Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Revista presei

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4961
Reputatie : 6395
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 07 Sept 2017, 07:57

laurentzu a scris:
https://www.realitatea.net/pasageri-nevoi-i-sa-mearga-pe-inele-de-tren_2100552.html

Totusi nu vad vreo intarziere majora a acestui tren. Stie cineva ceva despre acest presupus incident ?

12558 in 06.09.2017 a sosit cu + 72 de minute in Ploiesti Tria.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14143
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16616
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 07 Sept 2017, 10:29

E linie largă până în stația Galați.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2314
Reputatie : 5246
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 07 Sept 2017, 10:40

Probabil, eu nu am vazut trenuri de linie larga prin gara Galati. Acestea o iau spre Filesti, prin tunel, dar unde ajung, dumnezeu stie.
Poate schimba boghiurile in gara de care spuneam(Galati Brates).
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14143
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16616
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 07 Sept 2017, 10:43

E linia până în gară, într-o vreme erau și niște locomotive de cale largă ale Mărfii remizate acolo. Sunt ultimele linii, deci nu lângă clădirea de călători, ci pe partea cealaltă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2314
Reputatie : 5246
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 07 Sept 2017, 13:17

Nu trebuie niste instalatii sa ridice vagoanele pentru schimbarea boghiurilor? Alea sunt la Brates, nu la Galati.
Si la Brates este si linie electrificata, deci nu trebuie sa vina trenul ex sovietic pana la Galati.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1671
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3177
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 07 Sept 2017, 13:21

dan tm a scris:
laurentzu a scris:
https://www.realitatea.net/pasageri-nevoi-i-sa-mearga-pe-inele-de-tren_2100552.html

Totusi nu vad vreo intarziere majora a acestui tren. Stie cineva ceva despre acest presupus incident ?

12558 in 06.09.2017 a sosit cu + 72 de minute in Ploiesti Tria.
S- rupt pantograful locomotivei dupa plecarea din Ploiesti Sud  iar o parte dintre calatori au ales sa se deplaseze inapoi in gara pentru a-si continua calatoria cu alte trenuri sau microbuze.Pana la urma nu vad de ce ar fi vinovata compania cu ceva, nu i-a pus nimeni pe respectivii sa mearga pe sine. Poate totusi  trebuiau sa regareze trenul la peron pana se remedia defectiunea...


Ultima editare efectuata de catre marius664 in Joi 07 Sept 2017, 13:23, editata de 1 ori
Sus In jos
Warrington

avatar

Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 1322
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 07 Sept 2017, 13:23

cardinal a scris:
linia ar trece prin zone ciudate, cu multe frontiere, gagauzi, etc.

Nu e zonă de război, totuși. N-or să atace găgăuzii trenuri Very Happy

Știu un român în UK care merge în fiecare vară la Tiraspol la socri, că nevastă-sa e de-acolo, dintr-un sat de pe lângă. N-a povestit despre niciun fel de incidente.

cardinal a scris:
Si la Brates este si linie electrificata, deci nu trebuie sa vina trenul ex sovietic pana la Galati.

Dacă e tren de pasageri ar trebui totuși să vină.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3156
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5968
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 07 Sept 2017, 14:12

Cu acest tren propus Odessa- spre Romania si cu liniile de ecartament larg care ajung in Galati!


1. Cu liniile de ecartament larg din orasul Galati, situatia este urmatoarea:


A. Giurgiulesti CFM- Galati Larga Grupa B CFR- Galati Larga Grupa A- Galati Marfuri- Ram. Badalan- Galati Triaj Bazin Port Nou/Gara nr.8- Galati Calatori= linie incalecata cu 4 sine, atat pentru ecartament normal cat si pentru ecartament larg.

*Este utilizata de trenuri de marfa (mai rar utilizata pe portiunea Ram. Badalan- Galati Triaj Bazin Port Nou/Gara nr.Cool

*In 1990 sectorul de linie dintre statiile Galati Larga Grupa B CFR- Reni Vest (care in 1990 era statia de frontiera sovietica SZD) era numai linie de ecartament larg.

In 1991, dupa disparitia URSS si proclamarea independentei de stat a Republicii Moldova si Ucraina, apare o noua situatie.

In perioada anilor 1991-1996, in contextul inceperii constructiei portului fluvial Giurgiulesti (singurul port a Republicii Moldova), se realizeaza o noua statie de cale ferata- Giurgiulesti- cu scopul de a deservi portul cu accelasi nume si pentru a fi utilizata ca statie de frontiera a CFM.

In acest context, linia de cale ferata dintre statie de frontiera a Romaniei- Galati Larga Grupa B, si noua statie de frontiera a Republicii Moldova- statia Giurgiulesti, este transformata, undeva in anii 1991-1996, din linie de ecartament larg, in linie incalecata cu 4 sine, atat pentru ecartament normal, cat si pentru ecartament larg.



B. Galati Marfuri- Galati Brates= linie incalecata cu 4 sine, atat pentru ecartament normal, cat si pentru ecartament larg. Linia este electrificata.


