Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Mersul Trenurilor 2016/2017

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Urmatorul
AutorMesaj
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2558
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 5190
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mier 04 Ian 2017, 10:25

Oare se mai fac schimbari la mersul trenurilor? Ma refer in special la bihorul 1932-1. Am inteles ca din vara pana-n septembrie se anuleaza 10641/42. Era o sulitie, sa-l faca lung pe clujean cu cel putin 7-8 vagoane sa incape totii, iar 1932 cu orar modificat Oradea plecare ora 16.55 si fara intrare in nord. La inapoi tot asa 1931 cu trasa prevazuta in livret dar fara nord, iar din nord au la dispozitia 10641.

_________________
ICN 364 "Ady Endre" Cluj Napoca (21.45)- Oradea (00.20) - Biharkeresztes (00.02) - Budapest Kelenföld (03.50)- Wien Hbf (06.10)
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5354
Varsta : 26
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6365
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mier 04 Ian 2017, 10:58

Eu v-am spus de prima data ca acest Express de Cluj e doar o ambitie prosteasca si doar pentru reclama si sa nu va faceti visuri ca va circula prea mult timp. Pica locomotivele grupa mare la vara vor fi cateva trenuri in plus adica sezonierele deci locomotive in plus. Daca ar fi acum vara nu ar avea ci ce sa remorcheze sezonierele. Prea multe trenuri scurte unul dupa altul pentru subventie cand n-or mai avea locomotive sa vezi ce soluti vor gasi ei.

10641/10642 e grupa de Cluj de la 1641/1642 care circula separat din ambitia unora de a avea trenuri multe. Cand circula cu 1641/2 avea 60 locuri la clasa 2-a vagon 22-96 acum are 2 saloane de 84 locuri desi nr calatorilor e acelasi.

De aia i-au si pus oprire la Gherla Expressului daca tot vine cu 2 saloane cu 168 locuri si 50 calatori de ce sa vina cu ele goale si sa nu ia niste cfr-isti si navetisti de Regio ?

Treaba voastra eu zic sa lasati visele si sa fiti realisti voi chiar credeti ca la vara CFR isi va permite sa tina atatea trenuri cu deficit de locomotive ? Sunt 3 trenuri in plus la vara pe Brasov-Buc, 4 daca luam in calcul si gluma de Express.

1932/1931 e trasat in livret cat si in brosura prin Buc.Nord doar 1944/1945 si Regiotransul vor circula pe Baneasa.


Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2558
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 5190
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mier 04 Ian 2017, 20:36

Si pentru cine intra 1932 in nord ca tot nu imi dau seama stiu ca va pun aceeasi intrebare de 4 ani de zile dar nu am reusit sa ne dam seama. Ai 1741 si 1934 , iar dimineata din Bucuresti pleaca 1981 spre litoral plus 1822 care vine intarziat aceasta avand si grupa pentru Mangalia si circula unul dupa altul la sector.

_________________
ICN 364 "Ady Endre" Cluj Napoca (21.45)- Oradea (00.20) - Biharkeresztes (00.02) - Budapest Kelenföld (03.50)- Wien Hbf (06.10)
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5354
Varsta : 26
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6365
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mier 04 Ian 2017, 20:59

Pentru cei care merg Oradea/Cluj-Buc.Nord plus ca din Brasov/Buc.Nord primeste 2-3 vagoane de clasa 2-a. Degeaba sunt 1981 si 1822 vesnic intarziat de 4 ori l-am vazut pe 1932 in Nord si grupa de Buc.Nord 2 vagoane pleca aproape plina. IR 1934 e mai tarziu ca 1932 nu poti obliga calatori sa foloseasca 1934 daca sunt locuri la 1932.

Daca ar merge pe Baneasa la Brasov ar trebui schimbata locomotiva asa ca o schimba la Buc.Nord plus calatori care coboara si urca din Nord.

