Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Discutii generale despre transport II

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Urmatorul
AutorMesaj
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5672
Varsta : 49
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 7785
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Vin 14 Oct 2016, 19:22

Dr2005 a scris:
LanceR a scris:
p.s. mai conteaza si fabricantul... avioanele americane sunt mai fiabile
Să înțeleg că Boeing e peste Airbus?

Am zburat la LOT și Lufthansa cu Embraer, mi s-au părut interesante și destul de confortabile, chiar dacă mai mici (mai ales la capitolul spațiu de bagaje se simțea asta, că în rest, loc pentru picioare la scaune era mai mult ca la avioanele TAROMului). Chiar am nimerit o dată unul cu prize pentru laptop.

Eu vorbeam de fiabilitate,nu de intins picioarele
apropo,la Baza 90 Otopeni ,am vazut un An-26 fabricat acum vreo 50 de ani,in configuratie VIP.Avea,pe alocuri,niste locuri in care puteai sa te intinzi binisor
Iar,statistic,Boeing da mai putine defecte decat cele vest-europene
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12046
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14083
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Vin 14 Oct 2016, 20:50

Știu că vorbeai de fiabilitate. Eu eram curios cum e Embraerul ca fiabilitate față de Airbus și Boeing.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12483
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15650
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Vin 14 Oct 2016, 21:12

Cert e ca RyanAir foloseste Boeing iar Wizz foloseste Airbus. In prezent Ryan are un contract de achizitie de aeronave noi de la Boeing pentru extindere.

Am o colega care pana la 45 de ani nu a pus piciorul in avion si de cand ma vazut pe mine ca tot plec toata vara in toata Europa a zis sa incerce si ea, deja a fost la Berlin, acum 2 zile la Roma, saptamana viitoare pleaca la Berlin iar, in Noiembrie la Londra si Brussels, ii place maxim si culmea, pleaca dimineata si vine seara, deci in aceeasi zi, doar pentru cateva ore in orasul x sa vada 2-3 chestii, sa manance ceva traditional si sa bea o cafea.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Warrington



Numarul mesajelor : 203
Reputatie : 297
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Sam 15 Oct 2016, 00:16

Dr2005 a scris:
eram curios cum e Embraerul ca fiabilitate față de Airbus și Boeing.

Embraer nu e de nivelul lui Boeing și Airbus, e cam de nivelul lui Bombardier. Avioane mai mici, tehnologie mai modestă etc.
Când a trecut masiv la producția de avioane wide-body de mare capacitate, Boeing a lăsat un loc liber destul de mare pe piața narrow-body, iar Embraer a ocupat nișa respectivă.
Sus In jos
Warrington



Numarul mesajelor : 203
Reputatie : 297
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Sam 15 Oct 2016, 00:24

Kapпaтй a scris:
Cert e ca RyanAir foloseste Boeing iar Wizz foloseste Airbus.  

Cât se poate de sincer, prefer vechiturile de la Blue Air, chiar dacă arată jalnic în interior. Alea de la Ryanair sunt foarte moderne, absolut strălucitoare peste tot prin interior, dar spațiul disponibil e mai mic decât la cele vechi de la Blue Air. Scaunele nu se înclină și spațiul dintre rândurile de scaune e evident mai mic decât la cele vechi. E exact ca diferența dintre un Rekord vechi și o Astra nouă, în materie de confort o să prefer întotdeauna Rekord-ul vechi. Dar Michael O'Leary o să comande Astra noi fiindcă consumă mai puțin Razz

Am venit odată de la Liverpool la Bacău cu YR-BAF, epava aia zbura în 1989 pentru United Airlines și confortul din ea era cel considerat normal pentru vremea respectivă. Chiar dacă azi tuburile de neon au nuanțe diferite și un monitor atârna într-o poziție incertă în mijlocul avionului, confortul din scaunele alea care se înclină cum trebuie și spațiul pentru picioare dau clasă oricărui avion nou de la Ryanair sau de la Wizz Air.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 403
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 548
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Sam 15 Oct 2016, 09:38

