalii despre astea doua? multumesc
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Joi 29 Apr 2010, 10:10

Nu toate hidrocentralele pe Olt sint in Functiune, unele sint incepute si neterminate.

@Jono, posteaza o pagina din mers sa ne dam seama de amplasament.
Sus In jos
jionutz



Numarul mesajelor : 614
Varsta : 34
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 3080
Data de inscriere : 28/04/2010

MesajSubiect: pt dan   Joi 29 Apr 2010, 10:18

nu mai am acel mers tot ce poti sati dau este acest link http://www.infofer.ro/variant12.html dai zoom pe sectia 201 si intre valcea si calimanesti vei vedea statia bogdanesti era halta in mersul 1974 daca nu ma insel iar rastoaca era intre valcea si govora nu sunt sigur dar cred ca deservea o baza auto este chiar la o pasarela mi se pare drumul ce merge spre pitesti o sa mai caut poate dau peste acel mers sau harti
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Joi 29 Apr 2010, 11:42

Poate ca s-au schimbat denumirile, observa te rog pe harta pusa de tine linia de Vilcele se racordeaza in Rimnicu Vilcea Est, or racordarea e in Bujoreni care nu apare pe harta.
E posibil ca rastoaca sa fie acum Riureni
Sus In jos
jionutz



Numarul mesajelor : 614
Varsta : 34
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 3080
Data de inscriere : 28/04/2010

MesajSubiect: pt dan   Joi 29 Apr 2010, 12:21

dan am observat in legatura cu rastoaca este veche am fost prin zona calatoream la valcea sunt nascut in dragasani vl iar aceea statie arata ca cea de la ostroveni este o autobaza acolo am vazuto mereu mi se pare ca asa erau statiile trecute in acel mers pacat ca nul mai am valcea ostroveni h rastoaca h raureni ms oricum probabil o fost construita pt muncitorii ce lucrau la acea autobaza
Sus In jos
jionutz



Numarul mesajelor : 614
Varsta : 34
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 3080
Data de inscriere : 28/04/2010

MesajSubiect: Statile si haltele + viteza maxima pentru linia Piatra Olt - Podu Olt   Vin 30 Apr 2010, 11:16

Km Statia viteza max admisa observatii
0 Piatra Olt 70
4 Ganeasa h 70
6 Ganeasa Olt h 70
11 Arcesti Hm 70
17 Colibasi h 70
23 Strejesti 70
28 Zlatarei Hm 70
35 Dragasani 70
41 Calina h 100
45 Zavideni Hm 100
50 Orlesti hc 100
52 Fiscalia Hm 100
55 Bucsani Valcea h 100
58 Ionesti Hm 100
64 Slavitesti hc 100
67 Babeni 100
70 Tatarani h 100
76 Govora 100
78 Raureni hc 100
81 Raureni 100
86 Ostroveni h 100
87 Ramnicu Valcea 100
89 Ramnicu Valcea Nord h 80
92 Bujoreni Valcea Hm 80
97 Daesti Hm 80
103 Calimanesti Hm 80
107 Pausa h 80
111 Manastirea Turnu h 80
113 Km 318 h 80
115 Cozia Hm 80
118 Lotru 50
124 Betel h 60
128 Cornet Hm 60
132 Balota h 60
134 Robesti h 60
139 Caineni 60
144 Rau Vadului h 50
147 Valea Fratelui h 50
149 Km 355+100 h 50
155 Valea Marului Hm 50
161 Turnu Rosu Hm 50
164 Podu Olt 70
Sus In jos
LascuB_1980



Numarul mesajelor : 45
Reputatie : 2545
Data de inscriere : 05/02/2010

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Lun 03 Mai 2010, 19:22

Minunat,de cind caut sa vad vitezele de circulatie pe aceasta sectie,multumim pt.postare,pe de alta parte,daca ma poate ajuta cineva cu vit.de circulatie pe sectia 202(Filiasi-Tg.Jiu-Petrosani-Simeria)
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10893
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Lun 03 Mai 2010, 19:43

LascuB_1980 a scris:
Minunat,de cind caut sa vad vitezele de circulatie pe aceasta sectie,multumim pt.postare,pe de alta parte,daca ma poate ajuta cineva cu vit.de circulatie pe sectia 202(Filiasi-Tg.Jiu-Petrosani-Simeria)

Filiasi - Pojogeni 100km/h
Pojogeni - Copacioasa 80km/h
Copacioasa - Lunca Budieni 65km/h
L Budieni - Valea Sadului 80km/h
Valea Sadului - Livezeni 50km/h
Livezeni - Petrosani 80km/h
Petrosani - Banita 60km/h
Banita - Baru mare 40km/h
B Mare - Baiesti 80km/h
Baiesti - Subcetate 75km/h
Subcetate - Simeria Triaj 95km/h
Simeria Triaj - Simeria 60km/h
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   Astazi la 21:50

Sus In jos
 

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» Ramnicu Valcea - Piatra Olt 25.08.2009
» Excursie Ramnicu Valcea - Blidari (pe calea ferata Valcea - Valcele)
» 219 : Valcele - Ramnicu Valcea
» Calea ferata Ramnicu Valcea - Valcele
Pagina 2 din 36Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 19 ... 36  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 200-