Sa fi sigur ca daca nu-l folosea nimeni pe 1932 cu destinatia Buc.Nord si nimeni nu-l lua din Nord spre litoral cu toate ca exista 1981, 1822 si Craioveanul poate ca gaseau o solutie si il bagau pe Baneasa dar atata timp cat are calatori care coboara in Nord nu au de ce sa-l mute.

Daca ar merge prin Baneasa 1932 ar merge vesnic intarziat nu asta ar fi problema caci la un drum Oradea/Cluj-Litoral poti sa pui la pariuri ca niciodata prin Baneasa nu vei ajunge la timp asa in Nord datorita stationari mari recupereaza din intarziere si poate ajunge pana la destinatie aproape de orar sau chiar la timp cum s-a intamplat asta vara de cateva ori.

Problema acestui tren ramane tariful de avion in raport cu conditile oferite la un drum de peste 18 ore una e sa vi de la Timisoara la Costinesti in compartiment cu 5 locuri IR 1992 si alta e sa vi de la Oradea la Costinesti cu 20-49.200 cu 8 insi in compartiment. Vrajeala cu mergi la cuseta e pentru fraieri si multi de pe aici o folositi aiurea si fix cand nu trebuie, uitati ca vara nr cusetelor este limitat daca suplimenteaza o face doar la clasa 2-a.

De asta si pretul ridicat la cuseta si dormitor si din lipsa de vagoane dar si din lipsa de personal. Daca ar fi suplimentul la cuseta 18 lei si 30 lei la dormitor jumatate din cei de la cls 2-a ar merge la vagoanele de noaptendar de unde vagoane ca nu au.

Si ultimul exemplu 1992/1991 evita Nordul ptr ca pe intervalul ala mai e si 1696/1695 iar pe bucata Craiova-Capitala si retur sau Craiova-Capitala-Litoral si retur mai sunt si alte trenuri pe acel interval orar pe cand Cluj.Napoca si Oradea au 1741 si 1934 2 trenuri care merg/vin mai departe de Brasov din care unul care vine de pe litoral.

1932/1931 nu umple vagoanele cu calatori pentru litoral daca o facea de atatia ani de zile sigur nu mai intra prin Nord pe cand 1992/1991 are vagoane cu 60 locuri si le umple. Oradeanul are calatori pentru Capitala atat la dus cat si la intors chiar daca pe Brasov-CTA e flancat de inca 2 trenuri plus alte 3 pe Buc-CTA/Mangalia.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12909
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15055
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Mier 04 Ian 2017, 21:23

1931/2 are orarul perfect pentru București - Cluj. Și defunctul 1631/2 de pe același interval orar era full. Doar din litoral nu se poate umple acest tren.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2558
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 5190
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Joi 05 Ian 2017, 10:26

Pai si ce ar fi sa monteze cate 2 prize in fiecare compartiment la niste vagoane 19-55 de Cluj, tapeterie noua, perdele si sunt gata de drum ca vagon clasa a II-a.

_________________
ICN 364 "Ady Endre" Cluj Napoca (21.45)- Oradea (00.20) - Biharkeresztes (00.02) - Budapest Kelenföld (03.50)- Wien Hbf (06.10)
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5354
Varsta : 26
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6365
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Joi 05 Ian 2017, 11:17

Costa in primul rand si sunt vagoane ce se apropie de final.

Doi la mana sti cate vagoane 19-55 exista ? Nici eu nu stiu exact cel mai mare numar parca era 042. Din astea 42 cine stie cate or mai fi in circulatie plus ca sunt raspandite prin toata tara. La mine in zona mai ajung doar cele de Galati cu trenurile Regio facute de Reg Galati gen Buzau-PL.Sud.

Nu trebuie sa bagi bani in niste vagoane care si-au trait viata, trebuie doar sa faci revizia la cele noi de dupa 2007 si sa le distribui cu cap, saloanele la trenuri de zi sau trenuri de maxim 600 km si restul 21-70, 22-96, 22-76 si care or mai fi la trenuri de noapte sau peste 600 km in cazul sezonierelor.

