Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57  Urmatorul
AutorMesaj
Warrington

avatar

Numarul mesajelor : 437
Reputatie : 764
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 10 Iul 2017, 19:23

Dr2005 a scris:
Ai mai fost, măcar ca turist, în orașe precum Viena, Bruxelles, Amsterdam sau măcar la Budapesta?

Fă un efort și abține-te de la comunicare patologică, nu încerca să marchezi puncte că s-ar putea să nu-ți placă ecoul.

Exemplu: am fost în destule orașe europene și am fost pe banii mei, spre deosebire de tine. Când am fost prima dată la Viena, probabil abia erai în școala primară, dacă nu cumva la grădiniță.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13542
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15812
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 10 Iul 2017, 19:27

Warrington a scris:
E bun când o să fie construit pe banii bucureștenilor, nu din banii întregii țări. Tren de suprafață (S-Bahn) nu servește nimeni în București, așa ceva e bun doar la Munchen, la Viena etc. Pentru bucureșteni numai metroul e destul de bun, restul vehiculelor feroviare nu se ridică la nivelul lor
Dacă primăria ar înceta să mai dispună măsuri numai pentru traficul rutier, iar parcările ar fi pe bani (și s-ar da și amenzi pentru cei care parchează aiurea), n-ar mai fi nici măcar bicicleta sub nivelul lor.

Warrington a scris:
Cu faptul că profită de banii întregii țări. V-ați construit cumva singur canalizarea în București?
Profită pe dracu'... asta e atitudine de provincial frustrat că Bucureștiul face vreo 25% din PIBul țării și sătucul lui doar 0,1%.
Înainte de '89 toată dezvoltarea țării s-a făcut cu bani de la bugetul de stat... deci fiecare a plătit pentru toată lumea, că blocurile și canalizarea din Tg. Neamț, de exemplu, nu s-au făcut din impozitele celor de acolo.
După '89 fiecare și-a făcut pe banii lui, unele primării au întreținut singure sistemele, altele le-au concesionat altor firme care le exploatează.
Se făcuse mai demult o analiză între veniturile colectate din fiecare județ și cât la sută din ele se întorc în județele alea... e drept, situația e din 2012, dar mă îndoiesc că s-a schimbat situația. Ia să vedem unde se duc banii bucureștenilor:

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Warrington

avatar

Numarul mesajelor : 437
Reputatie : 764
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 10 Iul 2017, 19:31

ldh80 a scris:
Este aberrant sa pui restrictii si limitari de viteza pentru tren, din cauza unor cascati sau sinucigasi care nu stiu sau nu vor sa se asigure corespunzator sau sa astepte trecerea trenului, la trecerile de nivel cu calea ferata!

Și dacă trenul lovește o mașină, ești convins că-și poate continua nestingherit drumul? Ești convins că societatea iese mai ieftin dacă trebuie să trimită ambulanțe, vehiculele de descarcerare și mașini de poliție la locul accidentului, să adune cadavrele, să le ducă la IML pentru autopsie etc. ?

Cât timp întârzie trenul în urma unui accident la o trecere de nivel, cât timp rămâne linia blocată? Nu cumva iese mai ieftin cu o restricție de viteză?
Sus In jos
Warrington

avatar

Numarul mesajelor : 437
Reputatie : 764
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 10 Iul 2017, 19:45

Dr2005 a scris:
asta e atitudine de provincial frustrat că Bucureștiul face vreo 25% din PIBul țării și sătucul lui doar 0,1%.

Bucureștiul face vreo 25% din PIB-ul țării după zeci de ani în care a fost singurul oraș cât de cât civilizat unde se putea derula o activitate economică. După 2007 ai avut ocazia să constați că Timișoara sau Clujul încep să se descurce pe cont propriu, iar în următorii 10-15 ani, cînd se pensionează cei născuți începând cu 1965, situația în București o să devină sinistră.

Când toate instituțiile sunt în București și orice activitate economică are nevoie de o mulțime de formalități birocratice, e evident că București ajunge să fie singurul loc unde se produc bani. Și succesul ăsta e din ce în ce mai mare cu fiecare familie de români care pleacă din țară, ponderea Bucureștiului crește neîncetat Very Happy

Peste vreo 15-20 de ani, dacă mai pleacă încă 3-4 milioane de români, ai toate șansele să ajungi la 50% din PIB realizat în București și eventual să ai din nou frontieră la Predeal Laughing
Problemele cu maghiarii sunt absolut nesemnificative, comparativ cu problemele care apar atunci când românii se satură de România grație politicilor interne derulate de la București.

