Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Mersul Trenurilor 2016/2017

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 25  Urmatorul
AutorMesaj
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5384
Varsta : 26
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6425
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Joi 12 Ian 2017, 17:33

laurentzu a scris:


Eventual cu grupa de Botosani ca sa te fi enervat maxim Basketball

Ai inceput sa inveti, ma bucur ptr tine.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2586
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 5248
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Joi 12 Ian 2017, 19:32

Katalyn a scris:
92Dragos a scris:
Eu ma gandesc cum ar fi de zi Dorna-Iasi-Vaslui-Buc.

Iar ai inceput ? Ma mir ca nu ai zis Buc.nord-Craiova-Timisoara-Arad-Oradea-Satu.Mare-Baia.Mare.

Plus ca daca erai fair-play puteai sa zici prin Barbosi sau prin Focsani.


Bai omule stai pe banca ta acolo tu bine ca esti mare pasionat si le stii pe toate vine cineva sa propune un tren ce a fost, A1858 Dorna-Iasi despre care tu nu ai habar dar bine ca te dai iarasi mare aici, ca deja esti mai mult decat enervant cu stilul tau arogant. Daca ieseai dintre blocurile cartierului din ploiesti stiai ca a existat acest tren pe vremuri si era chiar aglomerat. Acuma ca am jucat eu cu gandurile sa-l prelungeasca e cu totul altceva oricum s-ar putea sa fie Dorna-Iasi-Vaslui-Bucuresti fara schimbare de numar in parcurs IR166xx. Dar asta e , ne place sa fim antisociali sa ne bagam in seama aiurea ca n-avem ce face acasa bai frate ce m-am saturat de forumul asta a devenit egal cu zero din cauza la anumite persoane.

_________________
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4213
Reputatie : 5343
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Joi 12 Ian 2017, 19:58

Deja si la Tirgu Mures se vorbeste ca in sud? ,,din cauza la anumite" parca suna mai rau decit ,,din cauza anumitor"
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5384
Varsta : 26
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6425
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Joi 12 Ian 2017, 20:02

Si vinovat si cu gura mare cine sa te mai inteleaga ? Tu ai vazut ce ai scris ? Dorna-Iasi-Vaslui-Bucuresti nici macar nu te-a durut undeva sa scri Vatra Dornei iar de la Vaslui la Bucuresti pe ce traseu vrei ca sunt mai multe. PenTecuci-Focsani, pe Tecuci-Barbosi-Buzau sau pe Tecuci-Barbosi-Tandarei-Fetesti ?

Ia uita-te cati au comentat dupa prostia care ai postato. Normal ca forumul asta a ajuns dezastru din cauza unora ca tine, ai topic de vise pardon de propuneri si tu postezi aici pai normal ca te doare capul cand vezi asta de la un moderator, ce pretenti sa mai avem la razvan-trenuri, ldh80 sau alti ?

Nu am fost cu trenul ala pentru ca in Moldova nu am ajuns cu trenul decat pana la Adjudul Vechi si Iasi dar daca imi aduc aminte acel tren a fost introdus cu trenurile zapezii intr-o iarna mi se pare ca dupa ce aparuse Desiro apoi a ramas cu circulatie doar in week-end-uri.

Intelege odata ca nu am nimic cu tine dar cateodata te prostesti in ultimul hal parca ai avea 11 ani nu 24 ce-s postarile astea in bataie de joc sau la misto, ati baut toti apa dupa Halen si doctoru ?

Ai zis de trenul ala cum as fi zis eu de Buc-Craiova-Tm-Arad-Oradea-Satu.Mare-Baia.Mare.

abere
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 9833
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12612
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Joi 12 Ian 2017, 21:22

dan tm a scris:
Adrian78 a scris:
Idioții aia de la mers de tren oare văd că la 1621/1622 se schimba locomotiva in Arad în 8-9 Min în loc de 18 Min sau au băgat o marja de rezerva acolo?

In primul rind nu cred ca prea le au cu calea ferata, in al doilea rind nu au habar CUM se schimba locomotiva.

Deci au facut un mers dupa cum au crezut ei ca se schimba locomotiva.

Au crezut că se schimba că la 1833/1834 pe același capat al statiei ei nu știu că deja când trenul merge spre garare cealaltă locomotiva vine spre tren
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4896
Reputatie : 7526
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Joi 12 Ian 2017, 21:49

Adriane, e luata in calcul rebrusarea aceleiasi locomotive care a adus trenul si tot aia sa plece mai departe Wink
Dar se mai intampla rar cand ramane in Arad si baga alta la celalalt cap. De aici rezulta si alea 8 minute, ca pun pariu ca nu reusesti in minutele alea sa scoti si cupla IT, rebrusare, legare cupla IT, proba trenului, chiar daca e scurt. Si stii bine cat de lungi sunt liniile in gara Arad.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4213
Reputatie : 5343
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Vin 13 Ian 2017, 23:20

Sint lungi liniile in Arad, dar cele de calatori au macazuri de trecere imediat dupa semnal, chiar m-am uitat azi de sus din sala care este peste linii, nu prea cred ca rebruseaza ducind locomotiva departe spre macazurile grupei de marfa, nu cred ca e asa proiectata statia.

