Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Material Rulant

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14143
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16616
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Sam 25 Noi 2017, 19:16

Vitosa a scris:
Momentan automotoarele nefiind gata trasele spre Brasov si Sinaia vor fi operate cu vagoanele sosite de la Arad, si se aude ca asa vor ramane pana la anul in primavara cand vor intra pe Constanta. Alta hiba ca tot am vazut discutii prin alte parti, trasa de seara spre Titu si prima de dimineata inapoi vor fi  pentru innoptarea automotorului. Apropo de trasa spre Bacau, interesanta politica lor cu diesel atatia km pe sub catenara avand in vedere ca TUI-ul e mai mare pentru o astfel de tractiune (conform livret)!  Dar ce mai conteaza cand esti sustinut politic!?...

Nu cumva TUI-ul e mai mic pentru circulația cu dieselul pe sub catenară? Știu că UE a cerut clar asta.
Nu știu câtă susținere politică are Astra, dar știu că a dat în judecată statul pentru că nu i s-a făcut contract de servicii publice. Desigur, nu a dat în judecată entitatea care se ocupă de asta, da', na, proces să fie...

Cât despre raportul PROSE, adevărul e undeva la mijloc. Trenurile alea nu corespundeau condițiilor cerute de danezi. De exemplu, se ceruse un procent de masă frânată de 180% și ele abia realizau 130%. Cum la noi tot ce e sub 120 km/h necesită maxim 120%, e clar că nu ar avea probleme la noi Smile)

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10623
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13698
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Dum 26 Noi 2017, 11:36

I-a dat la Blidăr cu documentatia in cap da asa e in Romania oricine are bani se pricepe la de toate

https://mihaialexandrucraciun.construim-romania.ro/2017/11/26/pericolul-pe-roti-de-fier-iii-un-raspuns-pentru-valer-blidar/
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3384
Varsta : 29
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6945
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Lun 27 Noi 2017, 00:23

Dr2005 a scris:


Nu cumva TUI-ul e mai mic pentru circulația cu dieselul pe sub catenară? Știu că UE a cerut clar asta.
Nu știu câtă susținere politică are Astra, dar știu că a dat în judecată statul pentru că nu i s-a făcut contract de servicii publice. Desigur, nu a dat în judecată entitatea care se ocupă de asta, da', na, proces să fie...

Cât despre raportul PROSE, adevărul e undeva la mijloc. Trenurile alea nu corespundeau condițiilor cerute de danezi. De exemplu, se ceruse un procent de masă frânată de 180% și ele abia realizau 130%. Cum la noi tot ce e sub 120 km/h necesită maxim 120%, e clar că nu ar avea probleme la noi Smile)
Cu 130% corespund la viteza de 140 km/h ( 126% conf R006).
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
didinul



Numarul mesajelor : 826
Reputatie : 3955
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Mar 19 Dec 2017, 03:59

Adrian78 a scris:
I-a dat la Blidăr cu documentatia in cap da asa e in Romania oricine are bani se pricepe la de toate

https://mihaialexandrucraciun.construim-romania.ro/2017/11/26/pericolul-pe-roti-de-fier-iii-un-raspuns-pentru-valer-blidar/

I-a dat imbecilul de Crăciun lu' mă-sa în cap, nu lui Blidar. Danezii au cerut expertiza PROSE pentru a dovedi că cei de la Ansaldo Breda nu au respectat specificațiile tehnice convenite în contract. Deci automotorul nu este produsul de care avea nevoie DSB, dar de aici până a-l declara rebut total e cale lungă.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10623
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13698
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Mar 19 Dec 2017, 09:55

didinul a scris:
Adrian78 a scris:
I-a dat la Blidăr cu documentatia in cap da asa e in Romania oricine are bani se pricepe la de toate

https://mihaialexandrucraciun.construim-romania.ro/2017/11/26/pericolul-pe-roti-de-fier-iii-un-raspuns-pentru-valer-blidar/

I-a dat imbecilul de Crăciun lu' mă-sa în cap, nu lui Blidar. Danezii au cerut expertiza PROSE pentru a dovedi că cei de la Ansaldo Breda nu au respectat specificațiile tehnice convenite  în contract. Deci automotorul nu este produsul de care avea nevoie  DSB, dar de aici până a-l declara rebut total e cale lungă.

Discutia e mai complexa si  adevarul e undeva la mijloc Blidar a supraevaluat automotoarele iar Craciun le-a facut varza cu cateva argumente
Si Blidar asta se pricepe la automotoare ca Becali la fotbal si Craciun a venit cu niste informatii verificate pe cand Blidar a aruncato pe aia ca au tipla pe scaune is bune
Didinul olandezii le-au dat inapoi la Italieni V250 alte panarame asa ca Ansaldo nu is prea grozavi
Sus In jos
didinul



Numarul mesajelor : 826
Reputatie : 3955
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Mar 19 Dec 2017, 13:46

Adrian78 a scris:
didinul a scris:


I-a dat imbecilul de Crăciun lu' mă-sa în cap, nu lui Blidar. Danezii au cerut expertiza PROSE pentru a dovedi că cei de la Ansaldo Breda nu au respectat specificațiile tehnice convenite  în contract. Deci automotorul nu este produsul de care avea nevoie  DSB, dar de aici până a-l declara rebut total e cale lungă.

