Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Discutii generale despre transport II

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8046
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Sam 22 Oct 2016, 18:03

Kapпaтй a scris:
Bagajul de mana este ok un troler mic de genul 40/55/20 si in ala iti incape cam ce iti trebuie pentru cateva zile lejer, cat despre barbierit nu stiu cum sunt reglementarile ca eu nu sunt asa paros sa am nevoie la 2 zile de barbierit, la mine la 2 zile de abea se cunoaste si pot sta linistit fara barbierit 5 zile. La o adica iti iei la destinatie un bic daca nu il poti lua pe al tau de acasa si ai rezolvat problema, exista solutii pentru orice daca vrei daca nu vrei atunci gasesti nod in papura.

Foarte mare grija cu trolerele alea cu dimensiuni specifice pentru avion!!! La o zi dupa ce am ajuns in Italia au vanit doi prieteni. Baitul, fost rubist, era pachet de nervi. L-au taxat pentru ca nu i se incadra bagajul in cadrul ala din cauza invelisului fermoarului! nu mai stiu daca 20 sau 40 de euro. Parca a doua varianta. A trebuit sa plateasca la fel si la intors.
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1250
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2673
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Sam 22 Oct 2016, 18:36

http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/cfr-calatori-a-reusit-sa-repare-peste-300-de-vagoane-in-2016


Pentru a răspunde cerințelor pieței și nevoii de mobilitate a românilor, este necesar ca parcul de exploatare vagoane al CFR Călători să aibă circa 1.600 de unități, de la 1.200 câte sunt în prezent, au spus pentru ECONOMICA.NET reprezentanții companiei de transport feroviar.
Potrivit acestora, parcul activ de vagoane al CFR Călători a crescut în 2016 la 1.200 de vagoane, de la 884 anul trecut, în urma reparațiilor programate din fonduri proprii.
Citat :
“În ceea ce privește activitatea de reparații planificate, CFR Călători a derulat și derulează periodic programe de reparații din fonduri proprii, pentru asigurarea unui transport în condiții de siguranță și confort. În 2016, în societățile reparatoare de profil din România au fost reparate 313 vagoane și 21 automotoare Săgeata albastră”, au precizat reprezentanții companiei.
Ei au reamintit că încă din anul 2011 CFR Călători nu a mai beneficiat de fonduri financiare de la bugetul de stat pentru programe de investiții în materialul rulant.
Sus In jos
Warrington



Numarul mesajelor : 203
Reputatie : 299
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Dum 23 Oct 2016, 01:31

Nici nu trebuie alocate fonduri de la buget pentru investiții ale CFR în materialul rulant, modelul ăsta de business e depășit de mult. CFR trebuie să opereze în leasing materialul rulant nou și se găsesc imediat investitori care să-l achiziționeze și să-l pună la dispoziția CFR. Iar la companiile de leasing există și material rulant nou, dar și second-hand, mult peste orice și-ar putea permite CFR-ul să achiziționeze din fonduri proprii sau de la bugetul de stat. Numai că din leasing nu iese șpaga, cel care îți închiriază trenurile nu e dispus să te și plătească pentru asta.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11864
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Lun 24 Oct 2016, 14:52

Legătură feroviară București Gara de Nord - Domnești - Măgurele - Gara Progresu, etapa I (30 km/16 puncte de oprire) - alternativă rapidă de transport pentru Centura de Vest a Capitalei
Inelul feroviar o conexiune pentru:
- 7 localități
- 4 sectoare
- 8 cartiere
- Laser Măgurele
Perioadă de implementare: 2017-2018/3 etape de execuție
Proiect comun: CFR Infrastructura/CFR Calatori/Metrorex/CNADNR, sub directa coordonare a Ministerului Transporturilor
Traseu: București Gara de Nord Basarab - Chiajna - București Vest - Domnești - Bragadiru - Măgurele - Jilava (linie dublă); Jilava - Progresu (linie simplă)
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4759
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5659
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Lun 24 Oct 2016, 16:16

