Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Lucruri negative ( - )

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12833
Localizare : Бухарест
Reputatie : 16063
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Lucruri negative ( - )   Mar Ian 03, 2017 3:26 pm

....

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Simply18
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1085
Varsta : 22
Localizare : Bacau
Reputatie : 2817
Data de inscriere : 25/06/2012

MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Mier Ian 04, 2017 6:18 pm

-Schema , nu prea imi place verdele acela cu galben . Dar , imi place in schimb ca totul merge fluid pe tot trenul ( care observ ca nu este scurt deloc , posibil cand o sa circule sa fie unu din singurele trenuri care au mai mult de 4 vagoane bom )
-Din ce observ , intr-un articol pe Specialarad.ro ( linkul aici : http://specialarad.ro/mandria-aradului-a-intrat-pe-sine-cum-arata-noul-tren-al-astra-vagoane-calatori-fabricat-la-arad/ ) ori au omis astia sa fotografieze un vagon restaurant , ori chiar nu exista asa ceva . Un mare minus , daca ar fi pentru plimbari pe plaiuri mioritice , in curs de tren special si nu tren normal de la un alt-operator .

O mica observatie , mi-ar placea , ca trenul sa mearga in rang special de 2 ori pe an sau de mai multe ori la preturi bune , pe intreaga suprafata a Romaniei , un tur care sigur , sunt absolut sigur ca ar atrage turisti din toata lumea , cu o propaganda si prezentare ca atare . Nu vreau ca un tren de genul asta , cu atat potential , pe care il putem compara dupa lux cel putin cu un Transiberian , Blue train si alte trenuri de genul asta .
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/t-dan-m/
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2476
Data de inscriere : 23/01/2012

MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Mier Ian 04, 2017 7:57 pm

eu sper sa nu circule pe Craiova , Rosiori sau daca circula sa nu opreasca in toata catunele gen Strehaia, Rosiori, Videle si oricare alta localitate din Teleorman. Sper sa nu dea voie blatistilor in el.

De ar fi dupa mine ar trebui sa circule pe Deva, Brasov sau macar Craiova - Pitesti - Bucuresti sa evite Videle.

Daca totusi circula prin Teleorman sa nu opreasca in Videle si preferabil nici la Rosiori. Ar trebui sa se gandeasca si la confortul celor ce vin de la Arad, Timisoara. (este imposibil sa fie un nas la fiecare vagon la opriri) sau macar sa blocheze majoritatea vagoanelor si sa dea voie intr-unul singur maxim 2
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 613
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 811
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Lucruri negative ( - )   Mier Ian 04, 2017 8:12 pm

Daca vrea sa aibe calatori, trebuie sa aibe putine opriri, daca la capitolul viteza nu poate face nimic undeva la 9h.
ARAD/TIMISOARA/LUGOJ/CARANSEBES/DROBETA TURNU SEVERIN/ORSOVA/BALOTA/CRAIOVA/BUCURESTI.
Apoi usile se pot bloca.La VD si cuseta se deschid doar daca insotitorul are informatia ca in gara x sunt calatori.Iar la cele clasa controlorii nu iarta, am vazut cum urmaresc cei de la SOFTRANS, ca vulturii sunt la fiecare statie.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 5083
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 6030
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Mier Ian 04, 2017 8:32 pm

Umbla vorba prin targ ca ar circula cu 4-5-6 vagoane din care 2 vor fi sigur de clasa 2-a. Daca ma urc la clasa 2-a din Timisoara si nu stiu ca are cuseta si imi spune seful de tren pot sa merg prin vagoane daca sunt de acord cu pretul, nu cred ca vor sti insotitori de vagon de dormit ca in statia x urca 10 calatori din care 3 la dormitor decat daca vor face ceva onnline pe site la ei.

Tot o vorba umbla prin acelasi targ ca ar circula pe ruta Arad-Timisoara-DTS-Craiova-Videle-Buc.Nord iar returul pe Videle-Craiova-Tg.Jiu-Deva-Arad acum vom vedea cand vor publica mersul.

Tren de noapte asta inseamna ca in seara asta pleaca din Arad ajunge maine dimineata la Buc.Nord sta pana seara in Grivita apoi pleaca maine seara inapoi si ajunge poimaine dimineata la Arad. 2 EC-uri unul in zile pare si altul in zile impare. Dar cum am zis astea sunt la stadiu de zvon. Insa vin cu o intrebare panta de la Balota si cea de la Banita pe ce sensuri sunt ? Se descurca bobica cu 6 vagoane ca pe FB am vazut multe comentarii.

Cumva panta de urcare de la Balota e dinspre Craiova spre DTS pe sensul acesta ? Dar cea de pe Banita e dinspre Filiasi spre Simeria ?

