Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 714
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2832
Data de inscriere : 23/01/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 12 Ian 2017, 16:01

Nici eu nu vreau sa ii iau apararea Doctorului dar am 2 opinii , una pro si una contra

1. cine plange ca sta degeaba la MT doctoru si castiga f bine poate candida si maine la MT (in special zona feroviara ca despre asta e forumul asta)

2. daca ai munci pe cat spui nu ai mai avea timp de forum in timpul programului.
Cand vrei sa faci un lucru bine te ocupi doar de ala nu stai pe forumuri, esti multi tasking? poti face 5 lucruri odata?

Si apropo daca esti super bine pregatit si stii engleza sau alta limba la nivel minim B2 poti candida la o organizatie din strainatate. Si daca o sa ajungi acolo nimeni nu o sa mai zica nimic
Sus In jos
riciu

avatar

Numarul mesajelor : 753
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3449
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 12 Ian 2017, 16:37

Cat despre cei de afata, tocmai citesc un contract in care cei de afara ("Nemtia") imi spun ca "our products substantially will be conform with ...." si urmeaza niste reglementari de calitate, standarde si alte chestii. Pe bune? Apropos de ce ziceam... ca semnarea sau ne semnarea unor hartii... poate duce la efecte dezastruase...
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5869
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7093
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 12 Ian 2017, 17:04

Rarau a scris:


Si apropo daca esti super bine pregatit si stii engleza sau alta limba la nivel minim B2 poti candida la o organizatie din strainatate. Si daca o sa ajungi acolo nimeni nu o sa mai zica nimic

Cica nu pleaca afara ca el nu e tradator de tara, asa a raspuns cand l-am intrebat public aici pe forumul lui de ce nu pleaca afara. Deci cei care lasa tara sa-si incerce norocul afara ( vorbesc de cei care pleaca la munca ca sunt multi la furat, inca mai merg furaciunile afara ) sunt tradatori de tara. Dupa mintea lui de om din epoca de lemn mai bine sta lumea in tara sa se chinuie de azi pe maine cand pot duce o viata mai buna, asta arata inca odata cat de hain si zgarcit poate fi acest doctoras in hartii si fiare.
Sus In jos
riciu

avatar

Numarul mesajelor : 753
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3449
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 12 Ian 2017, 17:21

Sper ca ati sesizat nuanta cu privire la postul anterior: pai ori sunt conforme total, ori sunt conforme, substantially poate insemna ca-s conforme cu 50%+1 din specificatii... Ori daca eu imi dau aviz pe asa ceva, si se intampla ceva, vine neamtul si-mi zice, ba baiete, ai semnat, deci noi am livrat conform contractului, reclamatia e nefondata.

Nu ma intelegeti gresit, NU subestimez munca logistica, care nu e usoara si implica si effort fizic, stat in frig, munca platita prost samd.
Sus In jos
Warrington

avatar

Numarul mesajelor : 730
Reputatie : 1142
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 12 Ian 2017, 23:29

Rarau a scris:
daca esti super bine pregatit si stii engleza sau alta limba la nivel minim B2 poti candida la o organizatie din strainatate. Si daca o sa ajungi acolo nimeni nu o sa mai zica nimic

Garantezi tu? Laughing

Uită-te câtă ostilitate se manifestă pe forumul ăsta la adresa mea, deși trec prin RO din an în Paști și n-am încasat în viața mea bani publici (poate doar alocația când eram mic, dar aia o primea maică-mea la serviciu, așa era înainte de 1989).

Oamenii spun / scriu tot felul de răutăți ca să-și verse frustrarea, nu pentru că ar avea cu-adevărat motive. Tot felul de nostalgici visează la naționalizare, alții se cred mari anti-capitaliști fără să înțeleagă că inclusiv România lui Ceaușescu, atunci când furniza capitalul pentru o fabrică de locomotive sau pentru un șantier naval, tot capitalism făcea. Era capitalism monopolist de stat, dar tot capitalism era, fiindcă nu se poate construi o locomotivă sau o navă fără un capital pe care să-l furnizeze cineva.

