Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 54 ... 61  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10118
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13013
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 05 Iun 2017, 22:35

Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5702
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6859
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 06 Iun 2017, 01:03

alliens a scris:


ma cam indoiesc c ava fi cineva sanctionat...nu de alta, dar nu e prima oara cans se intampla,  iar daca s-ar fi luat masuri la cazurile anterioare indivizii ar  fi fost mai responsbaili...probabil ca  iiv or mustra putin si gata, in loc sa fie dati afara in suturi pentru proasta imagine facuta companiei prin incmpetenta

Cine sa fie sancționat și pentru ce ? Ca sistemul de emitere al biletelor e defect și prost ? Problema sta în felul următor. Trenurile R 3006, RE 3008, RE 3010 și RE 3012 sunt în prezent cu cate 2 etajate ( minim 218 locuri pe scaune maxim 240 ) și unele din ele sunt cu 2 etajate de mai bine de o luna de zile. La acele RE în cursul săptămânii nu sunt probleme căci lumea e la muncă și elevi sau studenți la școală dar în week-end e belea. Cu siguranță au mai fost cazuri dar nu a stat nimeni sa cheme televiziunea din lipsa de interes sau de timp. Dacă eu mâine ma duc cu un anume RE și primesc loc la vagonul ala care nu exista nașul își cere scuze în numele companiei și ma lasă să stau în alt vagon. Atenție am zis mâine ca e zi lucrătoare și ai șanse sa găsești loc în cele 2 etajate dar dacă duminica la sfârșit de week-end trenurile astea de pe ruta Nr 1 vin cu 2 etajate e clar ca nu pot face față nr de călători. Aglomerație a fost duminica și la R 3006 și cu siguranță și la celelalte 2 trenuri 3008 și 3010 dar cum am spus și la începutul postări nu a avut nimeni timp sa anunțe televiziunea de aia nici nu se cunoaște de fiecare data situația din teren pentru ca rămâne doar în familie, în familia CFR, câteva înjurături companiei și nași mustrati și cam atât.

Nu sunt vagoane asta știm cu toții dar nici soluții nu încearcă nimeni sa găsească, de fiecare dată CFR a găsit scuze prin purtătorul de cuvânt ca tot călători sunt de vină ca aleg sa meargă cu trenul și nu cu alt mijloc de transport. La Regio nu poți avea o baza ca nu poți lua cu loc, la.RE nu toți își ia cu loc, cei 30 de ieri sunt călători fideli ai zilelor de week-end știau ca e belea cu locurile dîn tren de aceea au și solicitat bilete cu loc ca sa fie siguri ca vor prinde loc...pana la urma au prins locuri doar în tren, în picioare intr-un vagon care nu era cel de pe bilet.

Șefii de tren la sfârșit de tura nu fac raport nimic ? Sau sa raporteze situația prin telefon ori sa facă poze sa arate sefimi dacă tehnologia din calculatoare nu arată câți călători au fost înghesuiți în 2 etajate.

Revenind puțin la subiect Trenurile astea cu cate 2 etajate vor mai avea episoade cu Aglomerație în fiecare sâmbătă și duminică.

Situația de duminica nu este singulara și doar la trenurile R de pe Brașov-București ci și la IR dar cum am mai spus nu are lumea timp sa cheme televiziunea.

Dar hai sa ne oprim aici și sa găsim iar vinovați. Studentiiii
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13597
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15890
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 06 Iun 2017, 09:36

Cineva a pus un vagon pe diagramă dar a uitat să îl pună și în tren... e o abatere disciplinară gravă, ar trebui să i se impute biletele în plus, asta pe lângă penalitățile salariale.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664



Numarul mesajelor : 1339
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2659
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 06 Iun 2017, 13:05

Pai vagonul respectiv numai circula de mult, dar figura in X Sell.Vinovata e toata administratia din birouri care sunt rupti de realitatea din teren.Oare cand este ultima data cand cei responsabili de mersul si compunerea trenurilor au folosit trenul ca mijloc de deplasare...asa de curiozitate
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2870
Varsta : 22
Reputatie : 4025
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 06 Iun 2017, 13:07

Poate s-a defectat vagonul. Am avut și eu un caz de-ăsta în data de 15 august 2016, la trenul IR 1776. Dispăruse vagonul de clasa 1 (nu din motiv de defecțiune ci din criză acută în acele zile de vagoane pentru Constanța) și numerotarea era 1 2 4 5, lipsind 3. Idioții de călători s-au certat cu nașii, s-au porcăit ca la ușa cortului că nu știau în ce vagon să urce (e greu să citești plăcuța aia pe care scrie nr vagon), au înjurat pe nași (la propriu) de parcă nașii aveau vină că țața Veta din Ianca s-a urcat în vagonul 5 crezând că e vagonul 4, că nu știe citi. Oricum trenul era ocupat 25% și era loc pentru toată lumea, dar ea dorea fix locul ăla și vagonul ăla.