Discutia e mai complexa si  adevarul e undeva la mijloc Blidar a supraevaluat automotoarele iar Craciun le-a facut varza cu cateva argumente
Si Blidar asta se pricepe la automotoare ca Becali la fotbal si Craciun a venit cu niste informatii verificate pe cand Blidar a aruncato pe aia ca au tipla pe scaune is bune
Didinul olandezii le-au dat inapoi la Italieni V250 alte panarame asa ca Ansaldo nu is prea grozavi

Argumentele lui Crăciun au fost pulverizate pe http://www.contributors.ro/editorial/pericolul-pe-ro%c8%9bi-de-fier-urmarea-un-raspuns-pentru-valer-blidar/#comment-328924, vezi comentarii. S-au exprimat acolo oameni care au habar de trenuri adevărate, nu de trenulețele din mintea lui Crăciun.

Exploatate la standardul lor real automotoarele respectă criteriile de siguranța circulației din România.

Cât privește calitatea fabricației și riscurile ce decurg de aici, nu e treaba mea , nici a lui Crăciun cum se va gestiona situația Astra Transcarpatic.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6128
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7473
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Mar 19 Dec 2017, 17:03

Nu mai credeti tot ce se posteaza pe internet. Asa s-a spis si despre troleibuzele Neoplan din Ploiesti ca le-au dat elvetieni ca au luat 2 foc si vor lua si celelalte. Uite ca sunt o caruta de ani de cand circula la Ploiesti si nu a mai luat foc niciunul, ba mai mult specialisti au spus ca sunt cele mai bune din tara datorita motorului diesel.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14143
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16616
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Mar 19 Dec 2017, 17:29

Internetul dă multora șansa să se exprime, inclusiv a celor cu idei puține și fixe. Probabil dl. Crăciun are ceva de împărțit cu Astra, poate o fi vrut să scoată o machetă de vagon vopsită greșit (cum a făcut cu DA-ul) și ăia or fi spus nu Laughing

Om trăi și om vedea ce s-o întâmpla cu IC2-urile. Ce rezultă din rapoartele citate de Mihai Crăciun e doar că nu au corespuns cerințelor DSB. Dar cerințele DSB sunt mult peste cele ale CFR... de exemplu, procentul de masă frânată nu e necesar pentru oprirea pe lungimea unui bloc de linie de la DSB de la o viteză de 200 km/h. Cu ce ne afectează asta pe noi? Laughing La noi oricum viteza maximă a unui vehicul feroviar e viteza maximă de la care acesta se poate opri în 700 - 1200 m cât e drumul de frânare la noi în funcție de declivitate. Iar asta e indiferent de ce viteză maximă îi dă producătorul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10623
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13698
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Sam 30 Dec 2017, 11:43

http://m.zf.ro/companii/cat-costa-un-vagon-de-tren-produs-in-romania-16912178

Cum o companie cu 9 mil de lei pierdere ajunge sa i-si vanda vagoanele catre o firma ce se vrea mare operator de transport
Adica din ce scrie in articol Astra vagoane le vinde in leasing/rascumparare catre Astratranscarpatic prin Raifeissen?
Sus In jos
didinul



Numarul mesajelor : 826
Reputatie : 3955
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Dum 31 Dec 2017, 14:52

Adrian78 a scris:
http://m.zf.ro/companii/cat-costa-un-vagon-de-tren-produs-in-romania-16912178

Cum o companie cu 9 mil de lei pierdere ajunge sa i-si vanda vagoanele catre o firma ce se vrea mare operator de transport
Adica din ce scrie in articol Astra vagoane le vinde in leasing/rascumparare catre Astratranscarpatic prin Raifeissen?

Ce-i așa mare mirare, tot cu ajutorul băncilor a cumpărat Softrans de la Softronic cele două rame dar și locomotive pe partea de marfă. Probabil e o mișcare făcută cu scopul de a echilibra situația financiară a Astra vagoane pe 2017.
Sus In jos
19jimmy84
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2768
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5697
Data de inscriere : 05/06/2010

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Mier 03 Ian 2018, 17:49

43-0069-1




Bucuresti Basarab - 17.12.2017
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/19Jimmy84
Adisoft1991s
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1087
Varsta : 26
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3477
Data de inscriere : 30/09/2011

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Dum 07 Ian 2018, 20:02

Sus In jos
http://www.adysoft.tk
Adisoft1991s
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1087
Varsta : 26
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3477
Data de inscriere : 30/09/2011

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Mier 17 Ian 2018, 07:33

Sus In jos
http://www.adysoft.tk
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14420
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18050
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Mier 17 Ian 2018, 19:25

Azi a mers spre Brasov cu 2 vagoane si chiar gol, in schimb pe Timisoara am inteles ca au ceva calatori si merge relativ ok.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
19jimmy84
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2768
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5697
Data de inscriere : 05/06/2010

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Mier 17 Ian 2018, 21:12

S-au dus sărbătorile, concediile, vacanțele...e normal.
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/19Jimmy84
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Material Rulant   

Sus In jos
 
Material Rulant
Sus 
Pagina 12 din 12Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: ASTRA TRANSCARPATIC-
Mergi direct la: