Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Diverse

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31, 32  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14033
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16448
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Diverse   Dum 26 Mar 2017, 23:42

Nu poate face nimic ca proprietar, pentru că nu are voie să contribuie cu bani pentru investiții (unde intră și vagoanele noi), considerându-se să ar favoriza CFR Călători pe o piață liberalizată.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4248
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Diverse   Lun 27 Mar 2017, 00:08

Ok, să scape de problemele actuale ale lui 21-90 dar să NU înlocuiască vagoanele alea compartimentate cu crimele de saloane. Salonul pe tren de noapte e crimă, până și cel ATC sau 20-83 care au o iluminare mult mai difuză și se poate dormi în ele. Saloanele 21-76 de exemplu te orbesc toată noaptea cu o lumină rece și neplăcută.
Dr2005, în afară de 20-50 nu mai avem nimic apt de internațional care să ofere condiții pentru oameni, nu pentru cei care sunt legați în cămașa de forță la Bălăceanca?
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14329
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17895
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Diverse   Lun 27 Mar 2017, 00:30

Si 21-80 sunt apte de international ba chiar au fost prin toata Europa astea dar la cum arata acum clar nu ai cum sa le mai trimiti nici pana la Timisoara dar mai departe.

Solutia pentru Dacia este sa il faca OBB, ce e asa greu sa trimita OBB vagoanele, nu inteleg, daca nu le convine ce avem noi, ei au destule vagoane moderne si super lux, sa faca ei trenul. Problema e alta, pe noi nu ne iubeste nimeni de prin Europa de asta nu trimite mai nimeni vagoane la noi si nu ne vor.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14033
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16448
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Diverse   Lun 27 Mar 2017, 01:02

Kapпaтй a scris:
Solutia pentru Dacia este sa il faca OBB, ce e asa greu sa trimita OBB vagoanele, nu inteleg, daca nu le convine ce avem noi, ei au destule vagoane moderne si super lux, sa faca ei trenul. Problema e alta, pe noi nu ne iubeste nimeni de prin Europa de asta nu trimite mai nimeni vagoane la noi si nu ne vor.

Dar vrea OeBB să facă trenul ăsta? Nu știu dacă OeBB mai are vagoane spre estul Europei, iar pentru Budapesta are RailJet care e mult peste ce oferă Dacia.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4898
Reputatie : 6270
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Diverse   Lun 27 Mar 2017, 08:18

Dr2005 a scris:
Nu poate face nimic ca proprietar, pentru că nu are voie să contribuie cu bani pentru investiții (unde intră și vagoanele noi), considerându-se să ar favoriza CFR Călători pe o piață liberalizată.

Ce aberatii domle ce aberatii.Adica in calitate de proprietar trebuie sa imi las proprietatile sa se paradeasca?

Trecind peste asta, nu cred ca CFR nu ar putea schimba vagaonele daca pina la urma si angajatii MT vad ca trenurile sint jalnice.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14033
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16448
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Diverse   Lun 27 Mar 2017, 09:36

dan tm a scris:
Dr2005 a scris:
Nu poate face nimic ca proprietar, pentru că nu are voie să contribuie cu bani pentru investiții (unde intră și vagoanele noi), considerându-se să ar favoriza CFR Călători pe o piață liberalizată.

Ce aberatii domle ce aberatii.Adica in calitate de proprietar trebuie sa imi las proprietatile sa se paradeasca?
Păi n-ai voie, că îi dezavantajezi pe ceilalți operatori.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 716
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2783
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Diverse   Lun 27 Mar 2017, 10:05

mielutu zburator a scris:
Saloanele 21-76 de exemplu te orbesc toată noaptea cu o lumină rece și neplăcută.