Am mers la Arad cu 1766 si am urmarit miscarea.

trenul a sosit in Aradul Nou la 14.35 (vad ca e raportat la 36 poate e chestie de ceas) a stat pina au sostit 14363 si 2606.

In Arad am coborit la prima usa de linga cuseta ca sa fiu aproape de locomotiva, imediat am pornit cronometrul, un lacatus astepata deja sa dezlege si cind trenul a oprit a coborit la cupla, semnalul s-a pus pe alb la 01.20 min. de la oprirea completa, si dupa 02.30 de la oprirea completa locomotiva a plecat. Am mers apoi la celalalt capat al trenului insa locomotiva pauza nu mai aparea desi semnalul era deja pe alb, nu stiu ce a facut, insa imi pare rau ca nu am urmarit-o pe ea in loc sa merg spre capatul trenului. Din momentul opririi la peron pina in momentul in care tampoanele locomotivei s-au lipit de ale primului vagon au trecut 18.20 minute.Noroc ca apoi s-au miscat repede.
Trenul a plecat la 15.14 in loc de 15.12.


Nu stiu daca zilnic este asa.
De la partida am aflat ca dimineata cind au mers la Timisoara cu 1765 au stationat ca nu era linie libera pentru rebrusare.


Am remarcat un vagon lasat de 3115 in Arad, am intrebat daca e defect si cica asa e zilnic, ramine un vagon in Arad ca de la Arad incolo spre Oradea sint mai putini calatori iar la intors se ataseaza la 3118. Intre timp alt ceferist mi-a spus ca vagonul pleca pina la Simeria ca de fapt nu sint vagoane si acolo sint calatori.

Rebrusarea lui 2028 se face mult mai rapid deoarece se schimba locomotivele si 2028 trecepe linga locomotiva care il va prelua, imediat ce opreste la peron noua locomotiva e pe capatul lui in vreme ce e dezlegata cealalta.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5384
Varsta : 26
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6425
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Dum 15 Ian 2017, 15:04

As dori sa imi spuneti care aveti livretele la indemana ce tonaje au trenurile 1621, 1641 si 1741 pe distanta Buc.Nord-Brasov si daca se mentioneaza undeva de DT la peste un anumit tonaj.

Incerc sa aflu de ce doar la IR 1621 e nevoie de DT pe distanta Pl.Vest-Predeal la 11 vagoane sau mai multe iar alte trenuri cu 11-12 nu au nevoie de DT. Cica indiferent daca masina e sau nu in 6 MT tot trebuie Dubla. Vineri 1741 cu 11 vag si 1641 cu 12 vag au urcat cu o singurâ masina iar 1621 ieri a avut nevoie de DT ptr 11 vag.

Cine si cum stabilesc tonajele trenurilor ptr livret si de ce factori se tine cont ?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4213
Reputatie : 5343
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Dum 15 Ian 2017, 15:56

1621

PROCENT DE FRÂNARE = 110.
TONAJ MAXIM : Bucuresti Nord - Brasov = 550 tone;
Brasov - Sibiu - Timisoara N. = 450 tone.
Statia Brasov detaseaza grupa de vagoane pentru loco.


1641

PROCENT DE FRÂNARE = 110.
TONAJ MAXIM: Bucuresti Nord – Deda = 800 tone
Deda – Sarațel = 700 tone
Sărățel - Dej Calatori = 600 tone
Dej Călători - Baia Mare = 500 tone.


1741

PROCENT DE FRÂNARE = 110
TONAJ MAXIM:Bucuresti Nord – Cluj Napoca =800 tone (max. 15 vagoane)
Cluj Napoca – Oradea =750 tone
Oradea - Satu Mare = 700 tone.
Statia Cluj Napoca detaseaza grupa de vagoane pentru loco.
Statia Oradea detaseaza grupa de vagoane pentru loco.


Poate se folosesc de 1621 sa duca o locomotiva spre Brasov.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5384
Varsta : 26
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6425
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Dum 15 Ian 2017, 17:00

Nu inteleg cum au ajuns ei la concluzia ca 1621 e nevoie de doar 550 tone cand cel putin 35 zile din an trenul asta sare de 10 vagoane la plecarea din Buc.Nord, parca discutasem pe aici ca sunt timpi extra tocmai ca livretele au fost facute pentru tonaje maxime. Sa inteleg ca o singura locomotiva poate duce singura pe 1621 cu 11-13-15 vagoane doar ca se incalca acel tonaj si cum cei de la AFER nu au activitate CFR Calatori trimite dubla.