Sus In jos
didinul



Numarul mesajelor : 794
Reputatie : 3593
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Vin 06 Ian 2017, 19:07

92Dragos a scris:
Oare se mai fac schimbari la mersul trenurilor? Ma refer in special la bihorul 1932-1. Am inteles ca din vara pana-n septembrie se anuleaza 10641/42. Era o sulitie, sa-l faca lung pe clujean cu cel putin 7-8 vagoane sa incape totii, iar 1932 cu orar modificat Oradea plecare ora 16.55 si fara intrare in nord. La inapoi tot asa 1931 cu trasa prevazuta in livret dar fara nord, iar din nord au la dispozitia 10641.

Nu cred că o să anuleze IRE 10641/42 pe timpul verii, fiincă o să existe cerere încă dinaintea startului oficial al sezonului estival 2017 pentru combinația 10641/10642 și 1581/1588, una dintre cele faine (și profitabile) legături din mersul actual. Oricât ar plescăi din tastaturi haterii de serviciu de pe forum, ideea cu IRE 10641/42 este excelentă, dar pusă în practică foarte prost, în sensul că nu are și o compunere de elită în măsură să-l atragă pe călător, ci doar un mers ceva mai sprinten decât alte trenuri care deservesc ruta respectivă. Dacă tot există vagoane 21-90 revizuite, nu înțeleg de ce nu sunt utilizate pe trenuri cu potențial, cum sunt IRE 10641/10642 ?!?!
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2558
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 5190
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Vin 06 Ian 2017, 19:31

didinul a scris:
92Dragos a scris:
Oare se mai fac schimbari la mersul trenurilor? Ma refer in special la bihorul 1932-1. Am inteles ca din vara pana-n septembrie se anuleaza 10641/42. Era o sulitie, sa-l faca lung pe clujean cu cel putin 7-8 vagoane sa incape totii, iar 1932 cu orar modificat Oradea plecare ora 16.55 si fara intrare in nord. La inapoi tot asa 1931 cu trasa prevazuta in livret dar fara nord, iar din nord au la dispozitia 10641.

Nu cred că o să anuleze IRE 10641/42 pe timpul verii, fiincă o să existe cerere încă dinaintea startului oficial al sezonului estival 2017 pentru combinația 10641/10642 și 1581/1588, una dintre cele faine (și profitabile) legături din mersul actual. Oricât ar plescăi din tastaturi haterii de serviciu de pe forum, ideea cu IRE 10641/42 este excelentă, dar pusă în practică foarte prost, în sensul că nu are și o compunere de elită în măsură să-l atragă pe călător, ci doar un mers ceva mai sprinten decât alte trenuri  care deservesc ruta respectivă. Dacă tot există vagoane 21-90 revizuite, nu înțeleg de ce nu sunt utilizate pe trenuri cu potențial, cum sunt IRE 10641/10642 ?!?!


Perfect de-acord ! 21-90 recomand pentru urmatoarele trenuri: 72,469,472,10641,1643,1696/78,1539(prelungit la Oradea) si sezonierele de Oradea/Cluj,Satu Mare/Sighet/Mures.

_________________
ICN 364 "Ady Endre" Cluj Napoca (21.45)- Oradea (00.20) - Biharkeresztes (00.02) - Budapest Kelenföld (03.50)- Wien Hbf (06.10)
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1106
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2280
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Vin 06 Ian 2017, 19:45

