Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 25  Urmatorul
AutorMesaj
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5674
Varsta : 49
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 7789
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 19 Sept 2016, 13:55

cei needucati si dependentii de ajutoare voteaza mai ales o parte a spectrului politic
vina pentru lipsa de educatie a copiilor,o poarta in primul rand familia
e regretabil ca un examen de maturitate precum bacalaqureatul,pune mari probleme unui mare numar de elevi
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9221
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11861
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 20 Sept 2016, 19:15

Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5674
Varsta : 49
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 7789
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 20 Sept 2016, 22:10

deoarece frica pazeste pepenii,e foarte bine ca au loc astfel de actiuni
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4413
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mar 20 Sept 2016, 23:55

http://viasatexplore.ro/program/9743/

Un serial interesant despre caile ferate. Mai multe vedeti acolo.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2476
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 4999
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 21 Sept 2016, 08:26

Cabview ptr toata lumea la metrou 4. Nu mai are vatman.


_________________
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3908
Reputatie : 6809
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 21 Sept 2016, 10:22

CFR e de Stat, a noastra adica, deci merge si fara bilet dam ceva la nas si gata... Cam asta e mentalitatea celor multi gasiti fara bilet in trenurile respective. Solutia este una singura, operator privat pe toate rutele cu material rulant inchiriat de la CFR Calatori (adica CFR Calatori sa nu mai opereze niciun tren, doar sa inchirieze vagoane si locomotive). Se poate incerca experimental vreun an, sa vedeti apoi rezultate foarte bune la incasari.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului


Numarul mesajelor : 5663
Localizare : Timisoara
Reputatie : 8550
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 21 Sept 2016, 10:38

Ăștia nu se învață minte nici după ce primesc amendă:

Minutul 2:30 - https://www.youtube.com/watch?v=SMgO02_reVE (20 septembrie)
Minutul 0:40 - https://www.youtube.com/watch?v=mqPf4Q8bPS4 (14 septembrie)

Sunt foarte rare controalele o dată la 5 zile. Aici trebuie controale zilnic, până când nimeni nu va mai fi prins fără bilet.
Sus In jos
Warrington



Numarul mesajelor : 203
Reputatie : 299
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 21 Sept 2016, 11:09

Dacă ”trebuie controale zilnic”, e clar că metoda de plată a călătoriei trebuie schimbată.

Cât costă ora de lucru pentru fiecare dintre cei care participă la acțiunea de control? Chiar își poate permite compania (și statul) asemenea cheltuieli?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12073
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14112
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 21 Sept 2016, 13:16

Personalul CFR Călători e luat din birouri, deci nu e vorba de personal suplimentar sau de ore suplimentare la personalul existent.
Nu știu cum e cu Poliția și Jandarmeria... ăștia, teoretic, au în fișa postului și genul ăsta de acțiuni, dar practic nu prea se ocupă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Warrington



Numarul mesajelor : 203
Reputatie : 299
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 21 Sept 2016, 13:32

Înseamnă că personalul e supra-dimensionat, dacă pot fi scoși din birouri pentru asemenea acțiuni. Își poate imagina cineva personalul de la Deutsche Bahn sau de la Virgin Trains scos din birouri pentru acțiuni de control în teren?!

Există o lecție din transporturile aeriene, Ansett ajunsese la un moment dat să transporte vreo 10 mil.pasageri anual cu 16.000 de angajați, în timp ce Virgin Blue transporta un număr comparabil de pasageri cu doar 4.000 de angajați. Fără ore suplimentare și altele asemenea, doar prin dimensionarea corespunzătoare a personalului. La un moment dat Ansett a încercat să cumpere Virgin Blue pentru că nu mai putea face față concurenței, Richard Branson a refuzat, iar Ansett a dat faliment. Pur și simplu.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3673
Reputatie : 4664
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 21 Sept 2016, 13:40

Sint pline garile de controlori d-astia luati din birouri.
Nu prea au habar de trenuri, chiar nu se simt bine ca trebuie sa verifice, stau pe telefon, fumeaza, chibiteaza, isi dau importanta apoi confunda trenurile si liniile de plecare intre ele.

Am stat de citeva ori in urma lor dupa plecarea unor trenuri la care au stat la usi.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9221
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11861
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 21 Sept 2016, 13:43

Warrington a scris:
Înseamnă că personalul e supra-dimensionat, dacă pot fi scoși din birouri pentru asemenea acțiuni. Își poate imagina cineva personalul de la Deutsche Bahn sau de la Virgin Trains scos din birouri pentru acțiuni de control în teren?!

