Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Diverse

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14187
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17692
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Diverse   Dum 26 Mar 2017, 17:28

Dacia e tren pentru plimbareti nu pentru cei care chipurile au de "lucru" Basketball , deci cei ce care chiar au de lucru merg cu avionul nu imbatranesc in tren cu zilele.
Zicem mersi ca inca exista si e normal sa existe ba chiar mai trebuie si alte legaturi cu alte capitale din Europa gen Praha si Beograd direct indiferent ca are sau nu conditii de lux e normal sa ai trenuri directe pentru plimbareti.
Nu a mers priza in vagonul de dormit? asta e, ghinion, data viitoare mergi cu avionul. lol! Basketball

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 669
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2675
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Diverse   Dum 26 Mar 2017, 17:58

mielutu zburator a scris:
Dragoș, care e problema ta cu Dacia? Mie mi se pare unul din singurele trenuri de noapte cu condiții decente. Timpi de mers rezonabili, VAGOANE COMPARTIMENTATE PENTRU CĂ LA TREN DE NOAPTE AȘA E NORMAL, nu prea dă defecțiuni și are parte de mașini bune, ba recent nici nu mai întârzie deloc. Mori de ciudă că nu e incomod și oribil ca trenurile de navetiști pe care le tot ridici în slăvi din Belgia și Elveția? Mori de ciudă că românul are și varianta de a lua la compartiment dacă nu vrea cușetă, și că-ți dă ție mai puțini bani? Vreau un răspuns logic nu prostiile pe care le tot spui pe-aici legate de Dacia.

Nu-i tin partea lui Dr2005 dar Dacia e departe de ideal! Plus ca eu am avut parte de niste cazaturi de 21-90 cand am fost prin decembrie (n-am putut stinge lumina de tot in compartiment, masute rabatabile la geam care se tot desprindeau), iar la intoarcere scotea fum pe la peron cand l-au garat si a mirosit a fum vreo juma' de ora in tot trenul, deci te simti penibil cand trenul romanesc gareaza in halul ala, am mai pus si o filmare pe aici la un moment dat. Sunt totusi vechi, iar o vopsea noua pe afara nu a schimbat ceva, vorba clasica: afara vopsit gardul, inauntru leopardul.

N-am fost insa prea oripilat din simplul fapt ca am fost cu Smart Ticket si n-am prea fost pretentios, stiam dinainte la ce sa ma astept, imi luasem si acumulator extern cu mine, insa nu m-a ajutat destul. Am avut si noroc sa nu fie plin compartimentul pe segmentele din traseu unde a contat cel mai mult, asa ca m-am putut intinde ca la vagon de dormit. In afara de asta conditiile nu sunt asa de grozave, trebuie sa admitem ca 21-90 nu mai e pentru zilele astea. Se auzea parca ceva de o modernizare a lor cu prize (macar)?

Ca tot suntem la topic-ul Astra, vagonul ala salon al lor e numai bun. Exceptand faptul ca nu se stinge lumina e foarte bun la drum lung, peste 21-90 cu mult, salon fiind, bun chiar si pentru tren international. Nu ne face de ras asa ceva. De vagonul lor de dormit nu mai zic, l-am testat si pe asta, dar ca sa mergi Bucuresti - Viena ar depasi prea rau pretul fata de vagon clasa a 2-a si nu prea o sa incante pe multi optiunea.
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10348
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13304
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Diverse   Dum 26 Mar 2017, 18:05

AeroX a scris:
mielutu zburator a scris:
Dragoș, care e problema ta cu Dacia? Mie mi se pare unul din singurele trenuri de noapte cu condiții decente. Timpi de mers rezonabili, VAGOANE COMPARTIMENTATE PENTRU CĂ LA TREN DE NOAPTE AȘA E NORMAL, nu prea dă defecțiuni și are parte de mașini bune, ba recent nici nu mai întârzie deloc. Mori de ciudă că nu e incomod și oribil ca trenurile de navetiști pe care le tot ridici în slăvi din Belgia și Elveția? Mori de ciudă că românul are și varianta de a lua la compartiment dacă nu vrea cușetă, și că-ți dă ție mai puțini bani? Vreau un răspuns logic nu prostiile pe care le tot spui pe-aici legate de Dacia.