E buna ideea unui tren expres din Cluj spre Bucuresti, dar nu pe ruta actuala ci pe 300, o ruta mai scurta cu 50 km(asta pt CFR inseamna acum o ora). Sa nu uitam ca CFR Calatori are drept scop ca orice societate sa fie eficienta si sa obtina profit, dar nu cred ca realizeaza asta daca pune trenuri de noapte pe o linie secundara care sa circule la sector, unul facand doar cu 30 minute mai putin decat celalalt(pe intervalul unde circula unul dupa altul). Oare asa multi calatori genereaza Siculeni, Dej sau Miercurea Ciuc incat au nevoie de 2 trenuri de noapte la interval de o ora, avand in vedere ca sunt orase mult mai mari prin ale caror gari bate vantul de la 11 seara la 6 dimineata. Iar daca CFR-ul vrea sa castige calatori sa faca expesuri si catre Timisoara, Oradea, Arad acolo unde practic nu ai alta varianta de deplasare in afara de tren decat avionul, dar asta nu se aplica pentru calatoriile urgente.Pentru ca , sa fim serioasi , oricat de confortabil ar fi un autocar nu as sta in el 9 ore pana la Timisoara, dar as folosi destul de des un tren care sa opreasca doar in Craiova, Drobeta, Caransebes si maxim inca vreo 2 pentru revizii si incrucisari,Aaaa si sa nu doarma pe drum....
Sus In jos
Cipri Andrei Neculai

avatar

Numarul mesajelor : 33
Varsta : 20
Localizare : Cluj-Napoca / Câmpina
Reputatie : 210
Data de inscriere : 29/09/2016

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Vin 06 Ian 2017, 21:32

21-90-urile, nici macar cele revizuite, n-au prize.. e cam anapoda ca la un tren de 9-10 ore, fie el si de noapte sa nu ai prize...macar cate doua in fiecare compartiment, cum ar trebui sa fie in cazul lor :/
Sus In jos
https://www.flickr.com/photos/cipri_477-802-9/
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13430
Localizare : Бухарест
Reputatie : 16726
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Vin 06 Ian 2017, 21:34

Cand intra in circulatie sezonierul Oradea-Mangalia-Oradea e normal ca 10641/10642 sa se anuleze, atunci va fi tren direct Constanta-Cluj deci nu mai e nevoie de schimbari ceea ce inseamna ca 10641/10642 e inutil si la vara cand e nevoie de vagoane nu sta nimeni sa tina in circulatie un trenulet amarat cand e nevoie de acele vagoane pe alte trenuri.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6338
Reputatie : 8342
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Vin 06 Ian 2017, 21:38

marius664 a scris:
E buna ideea unui tren expres din Cluj spre Bucuresti, dar nu pe ruta actuala ci pe 300, o ruta mai scurta cu 50 km(asta pt CFR inseamna acum o ora).

Depinde si de ruta. Posibil sa ajunga mai repede daca merge pe 400, luand in calcul si intarzierile.
Sus In jos
Cipri Andrei Neculai

avatar

Numarul mesajelor : 33
Varsta : 20
Localizare : Cluj-Napoca / Câmpina
Reputatie : 210
Data de inscriere : 29/09/2016

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Vin 06 Ian 2017, 21:45

Adirmvl a scris:
marius664 a scris:
E buna ideea unui tren expres din Cluj spre Bucuresti, dar nu pe ruta actuala ci pe 300, o ruta mai scurta cu 50 km(asta pt CFR inseamna acum o ora).

Depinde si de ruta. Posibil sa ajunga mai repede daca merge pe 400, luand in calcul si intarzierile.
Pe 400 ajunge de cele mai multe ori regulat sau cu intarzieri de maxim o jumatate de ora, ceea ce pe 300 s-ar fi intamplat foarte rar, vedeti cazurile 1745/6, 1538/9 sau 1741/2
Sus In jos
https://www.flickr.com/photos/cipri_477-802-9/
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5354
Varsta : 26
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6365
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Vin 06 Ian 2017, 21:48

didinul a scris:
92Dragos a scris:
Oare se mai fac schimbari la mersul trenurilor? Ma refer in special la bihorul 1932-1. Am inteles ca din vara pana-n septembrie se anuleaza 10641/42. Era o sulitie, sa-l faca lung pe clujean cu cel putin 7-8 vagoane sa incape totii, iar 1932 cu orar modificat Oradea plecare ora 16.55 si fara intrare in nord. La inapoi tot asa 1931 cu trasa prevazuta in livret dar fara nord, iar din nord au la dispozitia 10641.