Au fost 4 cazuri + inca 2 ( ieri si azi ) de la noul mers pana in prezent cand a venit tamponul de la Sinaia la Pl.Vest apoi a ajutat pe 1621 pana la Predeal dupa care tamponul s-a intors inapoi la Sinaia izolata. Ieri si azi tamponul a repetat figura doar ca s-a dus pana la Brasov si s-a intors in DT cu IR 1634 pana la Sinaia scutind astfel depoul Brasov de dubla pe Brasov-Predeal.

E bine de stiut in fiecare sambata si duminica pe timpul ierni dar si la Paste sau de 1 mai IR 1621 pleaca intarziat cu minim 10 minute de la Pl.Vest si cu dubla.

Deci pica teoria lui Dr2005 atotstiutorul care spunea ca trenurile ajung timpuriu prin gari ca livretele au fost facute pentru tonaje maxime ceea ce nu e cazul si la IR 1621.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4213
Reputatie : 5343
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Dum 15 Ian 2017, 17:28

Este posibil sa fi aparut tecturi la livret avind in vedere situatia din teren.


___________________
PS. porcaria asta cu controlul flood nu se poate rezolva cumva?
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2586
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 5248
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Dum 15 Ian 2017, 17:28

E o mare rusine oricum pentru CFR ca o masina 477 nu poate circula pana la Predeal fara ajutor, iar asta in sensul spre Brasov unde panta e mai lejera. Asta spune tot despre 477 /montane/phoenixuri puneai o EA236 aia iti urca fara probleme.

_________________
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13108
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15284
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Dum 15 Ian 2017, 18:15

92Dragos a scris:
E o mare rusine oricum pentru CFR ca o masina 477 nu poate circula pana la Predeal fara ajutor, iar asta in sensul spre Brasov unde panta e mai lejera. Asta spune tot despre 477 /montane/phoenixuri puneai o EA236 aia iti urca fara probleme.

EA-236 e locomotivă de 120 km/h, la fel ca cele de marfă. Pe când 477-urile au angrenaje de EA-1. Cine știe ce modificări s-or fi făcut la livret, față de alea 800t inițiale.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4213
Reputatie : 5343
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Dum 15 Ian 2017, 18:26

pentru EA 1 ii trebuie locomotiva dubla

Ploiești Vest, Ploiești Sud - Predeal 800 060.EA


Ploiești Vest, Ploiești Sud - Predeal 800 060 EA1 (650) 060 EA1 (150)

Asta inseamna ca EA1 nu are trebui bagate pe trenurile lungi pe Valea Prahovei daca nu le poate duce. Ajungem la discutia de locomotiva +1-2 vagoane pe cite o sectie iar aici dubla tractiune din cauza repartizarii incorecte a locomotivelor.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5384
Varsta : 26
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6425
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   Dum 15 Ian 2017, 19:24

Eu nu am scoala la Cenafer desi am postat ieri aceeasi chestie pe cateva grupuri de pasionati si cfr-isti pe FB ai fost multe comentarii dar tot nu am reusit sa rezolv acest caz. Singura explicatie mai credibila e cu tonajul si nu cu puterea locomotivei ca e in 5 sau 6 motoare. Dar intrebarea mea nu are limite cine si cum stabileste aceste tonaje si cum au ajuns la concluzia ca lui 1621 tonajul maxim sa fie de 550tone.

Tamponul de la Sinaia a venit primele 4 dati la PL.Vest dupa ora 10:50 iar trenul a plecat si cu 40 minute intarziere, ieri tamponul a ajuns bine cu 70 minute inainte ca 1621 sa vina la Pl.Vest iar azi a venit si mai devreme.

Desigur forumul e urmarit si au vazut ca le-am dat note proaste in privinta sosiri tamponului. Se stia de la ora 09:20 ca IR 1621 va avea tonajul depasit si au trimis tamponul tarziu dar ieri si azi au fost baieti destepti.

Deci sa notati acolo 1621 in zilele de sambata, duminica, vacantele de iarna ale elevilor sau de Paste si 1 mai trenul asta are dubla de la Pl.Vest la Predeal/Brasov so va circula putin intarziat. Aviz celor care vor sa pozeze/filmeze tren lung pe lumina spre Brasov.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2016/2017   

Sus In jos
 

Mersul Trenurilor 2016/2017

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Mersul Trenurilor 2016/2017
» Mersul Trenurilor 2016/2017
» PANOURI CU MERSUL TRENURILOR DIN GARI
» Mersul trenurilor Regiotrans 2016 - 2017
» Mersul Trenurilor 2015/2016
Pagina 8 din 25Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 25  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-