România de azi e plină de zombies, niște oameni care trăiesc într-o lume pe care nu o înțeleg, dar care votează pentru ”democrația originală” a lui Ion Iliescu (și care e de fapt partidocrație, nu democrație). Niște zombies care au impresia că butaforia construită de foștii și actualii securiști ar fi ”capitalism”. Toate măsurile aberante luate de ANAF sunt aplaudate cu ambele mâini de asemenea zombies, deși pe oricine ar trebui să-l ducă mintea că dacă a avea o firmă în Spania, în Italia, în Olanda sau în Anglia e OK pentru un român, dar a avea o firmă în România nu e OK pentru același român înseamnă că legislația românească e bolnavă, nu legislația Spaniei, Olandei sau Angliei, care n-au construit niciodată comunismul.
Sus In jos
florin94

avatar

Numarul mesajelor : 219
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 880
Data de inscriere : 02/01/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 14 Ian 2017, 13:28

Astăzi in 347 de la Sibiu de unde grupa de Arad avea toate cele 4 toalete înfundate si nu curgea nici un strop de apă. O tanti a sunat la Antena 1 sa astepte sa filmeze trenul in gara de nord cand va ajunge trenul conditiile execrabile de călătorie.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4774
Reputatie : 6087
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 14 Ian 2017, 13:44

Poate ca alti calatori au infundat toaletele de la Arad pina la Sibiu.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6614
Reputatie : 8827
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 14 Ian 2017, 14:01

Posibil, Dane, dar toate 4? Clasele de la Arad sînt separate de celelalte?
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1316
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1791
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Revista presei   Sam 14 Ian 2017, 14:31

347 ... cred ca tine in primul rand de educatia calatorului.Iar daca lui nu-i este jena, asta este.Sa fiti sigur ca buda de acasa arata la fel.In al doilea rand tine si de cat de bine se face curatenia, igienizarea. Imi aduc aminte anul trecut am fost 6 zile pe litoralul romanesc in Saturn, hotel Sirena. Un dezastro total.Micul dejun ca de santieristi cu salam de vara, ou fiert un pic de branza telemea ieftina un ou si bucata de paine.Am aflat dupa aceea ca face parte di grupul de hoteluri THR SA.Nu aveai la cine sa te plangi de aer conditionat, de mancare, parca eram pedepsiti.Imi era rusine de un grup de polonezi ce erau in sejur cu mine.Cineva prin anii 80 ce a umblat prin RFG imi spunea urmatorul amanunt: ,, statul este un propietar imprastiat".Credeti-ma nu am vrut sub ruptul capului sa cred asa ceva nici in ziua de azi.Am vrut sa cred ca CFR merita sansa dupa sansa sa poata da clasa celorlalte companii feroviare.
Sus In jos
florin94

avatar

Numarul mesajelor : 219
Localizare : Braila-Sibiu
Reputatie : 880
Data de inscriere : 02/01/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 14 Ian 2017, 14:32

Adirmvl a scris:
Posibil, Dane, dar toate 4? Clasele de la Arad sînt separate de celelalte?
Da. Erau separate. Erau ultimele doua vagoane din compnerea garniturii. In fata lor era vagonul de dormit si nu puteai trece. De asta era lumea nemulțumită.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10352
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13310
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Sam 14 Ian 2017, 19:30

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6614
Reputatie : 8827
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 15 Ian 2017, 14:29

florin94 a scris:
Adirmvl a scris:
Posibil, Dane, dar toate 4? Clasele de la Arad sînt separate de celelalte?
Da. Erau separate. Erau ultimele doua vagoane din compnerea garniturii. In fata lor era vagonul de dormit si nu puteai trece. De asta era lumea nemulțumită.