16 statii pe 32 km suna direct a tramvai cu statie la fiecare 2 km.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11864
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Lun 24 Oct 2016, 19:52

Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5683
Varsta : 49
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 7798
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Lun 24 Oct 2016, 21:32

Adrian78 a scris:
http://www.railwaypro.com/wp/romania-intermodal-terminal-opened-in-oradea/

asta e o veste buna,fiind vorba de o chestie utila,dincolo de multele elucubratii vanturate pe aici
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 414
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 561
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Discutii generale despre transport II   Lun 24 Oct 2016, 21:33

Ideea de conexiune cu magistralele de metrou indiferent care ar fi ea M2. cu as fi dorit eu, sau cu M4,asta presupune o linie complet noua, electrificata.Cu parcări Park&Ride în zona haltelor (mai ales la Domnești, Măgurele, Berceni, București Vest), pentru a putea lăsa mașina acolo și a continua cu trenul sau metroul cum spune alt coleg ce stie lucrand in trasporturi.Toate astea se pot realiza doar sperand si sa mergem sa ne rugam.Ultimul ca scop al celui care traieste in lume este cuvantul lui Dumnezeu.Dumnezeu este iubire si cel care iubeste este Dumnezeu.Si Dumnezeu este in noi.
Uneori cred ca cei ce au deciziile in mana nu sunt potriviti pentru functia primita.Ori au mintea ingusta, ori nu am avut noi noroc de miliardele de euro risipiti in buzunarele a cel mult 1000 de indivizi extrem de bogati si care cred ca li se cuvin.
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2422
Varsta : 21
Reputatie : 3320
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Lun 24 Oct 2016, 21:41

Este ceva ce propusesem și am dezbătut de mai multe ori, mai demult, pe forum.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11864
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Lun 24 Oct 2016, 22:12

ciprian71 a scris:
Ideea de conexiune cu magistralele de metrou indiferent care ar fi ea M2. cu as fi dorit eu, sau cu M4,asta presupune  o linie complet noua, electrificata.Cu parcări Park&Ride în zona haltelor (mai ales la Domnești, Măgurele, Berceni, București Vest), pentru a putea lăsa mașina acolo și a continua cu trenul sau metroul cum spune alt coleg ce stie lucrand in trasporturi.Toate astea  se pot realiza doar sperand si sa mergem sa ne rugam.Ultimul ca scop al celui care traieste in lume este cuvantul lui Dumnezeu.Dumnezeu este iubire si cel care iubeste este Dumnezeu.Si Dumnezeu este in noi.
Uneori cred ca cei ce au deciziile in mana nu sunt potriviti pentru functia primita.Ori au mintea ingusta, ori nu am avut noi noroc de miliardele de euro risipiti in buzunarele a cel mult 1000 de indivizi extrem de bogati si care cred ca li se cuvin.

La cati bani se baga in subvenții Radet si RAtb plus cele 700 mil de euro cheltuite pe panseluțe băncuțe spatii verzi puteau fi făcute 5 inele în jurul Bucureștiului tramvaie autobuze trenuri urbane etc
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5683
Varsta : 49
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 7798
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 25 Oct 2016, 08:05

macar subventiile la Radet,RATB, folosesc tuturor.Cati ar alege sa stea in frig acasa dar sa circule pe 5 inele in jurul orasului?
iar pentru banii sifonati de primari cu panselutele si bancile din parcuri.acestia ar trebui sa raspunda penal si sa piarda dreptul de a mai fi alesi vreodata
Sus In jos
aris86



Numarul mesajelor : 48
Varsta : 29
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 274
Data de inscriere : 26/04/2016

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 25 Oct 2016, 10:40

Vorba lunga e saracia omului, suntem cam satui de politicieni, a venit timpul sa treaca si la fapte, nu doar la gargara.

http://www.pmb.ro/servicii/transporturi_drumuri/docs/mesaje2016/1881_20160212_anx.pdf
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7930
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12540
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 25 Oct 2016, 10:58

