Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Diverse

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 14 ... 26  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6334
Reputatie : 8337
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Diverse   Mier 04 Ian 2017, 23:42

20-71-urile MAV-ului au mocheta. Clasa a II-a, pentru omul de rand. La aia cum nu sint infecte? Asa e, la CFR e jegul gros de un deget pe ramele geamurilor, si nu zic de 20-55 sau 21-80.
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2576
Varsta : 21
Reputatie : 3580
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Diverse   Joi 05 Ian 2017, 00:51

Dr2005, există vreun element de comfort pentru călători pe care nu l-ai scoate?
Scoate frate și cutia vagonului, antifonarea și becurile, lasă să mergem pe platforme cum cărau nemții prizonierii de război, ce atâta comfort? Economie să fie, să iasă banii, cui îi pasă că mergi ca-n Congo când ție-ți dau hârtiile cu 0, și nu cu virgulă?
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4110
Reputatie : 5209
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Diverse   Joi 05 Ian 2017, 08:43

Cutia vagonului nu poti sa o scoti ca nemtii ii duceau in vagoane inchise, nu pe platforme.

E vorba de civilizatie intr-o parte si de dotare si cheltuieli pe de alta parte(pentru curatenie)

Ca daca le cureti de la inceput bine, atunci vor fi curate.

Vagoanele MAV cind ajung pe la noi, ne uitam ce curate sint si pe afara.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 874
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1131
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Diverse   Joi 05 Ian 2017, 08:44

Deja m-ati facut sa rad cu scosul cutiei vagonului, a becurilor si ce mai are vagonul acela.Imi aduc aminte vara de vara, de ce primaria nu ia o masura drastica in privinta autobuzelor RATB.Pe timp de vara sa inlocuiasca geamurile cu grilaje, pentru aintra aerul si noi sa avem ceva confort si aer respirabil.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12895
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15040
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Diverse   Joi 05 Ian 2017, 08:48

Clar aș renunța la mochete (de peste tot; și în casă am renunțat la ele, pentru că e mai ușor să lustruiești un parchet sau un linoleum decât să aspiri o mochetă) și aș căuta să fac și scaunele din materiale antialergice (tapițerii speciale sau imitație de piele). Și aș mai avea grijă să existe măcar o priză la 2 scaune și câte o măsuță la fiecare scaun. Așa aș organiza eu vagoanele mele dacă m-aș apuca să fac transport feroviar.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4110
Reputatie : 5209
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Diverse   Joi 05 Ian 2017, 09:05

Pai asa ai putea sa revii la musamaua aia cu sigla CFR, car eera inainte.
Basca ai putea spala cu jet de apa.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 874
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1131
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Diverse   Joi 05 Ian 2017, 09:05

Ideea cu mocheta la vagonul clasa mi se pare exagerat.Raman sa cred ca este cat de cat util la VD. si cuseta.Acolo poate ca e de folos.Eu cel putin obisnuiesc sa ma descalt si sa stau lejer in timpul calatoriei.Mai ies pe hol altfel ma simp in ciorapi sau fara.La clasa e alt trafic in primul rand, intervine uzura si apoi sunt multe vagoane, sa foloseasca aspiratorul la sute de vagoane e o nebunie.
Mentionez ca nu am intalnit mocheta la DB-IC.,TGV, OBB-IC,SBB-IC,ES TreniItalia.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12895
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15040
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Diverse   Joi 05 Ian 2017, 10:35

dan tm a scris:
Pai asa ai putea sa revii la musamaua aia cu sigla CFR, car eera inainte.
Basca ai putea spala cu jet de apa.

Mă refeream la un material în genul:

(sursa foto)

Desigur, făcute niște scaune de dimensiuni normale, nu ca în avion. Am văzut în Olanda scaune din astfel de materiale, atât la clasa I, cât și la clasa a II-a și nu se plângea nimeni. Ce nu mi-a plăcut a fost că la tren IC, internațional, clasa I și 73 euro biletul nu erau decât 2 prize în tot vagonul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ciprian71



Numarul mesajelor : 874
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1131
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Diverse   Joi 05 Ian 2017, 11:22

Sus In jos
alex.alexus.tm

avatar

Numarul mesajelor : 1113
Varsta : 27
Localizare : Pisa - Italia
Reputatie : 4103
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: Diverse   Joi 05 Ian 2017, 12:40



Ultima editare efectuata de catre alex.alexus.tm in Joi 05 Ian 2017, 13:53, editata de 1 ori
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2576
Varsta : 21
Reputatie : 3580
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Diverse   Joi 05 Ian 2017, 13:04