Există o lecție din transporturile aeriene, Ansett ajunsese la un moment dat să transporte vreo 10 mil.pasageri anual cu 16.000 de angajați, în timp ce Virgin Blue transporta un număr comparabil de pasageri cu doar 4.000 de angajați. Fără ore suplimentare și altele asemenea, doar prin dimensionarea corespunzătoare a personalului. La un moment dat Ansett a încercat să cumpere Virgin Blue pentru că nu mai putea face față concurenței, Richard Branson a refuzat, iar Ansett a dat faliment. Pur și simplu.

Și șefii de gara au drept de control în tren
La CFr Calatori sunt vreo 250 de tăietori de iarbă gen sef serviciu sef birou jumate din ei femei probabil 80% dintre ei rude și cunostinte
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2361
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4714
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 21 Sept 2016, 15:29

Cateva solutii pentru combaterea acestui fenomen a calatoriei fara bilet

-In primul rand, sefii de tren si controlorii de bilete sa aibe accelasi statut cu politistii, si sa fie dotati cu arme de foc! Agresiunea asupra unui controlor de bilete sau sef de tren sa fie pedepsita exact la fel cu agresiunea asupra unui politist sau jandarm.

-Pe rutele periculoase, unde exista riscul marit de agresiunea asupra personalului CFR, fiecare tren de calatori sa fie insotit pe intreg traseul de patrule inarmate de jandarmi sau politisti TF

-La aceste actiuni de control comune cu politia, politistii si jandarmii ar trebui sa procedeze mult mai dur cu cei prinsi fara bilet

Intai legitimati, sau daca nu au ori refuza sa prezinte actul de identitate, incatusati pe loc, pusi culcat la pamant (daca se opun folosita forta) si dusi la sectie de politie, unde sa fie amprentanti si identificati.

Iar apoi aplicata o amenda marita, care

-pentru cei ce lucreaza cu forme legale retinuta automat din primul salar (sau daca cei prinsi fara bilet sunt pensionari, beneficiari ai unui ajutor social ori alte forme legale de venituri, amenda retinuta automat din prima pensie, ajutor social, etc)

-pentru cei care nu lucreaza, ori lucreaza la negru, ori nu obtin venituri legale din care sa poata fi retinuta amenda, sa fie pusi la munca fortata in folosul comunitatii, iar daca refuza sa fie pedepsiti cu inchisoarea.


-Controlorii de bilete si sefii de tren sa aibe dreptul a retine (inclusiv cu forta) si incatusa calatorii gasiti fara bilet in tren, iar in prima statie unde opreste trenul, sa predea acel calator gasit fara bilet si retinut, politiei.


Sus In jos
Warrington



Numarul mesajelor : 203
Reputatie : 299
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Mier 21 Sept 2016, 15:39

Ideile astea vin de-a dreptul de la Gheorghiu-Dej, așa e? Razz

Ai idee ce se întâmplă dacă dotezi cu arme de foc niște oameni care nu au nicio pregătire privind menținerea ordinii publice? Prin 1995 fuseseră dotați cu arme de foc gardienii publici, deși ei nu aveau făcută o școală de poliție. Iar polițiștii adevărați erau mereu în situația de a reține gardieni pubilici care amenințau cu arma pe oricine li se năzărea.

Când ai în dotare arme de foc, ceea ce înveți în cursul instruirii este cum să procedezi ca să NU ajungi să le folosești. Fără instruire și fără teste psihologice, cei dotați cu arme de foc se vor comporta ca niște cowboy, vor scoate arma și când se ceartă cu vecinul.
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 414
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 561
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Revista presei   Mier 21 Sept 2016, 15:53

Ar trebui instaurata disciplina de fier,altfel nu se mai poate.Democratie prost inteleasa si daca va uitati bine la toate aceste filme gasim acei cetateni care ne ignora peste tot.In trasportul in comun,va spun sincer uneori imi este jena ca platesc calatoria, acesti indivizi se uita la mine de parca cine stie ce am facut si zambesc ca si cum doar prostii platesc.Gandesc ca au doar drepturi nu si obligatii.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei   Astazi la 13:56

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
Pagina 6 din 25Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 25  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-