Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Lucruri negative ( - )

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4466
Reputatie : 5661
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Joi 05 Ian 2017, 13:51

Necesarul e cel din livret, realul e cel ce rezultă din calculul făcut la vagoanele din tren (masa trenului împărțită la masa frânată și totul înmulțit cu 100)*. Metoda asta de calcul e folosită peste tot.
Ce nu se mai cunoaște e modul de stabilire a procentului de masă frânată necesar a fi asigurat pentru o anumită secție

Hai sa inteleg si eu

necesar e cel din livret. adica maximul permis? sa zicem cu EC 400 de tone( scuze ca te iau in tone nu in grame dar in livret e dat in tone si imi este mai usor sa scriu)

deci in livret scrie tonaj maxim 400 tone= necesar de frinat
real trenul are 250 de tone

deci luam 250/masa frinata

dar nu stim procentul de masa frinata, e data undeva sau e scris pe vagon?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13406
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15645
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Joi 05 Ian 2017, 16:33

Katalyn a scris:
Domnule expert in toata ma scuzati ca imi permit sa intru in discutie dar ati mers de n ori cu trenul care are nr 9351 si din cate imi aduc eu aminte avea 2 Desiro pana la Videle, primul se scotea si intra peste Desiroul venit ca 9340 de la Giurgiu si plecau 2 la Buc.Nord pentru navetisti de pe Videle-Buc.Nord iar cel de-al doilea Desiro de la 9351 pleca la Giurgiu ca 9341 in vreme ce 1521 merge zilnic cu un singur Desiro, exceptie 3 zile pe an in ajunul marilor sarbatori. Acum 9351 merge cu un singur Desiro ca 9340 e din GM si 2 vagoane din lipsa de Desiro dar cand vor mai iesi Desiro cu R8 o sa dispara GM-ul si cele 2 vagoane de la 9340/7 plus perechea care o face de seara de la Giurgiu la Videle si la inapoi.

Aveam pretenti la tine sa iei in calcul si aceasta varianta chiar daca e sau nu buna mai ales ca ai fost de n ori cu 9351, nu cred ca mai e cineva pe tot forumul sau din lumea pasionatilor care sa fi mers mai mult ca tine cu acest tren.

Una e sa mearga Desiro singur si alta e sa mearga doua legat e la mintea cocosului nu ?
Tu nu iei în calcul că ambele automotoare cuplate sunt identice. Dacă fiecare are același procent de masă frânată și aceeași masă și ambele au frână electropneumatică (deci nu ai întârziere în frânare între prima frână și ultima - nu că ar fi contat asta la lungimea unui Desiro, dar ziceam ca teorie), zi tu ce procent de frânare pot avea? Nu mai zic că 1522 - la care Stația Videle atașează automotor de la tren 9346, fără zilele de 6, 7 și SL - are tot 120% și se încadrează. Tot 120% au și IR-urile de pe Pitești, deși acolo găsim și 3 automotoare cuplate. Nu am la îndemână un livret pentru Craiova, sunt curios dacă R-urile de Curtea de Argeș ce se formează din IR-urile de la București au tot 120%.

De ce să aibă 9351 2 automotoare? Nu a avut niciodată 2 automotoare, poate doar la ceva grupuri mai mari. Și în niciun caz nu se aducea un Desiro în plus doar ca să facă Videle - București Nord, mai ales că navetiștii au IR 1592 cu 4 minute înainte de 9340 și care e taxat ca regio.

Și cu compunerile de pe Giurgiu ai mai dat-o odată în bară la compunerile de duminică.

dan tm a scris:
necesar e cel din livret. adica maximul permis? sa zicem cu EC 400 de tone( scuze ca te iau in tone nu in grame dar in livret e dat in tone si imi este mai usor sa scriu)

deci in livret scrie tonaj maxim 400 tone= necesar de frinat
real trenul are 250 de tone

deci luam 250/masa frinata

dar nu stim procentul de masa frinata, e data undeva sau e scris pe vagon?
În livret e tonajul maxim și procentul de masă frânată minim. Desigur că procentul se calculează în funcție de masa reală a trenului, nu de cea maximă, că acolo poate să scrie maxim 400t și tu să ai un singur vagon de 50t. Dacă ăsta are o masă frânată de 40t, ai un procent de frânare de fix 80% (40t/50t = 0,8 ). Dacă ai 2 vagoane la fel ai tot 80%. Dar dacă ai 2 vagoane diferite, atunci se pot schimba datele problemei.
Masa frânată a fiecărui vagon, pentru fiecare regim de frânare, se calculează de către producătorul acestuia și se înscrie pe vagon.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5610
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6714
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Joi 05 Ian 2017, 16:51

Dr2005 a scris:


De ce să aibă 9351 2 automotoare? Nu a avut niciodată 2 automotoare, poate doar la ceva grupuri mai mari. Și în niciun caz nu se aducea un Desiro în plus doar ca să facă Videle - București Nord, mai ales că navetiștii au IR 1592 cu 4 minute înainte de 9340 și care e taxat ca regio.