Mdea... Cum am patit cand m-am intors de la Sighet la Cluj in vara. Grupa de Sighet era pusa la coada trenului, cu C intre clase. Aditional nasii nu te lasau in luxul din 19-55 daca aveai bilet la clasa a II-a, desi pana in Beclean am mers in 22-76/96-ul care mergea la Bucuresti. Si mandra a fost mai mult decat multumita de conditiile de acolo. Rezultatul? Sub 50% grad de ocupare in clasele de dupa locomotiva, plin in grupa de Sighet! Si nu doar plin, dar cu oameni pe coridor.

PS: La baie nu am avut nevoie, dar am vazut cu alta ocazie cum arata buda din 19-55-ul din Sighet - Timisoara.
Sus In jos
laur 133



Numarul mesajelor : 434
Varsta : 32
Localizare : Craiova
Reputatie : 3132
Data de inscriere : 01/06/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 15 Ian 2017, 20:19

Intr-o zi calatorind cu trenul , se urca in tren chiar seful firmei care face curatenie in trenul respectiv. Seful de tren i s-a plans ca trenurile nu se igienizeaza si a zis ca o sa faca o nota de relatie in scris. Am trimis si eu un mail catre CFR cu relatari detaliate , si circuland de curand cu acelasi tren am observat nu numai ca trenul era curat , dar si scaunele aspirate de praf.
Cu
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 1316
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1791
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Revista presei   Lun 16 Ian 2017, 11:08

Cat de mult conteaza pentru unii priiectele asa cum sunt bune , rele pentru altii.Nici cel putin nu sunt dezbatute prin consultare directa cu locuitorii Bucurestiului.
Proiectul centurii feroviare a Bucurestiului a fost reinviat, dupa ce luni Ministerul Transporturilor a anuntat etapele modernizarii caii ferate din jurul Capitalei si termenele estimate pentru primele trenuri urbane care sa deserveaza zona metropolitana. Pana in 2017 primele trenuri urbane ar trebui sa circule pe rutele de la Gara de Nord spre Gara Progresu, via Domnesti si MAgurele
etapa I: legatura feroviara Bucuresti Nord – Domnesti – Progresu (centura feroviara – vest) si Bucuresti Nord – Baneasa – Pantelimon (centura feroviara – nord). Cele doua trasee pot fi operabile in luna februarie 2017, dupa lucrarile executate de CFR Infrastructura in regie proprie. Costul estimat este de 200.000 de euro.
Suntem in 2017, putine zile pana in luna februarie si... nimic.
Din fericire nu se concretizeaza asa ceva, insa nu in urma consultarii cu cetatenii, doar din principiu ca e al opozitiei.
sursa:

http://bucurestiul.ro/bucurestiul-va-avea-centura-feroviara-trenurile-urbane-vor-inconjura-orasul-si-vor-fi-legate-de-metrou/
Sus In jos
Warrington

avatar

Numarul mesajelor : 730
Reputatie : 1142
Data de inscriere : 03/09/2016

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 16 Ian 2017, 13:00

Impresia mea e că abordarea lor e greșită. Ei vor trenuri urbane pe centura feroviară ca scop în sine, însă în forma prevăzută în prezent gradul lor de ocupare va fi destul de redus.

Părerea mea e că amenajarea centurii feroviare pentru trafic de pasageri ar fi utilă în primul rând pentru trenurile de navetiști. De exemplu, un tren de navetiști care vine de la Târgoviște sau de la Roșiori poate opri în toate stațiile de pe centură în zona de vest și de sud, ajungând până la Titan Sud. Astfel încât fiecare pasager să coboare unde îi e mai convenabil și să intre în oraș dinspre centură. În felul ăsta nu se mai aglomerează Gara de Nord și metroul. O mare parte dintre navetiști n-au nicio treabă cu Gara de Nord, dar sunt nevoiți să o folosească fiindcă acolo ajung trenurile în prezent.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei   

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei
Pagina 46 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-