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21372496-centur-feroviar-bucurestiului-reinviata-catre-ministerul-transporturilor-prima-etapa-din-2017-trenuri-urbane-gara-nord-spre-gara-progresu-spre-pantelimon-vezi-planurile.htm

Nu inteleg de ce in etapa 1 traseul se opreste la Pantelimon si nu este prelungit pana la Gara Obor unde calatorii ar fi mult mai avantajati deoarece au legatura cu mai multe mijloace de transport in comun (69, 85,143, 682) ba chiar liniile 14, 36, 101 o statie distanta de gara ba chiar si metrou la doua statii distanta (se poate ajunge cu 69 sau 85). Traseul se opreste in camp in gara Pantelimon unde la ora actuala abia este tranzitat de 5-6 calatori pe zi care folosesc trenurile Regio spre Fetesti respectiv Constanta. Cumva in anii urmatori, Gara Obor va fi inchisa?? Asta au ei in plan??

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5683
Varsta : 49
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 7798
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Mar 25 Oct 2016, 14:27

eu nu pricep de ce totul se invarte in jurul garii Progresul si de ce trebuie sa parcurgi 30 km pana la ea?
inteleg sa faci ceva sa descongestionezi traficul din zone aglomerate,nu sa te invarti in jurul orasului...
locuitorii din Domnesti sau ale comune, ar ajunge mai repede pe jos in oras,daca asta era problema...
discutiile de aici ma duc cu gandul,involuntar,la un anunt imobiliar in care cineva isi lauda locuinta ca e aproape de centru,la doua statii de metrou si inca patru de autobuz
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 414
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 561
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Discutii generale despre transport II   Joi 27 Oct 2016, 09:23

Am urmarit pe site-ul oficial CFR inca o actiune de control pe binecunoscutele linii cu navetisti.Ma gandesc ca nu va rezolva problema calatorie fara a plati.Trec peste grata care imi provoaca cum a ajuns romanul sa traiasca si sa semene,vaicareli de doi bani.Au bani pentru tigari si telefoane dar sa plateasca 4 lei acolo, nu.Pacat de vagoane 26-16,19-80,21-80, practic nu ai nici un motiv sa nu platesti, sunt conditii mai mult decat decente in aceste vagoane.Nu moare nimeni 30-50 min in aceste vagoane.Sunt chiar bune pentru distante de maxim 100 km.
CFR ar trebuii sa se gandeasca la o investitie ce va aduce profit pe viitor.Si anume la un sistem de taxare asemanator ca la metrou.Aceasta presupune ca din gara sa existe o imprejmuire din pereti pvc. din cladirea garii si pe o lungime considerabile dealungul liniei.Un sistem de taxare din usa garii catre peron.Iar acolo acolo unde nu sunt gari, doar halte,pentru inceput un scurt peron din placi din beton si o casierie(ghereta) de unde sa-si poate procura bilet pasagerii.Pana la urma se rezuma la un angajat care va lucra in doua ture.Sa nu aud ca nu e personal angajat sau ca necesita angajari si de unde bani ca porturile sunt blocate, nu , nu vreau sa aud.Ca atunci ma reped direct in gara Arad si intreb cati angajati sunt? Ca banuiesc ca de mai mult de 10 angajati nu ar trebuii sa existe la o asemenea gara.In aceste conditii nu mai auzim de nu am avut de unde lua bilet.Nici eu nu cred ca as cotroboii prin tot trenul sa caut conductorul sa-mi dea bilet.Scuza ca nu am avut timp cade.Fiecare sa-si gestioneze timpul si punct.Nu poti amenda usturatoare si gata.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Astazi la 01:56

Sus In jos
 

Discutii generale despre transport II

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Discutii generale despre transport II
» Cateva detalii generale despre locomotive
» Informatii generale despre operatorul Interregional Calatori
» INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC
» Informatii generale despre REGIOTRANS
Pagina 10 din 17Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-