Și cu compunerile de pe Giurgiu ai mai dat-o odată în bară la compunerile de duminică.

Pentru ca asa avea de L-V doua Desiro pana la Videle. Primul iesea se ducea pe tragere dupa care venea la linia 1 peste cel de la 9340 Giurgiu-Videle-Buc.Nord si plecau doua ca sa poata prelua toti navetisti de pe Videle-Buc.Nord. 1592 e tren de smecheri si oricum nu opreste peste tot ca 9340 deci despre ce vorbim aici ? Ca ai fost tu la ture in Bulgaria doar sambata e problema ta eu iti spun ca 9351 de L-V pleca cu 2 automotoare.

Cu ce am dato eu in bara la compunerile de pe Giurgiu in zilele de duminica cand ti-am pus toate trenurile mura in gura, turnus si compunere ? Vezi ca poate ma confuzi daca nu cauta in urma postarea aia in care tu greseai iar eu te-am corectat prin tot felul de explicati si probe.

Am fost pe 23 august la Radulesti sa pozam Velaro ptr TCDD si am mers cu 9351/9341 primul Desiro era cu 120 locuri iar cel de-al doilea cu fotoli a plecat la Giurgiu. Cel care a venit de la Giurgiu ca 9340 era tot cu fotoli. 1592 plecase de la linia 3 cu toate locurile ocupate si vreo 10-15 blatisti pe la usi dar si 9340 cu cele 2 Desiro au plecat aproape pline. Erau calatori care asteptau la linia 1 automotorul cu 120 locuri daca nu sti dar nici nu vrei sa vrezi pe alti stai in banca ta.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4466
Reputatie : 5661
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Vin 06 Ian 2017, 09:04

Dr2005 a scris:


dan tm a scris:
necesar e cel din livret. adica maximul permis? sa zicem cu EC 400 de tone( scuze ca te iau in tone nu in grame dar in livret e dat in tone si imi este mai usor sa scriu)

deci in livret scrie tonaj maxim 400 tone= necesar de frinat
real trenul are 250 de tone

deci luam 250/masa frinata

dar nu stim procentul de masa frinata, e data undeva sau e scris pe vagon?
În livret e tonajul maxim și procentul de masă frânată minim. Desigur că procentul se calculează în funcție de masa reală a trenului, nu de cea maximă, că acolo poate să scrie maxim 400t și tu să ai un singur vagon de 50t. Dacă ăsta are o masă frânată de 40t, ai un procent de frânare de fix 80% (40t/50t = 0,8 ). Dacă ai 2 vagoane la fel ai tot 80%. Dar dacă ai 2 vagoane diferite, atunci se pot schimba datele problemei.
Masa frânată a fiecărui vagon, pentru fiecare regim de frânare, se calculează de către producătorul acestuia și se înscrie pe vagon.

Aha, deci masa frinata e inscrisa pe vagon.

Am vazut o faza pe vremea cind 73-2 mergea cu Traxx la Bucuresti, in Timisoara Nord dupa ce au atasat grupa lui 1691 au aparut discutii intre lacatusi si mecanic, cum ca sa il astepte cu dubla in Severin ca era in compunere un vagon regiojet.

De acolo a pornit o discutie ,,ca ala are 49 gol si asta e considerat EC ca are 4 osii"
Au mai venit 2 cu o mapa sub brat si au tot ghibitat pe acolo cum ca se depaseste tonajul maxim, faceau ei niste calcule raportate la incarcare, in fine trenul a plecat nu stiu ce au mai facut ei.

Apoi cind a circulat 480-481, tot dupa atasarea grupei, am asistat la discutii cum ca,,sint 10 pe disc si 1 pe saboti" si iarasi discutau ei ceva pe acolo.

Deci asta cu frinarea banuiesc ca nu e stapinita bine, s-au vazut rapoarte AFER cum ca nu s-a calculat bine procentul de frinare, dar e destul de neclar acuma care dintre ei nu stapineau calculele
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1125
Varsta : 23
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 3754
Data de inscriere : 03/08/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Mar 10 Ian 2017, 22:51

Bombardierul este considerat 040EA
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   

Sus In jos
 

Lucruri negative ( - )

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucruri negative (-) la Softrans
» Lucruri negative la TFG si TFC
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)
Pagina 2 din 2Mergi la pagina : Înapoi  1, 2

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: ASTRA TRANSCARPATIC-