Culmea, mai liniștiți și cooperativi au fost cei care au plătit clasa 1 dar s-au trezit fără vagon decât idioții de la clasa a doua, care, în loc să se așeze unde era liber, au înjurat CFR și nașii ca la ușa cortului.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4592
Reputatie : 5842
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 06 Iun 2017, 13:14

Normal ca aia de la clasa 1 erau mai linistiti deoarece clasa 1 e pentru oameni mai altfel, asa se deosebeau si inainte.


Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5702
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6859
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 06 Iun 2017, 13:42

mielutu zburator a scris:
Poate s-a defectat vagonul. Am avut și eu un caz de-ăsta în data de 15 august 2016, la trenul IR 1776. Dispăruse vagonul de clasa 1 (nu din motiv de defecțiune ci din criză acută în acele zile de vagoane pentru Constanța) și numerotarea era 1 2 4 5, lipsind 3. Idioții de călători s-au certat cu nașii, s-au porcăit ca la ușa cortului că nu știau în ce vagon să urce (e greu să citești plăcuța aia pe care scrie nr vagon), au înjurat pe nași (la propriu) de parcă nașii aveau vină că țața Veta din Ianca s-a urcat în vagonul 5 crezând că e vagonul 4, că nu știe citi. Oricum trenul era ocupat 25% și era loc pentru toată lumea, dar ea dorea fix locul ăla și vagonul ăla.

Culmea, mai liniștiți și cooperativi au fost cei care au plătit clasa 1 dar s-au trezit fără vagon decât idioții de la clasa a doua, care, în loc să se așeze unde era liber, au înjurat CFR și nașii ca la ușa cortului.

Recitește postarea mea de mai sus !!! Toate cele 4 trenuri R 3006, RE 3008, RE 3010 și RE 3012 de mai bine de 10 zile fiecare are cate 2 etajate zilnic. Nu am stat sa urmăresc toate postările pe forum si pe FB ci doar topicele care ma interesează dar 2 din trenurile enumerate mai sus au cel putin 1 luna de cand merg cu doar 2 etajate celelalte 2 li s-au alaturat de cel putin 2 săptămâni. De aia am si zis 218 locuri minim și 240 maxim pentru ca etajatele pascanizate sunt de 3 tipuri :

1. 84-16 = 3 vagoane. Un astfel de vagon are 104 locuri la clasa 2-a, 6 rasteluri pentru biciclete și 5 strapontine în dreptul rastelurilor.

2. 36-16 = 42 vagoane în toată țara cate ori fi în circulație nimeni nu știe. Un astfel de vagon are 30 locuri la clasa 1-a și 68 locuri la clasa 2-a.

3. 26-16 = 120 vagoane în toată țara. Are fix 120 locuri.

Ce s-a întâmplat la RE 3012 s-a mai întâmplat și în alte zile dar lumea nu a avut timp de televiziune. Dar duminica asta s-a umplut paharul. Ce naiba vorbim de trenurile regio în zi de duminica de pe cea mai importanta ruta din țară. În Moldova trenurile Regio sunt formate din 2 vagoane încă din 2012 majoritatea din ele erau cu 1 etajat și 1 20-55.

Pana la urma întreb și eu sa aflu acum pe ultima suta, voi pasionați feroviari vreți binele CFR-ului și al călătorilor sau doar vreți motive unde sa contraziceți pe toată lumea ? Când apare cate un reportaj nu e bine ca se strică imaginea unei companii unde marea majoritate sunt incapabili și fini, cumetrii și cuscri. Dar în locul călătorilor niciodată nu încercați sa va puneți 2 minute, ma ia stai asa dacă eu eram duminica în 3012 ( atenție nu e singurul Regio care a circulat cu peste 333 călători în 2 etajate doar ca la celelalte nu au fost curajoși care sa cheme televiziunea ) ce făceați ? Dacă nu chema nimeni televiziunea nici conducerea CFR nu mai afla și se prelungea agonia și în week-end-urile următoare. Bun, nu au vagoane atunci sa emită bilete pentru cele care sunt în compunerea trenului nu și pentru cele care nu exista de mai bine de 2 săptămâni.

Exista un grup de pasionați pe FB care pentru ei trenurile înseamnă doar CFR Călători și doar M800 cu vagoane multe și locomotive preferate. Banii vin și de la Regio nu doar la IR, tren este și ala de fuge cu 160 pe M800 dar și Malaxa nemuritoare care chinuie sănătatea călătorilor. Dacă vezi doar intr-o direcție mai bine te lași de pasiunea asta, dar aia de care zic eu oricum nu au nimic în comun cu trenurile sunt niște ratați care si-au găsit liniștea în pasiunea asta.


Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Mar 06 Iun 2017, 14:02, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13597
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15890
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 06 Iun 2017, 13:58

marius664 a scris:
Pai vagonul respectiv numai circula de mult, dar figura in X Sell.Vinovata e toata administratia din birouri care sunt rupti de realitatea din teren.Oare cand este ultima data cand cei responsabili de mersul si compunerea trenurilor au folosit trenul ca mijloc de deplasare...asa de curiozitate

Sunt niște amețiți fără pereche la Comercial... când nu e directorul comercial la birou, iese o varză acolo.

Katalyn a scris:
Toate cele 4 trenuri R 3006, RE 3008, RE 3010 și RE 3012 de mai bine de 10 zile fiecare are cate 2 etajate zilnic
Poate de o lună și 10 zile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5702
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6859
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 06 Iun 2017, 14:06

Dr2005 a scris:


Sunt niște amețiți fără pereche la Comercial... când nu e directorul comercial la birou, iese o varză acolo.

Katalyn a scris:
Toate cele 4 trenuri R 3006, RE 3008, RE 3010 și RE 3012 de mai bine de 10 zile fiecare are cate 2 etajate zilnic
Poate de o lună și 10 zile.


În programul NASA nu poți vedea cifrele decât pentru ultimele 10 zile. Dacă am timp o sa caut în istoric pe forum spunea un pasionat de 3010 și 3006 încă dîn aprilie ca circula cu 2 etajate dar dacă îmi aduc bine aminte era vorba doar în cursul săptămânii nu și în week-end-uri.

Oricum o sa dau comanda sa se pozeze trenurile astea cu cate 2 etajate...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10118
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13013
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 07 Iun 2017, 14:23

Dr2005 a scris:
marius664 a scris:
Pai vagonul respectiv numai circula de mult, dar figura in X Sell.Vinovata e toata administratia din birouri care sunt rupti de realitatea din teren.Oare cand este ultima data cand cei responsabili de mersul si compunerea trenurilor au folosit trenul ca mijloc de deplasare...asa de curiozitate

Sunt niște amețiți fără pereche la Comercial... când nu e directorul comercial la birou, iese o varză acolo.

Katalyn a scris:
Toate cele 4 trenuri R 3006, RE 3008, RE 3010 și RE 3012 de mai bine de 10 zile fiecare are cate 2 etajate zilnic
Poate de o lună și 10 zile.

Si atunci ce mai cauta incompetentii aia acolo?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4592
Reputatie : 5842
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 07 Iun 2017, 17:13

Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4998
Reputatie : 7746
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 08 Iun 2017, 17:07

http://clubferoviar.ro/istanbul-asteapta-aprobarea-pentru-o-noua-linie-de-mare-viteza

Noi, cui sa-i multumim pentru ce avem la ora actuala (infrastructura si material rulant) ??
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10118
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13013
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 08 Iun 2017, 17:31

Vitosa a scris:
http://clubferoviar.ro/istanbul-asteapta-aprobarea-pentru-o-noua-linie-de-mare-viteza

Noi, cui sa-i multumim pentru ce avem la ora actuala (infrastructura si material rulant) ??

Tuturor care s-au perindat la putere din 2004 si pana in prezent
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13597
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15890
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 08 Iun 2017, 20:01

Mai degrabă din 1998 până acum.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664



Numarul mesajelor : 1339
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2659
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 08 Iun 2017, 20:54

Pai in decursul democratiei nostre s-au perindat pe la conducerea tarii toate formatiunile parlamentare.Asa ca toata clasa politica este vinovata, mai ales ca migratia politica face sa vedem in functii aceleasi fete triste care pun pe masa ministrilor mapa la semnat.Ca degeaba se schmba ministrii daca cei din minister care au adevarata putere de decizie sunt aceiasi... ca daca se schimba guvernul schimba si ei partidul Cool
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei   

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei
Pagina 47 din 61Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 54 ... 61  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-