.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4990
Reputatie : 7716
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 10 Iul 2017, 20:40

Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4990
Reputatie : 7716
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 10 Iul 2017, 22:54

Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2170
Reputatie : 4894
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 11 Iul 2017, 03:58

Warrington a scris:

Peste vreo 15-20 de ani, dacă mai pleacă încă 3-4 milioane de români, ai toate șansele să ajungi la 50% din PIB realizat în București și eventual să ai din nou frontieră la Predeal Laughing
Problemele cu maghiarii sunt absolut nesemnificative, comparativ cu problemele care apar atunci când românii se satură de România grație politicilor interne derulate de la București.
peste vreo 15 20 de ani, Anglia o să fie micul Bangladeș.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2947
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5537
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 11 Iul 2017, 09:07

Warrington a scris:
ldh80 a scris:
 Este aberrant sa pui restrictii si limitari de viteza pentru tren, din cauza unor cascati sau sinucigasi care nu stiu sau nu vor sa se asigure corespunzator sau sa astepte trecerea trenului, la trecerile de nivel cu calea ferata!

Și dacă trenul lovește o mașină, ești convins că-și poate continua nestingherit drumul? Ești convins că societatea iese mai ieftin dacă trebuie să trimită ambulanțe, vehiculele de descarcerare și mașini de poliție la locul accidentului, să adune cadavrele, să le ducă la IML pentru autopsie etc. ?

Cât timp întârzie trenul în urma unui accident la o trecere de nivel, cât timp rămâne linia blocată? Nu cumva iese mai ieftin cu o restricție de viteză?


Nu este normal sa pui restrictii de viteza pentru tren, din cauza neatentiei sau prostiei unor soferi sau pietoni care nu se asigura corespunzator la trecerea la nivel cu calea ferata!

Acuma tot regretul pentru cei care sunt raniti ori isi pierd viata din cauza neatentiei sau prostiei la trecerile de nivel cu calea ferata si Dumnezeu sa-i odihneasca in pace, dar ce-si face omul cu mana lui se cheama lucru manual!
Sus In jos
Warrington

avatar

Numarul mesajelor : 437
Reputatie : 764
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 11 Iul 2017, 12:51

cardinal a scris:
peste vreo 15 20 de ani, Anglia o să fie micul Bangladeș.

Anglia nu e țara mea și n-o să fie niciodată. Dar pentru informarea ta, cele mai mari gunoaie din Anglia sunt albii din cartierele de locuințe sociale, născuți și crescuți în UK. Ei comit jafuri armate la oficiile poștale, ei se încaieră cu poliția în fiecare week-end etc. Cei din Bangladesh își văd de necazurile și de sărăcia lor.

Săptămâna trecută au găsit una care reclamase vreo 15 violuri în 3 ani. Crezi că era din Bangladesh? Era albă, născută și crescută în UK și descoperise că primește compensații ca victimă. Pentru unul din ultimele cazuri primise 11.000 de lire din partea statului.
Sus In jos
Warrington

avatar

Numarul mesajelor : 437
Reputatie : 764
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 11 Iul 2017, 13:05

ldh80 a scris:
Nu este normal sa pui restrictii de viteza pentru tren, din cauza neatentiei sau prostiei unor soferi sau pietoni care nu se asigura corespunzator la trecerea la nivel cu calea ferata!

Spre deosebire de ceea ce cred românii, lumea nu se împarte în șmecheri și fraieri. Așa cum există restricții pentru camioane, pot exista restricții și pentru trenuri. Problemele sunt ale întregii societăți, iar trecerile la nivel cu calea ferată ar trebui să nu existe deloc. Calea ferată nu există ”de când lumea și pământul”, e făcută de oameni. A fost pur și simplu mai ieftină construirea ei fără pasarele sau subtraversări, dar în decursul timpului prețul pentru asta a fost moartea a o mulțime de oameni.