Nu-i tin partea lui Dr2005 dar Dacia e departe de ideal! Plus ca eu am avut parte de niste cazaturi de 21-90 cand am fost prin decembrie (n-am putut stinge lumina de tot in compartiment, masute rabatabile la geam care se tot desprindeau), iar la intoarcere scotea fum pe la peron cand l-au garat si a mirosit a fum vreo juma' de ora in tot trenul, deci te simti penibil cand trenul romanesc gareaza in halul ala, am mai pus si o filmare pe aici la un moment dat. Sunt totusi vechi, iar o vopsea noua pe afara nu a schimbat ceva, vorba clasica: afara vopsit gardul, inauntru leopardul.

N-am fost insa prea oripilat din simplul fapt ca am fost cu Smart Ticket si n-am prea fost pretentios, stiam dinainte la ce sa ma astept, imi luasem si acumulator extern cu mine, insa nu m-a ajutat destul. Am avut si noroc sa nu fie plin compartimentul pe segmentele din traseu unde a contat cel mai mult, asa ca m-am putut intinde ca la vagon de dormit. In afara de asta conditiile nu sunt asa de grozave, trebuie sa admitem ca 21-90 nu mai e pentru zilele astea. Se auzea parca ceva de o modernizare a lor cu prize (macar)?

Ca tot suntem la topic-ul Astra, vagonul ala salon al lor e numai bun. Exceptand faptul ca nu se stinge lumina e foarte bun la drum lung, peste 21-90 cu mult, salon fiind, bun chiar si pentru tren international. Nu ne face de ras asa ceva. De vagonul lor de dormit nu mai zic, l-am testat si pe asta, dar ca sa mergi Bucuresti - Viena ar depasi prea rau pretul fata de vagon clasa a 2-a si nu prea o sa incante pe multi optiunea.

Eu am fost cu Dacia la Viena în decembrie 2013 și am mâncat un frig in el și am dat și 210e dus întors un bilet dus cu oferta că altfel era 580 lei două persoane
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13877
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16231
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Diverse   Dum 26 Mar 2017, 21:15

Kapпaтй a scris:
Dacia e tren pentru plimbareti nu pentru cei care chipurile au de "lucru" Basketball , deci cei ce care chiar au de lucru merg cu avionul nu imbatranesc in tren cu zilele.
Zicem mersi ca inca exista si e normal sa existe ba chiar mai trebuie si alte legaturi cu alte capitale din Europa gen Praha si Beograd direct indiferent ca are sau nu conditii de lux e normal sa ai trenuri directe pentru plimbareti.
Nu a mers priza in vagonul de dormit? asta e, ghinion, data viitoare mergi cu avionul. lol! Basketball

Bun, data viitoare îți trimit ție factura proformă pentru avion, pentru că statul român nu-și permite avion pe rutele pe care e tren și nici nu aprobă cazare o noapte în plus dacă ședința se termină la 18 și nu mai ai avion la ora aia.
Dacă era atât de normal, puneau cehii vagoanele lor... deși, la cum merg lucrurile, tare îmi e că trenurile Praga - Budapesta vor rămâne doar Praga - Bratislava, ținând cont că mai departe se cară aer, iar infrastructura în Slovacia e mai proastă decât la noi. Deja trenurile le face doar CD, au dispărut vagoanele MAV și a dispărut și legătura directă cu Berlinul (bănuisc că sunt legături din Praga, dar nu am verificat). Dar, na, CD-ul nu face servicii pentru plimbăreți, ci pentru clienți, deci pentru ăia chiar au nevoie.
Dacă puteam, mă întorceam cu Ister, dar nu am avut cum... și uite așa am ajuns iar la hârbul de Dacia. Bine că e gol... austriecii și ungurii îl evită (de ce să meargă în astfel de condiții când au RailJet la aceiași bani?), restul preferă Isterul, pentru că Sighișoara e mai cunoscută pe plan internațional decât Sibiul, iar Isterul oferă niște condiții oarecum asemănătoare cu trenurile cu care străinii sunt obișnuiți. Nu știu cum s-ar putea rezolva problema Daciei... poate doar să se ia niște surse statice de pe 21-90 sau 21-80 și să se pună pe 21-76, dar nu știu dacă ar putea alimenta corespunzător prizele din salon.

