Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Urmatorul
AutorMesaj
ets2oltromânia



Numarul mesajelor : 523
Varsta : 18
Localizare : Romania, tara hotilor
Reputatie : 865
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Dum 05 Mar 2017, 16:53

Pana la Ramnicu Valcea e o viteza ok, exceptand restrictiile de la trecerile de cale ferata.Se merge si cu 120 in anumite zone.
Da cam 3 ore ar face.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13681
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17014
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Lun 06 Mar 2017, 00:08

Pe 201 ar fi nevoie de fostul Accelerat acum ar fi IR 1735/1736 Bucuresti N.-Pitesti-Slatina-Piatra Olt-Ramnicu Valcea-Calimanesti-Sibiu-Copsa Mica-Teius-Cluj N. si retur, plecare din Bucuresti dupa 19 si sosire in Cluj dupa 6, retur la 11 din Cluj sosire in Bucuresti dupa 22. Asa era. Un tren minunat si avea 10 vagoane pline in anii '90.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
AeroX

avatar

Numarul mesajelor : 502
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2336
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Lun 06 Mar 2017, 07:02

Kapпaтй a scris:
Pe 201 ar fi nevoie de fostul Accelerat acum ar fi IR 1735/1736 Bucuresti N.-Pitesti-Slatina-Piatra Olt-Ramnicu Valcea-Calimanesti-Sibiu-Copsa Mica-Teius-Cluj N. si retur, plecare din Bucuresti dupa 19 si sosire in Cluj dupa 6, retur la 11 din Cluj sosire in Bucuresti dupa 22. Asa era. Un tren minunat si avea 10 vagoane pline in anii '90.

Si avand in vedere gratuitatea studentilor, lucrurile s-ar mai schimba, deci pica treaba: "nu vor fi domne calatori. va circula gol". Ar avea poate durata lui 1836. Dar nici ala nu e neaparat pentru cap-coada, dar pentru diverse statii de pe parcurs e numai bun. Si se leaga atatea orase/municipii importante. Deci clar e un tren cu potential, oricat s-ar opune unii si altii. Tot au zis unii ca gratuitatea studentilor va reinvigora transportul feroviar. Atunci sa vedem si o extindere mai adevarata. Dar mai intai trebuie locomotive si vagoane mai multe. Evil or Very Mad
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13148
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15331
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Lun 06 Mar 2017, 08:56

Mie mi s-ar părea mai bună prelungirea lui 1521 până la Sibiu, dar asta ar însemna un Desiro și un mecanic în plus sau un tren în plus Caracal - București pe trasa lui 1522.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AeroX

avatar

Numarul mesajelor : 502
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2336
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Lun 06 Mar 2017, 11:03

Uita-te si tu la timpii astia de mers:



Sunt destul de asemanatori (ce-i drept in sensul invers se face cu 30 min mai mult ca ar putea merge inca pe firul ala bolnav cu 50 km/h pana la ~Titu), iar distanta e usor mai mare, plus stationarea in Pitesti si Piatra Olt cu rebrusare. Da, se face usor mai multicel, dar treci prin 2 resedinte de judet pe 901 care pot aduce calatori, pe cand pe 900 pana la Caracal-Piatra Olt chiar nu castigi nimic.
Ca prelungesti 1521 la Sibiu e cam de florile marului, nu e ca si cand ar fi un singur tren pe acolo care merge spre Sibiu.
Peisajul/ruta ar putea arata asa: Bucuresti - Pitesti - Slatina - Ramnicu Valcea - Sibiu - Alba Iulia - Cluj Napoca. Atatea resedinte de judet, plus cateva orasele importante pe parcurs! Ar ajunge poate mai bine ca 1836.
Deci e ceva incredibil. N-a fost nimeni prost cand a existat asa tren. Prost a fost ala care l-a scos.
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
riciu

avatar

Numarul mesajelor : 677
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3201
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Lun 06 Mar 2017, 11:50

Nu prea sunt de acord, pentru ca pe sosea faci mult mai putin. E prea mult de inconjurat cu trenul prin Ramnicu Valcea. Iar de la Valcea la Sibiu, nu ai nimic notabil pe parcurs. Pe cand pe 202, ai. Nu mai zic pe 300.
Sus In jos
neluadi

avatar

Numarul mesajelor : 315
Localizare : Timisoara
Reputatie : 699
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Lun 06 Mar 2017, 11:51

