Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 60 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
marius664



Numarul mesajelor : 1517
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2936
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 12 Iul 2017, 13:38

razvan - trenuri a scris:
Garile romanesti :

https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/protv-mizerie-de-nedescris-in-garile-statiunilor-de-pe-litoral

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/mizerie-de-nedescris-in-garile-statiunilor-de-pe-litoral-oamenii-nu-reusesc-sa-urce-in-tren-din-cauza-peroanelor-distruse.html
Au uitat sa spuna ca de fapt unele sunt simple halte, nu gari.Bineinteles ca asta nu scuza indolenta CFR-ului, dar cum se spune in finalul comentariului alternativa auto nu este de luat in calcul, mai ales cand vezi pe acealasi site stiri ca acestea:
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/accident-grav-in-constanta-14-persoane-la-spital-dupa-ce-un-autoturism-si-un-microbuz-s-au-izbit.html
Si uite ca mai trece un sezon si CFR cu inca o piatra si-un mop aruncate aiurea-n gara Smile au in continuare clienti.Si vor avea atat timp cat nesimtirea si prostia persista in tarisoara noastra...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10433
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13427
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 12 Iul 2017, 17:42

Holcim a deschis un terminal de ciment conectat la rețeaua feroviară
Producătorul de materiale pentru construcții Holcim România a inaugurat un nou terminal de ciment în orașul Roman, județul Neamț, după o investiție de 2,7 milioane euro. Stația va acoperi județele din regiunea Moldova.

Noul terminal are o suprafață de 13.120 mp, este conectat la rețeaua de cale ferată și dispune de utilaje de încărcare și descărcare atât pentru ciment vrac, cât și pentru ciment ambalat în saci.

Terminalul din Roman, care va furniza ciment în principal către clienții Holcim din județele regiunii Moldova, și anume Bacău, Neamț, Vaslui, Iași, Botoșani și Suceava, completează rețeaua națională extinsă de terminale și depozite ale companiei.

„Facem un pas spre susținerea unei regiuni care are nevoie de soluții și produse sustenabile și avansate tehnologic pentru a progresa, a continua dezvoltarea rețelei de infrastructură, și a construi noi proiecte de utilitate publică și proiecte imobiliare”, a declarat Sofiane Benmaghnia, directorul general al Holcim România.

De asemenea, în contextul în care Holcim se concentrează pe direcția strategică a dezvoltării durabile, terminalul promite reducerea atât a amprentei de carbon, cât și a riscului de accidente, prin soluția alternativă de distribuție pe calea ferată.

Cimentul ce va fi livrat către Moldova prin terminalul de la Roman va fi transportat pe calea ferată de la cele două fabrici ale companiei, din Câmpulung și Aleșd.

Producătorul face parte din grupul LafargeHolcim, format în 2015 prin fuziunea dintre Lafarge și Holcim.

http://clubferoviar.ro/holcim-a-deschis-un-terminal-de-ciment-conectat-la-reteaua-feroviara/
Sus In jos
Warrington

avatar

Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 1235
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 12 Iul 2017, 17:59

marius664 a scris:
asta nu scuza indolenta CFR-ului, dar cum se spune in finalul comentariului alternativa auto nu este de luat in calcul

Așa se întâmplă întotdeauna în lipsa concurenței. CFR e total indolent în privința gărilor fiindcă pasagerii nu au de ales: aceea e gara, n-au cum să coboare sau să urce în altă parte.  Se îngroapă milioane de euro în câte-o gară care ulterior rămâne să se degradeze, în timp ce pentru altele nu se găsesc câteva mii sau zeci de mii de lei pentru a repara pavajul.

Transporturile auto sunt mult mai flexibile, un microbuz poate oricând să ajungă într-un loc unde nu ajungea niciun microbuz în urmă cu o lună, ceea ce trenul nu poate. Dar legislația și ARR-ul au suprimat complet concurența și în transporturile auto, cine obține un traseu îl poate exploata 6 ani fără griji, chiar dacă urcă în mașini un număr dublu de pasageri sau dacă curg tablele de pe ele.