Spre Serbia nu o să vedem trenuri directe (cu excepția celor de mic trafic) până nu intră în UE. Sau, dacă cumva vor fi astfel de trenuri, vor fi cu hârburile sârbilor sau cu 20-50 de la noi (cât or mai fi), pentru că Poliția de Frontieră va demonta toată melamina pentru a căuta țigări.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664



Numarul mesajelor : 1477
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2858
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Diverse   Dum 26 Mar 2017, 21:31

Dr2005 a scris:

Bun, data viitoare îți trimit ție factura proformă pentru avion, pentru că statul român nu-și permite avion pe rutele pe care e tren și nici nu aprobă cazare o noapte în plus dacă ședința se termină la 18 și nu mai ai avion la ora aia.
.
Pai si atunci platesti din buzunar?? Ca doar nu e vina ta ca n-ai avion sau alt mijloc.Si in plus sedintele astea se stiu din timp, poti gasi astfel bilete de avion mai ieftine sau la acelasi pret cu trenul...Iar daca angajatorul vrea sa fie/fii performant ofera cele mai bune conditii, transportul rapid fiind unul dintre ele,iar daca mai vrei sa lucrezi s-a creat clasa bussines Very Happy .Daca pentru cativa euro se zgarceste...dar isi permite sa plateasca in plus pentru diurne...sa plateasca ca d-aia e stat...
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1316
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1789
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Diverse   Dum 26 Mar 2017, 21:41

Dr2005 a scris:
Kapпaтй a scris:
Dacia e tren pentru plimbareti nu pentru cei care chipurile au de "lucru" Basketball , deci cei ce care chiar au de lucru merg cu avionul nu imbatranesc in tren cu zilele.
Zicem mersi ca inca exista si e normal sa existe ba chiar mai trebuie si alte legaturi cu alte capitale din Europa gen Praha si Beograd direct indiferent ca are sau nu conditii de lux e normal sa ai trenuri directe pentru plimbareti.
Nu a mers priza in vagonul de dormit? asta e, ghinion, data viitoare mergi cu avionul. lol! Basketball

Dacă puteam, mă întorceam cu Ister, dar nu am avut cum... și uite așa am ajuns iar la hârbul de Dacia. Bine că e gol... austriecii și ungurii îl evită (de ce să meargă în astfel de condiții când au RailJet la aceiași bani?),.. Nu știu cum s-ar putea rezolva problema Daciei... poate doar să se ia niște surse statice de pe 21-90 sau 21-80 și să se pună pe 21-76, dar nu știu dacă ar putea alimenta corespunzător prizele din salon.

Spre Serbia nu o să vedem trenuri directe (cu excepția celor de mic trafic) până nu intră în UE. Sau, dacă cumva vor fi astfel de trenuri, vor fi cu hârburile sârbilor sau cu 20-50 de la noi (cât or mai fi), pentru că Poliția de Frontieră va demonta toată melamina pentru a căuta țigări.
Intr-adevar 21-90 puteau fi upgradate la cerintele zilei dar de unde bani si vointa?Clar ca grupa cl. 2 Bucuresti - Viena ar trebuii sa fie cu OBB compartimentate.