C. Galati Brates- Ramificatie Galati Calatori (pe M700)= Linie simpla electrificata de ecartament normal. Trece peste linia 703 si peste strada Macului.


D. Galati Brates- pe langa Ramificatia Galati Calatori- paralel cu M700- Ramificatie Tunel= linie de ecartament larg, evident neelectrificata. Este utilizata de trenurile de marfa incarcate cu minereuri din Rusia sau Ucraina, pentru combinatul siderurgic Galati.
Trece de asemenea peste linia 703 si peste strada Macului.


E. Galati Calatori- Galati Brates= linie simpla electrificata de ecartament normal, ce traverseaza la nivel strada Macului.


F. Galati Calatori- Galati Brates= linie de ecartament larg- evident neelectrificata- care traverseaza la nivel strada Macului.


G. Galati Brates- Ram. Badalan= linie incalecata cu 4 sine, atat pentru ecartament normal, cat si pentru ecartament larg


H. Ram. Galati Brates- Galati Brates= linie simpla neelectrificata, de ecartament normal. Asigura accesul din linia 703 in statia Galati-Brates.


I. Intre Ramificatie Tunel- Ramificatie CSG, magistrala 700- prin cele doua tunele Filesti- are un fir incalecat cu 4 sine atat pentru ecartament normal cat si pentru ecartament larg, care este electrificat, si un alt fir de ecartament normal de asemenea electrificat (acesta din urma nu este utilizabil in aceea zona, deoarece tunelul Filesti 2 este inchis circulatiei feroviare din 1996, fiind in reparatii/consolidari)


J. Ramificatie CSG- CFU Catusa (statie apartinand combinatului siderurgic)= linie incalecata cu 4 sine, atat pentru ecartament normal, cat si pentru ecartament larg.


K. In statia Galati-Calatori penultima linie este de ecartament larg, iar ultima linie (cea de langa gardul firmei Menarom) este incalecata cu 4 sine, atat pentru ecartament normal, cat si pentru ecartament larg.

Pe aceste doua linii -exista poze pe forum- mai erau tinute cateva locomotive clasa 68 si 84 veche de ecartament larg.

Nu stiu daca in incinta depoului Galati exista si liniile de ecartament larg.


Dupa 1960 nu a mai trecut frontiera pe la Galati- Reni/Giurgiulesti nici un tren de calatori!


In schimb pe acolo au trecut foarte multe trenuri de marfa inainte de 1990 -si mai trec si acum, chiar daca mult mai putine fata de 1990- incarcate in principal cu minereuri de fier din URSS/Rusia/Ucraina, pentru combinatul siderurgic Galati.

Aceste trenuri de marfa erau si sunt compuse din vagoane de ecartament larg a SZD/RZD/UZ. Pana in statia Galati Larga Grupa B sunt tractate cu locomotive de ecartament larg a UZ.

Apoi, din statia Galati Larga Grupa B pana in statia CFU Catusa sunt tractate cu locomotive de ecartament larg (clasele 68 si 84-veche) a CFR.

Motivul pentru care locomotivele de cale larga a UZ nu merg pana in statia CFU-Catusa (desi ar putea tehnic) este probabil acela ca mecanicii de locomotiva ucrainieni sau moldoveni au anumite restrictii in a circula cu locomotivele UZ sau CFM pe reteaua feroviara din Romania (probabil ceva legate de cunoasterea semnalizarii feroviare romanesti).


Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3156
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5968
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 07 Sept 2017, 14:25

Acum cu acel tren propus Odessa- Romania!

Cred ca cel mai potrivit ar fi sa fie compus dintr-un automotor nou a UZ, si sa ajunga in statia Galati-Calatori , unde la ultima sau penultima linie se poate amenaja un peron.

Si bineinteles sa aibă un orar astfel incat sa asigure legaturi bune la si de la trenurile IR Galati- Bucuresti.


Acuma problema pe unde ar putea circula un astfel de tren Odessa- Galati Calatori!


Ideal ar fi- acesta este cel mai scurt traseu posibil- sa circule pe ruta Odessa- Cetatea Alba (unde ar trece podul peste Nistru)- Arciz- Berezina- Basarabeasca- Abaclia- Etulia- Reni Vest- Giurgiulesti- Galati Larga Grupa B- Galati Calatori.

Aceasta ar fi cea mai scurta ruta feroviara intre Galati si Odessa ca si lungime, dar intervine o mare problema (care face aceasta ruta inutilizabila deocamdata): calea ferata dintre statiile Berezina si Basarabeasca a fost desfiintata si demontata din teren prin 1999!
Desi s-au purtat discutii si exista proiecte intre CFM si UZ pentru reconstructia acestui tronson de cale ferata, deocamdata nu s-a facut nimic concret in acest sens!



Asadar astazi singura ruta fizic posibila a unui eventual tren de calatori Odessa- Galati Calatori ar fi: Odessa- Rozdilnaia 1- Cuciurgan (statie de frontiera CFM/UZ)- Tiraspol- Ram. Parcani- Ram. Tighina (unde se trece peste Nistru)- Tighina 1- Cainari- Basarabeasca- Abaclia- Etulia- Reni Vest- Giurgiulesti- Galati Larga Grupa B- Galati Calatori.