Am venit sambata seara cu 10662 (Iasi - Bucuresti) in 21-76, nu ca ar fi prima oara cand merg cu asa ceva. Si acum am ochii uscati. Ambianta de spital, extrem de puternica lumina.
Nu inteleg la ce le mai pune si beculete pentru iluminat noaptea, daca tot neoanele alea mari albe le lasa pornite. Si cei de la Astra spun ca n-au voie fiindca lumina stinsa e doar pentru cei care vor la vagon de dormit/cuseta.
CFR n-are ce vagoane salon sa trimita oricum. Ar fi buna o modernizare mai severa pe 21-90, altfel sa le dea OBB daca au mila.
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1328
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1862
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Diverse   Lun 27 Mar 2017, 10:23

AeroX a scris:
Ar fi buna o modernizare mai severa pe 21-90, altfel sa le dea OBB daca au mila.
Vagoanele 21-90 nu prea sunt iubite de CFR.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14329
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17895
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Diverse   Lun 27 Mar 2017, 13:09

Dr2005 a scris:
Kapпaтй a scris:
Solutia pentru Dacia este sa il faca OBB, ce e asa greu sa trimita OBB vagoanele, nu inteleg, daca nu le convine ce avem noi, ei au destule vagoane moderne si super lux, sa faca ei trenul. Problema e alta, pe noi nu ne iubeste nimeni de prin Europa de asta nu trimite mai nimeni vagoane la noi si nu ne vor.

Dar vrea OeBB să facă trenul ăsta? Nu știu dacă OeBB mai are vagoane spre estul Europei, iar pentru Budapesta are RailJet care e mult peste ce oferă Dacia.

Si unde e problema ca daca nu are acum nu poate sa trimita? Deci nu vad unde e problema si ce ii impiedica sa trimta ei vagoanele pe Dacia.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1543
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2985
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Diverse   Lun 27 Mar 2017, 14:20

Dr2005 a scris:

Nu plătește nimic în plus, că diurna se dă doar pentru parcursul extern, or Dacia intră în România pe la 2 dimineața, chiar dacă ajunge la 16 în București Nord. Și pentru un avion care ateriza pe Otopeni pe la 23 tot diurna aia era.
Da, dar a doua zi erai la munca si erai productiv asa dormi in tren si tot platit esti.Si diuna interna nu se acorda daca se depaseste 12 ore intre ora plecarii si sosirii???
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14033
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16448
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Diverse   Lun 27 Mar 2017, 17:44

marius664 a scris:
Da, dar a doua zi erai la munca si erai productiv asa  dormi in tren si tot platit esti.Si diuna interna nu se acorda daca se depaseste 12 ore intre ora plecarii si sosirii???
A 2a zi era sâmbătă, deci am stat în tren pe timpul meu liber.
Diurnă internă nu se dă la deplasările externe, indiferent câte ore mergi prin România până la graniță.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alliens



Numarul mesajelor : 483
Reputatie : 2854
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: Diverse   Mar 28 Mar 2017, 23:43

Dr2005 a scris:
dan tm a scris:


Ce aberatii domle ce aberatii.Adica in calitate de proprietar trebuie sa imi las proprietatile sa se paradeasca?
Păi n-ai voie, că îi dezavantajezi pe ceilalți operatori.

nu e posibil o asemenea aberatie...ce treaba ai cu ceilalati operatori? tu investesti ca proprietar...pai in celelalte tari europene unde s einvesteste la greu de stat in propriul otf cum e? mai degraba e o gaselnita scoasa de "specialistii" nostri din guvern sa dea vina pe altii pentru incompetenta/reaua lor vointa, asa cum s-a intamplat de atatea ori, cand vina se arunca ba pe ue, ba pe fmi, ba pe americani, intotdeauna altii sunt vinivati pentru incompetenta noastra
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14033
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16448
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Diverse   Mar 28 Mar 2017, 23:49

Păi da, dar tu pe lângă operator ești și proprietarul liniei de cale ferată pe care operezi, iar compensația de serviciu public tot tu o dai. E ca și cum ai un complex comercial și cel mai mare magazin din el e al tău... evident, magazinul tău e cel mai vizibil și toți care vin trec întâi pe la el. Tocmai ca să evite situația asta, Comisia Europeană a cerut separarea activității de administrare a infrastructurii de cea de operare și tot de aia UE impune licitarea competitivă a traselor (totuși sper să reușim și noi să menținem sistemul actual măcar până în 2027). Pentru că și serviciile publice tot statul le atribuie, iar statul ar putea fi tentat să și le atribuie lui însuși și să sară concurența, fie direct, fie printr-o licitație nedreaptă, în care operatorul statului ar primi tot de la stat mulți bani ca să își ia material rulant mai bun decât concurența.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alliens



