Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Material Rulant

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14023
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16431
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Sam Noi 25, 2017 7:16 pm

Vitosa a scris:
Momentan automotoarele nefiind gata trasele spre Brasov si Sinaia vor fi operate cu vagoanele sosite de la Arad, si se aude ca asa vor ramane pana la anul in primavara cand vor intra pe Constanta. Alta hiba ca tot am vazut discutii prin alte parti, trasa de seara spre Titu si prima de dimineata inapoi vor fi  pentru innoptarea automotorului. Apropo de trasa spre Bacau, interesanta politica lor cu diesel atatia km pe sub catenara avand in vedere ca TUI-ul e mai mare pentru o astfel de tractiune (conform livret)!  Dar ce mai conteaza cand esti sustinut politic!?...

Nu cumva TUI-ul e mai mic pentru circulația cu dieselul pe sub catenară? Știu că UE a cerut clar asta.
Nu știu câtă susținere politică are Astra, dar știu că a dat în judecată statul pentru că nu i s-a făcut contract de servicii publice. Desigur, nu a dat în judecată entitatea care se ocupă de asta, da', na, proces să fie...

Cât despre raportul PROSE, adevărul e undeva la mijloc. Trenurile alea nu corespundeau condițiilor cerute de danezi. De exemplu, se ceruse un procent de masă frânată de 180% și ele abia realizau 130%. Cum la noi tot ce e sub 120 km/h necesită maxim 120%, e clar că nu ar avea probleme la noi Smile)

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10470
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13480
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Dum Noi 26, 2017 11:36 am

I-a dat la Blidăr cu documentatia in cap da asa e in Romania oricine are bani se pricepe la de toate

https://mihaialexandrucraciun.construim-romania.ro/2017/11/26/pericolul-pe-roti-de-fier-iii-un-raspuns-pentru-valer-blidar/
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3370
Varsta : 28
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6860
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Material Rulant   Lun Noi 27, 2017 12:23 am

Dr2005 a scris:


Nu cumva TUI-ul e mai mic pentru circulația cu dieselul pe sub catenară? Știu că UE a cerut clar asta.
Nu știu câtă susținere politică are Astra, dar știu că a dat în judecată statul pentru că nu i s-a făcut contract de servicii publice. Desigur, nu a dat în judecată entitatea care se ocupă de asta, da', na, proces să fie...

Cât despre raportul PROSE, adevărul e undeva la mijloc. Trenurile alea nu corespundeau condițiilor cerute de danezi. De exemplu, se ceruse un procent de masă frânată de 180% și ele abia realizau 130%. Cum la noi tot ce e sub 120 km/h necesită maxim 120%, e clar că nu ar avea probleme la noi Smile)
Cu 130% corespund la viteza de 140 km/h ( 126% conf R006).
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Material Rulant   

Sus In jos
 

Material Rulant

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» MATERIAL RULANT TFG si TFC
» MATERIAL RULANT
» Material rulant I
» Material rulant
» Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)
Pagina 12 din 12Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: ASTRA TRANSCARPATIC-