Apropos de plimbareti pentru cei ce vor sa se plimbe cu trenul spre Muntenegru am gasit o solutie insa e cam riscanta:
Pentru cei din Bucuresti in special IR.1695 Timisoara 06.46
microbuz SimpliCITY din fata garii 07.10 - Belgrad gara 09.00 *50e/persoana. Pentru rezervari cu mai mult de un pasager tariful scade la 35e/persoana.
IC.431 Belgrad(09.15)
PS. a aparut o problema nu mai gasesc nici un tren din Belgrad.Inca nu cunosc de ce.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14187
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17692
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Diverse   Dum 26 Mar 2017, 21:45

Dr2005 a scris:

Dacă era atât de normal, puneau cehii vagoanele lor... deși, la cum merg lucrurile, tare îmi e că trenurile Praga - Budapesta vor rămâne doar Praga - Bratislava, ținând cont că mai departe se cară aer, iar infrastructura în Slovacia e mai proastă decât la noi. Deja trenurile le face doar CD, au dispărut vagoanele MAV și a dispărut și legătura directă cu Berlinul (bănuisc că sunt legături din Praga, dar nu am verificat). Dar, na, CD-ul nu face servicii pentru plimbăreți, ci pentru clienți, deci pentru ăia chiar au nevoie.
Dacă puteam, mă întorceam cu Ister, dar nu am avut cum... și uite așa am ajuns iar la hârbul de Dacia. Bine că e gol... austriecii și ungurii îl evită (de ce să meargă în astfel de condiții când au RailJet la aceiași bani?), restul preferă Isterul, pentru că Sighișoara e mai cunoscută pe plan internațional decât Sibiul, iar Isterul oferă niște condiții oarecum asemănătoare cu trenurile cu care străinii sunt obișnuiți. Nu știu cum s-ar putea rezolva problema Daciei... poate doar să se ia niște surse statice de pe 21-90 sau 21-80 și să se pună pe 21-76, dar nu știu dacă ar putea alimenta corespunzător prizele din salon.

Spre Serbia nu o să vedem trenuri directe (cu excepția celor de mic trafic) până nu intră în UE. Sau, dacă cumva vor fi astfel de trenuri, vor fi cu hârburile sârbilor sau cu 20-50 de la noi (cât or mai fi), pentru că Poliția de Frontieră va demonta toată melamina pentru a căuta țigări.

Doamne fereste!!!!

Numai tampenii vorbesti, exista trenuri Budapesta-Berlin cu vagoane MAV, ala de noapte e facut de MAV, ala de zi adica EC HUNGARIA la fel e facut cu vagoane MAV si circula Budapest-Praha-Berlin-Hamburg, dar vorbesti asa sa te afli in treaba. Ai fost si tu cu un tren pe acolo si gata daca ala e cu vagoane CD si limitat la Praha asa e cu toate.
Daca nu stii si nu verifici nu PRICEP ce tot postezi doar asa de dragul de a posta ce crezi tu care nu are treaba cu realitatea! Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13877
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16231
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Diverse   Dum 26 Mar 2017, 21:46

marius664 a scris:
Pai si atunci platesti din buzunar?? Ca doar nu e vina ta ca n-ai avion sau alt mijloc.Si in plus sedintele astea se stiu din timp, poti gasi astfel bilete de avion mai ieftine sau la acelasi pret cu trenul...Iar daca angajatorul vrea sa fie/fii performant ofera cele mai bune conditii, transportul rapid fiind unul dintre ele,iar daca mai vrei sa lucrezi s-a creat clasa bussines Very Happy
Pentru ședința de marți a ieșit ordinul de deplasare vineri la 13... deci biletul de avion pentru dus și cel de tren pentru întors s-au luat atunci, chiar dacă ședința era anunțată de 3 luni.

Citat :
Daca pentru cativa euro se zgarceste...dar isi permite sa plateasca in plus pentru diurne...sa plateasca ca d-aia e stat...
Nu plătește nimic în plus, că diurna se dă doar pentru parcursul extern, or Dacia intră în România pe la 2 dimineața, chiar dacă ajunge la 16 în București Nord. Și pentru un avion care ateriza pe Otopeni pe la 23 tot diurna aia era.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13877
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16231
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Diverse   Dum 26 Mar 2017, 22:02

Kapпaтй a scris:
Dr2005 a scris:

Dacă era atât de normal, puneau cehii vagoanele lor... deși, la cum merg lucrurile, tare îmi e că trenurile Praga - Budapesta vor rămâne doar Praga - Bratislava, ținând cont că mai departe se cară aer, iar infrastructura în Slovacia e mai proastă decât la noi. Deja trenurile le face doar CD, au dispărut vagoanele MAV și a dispărut și legătura directă cu Berlinul (bănuisc că sunt legături din Praga, dar nu am verificat). Dar, na, CD-ul nu face servicii pentru plimbăreți, ci pentru clienți, deci pentru ăia chiar au nevoie.
Dacă puteam, mă întorceam cu Ister, dar nu am avut cum... și uite așa am ajuns iar la hârbul de Dacia. Bine că e gol... austriecii și ungurii îl evită (de ce să meargă în astfel de condiții când au RailJet la aceiași bani?), restul preferă Isterul, pentru că Sighișoara e mai cunoscută pe plan internațional decât Sibiul, iar Isterul oferă niște condiții oarecum asemănătoare cu trenurile cu care străinii sunt obișnuiți. Nu știu cum s-ar putea rezolva problema Daciei... poate doar să se ia niște surse statice de pe 21-90 sau 21-80 și să se pună pe 21-76, dar nu știu dacă ar putea alimenta corespunzător prizele din salon.

Spre Serbia nu o să vedem trenuri directe (cu excepția celor de mic trafic) până nu intră în UE. Sau, dacă cumva vor fi astfel de trenuri, vor fi cu hârburile sârbilor sau cu 20-50 de la noi (cât or mai fi), pentru că Poliția de Frontieră va demonta toată melamina pentru a căuta țigări.

Doamne fereste!!!!

Numai tampenii vorbesti, exista trenuri Budapesta-Berlin cu vagoane MAV, ala de noapte e facut de MAV, ala de zi adica EC HUNGARIA la fel e facut cu vagoane MAV si circula Budapest-Praha-Berlin-Hamburg, dar vorbesti asa sa te afli in treaba. Ai fost si tu cu un tren pe acolo si gata daca ala e cu vagoane CD si limitat la Praha asa e cu toate.
Daca nu stii si nu verifici nu PRICEP ce tot postezi doar asa de dragul de a posta ce crezi tu care nu are treaba cu realitatea! Mad
De la Praga la Bratislava nu am văzut niciun vagon MAV. Trenuri Budapesta - Berlin mai sunt 2 mari și late, Hungaria și Metropol, pe când în 2012 aproape toate trenurile mergeau până la Berlin (am mers Praga - Budapesta cu vagoane MAV). Nu le-am văzut, dar site-ul CD zice că ambele au vagoanele de clasă de la CD, pe când WaggonWeb arată 2 - 3 vagoane de clasă MAV. Asta în condițiile în care, acum câțiva ani, trenurile de zi Budapesta - Berlin erau integral cu vagoane MAV.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14187
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17692
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Diverse   Dum 26 Mar 2017, 22:08

Mai bine taci ca doar prostii spui.

Site-ul CD arata ca toate trenurile ce trec prin Cehia au vagoane CD(chiar daca e international si are vagoane de la alte administratii din tarile vecine tot CD arata ca sunt), dar na, tu inca crezi orice si mai si postezi pe aici si prin alte locuri cu convingere ca stii tu ............

Budapesta-Berlin erau 3, acum sunt 2 restul se limitau la Praha ca si acum, nu stiu de unde le tot scoti tu dar iti place sa te crezi mare superior ca stii tu cand in realitate nu stii nimic.

Minte si te crezi superior la cine vrei dar nu aici ca aici sunt eu care chiar stiu mult mai bine cum sta treaba in realitate. Nu am nevoie de raspuns la infinit!