Perechea GDN-Cluj Napoca prin Pitești-Călimănești-Ocna Sibiului-Teiuș a fost desființată atunci cu decimarea trenurilor.
Atunci s-au mai scos multe legături cu tradiție feroviară, Craiova-Iași prin Făgăraș-Siculeni. Sau Timișoara-Galați prin Târgu Mureș-Comănești.
Tot o minte pusă pe desființat trenuri a scos din mers și GDN-Pitești-Slatina-Craiova-Timișoara pe 901+900.
Dacă Craiova-Iași sau Timișoara-Galați ar spune lumea că nu merită fiind de foarte lung parcurs, dar București-Cluj și București-Timișoara - prin Pitești pe linia 901 - ar merita încă o șansă acum cu schimbările de cerere.
Sus In jos
AeroX

avatar

Numarul mesajelor : 502
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2336
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Lun 06 Mar 2017, 12:01

riciu a scris:
Nu prea sunt de acord, pentru ca pe sosea faci mult mai putin. E prea mult de inconjurat cu trenul prin Ramnicu Valcea. Iar de la Valcea la Sibiu, nu ai nimic notabil pe parcurs. Pe cand pe 202, ai. Nu mai zic pe 300.

Cred ca glumesti. Se obtine tot cam aceeasi durata de mers ca la 1836.
Dar Valea Oltului ce este? Mi se pare mai frumoasa si decat Valea Prahovei (ce sa vad, mai mult zona Busteni) si Jiului (tuneluri mai mult) la un loc. Sa treci vara, dimineata pe la 5 cu Trenul Tineretului pe Valea Oltului zici ca esti in lume de basm.

Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5410
Varsta : 26
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6458
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Lun 06 Mar 2017, 12:10

Asta cu cea mai frumoasa "vale" am auzit pe mulți spunând ca Valea Prahovei nu e nimic în comparație cu Valea Jiului. Valea Prahovei e doar cu numele căci e aproape de Capitală și are stațiuni cu interes atât vara cât și iarna. Am fost pe Valea Oltului de 2 ori cu microbuzul iar pe Valea Jiului odată tot cu microbuzul. Nu sunt încă ghid turistic dar am stat mereu în față, la prima vedere toate sunt frumoase nu știu care sa zic ca mi-a plăcut mai mult, după ce am aflat istoria liniei Bumbesti-Livezeni m-a făcut și mai interesat de Valea Jiului.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1061
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1358
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Lun 06 Mar 2017, 12:22

neluadi a scris:
Perechea GDN-Cluj Napoca prin Pitești-Călimănești-Ocna Sibiului-Teiuș a fost desființată atunci cu decimarea trenurilor.

Tot o minte pusă pe desființat trenuri a scos din mers și GDN-Pitești-Slatina-Craiova-Timișoara pe 901+900.
București-Timișoara - prin Pitești pe linia 901 - ar merita încă o șansă acum cu schimbările de cerere.

Nu cumva era RAPID 27/28 si circula pana la Arad?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13148
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15331
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Lun 06 Mar 2017, 12:30

Mă îndoiesc că oamenii călătoresc de plăcere... Eu ziceam de 1521/2 pentru a asigura și legătura dintre Vâlcea și Sibiu, care legătură pe calea ferată e cvasi-inexistentă, în timp ce pe șosea e o loterie, poți să iei din Călimănești coloana de Cârligul Mic sau poți să prinzi un accident sau alte perturbări. Pe când pe calea ferată faci 2h15min cu IR și 2h45min cu R indiferent de ce e pe șosea. Dacă șoseaua e liberă, faci între 2 ore și 2h45min pe Vâlcea - Sibiu cu autocarul (cf. autogari.ro), dar autobuzul te ia din diverse autogări poziționate te miri pe unde (Dacos are autogara proprie, Antares are altă autogară, alte curse te iau de pe Centură ș.a.m.d.), nu mai zic de Sibiu, unde și acolo ai mai multe autogări.

Frumusețea e relativă. Dar dacă vorbim de traseu, Valea Oltului e una din cele mai largi și joase treceri ale Carpaților. În termeni de lucrări de artă, calea ferată de pe Valea Jiului, de fapt întregul tronson de la Bănița la Tg. Jiu a necesitat un volum de muncă extraordinar, mult peste Valea Oltului sau a Prahovei.

