Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Material Rulant

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13597
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15890
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Mier 08 Feb 2017, 09:47

Aici se vede cel mai bine diferența dintre lumina rece și cea caldă:

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ciprian71



Numarul mesajelor : 1251
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1661
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Material Rulant   Mier 08 Feb 2017, 09:54

Culoarea albastra este adecvata unui vagon salon ca acesta.Si este adecvata calatoriei de noapte.Albastrul este considerat benefic pentru minte si suflet. Incetineste metabolismul si are un efect calmant. Albastrul este asociat cu linistea si calmul.
Si daca vreti as putea completa cu multe alte exemple.Albastrul este culoarea cerului si a marii.Albastrul este o culoare calmanta. Poate fi puternica si ferma sau deschisa si prietenoasa. Toata lumea are un tip de albastru preferat. Adesea este asociat cu profunzimea si stabilitatea.Albastrul este perfect pentru dormitoare.
Un element albastru proiectat pe un perete in culori deschise, calde poate da stil intregii incaperi.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1251
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1661
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Material Rulant   Mier 08 Feb 2017, 10:03

Poate va mai aduceti aminte cand au fost achizitionate vagoanele 19.21/80.Ca o caracteristica comuna erau compartimentele si interiorul vagoanelor, lemnos.Predomina culoarea crem.Bun o sa spune-ti ca daca sunt vagoane compartimentate sunt pretabile trenurilor de noapte.Insa am sesizat un mic amanunt la aceste vagoane.Am pomenit atunci unui prieten si a zambit de detaliu.Lumina era impartita: pe culoar neoane cu lumina calda si in compartimente neoane cu lumina rece.Nu intamplator s-au montat asa.Banuiesc ca cei de la CFR nu au tinut cont de asa ceva si acum e o amestecatura, neon sa fie.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13997
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17439
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Mier 08 Feb 2017, 10:05

Vagonul Astra de clasa are un aer de lux si confort sporit, lumina nu vine direct in cohii calatorilor dar asta se poate vedea doar live, pana atunci invidia spune multe.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
lifetec



Numarul mesajelor : 321
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2076
Data de inscriere : 01/11/2012

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Mier 08 Feb 2017, 10:07

Cate bordeie atatea *obiceie* recte pareri. Smile Evident nici vagoanele astea nu rup gura targului. Noapte, salon, neoane in bot combinatie letala Orice culoare ar avea neoanele alea. As alege trenul asta doar daca mi-ar conveni orarul sau as aprecia curatenia sau un climat de siguranta mai pregnant. In rest e la fel. Smile
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7764
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10517
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Mier 08 Feb 2017, 10:17

Eu nu vad lumina rece la neoanele care lumineaza 90% din ce vedeti voi in poze.. Aaaa, ca au ales ei albastru la design interior, nu e nicidecum o lumina rece. E un albastru pentru design. Atat! Daca inchid luminile,albastru ala nu e considerat o lumina deranjanta.. Poti linistit sa te odihnesti. Daca ar fi folosit lumini cu tenta rece la luminatul principal, nu ar fi iesit atat de bine nuantate culorile in general.Vagonul e intr-adevar un lux marca Europa de Vest. Si ar trebui sa fim mandrii ca avem aceasta optiune de calatorit. Sincer sa va spun, scaunele sunt de peste ce gasiti in RO la clasa 1.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13997
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17439
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Mier 08 Feb 2017, 22:46

Vagonul cuseta

 photo 16652604_10207333741535198_1728546189_n_zps0c4we8hk.jpg

 photo 16683332_10207333741735203_1561072888_n_zpsd06ewvvv.jpg

 photo 16651081_10207333742295217_975621904_o_zpstfxyjttl.jpg

 photo 16593476_10207333742055211_65188152_o_zps3dwhdri9.jpg

 photo 16667426_10207333740775179_1395087763_o_zps6vyqjzw9.jpg

 photo 16667595_10207333740575174_1137072549_o_zpscunl9gce.jpg

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6524
Reputatie : 8674
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Joi 09 Feb 2017, 00:16

"Via Campina"... Laughing

Vagoanele astea au doar cusete cu patru locuri sau nu vor ei sa vanda bilete pentru 6?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13997
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17439
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Joi 09 Feb 2017, 00:28

Via se schimba mereu, scrie toata ruta, dupa Campina vine Sinaia, apoi Busteni, apoi Predeal, apoi Brasov si asa se tot ruleaza.

Cuseta e doar de 4, nu au cu 6.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13597
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15890
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Joi 09 Feb 2017, 11:17

Nu sunt transformabile?

În poze văd al 2lea pat, rabatat. Bine, ținând cont că aceste cușete sunt mai scunde decât cele vechi pe cutii Y, paturile de sus ar avea foarte puțin spațiu. Pentru comparație, vedeți vagoanele 70-91, care au 3 paturi. Chiar, Astra vinde cabine cu 3 paturi sau doar cu 2?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5703
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 6860
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Joi 09 Feb 2017, 13:30

Am fost primul de pe scară care a avut joc pe televizor, calculator, termopane și parchet. Acum am rămas în urmă că peste noapte un vecin s-a trezit că i-am murit o mătușa și i-am rămas 6 ha de intravilan in Nordul Capitalei. Dar linoleum nu mai are nimeni de ani de zile.

De departe este cel mai luxos tren din România. Felicitări lor și ferice de toți studenți sau pasionați care s-au lipit pentru ceilalți trebuie să umble la buzunar. Dacă vor intra pe M800 voi merge și eu cu ei indiferent cât va costa sau cu ce viteză vor merge pe unica și cea mai rapidă linie de la noi.
Sus In jos
riciu

avatar

Numarul mesajelor : 731
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3364
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Joi 09 Feb 2017, 15:30

Ori sunt eu defect, ori nu stiu... Dar nu tot ce e nou e neaparat si bun... Vezi becurile vechi versul cele noi (tine un bec 5 ani la folosire zilnica, versul pana intr-un an - aici vorbesc de acelasi tip de bec). Vezi o masina de spalat luata in '95 versus una luata in 2015, vezi IVE-le versus CAF-urile (la metrou) samd (cate probleme a avut CAF-ul in cativa ani versul IVE-le in 40? Si contra-exemplu BM-urile (Bombardierele) nu au atatea probleme.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13597
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15890
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Joi 09 Feb 2017, 15:43

riciu a scris:
(cate probleme a avut CAF-ul in cativa ani versul IVE-le in 40? Si contra-exemplu BM-urile (Bombardierele) nu au atatea probleme.
Primul lot de BM-uri a avut probleme majore în privința siguranței circulației. E drept, finisajele salonului pentru călători erau mai bune, dar călătorul nu vedea că trenul are roți cu profil conic și osii orientabile. Asta înseamnă o uzură imensă asupra șinelor (coroborată și cu faptul că roțile erau confecționate dintr-un oțel mai dur decât șinele). Au distrus multe aparate de cale (pe unele s-au produs și deraieri), s-au încercat tot felul de soluții de avarie - noaptea se inversau șinele în curbe (încă se mai face așa), pe anumite tronsoane s-a montat șină dintr-un material mai dur (care a distrus roțile trenurilor IVA). Până la urmă, s-a scornit un profil de uzură la ochi (al 2lea lot de Bombardiere - cele cu nume de capitale - a venit cu acest profil) care în 2009 când am făcut eu practică la metrou încă se folosea (deci se făcea la ochi, în vreme ce pentru IVA exista roată etalon).
Concomitent au fost și probleme cu sistemul ATP/ATO de la Bombardier. Deși Metrorex avea în exploatare sistemul produs de firma Dimetronic (între timp cumpărată de Siemens) pe M4 (instalat pe IVA) și care funcționa ireproșabil (da, IVA pe M4 mergeau pe pilot automat încă din 1998!), s-a deci ca Bombardierele să vină cu sistemul produs de Bombardier... evident, sistem proprietar, de aici și problemele cu CAF-urile și costurile suplimentare cu sistemul ATP/ATO. Sistemul a dat multe bâlbe, au fost trenuri care au trecut de stație (or asta nu era posibil nici cu vechile IVA care foloseau INDUSI). Colac peste pupăză, instalațiile de INDUSI și BLA au fost desființate, de IVA nu mai putea să meargă decât în cale liberă.
A 3a mare problemă la Bombardier sunt frânele. La IVA (și CAF) sunt frâne cu disc. Pe când la Bombardier sunt frâne cu saboți asimetrici (deci doar un sabot pe roată, dinspre traversa centrală spre roți). Evident, saboții ăștia cel mult îi poți folosi ca frână de staționare, în vreme ce IVA o puteai opri doar cu frâna pneumatică, pe care puteai să o controlezi direct printr-un robinet KD-2.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
riciu

avatar

Numarul mesajelor : 731
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3364
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Joi 09 Feb 2017, 16:01

Nu stiam aspectele astea despre BM.

Cert e ca rama 004 (deci printre primele IVE!) circula si acum pe M4.

Exemplu cu masina de spalat e din casa ca sa zic asa. La fel cel cu becurile.

Sigur sunt si noutati ok, dar nu totdeauna. Trendul e ca ce nou sa dureze mai putin.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13997
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17439
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Joi 09 Feb 2017, 16:05

riciu a scris:
Ori sunt eu defect, ori nu stiu... Dar nu tot ce e nou e neaparat si bun... Vezi becurile vechi versul cele noi (tine un bec 5 ani la folosire zilnica, versul pana intr-un an - aici vorbesc de acelasi tip de bec). Vezi o masina de spalat luata in '95 versus una luata in 2015, vezi IVE-le versus CAF-urile (la metrou) samd (cate probleme a avut CAF-ul in cativa ani versul IVE-le in 40? Si contra-exemplu BM-urile (Bombardierele) nu au atatea probleme.

Opinia vechi-nou cred ca e discutabila si fiecare individ pune accent mai mult pe unul din ele. Eu unu nu iubesc nimic ce e vechi, nu imi plac vechiturile fie de domeniul caladirilor sau a mijloacelor de transport. Eu sunt pentru nou, modern, totul pentru viitor. Nu imi place sa traiesc in trecut si sustin modernizarea.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Material Rulant   

Sus In jos
 

Material Rulant

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» MATERIAL RULANT TFG si TFC
» Material rulant I
» Material rulant
» Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)
» Locomotive straine
Pagina 4 din 9Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: ASTRA TRANSCARPATIC-