ciprian71 a scris:
ciprian71 a scris:
Este adevarat si acest aspect.De ce nu am ales rura:Bucuresti - Pitesti - Ramnicu Valcea-Sibiu?Du ap cum sti exista un IRdesiro 1521/1522 care dupa mine si dupa parerea multora de aici stiu ca salvarea lui e tariful regio sau disparitia lui in mod natural.Linia 219 care sa lege Pitesti de Ramnicu Valcea e prea mult, stim cu totii cat ar costa si cate secole ar dura sa existe.Apoi exista vadul solid al autobuzelor din Autogara Militari.Trenurile IR Bucuresti - Pitesti+IRBus Pitesti-Ramnicu Valcea e o nereusita.
Sa revin la ruta Sighisoara - Targu Mures.Exista doua trenuri IR din Bucuresti IR.1745 si IR.1539 ramura din 346.Toti calatorii ce urca in aceste doua trenuri la oricare din statii pana in Sighisoara pot lua bilet CFR pana la Targu Mures sau Praid.Din Sighisoara pot calatorii mai departe cu IRB.10745 ramura 1745 sau IRB.10539 ramura 1539.Dar din Brasov CFR poate pune in circulatie inca alte doua trenuri IR.cu tarif promo urmand ca din Sighisoara sa-si continue ruta cu IRB.cu conditia sa fie format din vagoane 20-87,21-83 IRB MERCEDEZ CITARO( silentios,modern, consum mic de motorina 20%,vopsit in culorile CFR pentru a fi cunoscut).Sunt patru curse Sighisoara - Targu Mures cu oprire intermediara la Baluseri.Sezonier din Balauseri spre Praid.
Cine sunt pasagerii? Toti cei ce calatoresc cu respectivele trenuri, plus cei ce revin la tren si renunta la microbuze.Elevi, studenti, posibili navetisti care s-au saturat de abonamente absurd de scumpe.Scopul este sa existe un tarif de tichet sau abonament integrat.
Am analizat cazul OBB Graz -Klagenfurt.Decat sa construiasca o linie prin acei munti au apelat la ICBus -2h, exista si rute feroviare ocolitoare dar schimbare tren si dureaza 3h.20 min.
Asa se face autobaza la Sighisoara CFR BUS.E normal ca din Sighisoara spre Agnita sa circule un singur microbuz la ora 8? Propun R.Bus Sighisoara -Agnita, orar cadentat la 2 ore.Locuitori deblocati, turisti straini nu spun(am fost saptamana trecuta doua zile la Viscri), elevi.
Asa cum am promis continui sa analizez oportunitatea CFR sa desfasoare aici o activitate alternativace poate atrage calatori la tren pe linia 300 si cu posibilitate de extindere a serviciului de trasport.
IRBus Sighisoara - Miercurea Ciuc.Mers cadentat si cursa directa deoarece nu exista.
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5672
Varsta : 49
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 7785
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Sam 15 Oct 2016, 09:44

Dr2005 a scris:
Știu că vorbeai de fiabilitate. Eu eram curios cum e Embraerul ca fiabilitate față de Airbus și Boeing.

Embraer inca nu are o istorie,asa ca e greu de spus.Oricum,nu am auzit de vreo problema la ele
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9210
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11848
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Sam 15 Oct 2016, 12:07

Lancer ce e cu campania antiTarom de vreo 2 zile?Îmi dau seama că 5 avioane au avut probleme dar cred că au mai fost momente din astea fără atât tamtam
Totuși mi se pare enorm cheltuielile pentru mentenanță 200 de mil de lei adică 30% din cheltuielile firmei
Oare de ce nu se închiriază avioane mai noi sau cineva tine rable astea doar ca să scoată niște bani pe seama reparațiilor?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12483
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15650
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Sam 15 Oct 2016, 14:37

Cine mai foloseste Tarom cu preturile sale de zeci de euro sau chiar suta cand exista variante mult mai ieftine?

App, Bucuresti-Bruxelles cu Wizz e 39 lei si cu Ryan e 8 euro atat ca ajunge pe Charleroi care e cam departe de oras, acum intrebare, exista transport de pe Charleroi in Bruxelles sub 14 euro ca nu am gasit mai ieftin de atat.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 403
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 548
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Sam 15 Oct 2016, 16:27

[quote="ciprian71"]
ciprian71 a scris:

Asa cum am promis continui sa analizez oportunitatea CFR sa desfasoare aici o activitate alternativace poate atrage calatori la tren pe linia 300 si cu posibilitate de extindere a serviciului de trasport.
IRBus Sighisoara - Miercurea Ciuc.Mers cadentat si cursa directa deoarece nu exista.
Dar a venit si surpriza, descoperita intamplator acum.
A fost ales un domn Robert Razvan -Dobre numit presedinte Masterplanului Feroviar. Decizia a fost luata avand in vedere o propunere a ministrului Transporturilor din 11 octombrie 2016.
Si acum fiti atenti ce aminteste printre altele:
Robert-Răzvan Dobre: O noutate absolută în Master Plan este aceea de achiziționare de autocare, astfel încât transportul feroviar să atragă călători din zonele unde nu sunt astfel de servicii. De exemplu, pentru București - Constanța, să existe un autocar din oră în oră din stațiunea Mamaia .
Aceste autocare vor fi cumpărate fie de autoritățile locale, fie de companie (CFR Călători). Vor fi cumpărate din fonduri structurale cu cofinanțare de la bugetul de stat.
Robert-Răzvan Dobre: Da, sunt estimări pentru fiecare rută de viteză sporită și servicii feroviare superioare. Au fost estimate în jur 20 de autocare. De exemplu, pentru ruta București-Constanța, au fost prevăzute 4 autocare, pentru ruta București - Brașov 6 autocare amplasate în anumite orașe astfel încât să atragă călătorii și să reîntoarcă pasagerii spre calea ferată așa cum se întâmplă și în Europa.Costurile pentru achiziția de mijloace publice sunt estimate la 13 milioane de euro, fără TVA.
Ce propun eu si cu ce apare acest domn !!!
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 403
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 548
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Discutii generale despre transport II   Sam 15 Oct 2016, 16:31

Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 714
Varsta : 30
Localizare : Iasi
Reputatie : 3358
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Sam 15 Oct 2016, 16:58

ciprian71 a scris:

Ce propun eu si cu ce apare acest domn !!!
[/quote]
Ideea ,ca si serviciul CFR cu mijloace auto nu este deloc noua,si a fost aplicata cu succes in trecut ! What a Face
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2310
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4410
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Sam 15 Oct 2016, 19:39

Kapпaтй a scris:
Cine mai foloseste Tarom cu preturile sale de zeci de euro sau chiar suta cand exista variante mult mai ieftine?

App, Bucuresti-Bruxelles cu Wizz e 39 lei si cu Ryan e 8 euro atat ca ajunge pe Charleroi care e cam departe de oras, acum intrebare, exista transport de pe Charleroi in Bruxelles sub 14 euro ca nu am gasit mai ieftin de atat.


Mai conteaza si orarul zborului, calitatea aeronavei, servicile suplimentare, legaturile aeriene (pt. alte continente), comportamentul pilotilor si angajatilor.

Nu este mereu pretul prima optiune, inclusiv la trenuri, nu doar la avioane.
Sus In jos
Warrington



Numarul mesajelor : 203
Reputatie : 297
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Sam 15 Oct 2016, 21:15

@ndrey a scris:
 Ideea ,ca si serviciul CFR cu mijloace auto nu este deloc noua,si a fost aplicata cu succes in trecut ! What a Face

A fost aplicată cu succes pe vremea când transportul feroviar era profitabil în sine. Adică folosirea autobuzelor a mai adus CFR niște pasageri în plus. Mijloacele auto erau echivalentul unor linii secundare suplimentare, destinate să aducă pasageri în gările mari.

La momentul de față, când CFR abandonează liniile secundare către operatori privați, e pur și simplu prostească ideea de a crea astfel de pseudo-linii secundare rutiere. Acel domn e un politruc de doi bani care n-a creat în viața lui vreo activitate economică reală, în care clientul să cumpere într-adevăr produsele sau serviciile oferite.

Prioritatea actuală pentru CFR ar trebui să fie transportul competitiv pe liniile principale, astfel încât trenul să fie preferat în primul rând între orașele mari.  Acel domn nu înțelege poziționarea corectă pe piață a unui agent economic. CFR e cel mai mare operator feroviar și scopul lui ar trebui să fie acela de a deveni și mai mare pe domeniul feroviar, nu acela de a deveni operator rutier. Aventura cu autocarele va înghiți aiurea niște resurse.

Este exact ca și cum o uzină de camioane ar fabrica și biciclete. Pentru asta ar avea nevoie de niște dotări în plus, iar banii cbeltuiți cu acele dotări pentru biciclete ar fi fost mult mai bine folosiți pentru a face camioane mai competitive.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12046
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14083
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Sam 15 Oct 2016, 23:30

Kapпaтй a scris:
Cine mai foloseste Tarom cu preturile sale de zeci de euro sau chiar suta cand exista variante mult mai ieftine?

E full tot timpul Tarom-ul pe extern. Doar pe intern sunt avioane mai goale, din cauza low-cost-urilor. Dar TAROM nu își poate permite tarife de low-cost, fiind înregistrat în România și supus reglementărilor fiscale din România.

cirpian71 a scris:
Robert-Răzvan Dobre: O noutate absolută în Master Plan este aceea de achiziționare de autocare, astfel încât transportul feroviar să atragă călători din zonele unde nu sunt astfel de servicii. De exemplu, pentru București - Constanța, să existe un autocar din oră în oră din stațiunea Mamaia .
Aceste autocare vor fi cumpărate fie de autoritățile locale, fie de companie (CFR Călători). Vor fi cumpărate din fonduri structurale cu cofinanțare de la bugetul de stat.
Nu știe ce vorbește, nu există așa ceva, nici măcar în fază de proiect. Doar dacă nu și-o fi făcut el vreun Master Plan paralel, că varianta pe care noi o știm nu includea o astfel de tâmpenie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Astazi la 07:41

Sus In jos
 

Discutii generale despre transport II

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Discutii generale despre transport II
» Cateva detalii generale despre locomotive
» Informatii generale despre operatorul Interregional Calatori
» INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC
» Informatii generale despre REGIOTRANS
Pagina 7 din 15Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-