Din toată ecuația asta, vitezele de circulație cele mai mari s-ar putea obține, în cazul unei modernizări, pe Valea Oltului. Declivitățile sunt mici (Oltul fiind regularizat), valea este suficient de largă pentru linie dublă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
bobi

avatar

Numarul mesajelor : 449
Localizare : Iasi
Reputatie : 1579
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Lun 06 Mar 2017, 12:35

neluadi a scris:
Perechea GDN-Cluj Napoca prin Pitești-Călimănești-Ocna Sibiului-Teiuș a fost desființată atunci cu decimarea trenurilor.
Atunci s-au mai scos multe legături cu tradiție feroviară, Craiova-Iași prin Făgăraș-Siculeni. Sau Timișoara-Galați prin Târgu Mureș-Comănești.
Tot o minte pusă pe desființat trenuri a scos din mers și GDN-Pitești-Slatina-Craiova-Timișoara pe 901+900.
Dacă Craiova-Iași sau Timișoara-Galați ar spune lumea că nu merită fiind de foarte lung parcurs, dar București-Cluj și București-Timișoara - prin Pitești pe linia 901 - ar merita încă o șansă acum cu schimbările de cerere.

Ar merita reintroduse si Craiova-Iasi-Craiova si Timisoara-Galati/Iasi-Timisoara.Ar lega o gramada de orase si ar avea cu siguranta succes!!!!
Sus In jos
riciu

avatar

Numarul mesajelor : 677
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3201
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Lun 06 Mar 2017, 12:37

Eu nu am facut referire care vale e mai frumoasa. Personal imi place cel mai mult Valea Jiului, dar e irelevant ce-mi place mie. Pe Valea Jiului ai Petrosani si Subcetate (coboara multi acolo din cauza manastarii). Pe Valea Prahovei, statiunile sunt garla. Pe Valea Oltului nu ai cine stie ce (la Cozia nu coboara atata lumea ca la Subcetate). E clar ca cel mai rentabil spre Cluj e pe Valea Prahovei. Iar varianta pe Valea Jiului e datorata Craiovei (pentru ca si craiovenii trebuie sa poata ajunge la Cluj). De la Pitesti cu coborat prin Piatra Olt si urcat inapoi la Valcea e un ocol maricel. Aaa... ca eu ca pasionat am fost pe Valea Oltului si ca e frumos si pe acolo, da, dar daca ar fi fost sa merg cu treaba, clar nu o luam pe acolo. Ca tot de dragul trenului am venit de la Cluj prin Craiova, da, dar m-a intrebat femeia la casa de 2 ori daca sunt sigur ca vreau sa ocolesc atat. Deci trenurile spre Cluj, trasate prin Valea Jiului sunt pentru Oltenia, si nu pentru bucuresteni.
Sus In jos
neluadi

avatar

Numarul mesajelor : 315
Localizare : Timisoara
Reputatie : 699
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Lun 06 Mar 2017, 12:41

ciprian71 a scris:
neluadi a scris:
Perechea GDN-Cluj Napoca prin Pitești-Călimănești-Ocna Sibiului-Teiuș a fost desființată atunci cu decimarea trenurilor.

Tot o minte pusă pe desființat trenuri a scos din mers și GDN-Pitești-Slatina-Craiova-Timișoara pe 901+900.
București-Timișoara - prin Pitești pe linia 901 - ar merita încă o șansă acum cu schimbările de cerere.

Nu cumva era RAPID 27/28 si circula pana la Arad?

Era vorba de accelerat Timișoara-Craiova-Pitești-București, plecare seara devreme din Timișoara, ajungea la Slatina la 4 dimineața și la Pitești după 5. Un timp ducea și vagon de dormit. Am circulat cu el de 3 ori până la Slatina în interes de serviciu.
Bună garnitură pentru călătorii la 901.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13681
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17014
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   Lun 06 Mar 2017, 13:43

Timisoara-Tg Mures-Galati

Timisoara-Pitesti-Bucuresti

Bucuresti-Slatina-Sibiu-Cluj

Craiova-Fagaras-Onesti-Iasi(asta este o bucata, 1541/1540 Brasov-Iasi e din acest vechi tren de la Craiova)

Aceste trenuri ar fi bine sa reapara ca leaga direct multe zone si altfel satisfaci nevoia de transport cu legaturi directe doar ca liniile sunt cam praf pe la noi si mersul incet face durata mare.

1521/1522 e ok sa mearga la Sibiu dar nu cu Desiro ca inebunesti in scaunele alea de tramvai, asta e tren de NAVETA!!!!! nu de rang superior cu preturi de avion si pe distanta mare.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018   

Sus In jos
 

Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Mersul Trenurilor 2016/2017
» Mersul trenurilor Regiotrans 2016 - 2017
» Mersul Trenurilor 2016/2017
» Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014
Pagina 4 din 15Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-