La dus va fi la concurenta cu IR 1696 iar la intoarcere cu IR 1821. Totusi atatea ore in Grivita parca sunt prea multe cand te gandesti ca pana la Constanta mai faci 5 ore dus-intors, poate la vara cine stie...

Tot pe FB spunea cineva ca va avea maxim 6 opriri la dus, eu nu cred asa ceva si sa vedem cineva va face RTT-ul probabil o cabina de la cuseta va fi rezervata personalului.
Sus In jos
Grigor



Numarul mesajelor : 353
Reputatie : 2272
Data de inscriere : 09/11/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Mier Ian 04, 2017 9:27 pm

De ce sa nu urce EC-ul cu 5-6 vagoane? Pe vremuri vad ca a urcat si pe Predeal cu mai multe ( poze vechi de ici colo ). Doar ca in tara asta , numai EA-ul poate tot , triiiiist..... ( ma refer aici cu inaltarea masinii de spalat la ranguri inalte , colt cu Rai-ul).
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3897
Reputatie : 4935
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Mier Ian 04, 2017 9:47 pm

In livretul de calatori pe Simeria Petrosani si invers nu e dat 400 tone cu EC?

La Balota urcarea e dinspre Drobeta Turnu Severin.

Sigla pare desprinsa direct din anii constructiei socialismului, e stearsa si destul de grosiera.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9411
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12100
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Mier Ian 04, 2017 10:48 pm

dan tm a scris:
In livretul de calatori pe Simeria Petrosani si invers nu e dat 400 tone cu EC?

La Balota urcarea e dinspre Drobeta Turnu Severin.

Sigla pare desprinsa direct din anii constructiei socialismului, e stearsa si destul de grosiera.

La marfă Pui-Petrosani este 500t dar la Calatori cred că 400t dar la EC1 sunt mecanici care spun că trebuie scăzut tonajul mai ales la 2024 2 etajate plus EC la Roata și 3 vagoane
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2503
Varsta : 21
Reputatie : 3448
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Joi Ian 05, 2017 12:57 am

Să vezi pe sârbi ce urcă cu bobica, cu 10 vagoane după ea, de n-are aer, și apoi să spună x și y că ne trebuie EA pentru orice rampă de peste 20 la mie.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Katalyn



Numarul mesajelor : 5083
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 6030
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Joi Ian 05, 2017 1:20 am

Noi traim in Romania avem alte reguli, regulamente invechite si daca modernizezi 202 ca pe M800 tot nu poate bobica, te doare capul ce e la noi. Cica pentru siguranta...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12408
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14494
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Joi Ian 05, 2017 8:52 am

Mersul e făcut pe baza caracteristicilor tehnice ale locomotivei și a profilului secției. Problema mare, care nu e numai la noi, ci și prin alte părți, e modul de calcul al procentului de masă frânată necesar. Calculele s-au făcut acum mulți ani și nu mai știe nimeni cum s-au făcut, doar se calculează procentul pentru fiecare tren și se compară cu instrucția.

Și mai e o diferență: fiecare țară are alt drum maxim de frânare, la noi pe pante mari parcă trebuie să oprești în 750m, ceea ce îți limitează mult tonajul. La sârbi poate trebuie să oprești în 2 km, caz în care îți permiți să urci ceva gen Predeal cu un EC și 12 vagoane (că de urcat, locomotiva poate fără probleme să urce, buba e la frână la coborâre) și să îl și cobori.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3897
Reputatie : 4935
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Joi Ian 05, 2017 9:01 am

Asta cu procentul de frinare nu o mai stie chiar nimeni. E o prostie cu necesar si cu real si cu nu stiu ce procent.


Un bun exemplu sint malaxele 1000 care au viteza maxima 100km, au mers asa pina de curind cind un destept a calculat acuma ca pot merge doar cu 70 km/h.

Asa ca cine sa mai actualizeze instructiile? sintem cam cum e India care are instructiile ramase de pe la Imperiul Britanic.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12408
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14494
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Joi Ian 05, 2017 11:04 am