Dacă ar fi după mine, toate trenurile de lung parcurs (de zi) ar trebui să aibă o priză la 4 scaune, vagoane salon și semi-compartimentate (clasa a doua), iar la clasa 1, o priză la 2 scaune, maxim 6 scaune / compartiment virtual, măsuțe, mochetă, și musai semi-compartimentare.
Pentru trenurile de noapte, exclusiv vagoane semi-compartimentate sau compartimentate, cu aceleași dotări ca mai sus, iar mocheta să rămână cel puțin la VD, atât pe coridor cât și în compartimentele sale.
Pentru orice tren a cărui durată de parcurs depășește 3 ore, interzisă folosirea șobolanilor sau a materialului rulant cu un grad de comfort inferior celui oferit de VT-uri. În cazul ăsta, aș introduce ADH-uri sau Duewaguri acolo unde nu sunt oameni pentru vagoane + locomotivă.
Iar pentru trenuri R, etajate, saloane 20-83 pe unde sunt călători cu cei 7 ani de-acasă, rame Z, iar pe secția neelectrificată, Desiro/Malaxa 700/LDH + saloane.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13414
Localizare : Бухарест
Reputatie : 16709
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Diverse   Joi 05 Ian 2017, 13:48

Mocheta este un plus de confort, si la un hotel care se respecta ai mocheta pufoasa si ti se scufunda talpa piciorului in ea, asta inseamna confort!

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
riciu

avatar

Numarul mesajelor : 659
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3145
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Diverse   Joi 05 Ian 2017, 14:53

Hehe, etajatele sunt orice numai confortabile nu!
Cat despre mocheta, trebuie sa o curate des si fie foarte rezistenta (cel putin la vagoanele de clasa), ca daca intru cu mocirla de afara, si se usuca dupa cateva ore, cand ajunge la capat, se va chinui ceva sa o curate.

Nota: cand ai clase de curatenie, nu e permis decat linoleumul si asta daca respecta niste conditii, inclusiv interdictia de avea imbinari, rotunjirea la colturi, etc. - a se vedea spitalele.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13414
Localizare : Бухарест
Reputatie : 16709
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Diverse   Vin 06 Ian 2017, 01:21

Ar fi interesant daca introduce cateva trenuri pe urmatoarele rute:

1 Timisoara-Arad-Oradea-Cluj-Beclean-Suceava-Iasi
in Beclean sau Cluj (daca lasa in Cluj sa circule prin Tg Mures) lasa grupa pentru Deda-Miercurea Ciuc-Galati

2 Timisoara-Arad-Deva-Brasov-Bucuresti (Constanta)

3 Arad-Petrosani-Craiova-Bucuresti (Buzau-Galati)

4 Primul tren Arad-Timisoara-Craiova-Bucuresti sa circule mereu la Constanta.

5 Cel de Baia Mare poate sa fie grupa la primul ce se desparte in Oradea.

Practic trenul 1 ar putea sa fie cu 5-6 vagoane de Iasi, 4-5 de Galati si 3-4 de Baia Mare

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5354
Varsta : 26
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6364
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Diverse   Vin 06 Ian 2017, 10:19

Te intinzi mai mult decat e plapuma. Mai stim noi un operator care vroia sa ajunga la Miercurea Ciuc, Atena sau pe Craiova-Petrosani eu si acum am tupeu sa pariez cu voi pe ce vreti ca pana la noul mers in decembrie Softrans nu va cicula la Petrosani.

Astra Transcarpatic e si normal sa anunte ca vor sa opereze si spre Baia Mare si Viena si eu vreau sa ajung in China de la a vrea pana la realizare e cale lunga. Mai au cateva zile si vor incepe cu primul tren iar ei nu au un site cu informati, mers, tarife etc...

Pentru Arad-Buc.Nord-Constanta le trebuie stationare de cel putin o ora pentru a muta locomotiva in Gara De Nord, la fel si pentru Buzau-Galati deci ce vrei tu si ce viseaza ei e treaba multa si dificila. Sa vedem cum se descurca cu Arad-Buc.Nord si retur in primul rand mersul si tarifele ca daca merg pe tarifele de la CFR Calatori viata lunga nu vor avea.

Apropo nu cred ca Astra Transcarpatic va avea vreodata tren de 15 vagoane.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Diverse   

Sus In jos
 

Diverse

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Galeria mea Norbi
» Diverse (Dan tm)
» Diverse curiozitati
» Diverse
» Diverse despre cainii de oi
Pagina 2 din 26Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 14 ... 26  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: ASTRA TRANSCARPATIC-