Numarul mesajelor : 483
Reputatie : 2854
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: Diverse   Mar 28 Mar 2017, 23:53

Dr2005 a scris:
Păi da, dar tu pe lângă operator ești și proprietarul liniei de cale ferată pe care operezi, iar compensația de serviciu public tot tu o dai. E ca și cum ai un complex comercial și cel mai mare magazin din el e al tău... evident, magazinul tău e cel mai vizibil și toți care vin trec întâi pe la el. Tocmai ca să evite situația asta, Comisia Europeană a cerut separarea activității de administrare a infrastructurii de cea de operare și tot de aia UE impune licitarea competitivă a traselor (totuși sper să reușim și noi să menținem sistemul actual măcar până în 2027). Pentru că și serviciile publice tot statul le atribuie, iar statul ar putea fi tentat să și le atribuie lui însuși și să sară concurența, fie direct, fie printr-o licitație nedreaptă, în care operatorul statului ar primi tot de la stat mulți bani ca să își ia material rulant mai bun decât concurența.

nu tine explicatia...in Austria statul e proprietar si de infrastructura si de otf spre exemplu, in Ungaria, Cehia la fel, si acolo s einvestete la greu in material rulant (si in infrastructura Smile ) si nu u nici o problema....cel mult CE poate nu accepta utilizarea banilor europeni pentru asta (desi pare aiurea, pentru transportul local se permite), dar de interzis proprietarului sa investeasca (si asta doar la noi), nu cred....dar pentru guvern (oricare ar fi el) e mai comod sa zica ca vrea sa o faca da nu ii lasa CE, si sa mute banii la pomeni ....
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10482
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13499
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Diverse   Mier 29 Mar 2017, 00:14

alliens a scris:
Dr2005 a scris:
Păi da, dar tu pe lângă operator ești și proprietarul liniei de cale ferată pe care operezi, iar compensația de serviciu public tot tu o dai. E ca și cum ai un complex comercial și cel mai mare magazin din el e al tău... evident, magazinul tău e cel mai vizibil și toți care vin trec întâi pe la el. Tocmai ca să evite situația asta, Comisia Europeană a cerut separarea activității de administrare a infrastructurii de cea de operare și tot de aia UE impune licitarea competitivă a traselor (totuși sper să reușim și noi să menținem sistemul actual măcar până în 2027). Pentru că și serviciile publice tot statul le atribuie, iar statul ar putea fi tentat să și le atribuie lui însuși și să sară concurența, fie direct, fie printr-o licitație nedreaptă, în care operatorul statului ar primi tot de la stat mulți bani ca să își ia material rulant mai bun decât concurența.

nu tine explicatia...in Austria statul e proprietar si de infrastructura  si de otf spre exemplu, in Ungaria, Cehia la fel, si acolo s einvestete la greu  in material rulant (si in infrastructura Smile ) si nu u nici o problema....cel mult  CE poate nu accepta utilizarea banilor europeni pentru asta (desi pare aiurea, pentru transportul local se permite), dar de interzis proprietarului sa investeasca (si asta doar la noi), nu cred....dar pentru guvern (oricare ar fi el) e mai comod sa zica ca vrea sa o faca da nu ii lasa CE, si sa mute banii la pomeni ....

Polonia e cel mai bun exemplu foloseste banii europeni si pentru achizitia de material rulant
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Diverse   

Sus In jos
 

Diverse

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Galeria mea Norbi
» Diverse (Dan tm)
» Diverse curiozitati
» Diverse
» Diverse despre cainii de oi
Pagina 29 din 32Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31, 32  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: ASTRA TRANSCARPATIC-