Mașinile ajung să circule supra-aglomerate și în ultimul hal ca stare tehnică, dar o altă firmă nu poate introduce curse pe acel traseu, fiindcă traseele le atribuie ARR sau autoritățile locale. Lucrurile au ajuns exact ca în feudalism, seniorul locului hotărăște cine și ce activități economice are voie să desfășoare. Iar seniorul încasează bani în schimbul permisiunii de a desfășura acea activitate, având grijă să împiedice apariția oricărei concurențe. Cu rezultatele care se văd.
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2270
Reputatie : 5115
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 12 Iul 2017, 23:49

În gara Galați, peroanele sunt la nivelul podelei vagonului, mi se pare neobișnuit, pentru mine, obișnuit să mă cațăr in vagoane la Barboși Razz Mi se pare că ușa vagonului va lovi betonul peronului  rabbit

Pe lângă celebrul, de acum, mop, arată char bine tabela, cu Mangalia Brăila Iași.
Sus In jos
Vale_ntin

avatar

Numarul mesajelor : 179
Varsta : 37
Localizare : Galati
Reputatie : 2115
Data de inscriere : 11/08/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 13 Iul 2017, 06:38

Ar trebui să ai premiul de prelucrarea fotografiilor. Măcar o călătorie la Budapesta dus-întors cu trenul sper să putem oferi. 10 lei de la mine. Și tot respectul.
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2270
Reputatie : 5115
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 13 Iul 2017, 07:14

Mersi, dar nu am prelucrat nimic, e de pe situl stirileprotv, doar am pus link-ul către poza respectivă.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10433
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13427
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 13 Iul 2017, 15:42

SPANISH companies involved in the development and certification of the OGI automatic gauge-changing system have completed the first phase of dynamic testing. The OGI bogies are designed for use on freight routes crossing the Spanish-French border where the track gauge changes from 1668mm to 1435mm.


Following the rules set by the national technical specification (ETH), the system was subjected to 500 consecutive gauge-changing test runs, at a maximum load, on the La Gineta test track in southeastern Spain. This facility is owned by Spain’s infrastructure manager Adif, which is leading the project. On a single day, more than 100 automatic gauge-changing operations between 1435mm and 1668mm were carried out, with no problems detected.
The OGI system is being certified for two types of flat wagon: a MMC3 container wagon with a maximum axleload of 22.5 tonnes and a wheel diameter of 920mm, and an LFT car transporter with 760mm-diameter wheels and a 16-tonne axleload.

Mainline dynamic testing of a minimum of 100,000km and at the wagons’ maximum permitted speed will now be carried out in Spain on both 1668mm-gauge conventional lines and 1435mm-gauge high-speed lines. Dynamic testing will then switch to the standard-gauge cross-border Barcelona - Perpignan line, which is the only mixed-traffic, high-speed line currently in operation in Spain.

The OGI system dates from the 1970s, but in 2014 Adif decided to lead a project to reengineer it and to adapt it to current rolling stock technical specifications. Companies involved in the certification project include OGI, AZVI, which owns open-access freight operator Tracción Rail, and Tria Railway, the sole manufacturer of gauge-change facilities used extensively in Spain.

As with the Talgo and CAF gauge-changing systems, the OGI bogies passively adapt their wheels to each track gauge when passing over a fixed infrastructure composed of rails and check rails which transition the wheels between the two gauges. The system can be installed easily at existing freight yards or stations.
Sus In jos
cristi ar



Numarul mesajelor : 584
Varsta : 39
Localizare : Arad
Reputatie : 3720
Data de inscriere : 28/05/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 13 Iul 2017, 17:55

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10433
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13427
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 13 Iul 2017, 18:34

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13997
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16389
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 13 Iul 2017, 21:27

Nu cred că are rost să citim un astfel de articol... înțeleg că Astra are un buget măricel pentru publicitate, dar sunt la aberații acolo de te doare capul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10433
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13427
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 14 Iul 2017, 10:34

Un reportaj cam denigrator pentru ca murdaria din vagoane o fac calatorii ,firmele de salubrizare apartin unor directori din regionale ,vagoanele alea au 21 de ani nu 30 si chiar ar merita investitia pentru instalatia de AC

Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5123
Reputatie : 7972
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 14 Iul 2017, 20:48

"Amenda maximă, de 9.600 de lei, va fi aplicată șoferilor care nu opresc la trecerea la nivel cu calea ferată, atunci când semnalele acustice și vizuale sunt pornite".
Vreau s-o vad si pe asta!
sursa http://dailynews.ro/o-noua-lovitura-pentru-soferii-din-romania-cei-care-nu-fac-asta-nu-vor-mai-putea-avea-permis-de-conducere/
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4853
Reputatie : 6202
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 14 Iul 2017, 21:59

va fi aplicata dupa ce vor trece sau dupa ce vor fi loviti de tren? amunca

inseamna ca toate limitarile de viteza ale trenurilor de la pasaje vor fi eliminate?
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 2048
Varsta : 26
Reputatie : 4267
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 14 Iul 2017, 22:02

Sus In jos
Vale_ntin

avatar

Numarul mesajelor : 179
Varsta : 37
Localizare : Galati
Reputatie : 2115
Data de inscriere : 11/08/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 15 Iul 2017, 01:38

Ca să facem și o discuție:
@cardinal: eu am văzut articolul filmat în care nu apărea acea doamnă. Fotografia este prelucrată, dacă te uiți un pic mai sus de coada mopului apare un triunghi alb și sunt ceva motive aztece. Smile.
@ Adrian78 și Dr2005: Digi are o serie de reportaje de acest gen, sunt ceva mai mult de zece deja. Acum că Astra Holding, sau cum i-o mai spune face un serviciu de calitate, nu mi se pare rău că este adus la cunoștință în mai mult de o știre de 5 minute. Am mers cu acele troleibuze și nu mi se par cu nimic mai prejos cu ce există prin alte orașe. Din contră, astea au aer condiționat. Că au pierdut niște contracte cu statul, aici trebuie verificat de ce și ce nu a corespuns. Dacă au avut prețul ce mai mic cum spun, sau a contat că nu erau pe stoc și fac doar pe comandă. Este rău că dau burse, sau nu este real? Asta trebuie cercetat. Cu 300 de lei nu se face primăvară, dar la o școală profesională este destul de bine.
@Adrian78: Nu este denigrator, doar că asta este realitatea. Acum, mizeria este făcută de călător cu acordul personalului feroviar. Că pe vremea răposatului, mai mergea TF-ul prin tren, acum abia dacă-i mai vezi prin gări la ore târzii. Dau exemplu TFC, că merg destul de des cu ei, au un gardian în tren, au interzis băutul alcoolului în tren, se mai bea, dar mai pe blat și să nu vadă toată lumea. Recipientele se pun în traistă, mai sunt care mai aruncă pe geam, dar ce era în vagonul ăla este mârlănie neraportată. Iar stratul de praf de două degete, se ia măcar la curățenia de Paște.
@dan_tm și Vitosa: Nu cred că această amendă va rezolva problema deteriorării materialului rulant. OK, o fi asigurat, dar, să duci locomotivă, automotor la revizie, chiar pe banii asigurărilor deja dă mari bătăi de cap. Ar fi vorba de campanii de informare, gen cum av văzut pe străzi ''Viața are prioritate''. Eu aș permite panouri mai mici, înainte de calea ferată și aș da voie operatorilor să-și pună și logo. Facem economie la carburant și la psihologi. Smile.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei   

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei
Pagina 54 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 60 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-