Simplul fapt că stabilești o regulă nu rezolvă problema, mor mereu oameni la trecerile peste calea ferată. Așa cum toată lumea e indignată de numărul victimelor din accidente rutiere, ar trebui să fie indignată și de numărul victimelor de la trecerile de cale ferată. Nu toți cei care mor în astfel de accidente erau la volan, ca să poți susține că meritau să moară. Însă toți cei care privesc cu indiferență moartea unor oameni și o consideră meritată au niște probleme nerezolvate din copilărie.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2408
Varsta : 35
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4743
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 12 Iul 2017, 00:51

Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2170
Reputatie : 4894
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 12 Iul 2017, 01:41

Și ce dacă e un mop pus la uscat ? Îmseamnă că se face curățenie Smile

PS
Ziariștii ăștia îmi sunt din ce īn ce mai antipatici, mai rău ca polițiștii
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1226
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1614
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 12 Iul 2017, 07:58

cardinal a scris:
Și ce dacă e un mop pus la uscat ? Îmseamnă că se face curățenie Smile

PS
Ziariștii ăștia îmi sunt din ce īn ce mai antipatici, mai rău ca polițiștii
Spun adevarul, garile arata infiorator.Eu deregula merg la Mangalia cu trenul si trolerul meu si al sotiei sunt destul de grele.Dupa ce abia cobor sau urc in tren, trebuie sa si subtraversez liniile prin acel pasaj cu bagajele grele.Nu exista un lift sau rampa pentru bagaje.Exista doar o rampa parca la misto in coltul garii pentru o diferenta de nivel de nici 30 cm.Peroanele sunt vechi, iti poti rupe gatul daca nu esti atent cand calci, arata totul uitat de timp, fix ca in anii 70.
In general problema nr.1 in tara asta este mizeria, toaletele murdare sau inexistente.Am fost decurand la barajul lacului Siriu.Infiorator, cateva tarabe ruginite cu suveniruri, o terasa infecta unde nu am avut curajul decat sa beau un pepsi, toaletele( 2 cabine ecologice) nu mai descriu interiorul, dar sa stai la coada la 15 persoane demonstreaza ca nimanui nu le pasa de situatia penibila.In vale un maldar de gunoi amestecat cu moloz, este execrabil.Incercati sa mergeti la Babele si sa ti se raspunda ca toaleta de la cabana este inchisa pe motiv ca nu curge apa si te invita la toaleta de afara, unde arata la fel de infiorator.Eu personal nu am putut sa intru si asteptam sa plec cat mai repede si sa ma furisez in padure.Gandestete ca acolo ajung si straini si vad acelasi lucru ca si mine.
Tara asta este frumoasa, insa nu incerca sa umbli la amanunte de genul curatenie, igiena, informatii utile s.a.m.d.
Sus In jos
TER200



Numarul mesajelor : 56
Reputatie : 619
Data de inscriere : 13/01/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 12 Iul 2017, 09:13

Domnule DR2005: astfel de limbaj (provincial frustrat) va descakifica din start. Cred ca adminii ar trebui sa se sesizeze si sa va dea o mica pauza. Poate mai puneti mana pe regulamentului forumului si vedeti ce inseamna atacurile la persoana.
Warrington a scris:
Dr2005 a scris:
asta e atitudine de provincial frustrat că Bucureștiul face vreo 25% din PIBul țării și sătucul lui doar 0,1%.

Bucureștiul face vreo 25% din PIB-ul țării după zeci de ani în care a fost singurul oraș cât de cât civilizat unde se putea derula o activitate economică. După 2007 ai avut ocazia să constați că Timișoara sau Clujul încep să se descurce pe cont propriu, iar în următorii 10-15 ani, cînd se pensionează cei născuți începând cu 1965, situația în București o să devină sinistră.

Când toate instituțiile sunt în București și orice activitate economică are nevoie de o mulțime de formalități birocratice, e evident că București ajunge să fie singurul loc unde se produc bani. Și succesul ăsta e din ce în ce mai mare cu fiecare familie de români care pleacă din țară, ponderea Bucureștiului crește neîncetat Very Happy

Peste vreo 15-20 de ani, dacă mai pleacă încă 3-4 milioane de români, ai toate șansele să ajungi la 50% din PIB realizat în București și eventual să ai din nou frontieră la Predeal Laughing
Problemele cu maghiarii sunt absolut nesemnificative, comparativ cu problemele care apar atunci când românii se satură de România grație politicilor interne derulate de la București.

.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2650
Localizare : depinde
Reputatie : 5406
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 12 Iul 2017, 11:37

Cu peroane e haos cel putin in Ef Sud acolo daca nu esti in conditii fizice optime nu te mai urci in tren.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei   

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei
Pagina 53 din 57Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-