dan tm a scris:
Asta cu procentul de frinare nu o mai stie chiar nimeni. E o prostie cu necesar si cu real si cu nu stiu ce procent.
Necesarul e cel din livret, realul e cel ce rezultă din calculul făcut la vagoanele din tren (masa trenului împărțită la masa frânată și totul înmulțit cu 100)*. Metoda asta de calcul e folosită peste tot.
Ce nu se mai cunoaște e modul de stabilire a procentului de masă frânată necesar a fi asigurat pentru o anumită secție. Iar în condițiile în care vagoanele moderne nu mai au frână nemoderabilă la slăbire (sau, mai rău, nemoderabilă la frânare) și avem frâne cu disc, frâne cu saboți din materiale sinterizate, ba chiar și frâne electrice. Bun, să zicem că, de dragul siguranței, rămânem doar la frâna automată (frâna pneumatică indirectă). În condițiile în care multe trenuri de călători pot asigura procente de masă frânată de 120%, de ce dracu' livretele cer 80% sau 105% pentru multe trenuri? Același Desiro folosit la R are procent de frânare 85% și la IR are 120%... cum dracu'? Nu mai zic că un Desiro care circulă pe un R cu mers de IR (gen R9351) are tot 85%, deși un Desiro la IR pe aceeași rută, cu aceleași opriri, are 120%! De aia 9351 are cu 6 minute în plus pe București - Videle față de 1521, deși e același model de automotor, cu aceleași opriri, cu aceeași viteză maximă, pe aceeași secție!

Un DH2 care merge la Ploiești trebuie să facă un procent de masă frânată de 105%, dar spre Târgoviște doar 85%... păi e același automotor, o să aibă același procent de masă frânată indiferent de secție, pentru că procentul de masă frânată e o caracteristică a materialului rulant, nu a infrastructurii! De aia avem trenuri care o lălăie pe traseu și care ajung cu ț'șpe minute mai devreme în gări.

Prevederea asta probabil s-a moștenit de pe vremea comunismului, unde era musai ca personalul să fie mai lent decât acceleratul, chiar dacă avea mers de accelerat pe anumite relații.


*)Și nu mă luați iar cu tonajul în tone cum mai făcea unul. Poate eu vreau să calculez masele în grame... și procentul de masă frânată îmi va ieși la fel.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 5083
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 6030
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Joi Ian 05, 2017 11:34 am

Domnule expert in toata ma scuzati ca imi permit sa intru in discutie dar ati mers de n ori cu trenul care are nr 9351 si din cate imi aduc eu aminte avea 2 Desiro pana la Videle, primul se scotea si intra peste Desiroul venit ca 9340 de la Giurgiu si plecau 2 la Buc.Nord pentru navetisti de pe Videle-Buc.Nord iar cel de-al doilea Desiro de la 9351 pleca la Giurgiu ca 9341 in vreme ce 1521 merge zilnic cu un singur Desiro, exceptie 3 zile pe an in ajunul marilor sarbatori. Acum 9351 merge cu un singur Desiro ca 9340 e din GM si 2 vagoane din lipsa de Desiro dar cand vor mai iesi Desiro cu R8 o sa dispara GM-ul si cele 2 vagoane de la 9340/7 plus perechea care o face de seara de la Giurgiu la Videle si la inapoi.

Aveam pretenti la tine sa iei in calcul si aceasta varianta chiar daca e sau nu buna mai ales ca ai fost de n ori cu 9351, nu cred ca mai e cineva pe tot forumul sau din lumea pasionatilor care sa fi mers mai mult ca tine cu acest tren.

Una e sa mearga Desiro singur si alta e sa mearga doua legat e la mintea cocosului nu ?

Nu stiu ma mai gandesc daca sa iti mai dau o bila neagra sau nu, ca deja s-a umplut sacul de negre.
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2503
Varsta : 21
Reputatie : 3448
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Joi Ian 05, 2017 12:42 pm

Sârbii probabil au drum de frânare mai mare, la 1 km. Instrucțiile, procedurile, etc. sunt similare cu cele de la noi, diferența fiind că la ei sunt numeroase secții unde se circulă la cale liberă, secții care sunt însă dotate cu semnale luminoase. În anumite poze postate de mine și alți utilizatori vei vedea semnale de ieșire de pe directă care indică ori roșu, ori verde - altceva nu se poate.
Când am mers la ei, bobica fugea de n-avea aer cu 7 vagoane după ea, iar frânarea începea abia la trecerea peste aparatele de cale de la intrare. La un moment dat, la o cruce cu un tren sezonier de Bar, m-am mirat și eu că nu credeam bobica capabilă să urce cu 70 km/h cu 14 vagoane după ea: 11 de călători și 3 de mașini. Coborârea cea mai accentuată este cea de după Kolașin (în Muntenegru), și acolo se coboară cu EA, dar asta și din cauză că muntenegrinii nu au alte mașini electrice.
Hârtiile și regulamentele astea învechite ne omoară, ne îngroapă de-a binelea și-ncepi să te-ntrebi dacă nu cumva e făcut dinadins. Mersul e mai prost de la an la an.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucruri negative ( - )   Astazi la 9:19 pm

Sus In jos
 

Lucruri negative ( - )

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucruri negative (-) la Softrans
» Lucruri negative la TFG si TFC
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)
Pagina 1 din 2Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: ASTRA TRANSCARPATIC-