Dar aceasta ruta are dezavantajul ca este mai lunga si trece prin regiunea separatista transnistreana.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14420
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18050
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 07 Sept 2017, 14:36

In momentul de fata e cam ocolitor sa mergi Galati-Odesa pe calea ferata ca linia din Reni urca la Basarabeasca dupa care ajungi la Bender si Tiraspol dupa care Odesa, nu e ceva ok ca si ruta, ocoleste foarte mult. Ar fi bine daca din Izmail se face o linie la Reni, e vorba de cativa km si asa ar fi cel mai rapid, Galati-Reni-Izmail-Odesa

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3156
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5968
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 07 Sept 2017, 14:50

Da- o linie ferata Izmail- Reni ar fi buna, dar nu cred ca ucrainienii ar vrea o astfel de linie!

Macar sa reuseasca sa reconstruiasca linia Berezina- Basarabeasca si tot ar fi bun.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6129
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7474
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 07 Sept 2017, 17:24

marius664 a scris:
dan tm a scris:


12558 in 06.09.2017 a sosit cu + 72 de minute in Ploiesti Tria.
S- rupt pantograful locomotivei dupa plecarea din Ploiesti Sud  iar o parte dintre calatori au ales sa se deplaseze inapoi in gara pentru a-si continua calatoria cu alte trenuri sau microbuze.Pana la urma nu vad de ce ar fi vinovata compania cu ceva, nu i-a pus nimeni pe respectivii sa mearga pe sine. Poate totusi  trebuiau sa regareze trenul la peron pana se remedia defectiunea...

@laurentzu tu vorbești mult prost și fără rost dar ne-am obișnuit cu tine.

@marius664 e vinovata și își merita înjurăturile de fiecare data pentru o simpla aprobare la ei trebuie zeci de telefoane către toți burtoși ocupați mereu cu altceva și zeci de semnături și nu este prima data când se fac singuri de cacao. Pentru cine nu știe 12558 e fostul 1558 tren cu 5 vagoane BBABB saloane 21-76.900 cu oferta tarif-Regio ce pleacă L-V din Ploiești.Sud cu toate locurile ocupate chiar și în week-end e plin 80-90%.

Nu murea nimeni dacă se mișcau în 25 minute și oprea 12570 acolo pentru a urca și călători din 12558 ba chiar era un mare plus pentru compania care ii place în ultima vreme sa se facă singura de rușine.

Doi la mâna tu zici de pantograful, în link-ul postat de laurentzu se înțelege ca e vorba de legătură dintre locomotiva și vagoane oare la ce se refera la cupla ca în incidentul de pe M900 ? Nu știu pe cine sa mai crezi presa minte pe o parte sau minte fără sa-și dea seama sau sa cunoască termeni tehnici de la cf, iar CFR-ul minte pe cealaltă parte.


Potrivit unui cititor realitatea.net, incidetul a avut loc miercuri dimineață, în jurul orei 08:00, când din cauza unei defecțiuni la legătura dintre locomotivă și vagoane, trenul IR12558 a oprit cu aproximativ 1.5 kilometri distanță față de gara din Ploiești. Toți pasagerii au fost astfel îndemnați să meargă printre șinele de tren până în gară, în timp ce alte trenuri treceau pe lângă călători.

Legătura dintre locomotiva și vagoane??

Tot ce se întâmplă pe cf pentru călători exista un singur CFR, mai exact CFR Călători căci lui ii plătesc. 98% din călători nu știu ca CFR Călători e una si CFR Infrastructura e alta dar nici Călători nu mișcă un deget ca sa informeze călători despre asta. În felul asta multi recalcitranți din trenurile cu probleme nu ar mai înjură pe Călători și șefii de tren ci direct pe CFR Infrastructura când sunt ei de vina ca de multe ori vinovatul e fix CFR Călători.

Uitați-vă ce comunicate dau pe internet cei de la comunicare de la CĂLĂTORI ei nu sunt de vina niciodată. Vinovații sunt mereu alți : politicieni, guvernul, actual si fosti ministri, călătorii, bicicliști și natura.

Și când mai vad toți ciudați care postează ca e doar aur și miere...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14143
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16616
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 07 Sept 2017, 23:06

ldh80 a scris:
Da- o linie ferata Izmail- Reni ar fi buna, dar nu cred ca ucrainienii ar vrea o astfel de linie!

Macar sa reuseasca sa reconstruiasca linia Berezina- Basarabeasca si tot ar fi bun.
Se face bac între Isaccea și Orlivka, probabil asta o să permită niște autobuze care să ajungă până la Odessa.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2314
Reputatie : 5246
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 07 Sept 2017, 23:54

Da acum ce opreste autobuzele sa mearga pana la Odesa ? De la Bucuresti vreau sa zic.
Sau de unde ?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4961
Reputatie : 6395
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 08 Sept 2017, 08:17

Dar calatori ar fi pentru ruta asta?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei   

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 66 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: