Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 57 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4768
Reputatie : 6079
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 08 Iun 2017, 22:04

Katalyn a scris:
Dr2005 a scris:


Sunt niște amețiți fără pereche la Comercial... când nu e directorul comercial la birou, iese o varză acolo.


Poate de o lună și 10 zile.


În programul NASA nu poți vedea cifrele decât pentru ultimele 10 zile. Dacă am timp o sa caut în istoric pe forum spunea un pasionat de 3010 și 3006 încă dîn aprilie ca circula cu 2 etajate dar dacă îmi aduc bine aminte era vorba doar în cursul săptămânii nu și în week-end-uri.

.


cam din 24.04.2017 apare cu 2 vagoane pina atunci cu 3. Luat asa prin sondare.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1316
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1789
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Revista presei   Vin 09 Iun 2017, 15:09

CFR doreste sa inchirieze trenuri din Germania.

https://www.youtube.com/watch?v=A5kaWdYHk4w
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10348
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13304
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 09 Iun 2017, 15:51

ciprian71 a scris:
CFR doreste sa inchirieze trenuri din Germania.

https://www.youtube.com/watch?v=A5kaWdYHk4w

Poate sa inchirieze vreo 19 bucati ICETD ca nemti le-au retras are capacitate de 196 de locuri 2200kw dar probabil CFR nu are bani sa le intretina
Eu zic ca ar cauta sa aduca Bombardier AGC Hybrid sa le bage pe traseele mixte unde trebuie si tractiune electrica si diesel gen Bucuresti Craiova prin Pitesti Buc-Tulcea Buc-Pausa si Sibiu Timisoara-Cluj Iasi-Bacau
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1316
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1789
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 09 Iun 2017, 18:16

ciprian71 a scris:
CFR doreste sa inchirieze trenuri din Germania.

https://www.youtube.com/watch?v=A5kaWdYHk4w
Din scurtul reportaj am inteles eu bine, guvernul are de acitat subventie in valoare de 100 mil. euro catre CFR.Eu nu inteleg un lucru, firesc pentru un patron, dar nefiresc pentru CFR, de ce nu fac presiuni, greve si alte socoteli, ca doar sunt banii lor, munciti cinstit.Eu unul sunt surprins si seamana cumva a sabotaj.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13877
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16231
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 09 Iun 2017, 19:34

Nemții sunt pe 15.000 V 16 2/3 Hz, noi suntem pe 25.000 V 50 Hz. Achiziția de rame electrice din Germania și Austria pică din start.

Subvențiile s-au achitat sau sunt în curs de achitare, deconturile pentru facilitățile de călătorie sunt la zi.
Problema despre care se vorbește e veche de ani buni... a existat o prevedere legală care obliga statul să acopere compensarea serviciului public raportat la cheltuieli (deci fiecare operator primea compensație diferențiat în funcție de cheltuieli). CFR Călători a rămas pe minus pe perioada aia și caută să recupereze banii.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa



Numarul mesajelor : 5073
Reputatie : 7884
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 09 Iun 2017, 20:28

EA079 (ex KEG7001) s-a repatriat din Suedia, i s-a modificat transformatorul din 15 kv 16,77 Hz in 25 kv 50 Hz si circula bine mersi pentru VTR, la ramele astea nemtesti de ce nu s-ar putea modifica? A nu mai exista personal calificat la Stat? Le recomand eu o firma privata de profesionisti in domeniul LE, dar trebuie sa plateasca!

Cipriane, fi mai explicit, cine sa faca presiuni, greve si alte socoteli?
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1316
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1789
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 09 Iun 2017, 20:49

Vitosa a scris:


Cipriane, fi mai explicit, cine sa faca presiuni, greve si alte socoteli?

Eu daca lucrez in mediu privat vad altfel lucrurile.Cand am avut de recuperat o suma de bani de la ANAF, m-am prezentat fulger la ghiseu.I-am folosit in alte conturi(salarii,CASS).Ma refeream ca cei din conducere par linistiti cand este vorba de recuparat bani ce se pot duce in investitii.Vroiam sa-i vad ca isi dau interesul si pun piciorul in prag.Adica sunt bani pentru mariri de salarii, pensii,vouchere pentru vacanta in tichete pe 2017 insa de la anul in bani, un fel de al 13 lea salariu pana la urma s.a.
Investitiile sunt reci, nu aduc capital electoral si daca mai sunt facute si cu bani europeni sunt si mai reci, caci nu aduc nici beneficiu firmelor apropiate partidelor.Ca exemplu as aminti compania Bechtel, ce ne-a dovedit ce inseamna sa faca afaceri.Compania in sine este una renumita, serioasa si care aexecutat in alte tari lucrari de calitate si pe bani mai putini.Insa coruptia si lacomia a dus la dezastrul platit cu bani legal.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10348
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13304
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 09 Iun 2017, 23:45

Dr2005 a scris:
Nemții sunt pe 15.000 V 16 2/3 Hz, noi suntem pe 25.000 V 50 Hz. Achiziția de rame electrice din Germania și Austria pică din start.

Subvențiile s-au achitat sau sunt în curs de achitare, deconturile pentru facilitățile de călătorie sunt la zi.
Problema despre care se vorbește e veche de ani buni... a existat o prevedere legală care obliga statul să acopere compensarea serviciului public raportat la cheltuieli (deci fiecare operator primea compensație diferențiat în funcție de cheltuieli). CFR Călători a rămas pe minus pe perioada aia și caută să recupereze banii.

ICE605 TD e varianta diesel a ramei ICE T
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4768
Reputatie : 6079
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 10 Iun 2017, 08:49

De ce sa inchirieze? ca sa plateasca la urma cind le returneaza toate stricatiunile facute de toti idiotii?

Sa cumpere ceva second hand sa ramina cu ele.

Bine ca iara vorbim, o sa para iar curtea de conturi in peisaj. Dar si fara curte ma indoiesc ca o sa inchirieze de pe undeva.
Sus In jos
neluadi

avatar

Numarul mesajelor : 369
Localizare : Timisoara
Reputatie : 923
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 10 Iun 2017, 10:42

Da, totul se amână spre calendele din Grecia.
Avem un articol pe 2 pagini cu Szentes explicând destul de clar că noi rămânem cu pasiunea, dar CFR Călători nu are cum să se modernizeze. Cel mult să fie pe linia de plutire la finanțe și material rulant

http://www.capital.ro/cfr-calatori-avem-un-deficit-de-300-350-de-vagoane.html?&page=1
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13877
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16231
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 10 Iun 2017, 12:30

Vitosa a scris:
EA079 (ex KEG7001) s-a repatriat din Suedia, i s-a modificat transformatorul din 15 kv 16,77 Hz in 25 kv 50 Hz si circula bine mersi pentru VTR, la ramele astea nemtesti de ce nu s-ar putea modifica? A nu mai exista personal calificat la Stat? Le recomand eu o firma privata de profesionisti in domeniul LE, dar trebuie sa plateasca!
Cu bani se poate face orice. Dar dacă închiriezi ceva nu poți să te apuci tu să bagi bani în el, că doar nu e al tău. Iar dacă îl cumperi neconform vine Curtea de Conturi și te ia că de ce l-ai luat dacă mai trebuie să bagi bani în el. Nu cred că știi sub ce presiune se stă pe funcțiile de conducere prin ministere și societăți de stat, mai ales când nu ești membru de partid sau nu ești în grațiile partidului. Toți se tem să semneze hârtii care implică bani, ca să nu se trezească cu Curtea de Conturi sau, mai rău, cu DNA-ul sau DIICOT-ul peste ei.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa



Numarul mesajelor : 5073
Reputatie : 7884
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 10 Iun 2017, 13:47

Pai exact asta-i marea problema in tara asta. Nimeni nu are curajul sa-si asume raspunderea. De aia suntem unde suntem ca si nivel de tara. De feroviar nu mai vorbesc. Si nici in urmatorii 20 de ani de acum incolo nu cred sa progresam.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10348
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13304
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 12 Iun 2017, 23:28

Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2426
Varsta : 35
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4844
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 13 Iun 2017, 00:07

Desi este printre primele la nivel mondial in multe domenii, nu as vrea un microcip.

http://www.activenews.ro/externe/Suedia-a-introdus-biletele-de-tren-sub-forma-de-microcip-implantat-sub-piele-143923
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10348
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13304
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 13 Iun 2017, 13:53

Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei   

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei
Pagina 48 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 57 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-