Nu cred că o să anuleze IRE 10641/42 pe timpul verii, fiincă o să existe cerere încă dinaintea startului oficial al sezonului estival 2017 pentru combinația 10641/10642 și 1581/1588, una dintre cele faine (și profitabile) legături din mersul actual. Oricât ar plescăi din tastaturi haterii de serviciu de pe forum, ideea cu IRE 10641/42 este excelentă, dar pusă în practică foarte prost, în sensul că nu are și o compunere de elită în măsură să-l atragă pe călător, ci doar un mers ceva mai sprinten decât alte trenuri  care deservesc ruta respectivă. Dacă tot există vagoane 21-90 revizuite, nu înțeleg de ce nu sunt utilizate pe trenuri cu potențial, cum sunt IRE 10641/10642 ?!?!

Didinule eu aveam pretenti mari la tine dar vad ca gasesti vinovati dar fara probe ceea ce este egal cu zero. Prefer sa fiu realist decat visator iar pariurile inca sunt deschise.

Pana atunci hai sa iti zic niste chesti.

Nu a zis nimeni ca se bucura ca va fi anulat IR 10641/10642 ci doar am prezentat punctele minus si inca imi mentin parerea ca acest tren mai devreme sau mai tarziu va disparea. Sa iti zic si de ce ? La CFR Calatori nu sunt bani pentru investiti majore iar cu locomotivele sunt la limita pica pe capete le repara iar pica iar le repara si tot asa. Au fost trenuri R si IR care au plecat din Brasov spre Capitala intarziate din lipsa de locomotive si continua treaba asta de cateva luni de zile. La vara vor fi 3 trenuri in plus pe Brasov-Buc.Nord plus 10642 nu cred eu ca CFR Calatori va tine in circulatie Expresul de Cluj pe timpul veri o sa vezi ca am avut dreptate.

Nu trebuie sa te superi degeaba exista soluti pentru 1588+1641 in caz ca se anuleaza 10641. 1641 poate prelua oricand grupa de Cluj si poate fi mutat la 21:15 in loc de 20:55 cum la fel poate fi mutat 1588 din Constanta la 18:50 sosire 20:55 in Buc.Nord fara sa deranjeze cumva alte trenuri de pe M800. Nici 1641 nu deranjeaza alte trenuri pana la Brasov daca ar pleca la 21:05-21:10-21:15 de la Brasov intra pe simpla si are ceva incrucisari pe traseu cu 1944, 1642 sau 1644. La Deda scapa de grupa de Tg.Mures care grupa poate pleca cu 20-25 minute mai tarziu sau sa plece pe trasa lui 4543 iar vagoanele lui 4543 sa plece pe trasa lui 4541 in acest caz vagoanele de Tg.Mures de la 1641 ar ajunge cu doar 50 minute mai tarziu la destinatie. La fel grupa de Bistrita niciun fel de problema ca ajunge mai tarziu la destinatie cu 20 minute.

Sunt destule solutii nimeni nu se bucura cand se anuleaza un tren doar ca 10641/10642 nu este tren ci o gluma de tren cu 4 vagoane si calatori de maxim 2,5 vagoane Wink

Iar la vara cine vrea CTA-Buc.Nord apoi sa urce in 1641 cand are putin mai devreme 1945 sau 1931 cu care se prinde 1641 din Buc.Nord ?? Intre 1931 si 1641 sunt 17 minute timp suficient pentru schimbarea trenului.

Pe retur se pastreaza legatura de care ai mentionat prin 1642 + 1581 Wink

Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   

Sus In jos
 

Mersul Trenurilor 2016/2017

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Mersul Trenurilor 2016/2017
» Mersul Trenurilor 2016/2017
» PANOURI CU MERSUL TRENURILOR DIN GARI
» Mersul trenurilor Regiotrans 2016 - 2017
» Mersul Trenurilor 2015/2016
Pagina 2 din 20Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-