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5073
Reputatie : 7884
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Diverse   Dum 26 Mar 2017, 22:32

Dr2005 a scris:
Trenuri Budapesta - Berlin mai sunt 2 mari și late, Hungaria și Metropol, pe când în 2012 aproape toate trenurile mergeau până la Berlin (am mers Praga - Budapesta cu vagoane MAV). Nu le-am văzut, dar site-ul CD zice că ambele au vagoanele de clasă de la CD, pe când WaggonWeb arată 2 - 3 vagoane de clasă MAV. Asta în condițiile în care, acum câțiva ani, trenurile de zi Budapesta - Berlin erau integral cu vagoane MAV.
Intre timp noi am mai evoluat cu inca cativa ani, mai exact cu 5, pe cand tu continui sa ne intoxici cu ce ai vazut acum cativa ani mai in urma! Trezeste-te la realitate amice, doar vezi cati iti explica pe aici ca nu e asa cum sustii, dar tu nu si nu! Am ajuns sa-ti cant prohodul precum il cantam lui Piturca, lasa-nee, lasa-nee...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13877
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16231
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Diverse   Dum 26 Mar 2017, 22:34

La trenurile pe care le-am folosit eu (275 și 281) au fost doar vagoane CD.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14187
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17692
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Diverse   Dum 26 Mar 2017, 22:43

Nici nu aveai ce sa vezi altceva, sunt trenuri facute de CD ambele dar asta NU inseamna ca nu exista vagoane MAV ce merg la Berlin cum ai sustinut tu ca asa crezi tu!!!
Ajunge cu off-topicul ca numai postari de genul ce crezi tu faci. Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4768
Reputatie : 6079
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Diverse   Dum 26 Mar 2017, 23:16

Bai, eu nu inteleg o treaba: firmele astea ale Statului Roman cum sint conduse? adica in ce mod isi exercita statul drepturile si obligatiile de proprietar?

Adica vreau sa intreb cine numeste oamenii in functiile de decizie?

Adica CFR Calatori este o firma a statului unde statul este reprezentat de ministerul transporturilor.Ca am avut deunazi discutii pe tema asta.

Pai atunci statul reprezentat prin MT de ce la CFR C sa trimita un tren numit jeg si un tren pe care pina la urma austriecii nu o sa il mai priemeasca in tara?

Nu poate face nimeni nimic din MT in calitate de proprietar al CFRC ca aia sa trimita un altfel de vagoane?Cine ii trimite in consiliul de administratie pe aia si cine ii plateste?

___________________________________________
Am vazut pe alt forum ca polonezii au cumparat rame Pesa prin fonduri europene.Cum ar veni CFRC sa cumpere vagoane din Romania pe banii UE.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5865
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7087
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Diverse   Dum 26 Mar 2017, 23:32

Ma întreabă și ma roagă lumea pe Facebook de ce nu mai postez pe forum, una la mâna nu mai am ce sa postez ca mi-am schimbat domiciliul iar aici unde sunt în prezent am fix 2 luni și nu am mers decât cu bicicleta și mașina. În 2 luni de zile nu am mers măcar odată cu autobuzul sau cu trenul care este foarte scump. Când o sa merg o sa vin cu impresii, poze, filmări etc...pana atunci sunt obligat ca puținul timp liber care îl am pentru forum 5-10 minute pe zi sa citesc toate aberațiile și inepțiile postate de x și y. Când vreodată în viata asta se vor mai schimba admini sau când vreodată va fi un admin avertizat, sancționat sau retras rangul ? E ca în povestea cu hoții, hotul striga către mine hoții când el face circ și off-topic pe tot forumul pana nu răspunde și citează el pe toată lumea nu se lasă.

Măcar eu am tot fost acuzat numai de oameni cu probleme sau "prieteni virtuali" pe când am venit de fiecare data cu tot felul de informații, poze și chiar filmări în schimb alți doar latră și trăiesc din amintiri deși lumea se schimbă continuu.

Nu sunt la curent cu lucrurile care se întâmplă la CFR nici nu credeam ca va fi greva pana ce am văzut postările de pe net, nu știu ce se întâmplă în țara pe calea ferată de aceea intru când am timp pe acest forum, în loc sa fiu la curent vad numai off-topic și trăiri personale.



Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Diverse   

Sus In jos
 

Diverse

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Galeria mea Norbi
» Diverse (Dan tm)
» Diverse curiozitati
» Diverse
» Diverse despre cainii de oi
Pagina 28 din 32Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: ASTRA TRANSCARPATIC-